abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 maart 2017 @ 23:03:53 #1
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169712833
Vanmiddag een collega tegen mij: "hey, d'r is een aanslag geweest hè, in Londen."
Ik: "Oh." Even nieuws checken. 4 doden. Hmm, valt wel mee. En verder met de orde van de dag. Mijn conspiracy-collega begint weer over 'false flag' en 'wel erg toevallig dat...' waar niemand echt op in gaat.

Nu vanavond op twitter zie ik er weer wat berichten over langskomen. Ik was het alweer vergeten.

Komende dagen wéér de discussie over veiligheidsniveaus, geruchten, 'het komt nu wel erg dichtbij', 'het is wachten tot het in Nederland gebeurd', politici die '''''geschokt'''''' zijn, 'ja maar dit is niet de echte islam', mensen die de schuld geven aan vluchtelingen/beleid/eu/bush/aliens etc.

Klacht: aanslagen zijn niet meer schokkend. Ze horen gewoon bij de orde van de dag. Man man man waar gaat dit heen.
:')
pi_169712930
Ik denk dat het beter is als we het verlies voor genoegen nemen en er niet te veel heisa om maken, dat is het hele doel van degenen die aanslagen plegen.

Bedoel ook weer niet dat we het in de doofpot moeten stoppen en doen alsof het niet gebeurd is maar een week rouwen en een minuut stilte heeft ook geen zin.
  woensdag 22 maart 2017 @ 23:28:55 #3
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_169713482
Helemaal met je eens.

Nou was dit ook wel een ""saaie"" aanslag. Geen bommen of geweren gebruikt.. Maakt het natuurlijk niet minder erg.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_169713591
Maar alsof het altijd vrede is geweest. Absoluut niet toch.

Gewoon polariteit. En als zoiets gebeurd vind ik dat nog steeds erg maar denk niet bij mezelf gelijk ''false flag'' maar eerder gewoon gekken die dingen in hoofd halen zoals in Engeland of waar dan ook. Of een lone wolf die niet perse een of andere ideologie aanhangt (niet altijd maar het kan) maar gewoon geflipt is.

Koppel het niet gelijk bij voorbaat aan iets maar hou me er eerlijk gezegd ook niet echt mee bezig :D. Miss is dat raar maarja..

Maar moet je daar heel schuldig over gaan voelen en ermee zitten? Zulke dingen gebeuren (niet dat ik het goedpraat) maar je zegt aanslagen zijn niet schokkend meer. Ze horen gewoon bij de orde van de dag. Ja dat is logisch toch? Goede mensen, slechte mensen, goede acties slechte acties. Gewoon zoals het is.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2017 @ 23:45:31 #5
230491 Zith
pls tip
pi_169713771
Hoe minder aandacht er voor is hoe beter.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169713896
Was ook een aanslagje van niks he, bij een beetje verkeersongeval heb je meer doden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')