abonnement Unibet Coolblue
pi_169749969
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik sla jou.
Durf je toch niet. Ik ben heel sterk en dat meen ik. Heb soms mijn eigen kracht niet onder controle. Dan geef ik mijn nicht voor de grap een duw en dan doet die zo pijn zonder dat ik zo bedoelde.
pi_169750009
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:10 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Durf je toch niet. Ik ben heel sterk en dat meen ik. Heb soms mijn eigen kracht niet onder controle. Dan geef ik mijn nicht voor de grap een duw en dan doet die zo pijn zonder dat ik zo bedoelde.
Vrouwen leven echt in hun eigen wereld, denken een man aan te kunnen.
pi_169750019
Weet je hoe heerlijk het is om ongesteld te zijn? Ik kan dan alles rechtvaardigen. Vettig eten? Komt door mijn menstruatie. Een dikke buik? Komt door de menstruatie. Tegen mensen uitvallen? Komt door menstruatie. Huilen bij alles? Komt door menstruatie.

Oh en niet bidden is soms wel fijn ( mag ik dat zeggen?). Even een pauze.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2017 19:13:14 ]
pi_169750030
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
Weet je hoe heerlijk het is om ongesteld te zijn? Ik kan dan alles rechtvaardigen. Vettig eten? Komt door mijn menstruatie. Een dikke buik? Komt door de menstruatie. Tegen mensen uitvallen? Komt door menstruatie. Huilen bij alles? Komt door menstruatie.
Ben het nu. Wil dood. Voel me zo labiel. En heb geen ijs.
pi_169750049
Stop, stop & STOP gewoon.
Ik ben zo lief geweest om je een dm te sturen omdat ik je zou helpen aan een man. Maar dat lukt mij niet zo als je foto's blijft plaatsen in sexy en gewaagd, waar je je lichaam aan het showen bent!

Ik had je iets verteld over mijn man. Waar je niet de onderliggende reden van weet, wel zeg je in het vorige topic dat ik niet mag praten. Of wat voor een bullshit dan ook. Ik ben een trotse molsima, die mn taken doet als vrouw zijnde, en die zich schaamt om mezelf te tonen. Ik wil een andere moslima aan een man helpen omdat dat ons geloof compleet maakt. Maar daar moet je ook wat voor doen, kweek zelf respect, hou eer aan jezelf! Die man die ik gestuurd heb wilt een dame met respect en eer aan zichzelf, werk er aan en geloof mij, dan gaat het van zelf.
pi_169750051
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:13 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ben het nu. Wil dood. Voel me zo labiel. En heb geen ijs.
Neeeee, niet doen, denk aan wat je in het leven nog allemaal kunt bereiken. ;(
pi_169750069
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:14 schreef BellaaElisa het volgende:
Stop, stop & STOP gewoon.
Ik ben zo lief geweest om je een dm te sturen omdat ik je zou helpen aan een man. Maar dat lukt mij niet zo als je foto's blijft plaatsen in sexy en gewaagd, waar je je lichaam aan het showen bent!

Ik had je iets verteld over dat ik hoogst waarschijnlijk ga scheiden met mijn man. Waar je niet de onderliggende reden van weet, wel zeg je in het vorige topic dat ik niet mag praten. Of wat voor een bullshit dan ook. Ik ben een trotse molsima, die mn taken doet als vrouw zijnde, en die zich schaamt om mezelf te tonen. Ik wil een andere moslima aan een man helpen omdat dat ons geloof compleet maakt. Maar daar moet je ook wat voor doen, kweek zelf respect, hou eer aan jezelf! Die man die ik gestuurd heb wilt een dame met respect en eer aan zichzelf, werk er aan en geloof mij, dan gaat het van zelf.
:')
pi_169750089
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:14 schreef BellaaElisa het volgende:
Stop, stop & STOP gewoon.
Ik ben zo lief geweest om je een dm te sturen omdat ik je zou helpen aan een man. Maar dat lukt mij niet zo als je foto's blijft plaatsen in sexy en gewaagd, waar je je lichaam aan het showen bent!

Ik had je iets verteld over dat ik hoogst waarschijnlijk ga scheiden met mijn man. Waar je niet de onderliggende reden van weet, wel zeg je in het vorige topic dat ik niet mag praten. Of wat voor een bullshit dan ook. Ik ben een trotse molsima, die mn taken doet als vrouw zijnde, en die zich schaamt om mezelf te tonen. Ik wil een andere moslima aan een man helpen omdat dat ons geloof compleet maakt. Maar daar moet je ook wat voor doen, kweek zelf respect, hou eer aan jezelf! Die man die ik gestuurd heb wilt een dame met respect en eer aan zichzelf, werk er aan en geloof mij, dan gaat het van zelf.
Gtfo mens.

Waarom ga je scheiden? Slechte vrouw.
pi_169750090
Ewa, post jij in sexy en gewaagd? :')
pi_169750097
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

:')
Ja quote het beter. Dan valt het op. :X
pi_169750103
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:14 schreef BellaaElisa het volgende:
Stop, stop & STOP gewoon.
Ik ben zo lief geweest om je een dm te sturen omdat ik je zou helpen aan een man. Maar dat lukt mij niet zo als je foto's blijft plaatsen in sexy en gewaagd, waar je je lichaam aan het showen bent!

Ik had je iets verteld over mijn man. Waar je niet de onderliggende reden van weet, wel zeg je in het vorige topic dat ik niet mag praten. Of wat voor een bullshit dan ook. Ik ben een trotse molsima, die mn taken doet als vrouw zijnde, en die zich schaamt om mezelf te tonen. Ik wil een andere moslima aan een man helpen omdat dat ons geloof compleet maakt. Maar daar moet je ook wat voor doen, kweek zelf respect, hou eer aan jezelf! Die man die ik gestuurd heb wilt een dame met respect en eer aan zichzelf, werk er aan en geloof mij, dan gaat het van zelf.
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:14 schreef BellaaElisa het volgende:
Stop, stop & STOP gewoon.
Ik ben zo lief geweest om je een dm te sturen omdat ik je zou helpen aan een man. Maar dat lukt mij niet zo als je foto's blijft plaatsen in sexy en gewaagd, waar je je lichaam aan het showen bent!

Ik had je iets verteld over mijn man. Waar je niet de onderliggende reden van weet, wel zeg je in het vorige topic dat ik niet mag praten. Of wat voor een bullshit dan ook. Ik ben een trotse molsima, die mn taken doet als vrouw zijnde, en die zich schaamt om mezelf te tonen. Ik wil een andere moslima aan een man helpen omdat dat ons geloof compleet maakt. Maar daar moet je ook wat voor doen, kweek zelf respect, hou eer aan jezelf! Die man die ik gestuurd heb wilt een dame met respect en eer aan zichzelf, werk er aan en geloof mij, dan gaat het van zelf.
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:14 schreef BellaaElisa het volgende:
Stop, stop & STOP gewoon.
Ik ben zo lief geweest om je een dm te sturen omdat ik je zou helpen aan een man. Maar dat lukt mij niet zo als je foto's blijft plaatsen in sexy en gewaagd, waar je je lichaam aan het showen bent!

Ik had je iets verteld over mijn man. Waar je niet de onderliggende reden van weet, wel zeg je in het vorige topic dat ik niet mag praten. Of wat voor een bullshit dan ook. Ik ben een trotse molsima, die mn taken doet als vrouw zijnde, en die zich schaamt om mezelf te tonen. Ik wil een andere moslima aan een man helpen omdat dat ons geloof compleet maakt. Maar daar moet je ook wat voor doen, kweek zelf respect, hou eer aan jezelf! Die man die ik gestuurd heb wilt een dame met respect en eer aan zichzelf, werk er aan en geloof mij, dan gaat het van zelf.
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:16 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Ja quote het beter. Dan valt het op. :X
asje.
pi_169750108
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:16 schreef Triggershot het volgende:
Ewa, post jij in sexy en gewaagd? :')
Ja. Lekkere tietjes heeft ze :9
pi_169750116
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:16 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Gtfo mens.

Waarom ga je scheiden? Slechte vrouw.
Aha, slechte vrouw?
_O-
pi_169750126
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:17 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Aha, slechte vrouw?
_O-
Je gaf je man dus niet wat hij wilde. Slechte vrouw.
pi_169750145
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je gaf je man dus niet wat hij wilde. Slechte vrouw.
Ojawel. Skoet.
pi_169750154
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja. Lekkere tietjes heeft ze :9
tovbe tovbe.
pi_169750217
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:18 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Ojawel. Skoet.
Vrouwen die scheiden zijn slecht. Bah.
pi_169750230
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

tovbe tovbe.
Ah daar is meneer imam weer.
pi_169750261
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ah daar is meneer imam weer.
Ik ben vanaf nu een dede.
pi_169750269
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Vrouwen die scheiden zijn slecht. Bah.
Niet als je je man de kansen blijft geven.
Waar lees jij dat ik echt ga scheiden? Eerst ga ik me er verder in verdiepen samen met mijn schoonmoeder. Dan pas ga ik praten over scheiding enzv, is nu nog helemaal niet aan de orde. :|W
pi_169750306
Het kwam in mij naar boven om te gaan scheiden ja. Maar of ik het echt ga doen niet.

Dus skoet als je niks weet.
pi_169750329
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben vanaf nu een dede.
Trigger ik vind je een lul.
pi_169750336
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:24 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Niet als je je man de kansen blijft geven.
Waar lees jij dat ik echt ga scheiden? Eerst ga ik me er verder in verdiepen samen met mijn schoonmoeder. Dan pas ga ik praten over scheiding enzv, is nu nog helemaal niet aan de orde. :|W
Hoelang ben je getrouwd.
pi_169750383
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:28 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hoelang ben je getrouwd.
Ongv 15 jaar.
Jij bent ook getrouwd toch, Hoelang?
pi_169750401
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:30 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Ongv 15 jaar.
Jij bent ook getrouwd toch, Hoelang?
Girl pls na een jaar was ik het al zat en ben ik weggegaan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')