abonnement Unibet Coolblue
pi_169738053
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 01:43 schreef TheThirdMark het volgende:
wederom, Greet is niet uitgesloten.
Dat is ie wel. Live op TV in een rechtstreeks debat met de president. Letterlijk.

Dat het z'n eigen schuld is (of dat men dat vindt) is allemaal prima, maar hij is deze verkiezingen meermaals letterlijk live op tv gewoon keihard uitgesloten.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 24 maart 2017 @ 01:49:04 #52
395200 deadprez
One more rail
pi_169738058
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 01:45 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Daarom gewoon dit deel uit het land zetten voor de veiligheid van anderen
Ja, goed plan. Even los van hoe walgelijk zo'n plan is, hoe had je dat precies voor je gezien?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 01:50:24 #53
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169738065
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 01:48 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat is ie wel. Live op TV in een rechtstreeks debat met de president. Letterlijk.

Dat het z'n eigen schuld is (of dat men dat vindt) is allemaal prima, maar hij is deze verkiezingen meermaals letterlijk live op tv gewoon keihard uitgesloten.
Wederom nee.
De kans op herhalen van bewuste economische sabotage is uitgesloten. Dat de PVV en Greetje enkel dat op hun agenda hebben en dus ''slachtoffer'' worden van de uitsluiting ligt aan hen.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 01:50:32 #54
395200 deadprez
One more rail
pi_169738067
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 01:48 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat is ie wel. Live op TV in een rechtstreeks debat met de president. Letterlijk.

Dat het z'n eigen schuld is (of dat men dat vindt) is allemaal prima, maar hij is deze verkiezingen meermaals letterlijk live op tv gewoon keihard uitgesloten.
Hij heeft zelf meermaals anderen uitgesloten. De VVD sowieso, GL volgens mij ook. En ik mis er vast nog een paar
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_169738075
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 01:50 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Wederom nee.
De kans op herhalen van bewuste economische sabotage is uitgesloten. Dat de PVV en Greetje enkel dat op hun agenda hebben en dus ''slachtoffer'' worden van de uitsluiting ligt aan hen.
Dan moeten de anderen partijen dat zeggen. Ze zeiden letterlijk wij sluiten de PVV uit/buiten.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_169738083
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 01:50 schreef deadprez het volgende:

[..]

Hij heeft zelf meermaals anderen uitgesloten. De VVD sowieso, GL volgens mij ook. En ik mis er vast nog een paar
Deze verkiezingen niet. Hij heeft meerdere malen gezegd volledig open te staan. Terwijl anderen hem op voorhand buiten sloten.

Ik weet niet wat jij hebt zitten kijken.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_169738090
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 01:41 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

De PVV was van harte welkom. De PVV saboteert daarna opzettelijk 6 maanden hervorming en gooit de bevolking nog een schuld van 50miljard in de schoenen. De PVV rent daarna huilend weg in het besef dat ze impotent zijn. De PVV gaat daarna schoppen naar alles dat wél wat heeft gedaan (of je het nu eens bent met de methoden of niet, het resultaat is over de hele linie positief). Dus nee. Niemand heeft ze geweerd. Er is alleen niemand die zijn vingers nog wil branden aan Wilders aangezien hij al heeft bewezen niet te kunnen én te willen. Wilders wil enkel het land saboteren. Thats all. En dat past inderdaad wel op een A4.
Daar heeft CDAer Hans Hillen toch een heel andere visie over:

http://www.metronieuws.nl(...)-niet-dankzij-de-pvv

quote:
„Het is dat jaar jammer genoeg fout gegaan, maar niet door de PVV. Het kwam doordat er een budgettair probleem was. Het was te groot”, vertelt hij in gesprek met Paul Frentrop. „En ik denk dat bij elke coalitie waar er naar twee jaar zo’n budgettair probleem is, er enorme spanning zou aanstaan. Dat er dan een partij afhaakt, die er het verst van af staat, kan je niet de schuld.”

Hillen ziet dat het nu door de VVD en het CDA als excuus gebruikt wordt. „Het was toen een budgettair probleem en later is het als argument gebruikt om tot een Cordon Sanitaire te komen.”

Er gaan al langer verhalen rond dat de PVV niet de hoofdreden was voor het vallen van het kabinet. Volgens een reconstructie van de Volkskrant waren „pijnlijke miscommunicatie en onenigheid binnen de CDA-top” de hoofdoorzaken voor het demissionair worden van Rutte 1. CDA-leider Maxime Verhagen zou daardoor niet hebben voldaan aan wat hij Wilders voorgespiegeld had.

pi_169738106
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 01:52 schreef Geralt het volgende:

[..]

Deze verkiezingen niet. Hij heeft meerdere malen gezegd volledig open te staan. Terwijl anderen hem op voorhand buiten sloten.

Ik weet niet wat jij hebt zitten kijken.
Eerst iedereen wegzetten en uitschelden, en vervolgens verwachten dat ze met je komen samenwerken. Het moge duidelijk zijn dat zijn kattengejank nu een toneelstukje is voor de bühne.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 02:00:27 #59
395200 deadprez
One more rail
pi_169738133
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 01:52 schreef Geralt het volgende:

[..]

Deze verkiezingen niet. Hij heeft meerdere malen gezegd volledig open te staan. Terwijl anderen hem op voorhand buiten sloten.

Ik weet niet wat jij hebt zitten kijken.
Wat bedoel je met 'deze verkiezingen'? Het was in de aanloop naar deze verkiezingen, in ieder geval. Sowieso over de VVD weet ik het haast zeker; de VVD was voor Wilders uitgesloten zolang Rutte deel uitmaakt van die partij.

Maar goed, mijn Google-skills lijken nogal te falen, want ik kan het niet terugvinden op het moment door alle berichten over het uitsluiten van Wilders door anderen. :@
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_169738143
geertwilderspvv twitterde op zondag 10-01-2016 om 13:05:03 Zolang de VVD Rutte niet terugtrekt zal de PVV niet met de VVD regeren. reageer retweet
  vrijdag 24 maart 2017 @ 02:02:38 #61
395200 deadprez
One more rail
pi_169738148
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 02:01 schreef Childofthe90s het volgende:
geertwilderspvv twitterde op zondag 10-01-2016 om 13:05:03 Zolang de VVD Rutte niet terugtrekt zal de PVV niet met de VVD regeren. reageer retweet
Thanks O+. Begon al aan mezelf te twijfelen. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 02:05:18 #62
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_169738161
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 02:01 schreef Childofthe90s het volgende:
geertwilderspvv twitterde op zondag 10-01-2016 om 13:05:03 Zolang de VVD Rutte niet terugtrekt zal de PVV niet met de VVD regeren. reageer retweet
_O-
  vrijdag 24 maart 2017 @ 06:15:45 #63
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_169738697
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 00:54 schreef Stien_Struis het volgende:
Die sukkels zijn gewoon minderheid en moeten bek houden, zo werkt dat in dit land.
Dit is er een om te onthouden voor in de zwarte piet discussie _O_
  vrijdag 24 maart 2017 @ 06:27:07 #64
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_169738714
Ik snap al die boosheid niet.
Men is nu aan het verkennen en vrijwel iedereen verwacht dat GL en VVD niet door een deur kunnen.
Dan kan Rutte het proberen met 1 of 2 kleinere lijmpartijen zoals CU en 50+ of zelfs PvdA.
Lukt dit ook niet dan mag Wilders het proberen. En met wie moet hij dan een kabinet vormen?
Hij heeft ALTIJD de VVD nodig en Rutte peinst er niet over om onder Wilders te staan.
Oftewel: herverkiezingen.
En dat word het einde van WIlders omdat hij TE veel de aandacht richt op de Islam in onzinnige bewoordingen. De PVV graaft zijn eigen graf.
pi_169738773
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 01:45 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Daarom gewoon dit deel uit het land zetten voor de veiligheid van anderen, grenzen sluiten en uit de EU geen ontwikkelingshulp meer en meer geld naar de zorg/defensie/onderwijs w/
Alsof alle PVV'ers zo makkelijk de grens over te zetten zijn. Geen enkel land wil zulke gasten. Ze kunnen alleen janken en feiten verdraaien. Slachtoffertje spelen continu.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 07:04:52 #66
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169738800
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 06:55 schreef Chadi het volgende:

[..]

Alsof alle PVV'ers zo makkelijk de grens over te zetten zijn. Geen enkel land wil zulke gasten. Ze kunnen alleen janken en feiten verdraaien. Slachtoffertje spelen continu.
"Mensen met een andere mening moeten het land uit"

:') jongens wat een niveau hier.

Geef de PVV die kans: bereiken ze niets dan lost de PVV vanzelf op in bestaande partijen. Werkt het deels wel? Dan hebben we daar allemaal baat bij.

Bang en laf gedoe vooraf altijd.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 07:08:37 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169738820
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 00:08 schreef k_man het volgende:
Dit schrijft ze:

[..]

Dus...

Wil ze nou een hertelling of een herstemming? Dat maakt nogal een verschil.

En het tweede doel is uitsluiting van de PVV. Dat gebeurt al, dus daarvoor hoef je volgens mij niet te demonstreren.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 maart 2017 @ 07:11:15 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169738829
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 00:24 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Geert Wilders heeft tijdens de verkiezingen plechtig beloofd niet te gaan dienen onder premier Rutte.
Direct na bekendmaking van de verkiezingsuitslag heeft hij de verkenner aangegeven dat toch vooral een coalitie moest worden onderzocht waarbij hij dient onder premier Rutte.
Hij heeft dus niets geleerd van zijn "65 = 65 en dat is een breekpunt".
Vooral zijn kiezers hebben daar niets van geleerd.
Maar dat hij zelf zo hypocriet is dat hij verontwaardigd is dat anderen zijn verkiezingsbelofte wel serieus nemen is ronduit lachwekkend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169738847
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 07:04 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

"Mensen met een andere mening moeten het land uit"

:') jongens wat een niveau hier.

Geef de PVV die kans: bereiken ze niets dan lost de PVV vanzelf op in bestaande partijen. Werkt het deels wel? Dan hebben we daar allemaal baat bij.

Bang en laf gedoe vooraf altijd.
Daarom hoopte ik ook zo op 76 zetels voor de PVV :D
  vrijdag 24 maart 2017 @ 07:21:13 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169738863
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 07:04 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

"Mensen met een andere mening moeten het land uit"

:') jongens wat een niveau hier.

Geef de PVV die kans: bereiken ze niets dan lost de PVV vanzelf op in bestaande partijen. Werkt het deels wel? Dan hebben we daar allemaal baat bij.

Bang en laf gedoe vooraf altijd.
Vooral negeren waar hij op reageert...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169738872
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 01:22 schreef DrDentz het volgende:

Dit moet eigenlijk in de OP
Het wordt er niet duidelijker op wat ze nu wil, want in de video zegt ze dat ze gaat demonstreren:
- tegen een herstemming
- tegen uitsluiting van de PVV
(op 0:13)
in a crowd you lose humanity
pi_169738894
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 00:22 schreef Godshand het volgende:
Ik moet zeggen, ik ben geen PVV stemmer.

Maar ik vind dat deze mensen wel een punt hebben. Je maakt je zelf ongeloofwaardig qua democratisch gehalte door de PVV bij voorbaat uit te sluiten. Ga eerst met ze praten, lijken de verschillen te groot, dan kan je verder. Maar bij voorbaat uitsluiten is gewoon kinderachtig.
De huidige politiek steekt gewoon een dikke middelvinger op naar 1,3 miljoen kiezers die op de PVV hebben gestemd en de PVV de tweede partij van Nederland hebben gemaakt.

Dit is de veronachtzaming van de parlementaire democratie en de veronachtzaming naar de kiezer toe. Zelfs naar de kiezer toe die niet op de PVV hebben gestemd.

Ik erken als burger daarom deze komende coalitie niet en ik erken als burger Mark Rutte niet als een legitiem zittende premier.

Tegelijkertijd zal ik niet als een anti-Trump gekkie krijsend over de straten rennen en schreeuwen dat Mark Rutte niet mijn premier is. Daarvoor heb ik teveel zelf respect. Gezond verstand moet altijd het onderliggende gevoel beheersen en besturen.

Uiteindelijk zal dit ondemocratische cordon sanitair met een steeds groter wordende PVV zichzelf gaan uitwerken. De Nederlandse politiek versnippert en de internationale ontwikkelingen maken partijen als de PVV steeds groter. Het wordt steeds moeilijker om nog geloofwaardige coalities te bouwen en vooral vast te houden.

Vooral zaak om vooral niet je mond te houden, gewoon de dingen benoemen zoals ze zijn en je geen donder aantrekken van gefrustreerde linkse idealisten die hun eigen idealen voor hun eigen ogen zien verbrijzelen maar hun verstand op de ontkenningsmode zetten. En vooral de schuld bij een ander neerleggen.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 07:34:16 #73
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_169738909
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 07:15 schreef Chadi het volgende:

[..]

Daarom hoopte ik ook zo op 76 zetels voor de PVV :D
Maar niet op ze gestemd zeker ;(
pi_169738928
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 07:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

De huidige politiek steekt gewoon een dikke middelvinger op naar 1,3 miljoen kiezers die op de PVV hebben gestemd en de PVV de tweede partij van Nederland hebben gemaakt.

Dit is de veronachtzaming van de parlementaire democratie en de veronachtzaming naar de kiezer toe. Zelfs naar de kiezer toe die niet op de PVV hebben gestemd.

Ik erken als burger daarom deze komende coalitie niet en ik erken als burger Mark Rutte niet als een legitiem zittende premier.

Tegelijkertijd zal ik niet als een anti-Trump gekkie krijsend over de straten rennen en schreeuwen dat Mark Rutte niet mijn premier is. Daarvoor heb ik teveel zelf respect. Gezond verstand moet altijd het onderliggende gevoel beheersen en besturen.

Uiteindelijk zal dit ondemocratische cordon sanitair met een steeds groter wordende PVV zichzelf gaan uitwerken. De Nederlandse politiek versnippert en de internationale ontwikkelingen maken partijen als de PVV steeds groter. Het wordt steeds moeilijker om nog geloofwaardige coalities te bouwen en vooral vast te houden.

Vooral zaak om vooral niet je mond te houden, gewoon de dingen benoemen zoals ze zijn en je geen donder aantrekken van gefrustreerde linkse idealisten die hun eigen idealen voor hun eigen ogen zien verbrijzelen maar hun verstand op de ontkenningsmode zetten. En vooral de schuld bij een ander neerleggen.
Hier heb je er weer 1 die in de slachtofferrol kruipt.

De PVV heeft zichzelf buiten gesloten toen Wilders aangaf niet te willen regeren met Rutte. De PVV heeft zichzelf uitgesloten toen het weg liep en de boel liet vallen.
De PVV vindt het helemaal niet erg dat ze niet regeren want dat kunnen ze niet.

De PVV stemmer wist dit .
Dus moet de PVV stemmer niet janken.
In Maart zou het gebeuren volgens de PVV aanhang. Want dan zou de PVV de grootste worden. Dus niet. Iedereen met wat hersencellen ziet dat de PVV een doodlopende weg is .

Nu kan je doodleuk doorgaan op het pad wat je al jaren bewandelt of je kan kijken wat voor alternatieven er zijn.
pi_169738944
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 07:34 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Maar niet op ze gestemd zeker ;(
Nee dan zou ik eigenhandig verantwoordelijk zijn voor het slopen van dit mooie land. Heb beschaafd gestemd . Van huize uit links van het spectrum. Maar wat heb je daar voor opties? Jesse? Kom op... :D SP.. euuh nee iets te ver.. PvdA ?? Niet echt mijn ding meer. Dus werd het wat anders. Nee geen DENK. Die kunnen met dezelfde boot als de PVV mee wat mij betreft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')