abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 juni 2017 @ 12:08:18 #126
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171832187
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:01 schreef Homey het volgende:
Het idee achter 'we gaan ze halen' is doordrenkt van racisme, maar op een andere manier dan traditioneel racisme. Het heet de racism of lower expectations. Google maar. Komt er op neer dat deze blanke mensen, het zijn altijd blanken, er automatisch van uitgaan dat niet-blanken in het buitenland dolgraag omringd willen worden door blanken, en dat hun leven daardoor flink op vooruit gaat. Het zijn uiteraard de blanken die hen 'moeten' helpen, alsof niet-blanken per definitie zwakzinnig zijn, een zielig leven lijden en immer wachten op blanken als verlossers uit hun lijden.
Wat een onzin.
  woensdag 21 juni 2017 @ 12:09:05 #127
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171832204
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Daar is het een rechter voor.
Nee, de rechter beslist of afspraken aan de wet voldoen. Niet of de afspraken die op papier staan plots heel anders geïnterpreteerd moeten worden.
pi_171832298
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:01 schreef Homey het volgende:
Het idee achter 'we gaan ze halen' is doordrenkt van racisme, maar op een andere manier dan traditioneel racisme. Het heet de racism of lower expectations. Google maar. Komt er op neer dat deze blanke mensen, het zijn altijd blanken, er automatisch van uitgaan dat niet-blanken in het buitenland dolgraag omringd willen worden door blanken, en dat hun leven daardoor flink op vooruit gaat. Het zijn uiteraard de blanken die hen 'moeten' helpen, alsof niet-blanken per definitie zwakzinnig zijn, een zielig leven lijden en immer wachten op blanken als verlossers uit hun lijden.
Correct.

De zogenaamde helper whitey’s zijn hier ook een uitvloeisel van. Ik als zwarte man irriteer me mateloos aan dit soort lui omdat ik eigenlijk vooral hinder van ze ondervind. Dat zijn de mensen die vinden dat zwarte piet verboden moet worden, dat zijn de mensen die een quotum voor allochtonen in willen stellen. Hoewel dit op het eerste gezicht nobele doelen lijken, blijkt hieruit juist een diepe minachting voor allochtonen. Alsof ik als zwarte allochtoon incapabel zou zijn en hulp van de “blanke man” (oh tegenwoordig moet je geloof ik “witte man” zeggen in dat soort hypercorrecte kringen) nodig hebben om mij staande te houden in deze maatschappij. Wanneer kunnen die mensen niet westerse allochtonen eens gaan zien als capabele volwassenen met een eigen verantwoordelijkheid?

Deze mensen zien als capabele volwassene lost ook in 1 klap een heleboel problemen op. Mensen die capabel en volwassen zijn kun je namelijk ook verantwoordelijk houden voor zijn eigen handelen. Iemand die na 15 jaar de taal niet spreekt en dus werkloos is is niet zielig, die persoon is volwassen, weet wat zijn plichten zijn, en kan dus ook verantwoordelijk gehouden worden voor het niet nakomen van zijn plichten. Iemand die asiel aanvraagt in Nederland, had zich vooraf kunnen informeren over de woningmarkt hier. Wanneer jij kiest voor een asielaanvraag in Nederland, dan zou je dus de wachtrij er bij moeten krijgen. Je bent namelijk niet zielig, je bent volwassen, en dan mag je dus verwachten dat je daar over hebt nagedacht.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_171832309
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee, de rechter beslist of afspraken aan de wet voldoen. Niet of de afspraken die op papier staan plots heel anders geïnterpreteerd moeten worden.
2 rechters denken daar toch anders over. Zie de uitspraak.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_171832337
quote:
Jouw link verwijst naar de toewijzingen, niet naar de beloftes.

Zie mijn staatje (de .pdf). In mijn staatje staan de beloftes.

Mijn staatje is een update per 19-6-2017 waarbij opvalt dat de toewijzingen gestegen zijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_171832447
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Waarom gebeuren er dan zoveel dingen in lijn met wat hij zegt? Veeg je kont af met een bijbel en niemand kijkt op, veeg je kont af met een Koran en mensen geven jouw de schuld voor de gewelddadige reacties van al die domme kleurlingen.

Ga als blanke 30 jarige mensen lastig vallen op straat en je wordt meegenomen door de politie. Ga als 30 jarige persoon met een kleurtje mensen lastig vallen en de burgemeester komt bijna klaar van genot dat zijn stad nu ook grootstedelijke problemen heeft en dat hij eindelijk in gesprek kan gaan met wat zwartjes.
pi_171832765
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:16 schreef Montagui het volgende:

[..]

waarbij opvalt dat de toewijzingen gestegen zijn.
Wat bedoel je daarmee?
pi_171832785
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Waarom gebeuren er dan zoveel dingen in lijn met wat hij zegt? Veeg je kont af met een bijbel en niemand kijkt op, veeg je kont af met een Koran en mensen geven jouw de schuld voor de gewelddadige reacties van al die domme kleurlingen.

Ga als blanke 30 jarige mensen lastig vallen op straat en je wordt meegenomen door de politie. Ga als 30 jarige persoon met een kleurtje mensen lastig vallen en de burgemeester komt bijna klaar van genot dat zijn stad nu ook grootstedelijke problemen heeft en dat hij eindelijk in gesprek kan gaan met wat zwartjes.
Minder drugs.
Conscience do cost.
pi_171832874
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Minder drugs.
Voor wie?
pi_171832904
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Voor wie?
Voor jou, op dit tijdstip.
Conscience do cost.
  woensdag 21 juni 2017 @ 12:48:23 #136
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171832961
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Correct.

De zogenaamde helper whitey’s zijn hier ook een uitvloeisel van. Ik als zwarte man irriteer me mateloos aan dit soort lui omdat ik eigenlijk vooral hinder van ze ondervind. Dat zijn de mensen die vinden dat zwarte piet verboden moet worden, dat zijn de mensen die een quotum voor allochtonen in willen stellen. Hoewel dit op het eerste gezicht nobele doelen lijken, blijkt hieruit juist een diepe minachting voor allochtonen. Alsof ik als zwarte allochtoon incapabel zou zijn en hulp van de “blanke man” (oh tegenwoordig moet je geloof ik “witte man” zeggen in dat soort hypercorrecte kringen) nodig hebben om mij staande te houden in deze maatschappij. Wanneer kunnen die mensen niet westerse allochtonen eens gaan zien als capabele volwassenen met een eigen verantwoordelijkheid?

Deze mensen zien als capabele volwassene lost ook in 1 klap een heleboel problemen op. Mensen die capabel en volwassen zijn kun je namelijk ook verantwoordelijk houden voor zijn eigen handelen. Iemand die na 15 jaar de taal niet spreekt en dus werkloos is is niet zielig, die persoon is volwassen, weet wat zijn plichten zijn, en kan dus ook verantwoordelijk gehouden worden voor het niet nakomen van zijn plichten. Iemand die asiel aanvraagt in Nederland, had zich vooraf kunnen informeren over de woningmarkt hier. Wanneer jij kiest voor een asielaanvraag in Nederland, dan zou je dus de wachtrij er bij moeten krijgen. Je bent namelijk niet zielig, je bent volwassen, en dan mag je dus verwachten dat je daar over hebt nagedacht.
Prima post.
pi_171832980
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Voor jou, op dit tijdstip.
De Koran hype is alweer even voorbij, dus misschien dat je die alweer vergeten bent, maar de tweede alinea was deze week nog in het nieuws.
pi_171833000
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De Koran hype is alweer even voorbij, dus misschien dat je die alweer vergeten bent, maar de tweede alinea was deze week nog in het nieuws.
Heb je een link van een burgermeester die bijna klaar komt van genot omdat zijn stad problemen heeft? Ik ben wel benieuwd.
Conscience do cost.
pi_171833183
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:50 schreef ems. het volgende:

[..]

Heb je een link van een burgermeester die bijna klaar komt van genot omdat zijn stad problemen heeft? Ik ben wel benieuwd.
http://www.telegraaf.nl/r(...)64df303250c4965cbf82

De blanke man mocht mee, terwijl de allochtonen mochten blijven en de burgemeester is eindelijk de baas ver een echte grote stad. Lang leve de krant van wakker Nederland.
  woensdag 21 juni 2017 @ 13:14:15 #140
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171833529
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/r(...)64df303250c4965cbf82

De blanke man mocht mee, terwijl de allochtonen mochten blijven en de burgemeester is eindelijk de baas ver een echte grote stad. Lang leve de krant van wakker Nederland.
Zou hij op een uitnodiging bij Pauw hopen? :')
pi_171833623
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 13:14 schreef Klummie het volgende:

[..]

Zou hij op een uitnodiging bij Pauw hopen? :')
Ongetwijfeld. Al zal hij waarschijnlijk wel eerst langs pownieuws moeten.
pi_171835478
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 10:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ze eisen dat de Nederlandse overheid zich aan de beloftes houdt die ze gedaan hebben. Is dat zo raar dan?
De Nederlandse overheid belooft zoveel, dat kan niet allemaal uitgevoerd worden. Ik wacht ook nog steeds op 1000 euro die Mark ons beloofde.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_171836050
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Goed onderbouwde reactie is dit.
pi_171836087
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Correct.

De zogenaamde helper whitey’s zijn hier ook een uitvloeisel van. Ik als zwarte man irriteer me mateloos aan dit soort lui omdat ik eigenlijk vooral hinder van ze ondervind. Dat zijn de mensen die vinden dat zwarte piet verboden moet worden, dat zijn de mensen die een quotum voor allochtonen in willen stellen. Hoewel dit op het eerste gezicht nobele doelen lijken, blijkt hieruit juist een diepe minachting voor allochtonen. Alsof ik als zwarte allochtoon incapabel zou zijn en hulp van de “blanke man” (oh tegenwoordig moet je geloof ik “witte man” zeggen in dat soort hypercorrecte kringen) nodig hebben om mij staande te houden in deze maatschappij. Wanneer kunnen die mensen niet westerse allochtonen eens gaan zien als capabele volwassenen met een eigen verantwoordelijkheid?

Deze mensen zien als capabele volwassene lost ook in 1 klap een heleboel problemen op. Mensen die capabel en volwassen zijn kun je namelijk ook verantwoordelijk houden voor zijn eigen handelen. Iemand die na 15 jaar de taal niet spreekt en dus werkloos is is niet zielig, die persoon is volwassen, weet wat zijn plichten zijn, en kan dus ook verantwoordelijk gehouden worden voor het niet nakomen van zijn plichten. Iemand die asiel aanvraagt in Nederland, had zich vooraf kunnen informeren over de woningmarkt hier. Wanneer jij kiest voor een asielaanvraag in Nederland, dan zou je dus de wachtrij er bij moeten krijgen. Je bent namelijk niet zielig, je bent volwassen, en dan mag je dus verwachten dat je daar over hebt nagedacht.
Het woord allochtoon is al verkeerd. Prinses Amalia is een allochtoon. Max Verstappen is ook een allochtoon. Voetballer Luuk de Jong ook. Koning Lex. Ga zo maar door.
pi_171836696
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:06 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Over 100 jaar verplichte kost bij de geschiedenisles, als sprekend voorbeeld van de naïviteit van PC denkend Nederland. Als we tenminste de terreur-, demografische- en 5e-colonne oorlog van de islam tegen het westen hebben overleefd. ;(
:D
pi_171836697
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 12:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
De link van Ser_Ciappelletto is het besluit in 2015 van de EU waarin quota worden toegewezen aan de diverse Euro landen om de vluchtelingen in Italië en Griekenland op te nemen.

http://eur-lex.europa.eu/(...)X:32015D1601&from=NL

Zie daarin de bijlages waar de quota per land zijn uitgesplitst. Bv Duitsland:

4027 uit Italie
13009 uit Griekenland
totaal: 17036

Kijk je dan nu naar de laatste update via mijn link (met daarin niet alleen de toegewezen quota maar dus ook de beloftes van alle landen):

https://ec.europa.eu/home(...)_-_relocation_en.pdf

En dan zie je bij Duitsland nu (per d.d. 19-6-2017) in totaal 27536 toegewezen. Dat zijn er sinds september 2015 tot nu dus al zo'n 10000 meer.

De 'belofte' van Duitsland is overigens 8250, waarvan ze er inmiddels 5910 hebben opgenomen. Voor de 'belofte' nog een aantal te gaan dus, laat staan voor het toegewezen quotum.

Voor Nederland zijn die cijfers:

Beloofd: 1575
Opgenomen: 1908

Toegewezen quotum per september 2015: 3900
Toegewezen quotum per 19-6-2017: 5947

Het is daarom onzinnig van 'laten we ze halen' om een rechtszaak hierover in Nederland te voeren omdat er genoeg landen zijn die nog niet eens aan hun 'belofte' hebben voldaan:
quote:
Bulgarije, Cyprus, Tsjechië, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Ierland, Letland, Litouwen, Malta, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Spanje, Noorwegen en Zwitserland zijn daarentegen hun belofte nog niet nagekomen. Om maar te zwijgen over Oostenrijk, Hongarije en Denemarken.
Ga daar actie voeren. Hebben ze misschien meer kans...
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_171836713
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:42 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Al die policors dienen eigenlijk eens verplicht een asielzoeker in huis te nemen of naast zo'n AZC te gaan wonen. Eens kijken hoe snel hun mening bijdraait.
Niet, want die mensen barsten van de zelfhaat.
  woensdag 21 juni 2017 @ 16:31:19 #148
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171837150
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 16:10 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Niet, want die mensen barsten van de zelfhaat.
'Kijk eens hoe wij afrika hebben leeggetrokken en hebben ontdaan van hun grondstoffen, geen wonder dat ze hier naar toe willen'
:')

Afrikanen hadden zelf ook kunnen leren deze te benutten. Maar toen wij de wereldzeeën aan het bevaren waren, de Maori konden navigeren op sterren in de Grote Oceaan en de Inca's een complete beschaving hadden, stonden zij nog te dansen om vuur voor regen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_171837558
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:42 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Wat een onwetendheid, deze mensen dienen ze het stemrecht te ontnemen en 8 jaar TBS te geven en hopelijk kunnen ze daarna wel normaal functioneren in de maatschappij.

Al die policors dienen eigenlijk eens verplicht een asielzoeker in huis te nemen of naast zo'n AZC te gaan wonen. Eens kijken hoe snel hun mening bijdraait.
Leuk weetje .. Ons studentenhuis krijgt een Eritrese vluchteling in huis. 18 jaar, lid van een voetbal- en volleybalvereniging, volgt een opleiding Nederlands en een opleiding tot monteur. Woonde 8 maanden in een AZC en spreekt al goed genoeg Nederlands om een simpel gesprek mee te voeren.

Dus ehh ... Zin om mijn 'Probeer is geen Linkse wegkijker'-certificaat te ondertekenen? Zou ik erg waarderen.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 21 juni 2017 @ 16:57:53 #150
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_171837650
Word het niet eens tijd dat mensen die heel hard roepen dat die mensen hier mogen komen , maar gelijk even een 75% belasting verhoging te geven , want ze hebben zo te zien veel geld om mensen te voorzien van huis / eten en drinken en mobile telefoons .. of willen ze zelf niet voor die kansparels opdraaien ..

dus om dan maar even een grote belasting aanslag te geven zo dat andere mensen daar dan niet voor hoeven opdraaien

of worden die kansparels gelijk aan het werk gezet als ze hier binnen komen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')