abonnement Unibet Coolblue
pi_169717867


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Praten kan hier: de slowchat en veel caps mogen in:in het CAPS topic. Caps blote borsten mogen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1

Inwonerslijst


Agenda
pi_169717873
Jacco vindt het wel grappig, hij heeft zich nooit verantwoordelijk gevoeld voor de bar. Vic vindt Jacco een echte horecaman. Dat is ook waarom Jacco niet snapt dat mensen nog steeds vraagtekens hebben bij of hij de bar kan doen.

Romy vertelt de tweeling in grote lijnen waarom ze de koeien minder wil doen. Nu gooit ze het vooral op het fysieke.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_169717878
Boyd mist henkie, hij mist thuis meer dan hij verwacht had, hier ziet hij er soms tegenop de loods in te gaan
pi_169717880
Alles wat in Fik haar Brein als antwoorden kan komen, staat op papier.
Wat ben ik blij als ze weg is.....
pi_169717881
bil weer stalken bij jes en boyd
pi_169717891
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:29 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

en bil !
Ze zijn niet te doen, ik zou snel ruzie krijgen met die galbakken
pi_169717896
wat maakt fik zich belangrijk, kom op zeg een koffiezet apparaat en een bar, ik was gewoon weggegaan , en gezegd red je allemaal daar in die bende , ik ga naar huis
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169717897
Rob en Karin nog steeds over de rommel in de loods. Karin heeft afstand genomen, ze wil niet zijn zoals ze nu Rob en René rond ziet lopen.

Rob wil niet dat hij als sloof gebruikt wordt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_169717907
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

[..]

Ze zijn niet te doen, ik zou snel ruzie krijgen met die galbakken
echt hoor :r
  donderdag 23 maart 2017 @ 10:33:11 #10
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169717908
oh de twins gaan sporten O+ O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169717910
René en Bas bekeken de staat van Baas Beach.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_169717915
quote:
3s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:32 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Rob en Karin nog steeds over de rommel in de loods. Karin heeft afstand genomen, ze wil niet zijn zoals ze nu Rob en René rond ziet lopen.

Rob wil niet dat hij als sloof gebruikt wordt.
En daar heeft Karin gelijk in
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169717918
Ik geloof niet dat Ramona dit wil hebben.
Ik mag haar voor geen meter maar als er een Romy de waarheid kan zeggen is het Ramona wel.
Van de week ook met dat gezeik over Cemal.
Ramoon zei tegen Romy dat zij ook heeft lopen zoenen, dus houdt haar wel een spiegel voor.
pi_169717922
bil weer over dat zij er lang inzitten :r
pi_169717930
Kevin heeft het heel druk zegt hij :?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169717934
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:33 schreef Chanel5 het volgende:
Ik geloof niet dat Ramona dit wil hebben.
Ik mag haar voor geen meter maar als er een Romy de waarheid kan zeggen is het Ramona wel.
Van de week ook met dat gezeik over Cemal.
Ramoon zei tegen Romy dat zij ook heeft lopen zoenen, dus houdt haar wel een spiegel voor.
ja klopt, maar laat haar dat gewoon doen. moet iemand bij haar flikken, dan was de loods te klein
pi_169717935
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wat maakt fik zich belangrijk, kom op zeg een koffiezet apparaat en een bar, ik was gewoon weggegaan , en gezegd red je allemaal daar in die bende , ik ga naar huis
Kan ze lekker thuis de senseo om de drie uur schoon gaan maken, superbelangrijk...
pi_169717940
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:34 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

[..]

Kan ze lekker thuis de senseo om de drie uur schoon gaan maken, superbelangrijk...
_O-
pi_169717941
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:34 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

[..]

Kan ze lekker thuis de senseo om de drie uur schoon gaan maken, superbelangrijk...
:Y
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169717960
kevin vindt de koeien ook heel leueheukkk maar wil de stal niet doen, wel een beetje vegen :')
pi_169717961
kevin irriteert zich over dekoeien, kevin veegt wel een beetje maar hij gaat de stal niet in
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  donderdag 23 maart 2017 @ 10:36:26 #22
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169717962
Vic gaat morgen weg dus de kurk gaat uit Utopia, PB haar gedachten denk ik :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169717973
rom kan het fysiek niet meer aan 7 dagen de koeien
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169717992
Doe die koeien toch gewoon weg,al jaren gezeik over.
pi_169717996
ik raak bij kevin de draad van het verhaal ook al een beetje kwijt , wat een nietszeggend,saaie langdraderige man
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')