abonnement Unibet Coolblue
pi_169739617

Klacht

Dat deze racistische Erdogan Turken en ene Marokkaan er alleen maar zijn in de Tweede Kamer om vooral de eigen racistische agenda te promoten ( Turken en Marokkanen moeten een uitzonderingspositie in de Nederlandse maatschappij krijgen en anders is Nederland erg racistisch bezig) is wel bekend.

Maar het is erg flauw om gelijk al bij de installatie va nieuwe Kamerleden te gaan staan uit protest, omdat je plek achterin bij de in en uitgang jou niet bevalt.Gelukkig werd hun 'staan' protest compleet genegeerd door de Kamervoorzitter en gingen de DENK racisten maar weer zitten, als kleine huilies die hun zin niet kregen.
pi_169739715
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:03 schreef Iwanius het volgende:

Klacht

Dat deze racistische Erdogan Turken en ene Marokkaan er alleen maar zijn in de Tweede Kamer om vooral de eigen racistische agenda te promoten ( Turken en Marokkanen moeten een uitzonderingspositie in de Nederlandse maatschappij krijgen en anders is Nederland erg racistisch bezig) is wel bekend.

Maar het is erg flauw om gelijk al bij de installatie va nieuwe Kamerleden te gaan staan uit protest, omdat je plek achterin bij de in en uitgang jou niet bevalt.Gelukkig werd hun 'staan' protest compleet genegeerd door de Kamervoorzitter en gingen de DENK racisten maar weer zitten, als kleine huilies die hun zin niet kregen.
Ze deden het heel beschaafd in mijn optiek. Je kan het ook als PVV doen en in de postbus plassen. Ik zie ze over niemand plassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Atak op 24-03-2017 09:24:10 ]
pi_169739749
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:12 schreef Atak het volgende:

[..]

Ze deed het heel beschaafd in mijn optiek. Je kan het ook als PVV doen en in de postbus plassen. Ik zie ze over niemand plassen.
Wat eigenlijk jammer is. Ik zou een stuk meer interesse in de politiek hebben als er vaker plasincidenten waren in de kamer.
pi_169739771
Eerst even genieten in Rotterdam van een lekker maaltijd gr gr

pi_169739843
Ze hadden wel gelijk maar dat ziet niemand.
pi_169740402
TS bedreigt FOK!users.
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 maart 2017 @ 10:13:59 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_169740580
Hier zit een Koos-grap in.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 24 maart 2017 @ 10:14:58 #8
286575 Roces18
Chef de party
pi_169740603
wie is die nieuwe gozer van denk
en wat is zijn cv
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 10:17:06 #9
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_169740652
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:14 schreef Roces18 het volgende:
wie is die nieuwe gozer van denk
en wat is zijn cv
Dat is fred teeven
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 10:18:12 #10
286575 Roces18
Chef de party
pi_169740677
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:17 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Dat is fred teeven
oke, mooi dat die is afgevallen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_169740758
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:23 schreef 44rdbei het volgende:
Ze hadden wel gelijk maar dat ziet niemand.
Gelijk weet ik niet, maar Kuzu heeft zeker een punt.

We zijn veel te bekrompen en intolerant tegenwoordig. Of moet ik het gewoon discrimineren noemen?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 10:35:59 #12
286575 Roces18
Chef de party
pi_169741015
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Gelijk weet ik niet, maar Kuzu heeft zeker een punt.

We zijn veel te bekrompen en intolerant tegenwoordig. Of moet ik het gewoon discrimineren noemen?
Helemaal niet.
Denk is in principe Partij Turkije.
Walgelijk hoe dit is toegestaan.

Alsof we in Turkije een partij kunnen hebben die NL represent heet.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_169741049
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:35 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Helemaal niet.
Denk is in principe Partij Turkije.
Walgelijk hoe dit is toegestaan.

Alsof we in Turkije een partij kunnen hebben die NL represent heet.
Dus ze mogen niet van Turkse afkomst zijn? 100 jaar geleden mochten ze geen Jood zijn. Tijd herhaalt zich.
pi_169741082
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:35 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Helemaal niet.
Denk is in principe Partij Turkije.
Walgelijk hoe dit is toegestaan.

Alsof we in Turkije een partij kunnen hebben die NL represent heet.
Het is niet nodig om meteen te wijzen dat er geen proNL partij in Turkije is. Dat argument gaat namelijk nooit op, probeer het maar eens bij oom agent als hij je ergens op betrapt of bij de juf.

Vroeger, stond Nederland bekend als een vrij en vooral tolerant land. Jij laat nu precies zien dat jij er meteen een Turkije dingetje van maakt.

Want denk er maar even over na, als een andere Nederlandse partij op deze manier geprotesteerd had tegen de plek die ze hadden gekregen in de Tweede Kamer, had je er dan ook moeite mee gehad?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 10:47:07 #15
286575 Roces18
Chef de party
pi_169741222
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het is niet nodig om meteen te wijzen dat er geen proNL partij in Turkije is. Dat argument gaat namelijk nooit op, probeer het maar eens bij oom agent als hij je ergens op betrapt of bij de juf.

Vroeger, stond Nederland bekend als een vrij en vooral tolerant land. Jij laat nu precies zien dat jij er meteen een Turkije dingetje van maakt.

Want denk er maar even over na, als een andere Nederlandse partij op deze manier geprotesteerd had tegen de plek die ze hadden gekregen in de Tweede Kamer, had je er dan ook moeite mee gehad?

ze mogen protesteren wat ze willen, maar ik wil ze gewoon niet in de tweede kamer.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:19:41 #16
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_169741867
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:39 schreef opgebaarde het volgende:

Want denk er maar even over na, als een andere Nederlandse partij op deze manier geprotesteerd had tegen de plek die ze hadden gekregen in de Tweede Kamer, had je er dan ook moeite mee gehad?

Het punt is dat Denk er dubieuze strategieën en agenda op nahoudt. Ze maken allochtonen Kamerleden die hun standpunten niet steunen zwart, Kuzu heeft een verleden bij de grijze wolven en ze voerden hun politieke campagne in moskeeen. Dat 'protest' wat ze hielden was bedoeld als een bevestiging richting hun aanhang dat het Nederlandse politieke systeem systematisch moslims buitensluit.
pi_169741993
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:19 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Het punt is dat Denk dubieuze strategieën en agenda er op nahoudt. Ze maken allochtonen Kamerleden die hun standpunten niet steunen zwart, Kuzu heeft een verleden bij de grijze wolven en ze voerden hun politieke campagne in moskeeen. Dat 'protest' wat ze hielden was bedoeld als een bevestiging richting hun aanhang dat het Nederlandse politieke systeem systematisch moslims buitensluit.
Ik denk dat de PVV een narere clubje is dan de grijze wolven. Het is allemaal relatief.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:27:27 #18
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_169742065
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:24 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik denk dat de PVV een narere clubje is dan de grijze wolven. Het is allemaal relatief.
Dan weet je niet wat de grijze wolven inhouden:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Grijze_Wolven

In Duitsland staan ze zelfs op de lijst als extremistische organisatie.
pi_169742112
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:27 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Dan weet je niet wat de grijze wolven inhouden:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Grijze_Wolven

In Duitsland staan ze zelfs op de lijst als extremistische organisatie.
Niet iedereen die op Denk stemt is een grijze wolf maar bijna iedereen die op PVV stemt is wel quasi-fascistisch. PVV zelf is ondemocratisch en een gevaar voor de rechtsstaat. Als je door je stem op zet dan moet je blind of dom zijn, of beide.
pi_169742189
Deze drie stoelen zijn door de jaren heen toch altijd 'bezet" geweest door andere kamerleden van andere partijen? Wat maakt het nu zo bijzonder dat nu ineens deze 3 plekken een belediging zijn?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:39:53 #21
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_169742310
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:29 schreef Atak het volgende:

[..]

Niet iedereen die op Denk stemt is een grijze wolf maar bijna iedereen die op PVV stemt is wel quasi-fascistisch. PVV zelf is ondemocratisch en een gevaar voor de rechtsstaat. Als je door je stem op zet dan moet je blind of dom zijn, of beide.
Het gaat mij niet om de stemmers van beide partijen, maar om de leden van de partij. Je kunt de PVV niet met een extremistische groep zoals de grijze wolven vergelijken. Ze hebben dan weliswaar een extreemrechts gedachtegoed net als de grijze wolven, maar ze zijn niet zoals de grijze wolven bij geweld betrokken geweest.


Dit nationalisme en de scherpe afkeer van het vreemde, door de onderzoekers racisme genoemd, komt volgens wetenschapper Jaap Van Donselaar van de Anne Frank Stichting heel sterk terug bij de PVV. Volgens Van Donselaar, die bij beide onderzoeken betrokken was, is het extreem rechtse klimaat in Nederland aanzienlijk veranderd en is dat voor een belangrijk deel te wijten aan de PVV.

Daarentegen wijzen de onderzoekers er ook op dat de PVV absoluut geen geweld accepteert als middel om sociale en politieke conflicten te beslechten. In de 'gangbare' extreem rechtse kringen als Stormfront en Weerstand is dat juist wel toegestaan en wordt Hitler vereerd. Wilders distantieert zich nadrukkelijk van dit soort overtuigingen. Hij is zelf pro-Israël en relativeert nimmer de nazimisdaden in de Tweede Wereldoorlog.


http://www.parool.nl/binn(...)reem-rechts~a266418/
  vrijdag 24 maart 2017 @ 11:45:22 #22
286575 Roces18
Chef de party
pi_169742403
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:29 schreef Atak het volgende:

[..]

Niet iedereen die op Denk stemt is een grijze wolf maar bijna iedereen die op PVV stemt is wel quasi-fascistisch. PVV zelf is ondemocratisch en een gevaar voor de rechtsstaat. Als je door je stem op zet dan moet je blind of dom zijn, of beide.
WAT EEN ONZIN :')
blijf jij maar lekker op denk stemmen sukkel
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_169742423
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:16 schreef Handleiding het volgende:
Eerst even genieten in Rotterdam van een lekker maaltijd gr gr

[ afbeelding ]
Beetje zwartgeblakerd allemaal. Maar ja, het is maar Rotterdam zal ik maar zeggen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_169742431
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:39 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om de stemmers van beide partijen, maar om de leden van de partij. Je kunt de PVV niet met een extremistische groep zoals de grijze wolven vergelijken. Ze hebben dan weliswaar een extreemrechts gedachtegoed net als de grijze wolven, maar ze zijn niet zoals de grijze wolven bij geweld betrokken geweest.


Dit nationalisme en de scherpe afkeer van het vreemde, door de onderzoekers racisme genoemd, komt volgens wetenschapper Jaap Van Donselaar van de Anne Frank Stichting heel sterk terug bij de PVV. Volgens Van Donselaar, die bij beide onderzoeken betrokken was, is het extreem rechtse klimaat in Nederland aanzienlijk veranderd en is dat voor een belangrijk deel te wijten aan de PVV.

Daarentegen wijzen de onderzoekers er ook op dat de PVV absoluut geen geweld accepteert als middel om sociale en politieke conflicten te beslechten. In de 'gangbare' extreem rechtse kringen als Stormfront en Weerstand is dat juist wel toegestaan en wordt Hitler vereerd. Wilders distantieert zich nadrukkelijk van dit soort overtuigingen. Hij is zelf pro-Israël en relativeert nimmer de nazimisdaden in de Tweede Wereldoorlog.


http://www.parool.nl/binn(...)reem-rechts~a266418/
Breivik was wel geïnspireerd door Wilders. Had hem 20 keer in z'n manifesto genoemd. En hij had de grootste terroristische aanslag in de geschiedenis van Europa gepleegd. Volgens mij iets van 80 doden. Dat mogen PVV stemmers op hun naam schrijven.
pi_169742460
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:47 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ze mogen protesteren wat ze willen, maar ik wil ze gewoon niet in de tweede kamer.
zeg dat dan meteen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')