abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 maart 2017 @ 15:29:11 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169791555
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:34 schreef youlookswell het volgende:

[..]

Omdat hij ook goede kwaliteiten heeft. Plus ik ben zwaar verliefd op hem.
Sommige dingen zijn gewoon nono's. Met zo iemand wil je geen langdurige relatie gaan opbouwen. Beter maak je er snel een einde aan met hem.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 26 maart 2017 @ 15:29:53 #27
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_169791563
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:28 schreef JohnShooter het volgende:
Dump hem.
Beste advies.
pi_169791564
quote:
4s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:25 schreef youlookswell het volgende:
Terwijl ik een bovengemiddelde EQ heb
Een EQ maakt je niet slim hoor :')
pi_169791581
Kleineren en iemand dom noemen is voor mij al reden nr 1 om vooral niet verder te gaan met daten :)
pi_169792065
Dit soort mannen :')
pi_169793197
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:39 schreef youlookswell het volgende:

[..]

Hij is idd erg knap, maar hoe kut hij soms uit de hoek kan komen, ik voel mij comfo bij hem. Hij zorgt ervoor dat ik veilig thuis kom (als ik de trein pak). Stel er is iets kan ik hem altijd bellen. Ik merk ook dat naarmate we meer tijd spenderen dat hij positief veranderd. We spenderen nu zo'n 6 weekenden samen en dat verloopt altijd wel okay. Het is alleen dat ie dat gedrag vertoond in het openbaar/andere mensen bij zijn. 1 op 1 issie altijd super!
Dat hij zorgt dat je veilig thuis komt is normaal, dat andere gedrag niet. Is hij wel
trots op je? Als ik mn vriendin in het openbaar zo behandel is ons huis te klein. En terecht.
Is er geen leuker exemplaar op die vleeskeuring?
pi_169793555
Ik vind het opmerkelijker dat TS hier serieus nog advies over in moet winnen voordat ze weet wat ze wil gaan doen, dan dat er blijkbaar zulke enorme klootzakken als die man rondlopen.

Ugh. Als TS hier mee door blijft gaan doet ze het zichzelf ook wel een beetje aan hoor. En wees dan alsjeblieft realistisch en zet enige verwachting dat hij ten positieve zal veranderen meteen overboord.

Maar goed, ik verwacht dan ook over een poosje een 'mijn vriend is niet de persoon die ik wil dat hij wordt'-gedoe.
"Pools are perfect for holding water"
pi_169793618
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:13 schreef probeer het volgende:
Ik vind het opmerkelijker dat TS hier serieus nog advies over in moet winnen voordat ze weet wat ze wil gaan doen, dan dat er blijkbaar zulke enorme klootzakken als die man rondlopen.

Ugh. Als TS hier mee door blijft gaan doet ze het zichzelf ook wel een beetje aan hoor. En wees dan alsjeblieft realistisch en zet enige verwachting dat hij ten positieve zal veranderen meteen overboord.

Maar goed, ik verwacht dan ook over een poosje een 'mijn vriend is niet de persoon die ik wil dat hij wordt'-gedoe.
Kortom; TS is 21 jaar oud, maar in geestelijk opzicht nog een kind van 15.
pi_169793690
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 15:30 schreef quirina het volgende:
Kleineren en iemand dom noemen is voor mij al reden nr 1 om vooral niet verder te gaan met daten :)
Dit dus. En ik kan er serieus niet bij hoe sommige mensen het blijkbaar prima vinden om daar overheen te kijken, omwille van iets totaal oppervlakkig als uiterlijk en 'zorgen dat ik veilig thuis kom'.

Dat eerste, daar hoeven we het volgens mij niet eens over te hebben? Iemands persoonlijkheid lijkt me meer over iemand zeggen dan hoe hij er uit ziet. Ugh.

En is dat laatste niet iets wat een redelijk goed mens sowieso voor anderen doet? Ik bedoel, als het nodig is help ik zelfs kennissen die ik stiekem helemaal niet zo mag om veilig thuis te komen. Dat is hopelijk voor de meeste mensen eenzelfde soort klein gebaar als de buurman een kopje suiker lenen.

Niet willen dat iemand iets naars overkomt is niet hetzelfde als van iemand houden / om iemand geven.

[ Bericht 6% gewijzigd door probeer op 26-03-2017 17:27:11 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_169793891
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Kortom; TS is 21 jaar oud, maar in geestelijk opzicht nog een kind van 15.
Ja, dikke prima als ze kiest voor wat ze kiest. Zal mij mijn reet roesten.

Maar om dan hier helemaal dat 'help, ik weet het niet?!' toneelstukje op te voeren. Waarom? Ze weet hoe hij is, ze weet wat wij van hem gaan vinden, ze weet het gewoon. Maar dan toch die 'ihihih-twijfel-jamaar' onzin. Uitermate vermoeiend.

En wat verwacht ze dan ook serieus van ons? Dat wij door diezelfde roze bril gaan luren en dan allemaal zeggen 'ow nou hij is toch wel helemaal geweldig hoor, en je bent zooo enorm verliefd, helemaal top die relatie!'. Heeft TS dan echt niet het voortschrijdend inzicht om zich te beseffen dat het overgrote deel van de users totaal geen boodschap heeft aan haar verliefdheid, niet mee zal gaan in die onzin en tot een vrij eenduidige conclusie zal komen: dumpen die hap?

Maar wellicht ben ik gewoon een beetje zuur op de zondag-middag ...
"Pools are perfect for holding water"
pi_169793966
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:26 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja, dikke prima als ze kiest voor wat ze kiest. Zal mij mijn reet roesten.

Maar om dan hier helemaal dat 'help, ik weet het niet?!' toneelstukje op te voeren. Waarom? Ze weet hoe hij is, ze weet wat wij van hem gaan vinden, ze weet het gewoon. Maar dan toch die 'ihihih-twijfel-jamaar' onzin. Uitermate vermoeiend.

En wat verwacht ze dan ook serieus van ons? Dat wij door diezelfde roze bril gaan luren en dan allemaal zeggen 'ow nou hij is toch wel helemaal geweldig hoor, en je bent zooo enorm verliefd, helemaal top die relatie!'. Heeft TS dan echt niet het voortschrijdend inzicht om zich te beseffen dat het overgrote deel van de users totaal geen boodschap heeft aan haar verliefdheid, niet mee zal gaan in die onzin en tot een vrij eenduidige conclusie zal komen: dumpen die hap?

Maar wellicht ben ik gewoon een beetje zuur op de zondag-middag ...
Nee, je bent niet zuur.
Eerlijk gezegd vind ik TS nogal onnozel.
Want wie laat zich nou afzeiken in bijzijn van anderen en gaat dan toch nog zoeken naar redenen om je hartedief te verdedigen?
pi_169794094
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nee, je bent niet zuur.
Eerlijk gezegd vind ik TS nogal onnozel.
Want wie laat zich nou afzeiken in bijzijn van anderen en gaat dan toch nog zoeken naar redenen om je hartedief te verdedigen?
Precies. En dan ook nog eens met zo'n stom topic komen. Elk weldenkend mens zou gewoon al lang en breed weten wat anderen van zo'n soort relatie / gedrag vinden en wat ze dus aan zouden raden. Maar nee, hier moeten we weer dat toneelstukje opvoeren waarbij TS het echt niet zelf weet en serieus advies nodig heeft over wat te doen. En alleen maar omdat zij ergens de ijdele hoop heeft dat wij met z'n allen toch zeggen 'och, boeiend dat denigrerende gedrag, het is immers zo'n knappe vent!' en ze dat weer kan gebruiken als excuus om er mee door te gaan.

TS, wees alsjeblieft eerlijk tegen jezelf, zodat je niet meer overkomt als een dom kind en wij niet meer met deze onzin mee hoeven te doen.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 26 maart 2017 @ 17:44:01 #38
33189 RM-rf
1/998001
pi_169794325
waarom zoek je naar een labeltje voor hem als uit alles blijkt dat je zelf niet gelukkig met hem bent?

kijk gewoon naar jezelf en naar je eigen belangen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_169795264
TS zegt dat hij één op één wel geweldig is maar in het openbaar niet. Is TS niet gewoon een dom en aanhankelijk tutje dat verwacht dat je je na een paar dates altijd gelijk in het openbaar als een liefdevol stelletje tentoonstelt en de hele dag loot te zoenen en knuffelen?
  zondag 26 maart 2017 @ 18:28:59 #40
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169795407
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:34 schreef youlookswell het volgende:

[..]

Omdat hij ook goede kwaliteiten heeft. Plus ik ben zwaar verliefd op hem.
Verliefdheid is na een tijdje weg, Zo te horen ga je dit echt niet redden zonder die hormonenrush.
  zondag 26 maart 2017 @ 21:21:01 #41
451005 Grems
Clown World
pi_169800282
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:36 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Wat voor goede kwaliteiten? Is hij heel knap ofzo?
Zijn uiterlijk maakt haar poesje nat, plus dat emotioneel wat doods/afwezig zijn compleet geen bezwaar is voor het merendeel van de vrouwen.
  Grootste filosoof 2022 zondag 26 maart 2017 @ 22:14:33 #42
442397 UitStraling
pi_169801937
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 21:21 schreef Grems het volgende:

[..]

Zijn uiterlijk maakt haar poesje nat, plus dat emotioneel wat doods/afwezig zijn compleet geen bezwaar is voor het merendeel van de vrouwen.
Ja logisch toch, genoeg mannen die compleet opgevreten worden door vrouwen seksueel gezien en wat er daarna nog aan wat diepgang en vriendelijkheid bijzit is mooi meegenomen, ik zie het probleem niet, is de natuur en als je in dat spelletje niet mee kan doen doordat je onaantrekkelijk bent dan moet je Lego of Playmobil gaan sparen, laat het wilde neuken maar aan degenen die ervoor geboren zijn :)
pi_169803362
In het bijzijn van anderen kleineert hij je?
Wegwezen en gauw!
Als hij echt gek op je is dan liet hij dat ook aan anderen weten, maar nu behandeld hij je als een stuk stront bij anderen.
Dat getuigt niet echt van respect, en dat mag je toch wel verwachten.
En dan dit gedrag bij een relatie van net 3 maanden :N
pi_169803520
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:45 schreef Drug het volgende:
is geen narcist maar hij gebruikt jou als masturbator. hij neukt jou liever dan zijn hand en daarom tolereert hij je
Dit denk ik dus ook.
pi_169805491
quote:
4s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:25 schreef youlookswell het volgende:
Idk, wil niet naïef zijn/uitbeelden want dat ben ik niet. ;) Heb mijn shit together. Het is alleen dat ik van hem hou en stel hij is een narcist, moeilijk word om het te beëindigen. Wat the heck we ook hebben......

Omdat jullie op neutraal gebied staan, vraag ik om advies. Is hij nou echt een narcist? En hoe kom ik uit zijn klauwen als het zo is??? HELP (8>

Greetings,
Als je echt van hem hield, dan vroeg je hier wel om advies om er beter mee om te leren gaan en dan had je sowieso wel een beter meer gebalanceerd beeld geschetst van je vermeende lief. Maar nee, liever wil je vooral de negativiteiten beoordeeld hebben. Dumpen y/n.

quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:39 schreef youlookswell het volgende:

[..]

Hij is idd erg knap, maar hoe kut hij soms uit de hoek kan komen, ik voel mij comfo bij hem. Hij zorgt ervoor dat ik veilig thuis kom (als ik de trein pak). Stel er is iets kan ik hem altijd bellen. Ik merk ook dat naarmate we meer tijd spenderen dat hij positief veranderd. We spenderen nu zo'n 6 weekenden samen en dat verloopt altijd wel okay. Het is alleen dat ie dat gedrag vertoond in het openbaar/andere mensen bij zijn. 1 op 1 issie altijd super!
Soms klinkt al wat anders dan in de op hè en dan noem je ook nog een stijgende lijn tussen neus en lippen door, maar als dat in de roze bril beginperiode nog niet eens belangrijk genoeg is om te vermelden..

Je klinkt een beetje alsof dit de knapste dude is die enigszins bereikbaar leek voor je en het je een kick geeft dat je zo een positieve invloed op hem zou hebben. Waarvan het effect even goed te verwaarlozen is, want als mensen op the interwebz hem ook als narcist bestempelen kun je dramalama fml roepen tegen je vriendin en hem keihard dumpen.

Dump hem sowieso maar en ga je idee van liefde en relatie nog eens heroverwegen in een verlengde singlestijd. Misschien dat je dan wel voor iemand gaat die je standaard netjes behandeld en waar jij overwegend positief over kan doen, zonder dergelijk wantrouwen als bij je huidige. Dan toon jij ook wat netter gedrag tov degene waar je zo van zegt te houden. Houdt bijvoorbeeld ook rekening als de ander niet zo een whatsappert is. Het idee van een relatie is immers toch dat je elkaar daarin vindt op een middenweg of beter gaat selecteren op iemand die meer hetzelfde denkt en doet over de invulling van een relatie enzo..
pi_169807675
Wie weet kun je hem helpen en 'genezen'.

Sorry hoor, maar die is echt niet met jou bezig, ja als jullie 1 op 1 zijn dan ben je het leuke speelgoedje wat voor afleiding kan zorgen, maar in de maatschappij ben je gewoon een dom blok aan zijn been.
Hard maar waar en wat ze hier al zeggen, wil je zo door het leven en kom op na 6 weekenden verklaar je hem de liefde, bedenk in verliefdheid geeft een man zich 200% als dit zijn 200% is dan wil ik niet eens weten wat zijn normale ik is.
pi_169810928
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:45 schreef Drug het volgende:
is geen narcist maar hij gebruikt jou als masturbator. hij neukt jou liever dan zijn hand en daarom tolereert hij je
Obvious truth is obvious.
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
  maandag 27 maart 2017 @ 12:27:39 #48
451005 Grems
Clown World
pi_169810957
quote:
10s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:14 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja logisch toch, genoeg mannen die compleet opgevreten worden door vrouwen seksueel gezien en wat er daarna nog aan wat diepgang en vriendelijkheid bijzit is mooi meegenomen, ik zie het probleem niet, is de natuur en als je in dat spelletje niet mee kan doen doordat je onaantrekkelijk bent dan moet je Lego of Playmobil gaan sparen, laat het wilde neuken maar aan degenen die ervoor geboren zijn :)
Dat zeg ik.
pi_169811187
Hoe kun je verliefd zijn op zo'n eikel?
  maandag 27 maart 2017 @ 12:41:28 #50
451005 Grems
Clown World
pi_169811217
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 12:39 schreef Bananenpap het volgende:
Hoe kun je verliefd zijn op zo'n eikel?
Hij is fysiek aantrekkelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')