abonnement Unibet Coolblue
pi_169732529
quote:
Screenshots muren vastgelegd.

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2017 22:11:17 ]
pi_169732635
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:01 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

Even een schets van wat hier gaande is:

• Braddie kent de maten nog niet
• Braddie zei vorige week dat er een drumstel ofzo zou komen om te repeteren
• Braddie heeft de studio vandaag pas voor het eerst gezien dus lijkt het
• Braddie is nu eigenlijk zwaar verkankerd
• Dit was ook (onderhuids) te merken aan hem in aan het filmpje vandaag
• Dit was ook te merken aan zijn chagrijn in de livestream daarna, hij kan de confronterende reacties niet handelen

Waarom dan toch dit hok?
• In de livestream zei Braddie vier jaar ingeschreven te staan voor sociale huur (woonnet), daarna uitgeschreven, nu weer ingeschreven.
• Ik denk dat hij automatisch is uitgeschreven door te vergeten te betalen (10,- per jaar)
• Nu moet hij weer jaren inschrijfduur opbouwen om kans te maken op een sociale huurwoning, dus dat wordt hem nu niet.
• Braddie wil wel zo dicht mogelijk bij Hilversum blijven wonen, en daar was dit hokkie het goedkoopste.
• Tevens mag hij de Beemer niet als hij niet verhuist, en misschien zit er van Sedin's kant ook nog wat druk achter om die bak z.s.m. te verkopen, dus dan maar dit hok denkt Braddie.

Verder maakte Braddie denk ik aanvankelijk zelf de fout (ook al viel hij in de livestream iemand daar op aan) te denken 'ach ik computer en keyboard toch alleen maar, hoef geen groter appartement'. Maar ik denk dat dit hem nog gaat opbreken.

Tevens, hoe kut als je met ze tweeën bent en je moet naar de wc. En dat die lucht zo het hok in trekt. :')

Mijn voorspelling: ik denk dat Braddie hier niet lang zal zitten. Terug naar het schuurtje!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie analyse. Ik denk alleen niet dat Braddie teruggaat naar zijn schuurtje. Dat hij weer snel iets anders wil kan ik mij wel iets in vinden. Buiten dat om vind ik dit wel een positieve stap.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_169732942
blijkbaar heeft die Sedin een grote invloed op zijn leven momenteel
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  donderdag 23 maart 2017 @ 22:24:59 #179
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_169733082
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:21 schreef Yiha3 het volgende:
blijkbaar heeft die Sedin een grote invloed op zijn leven momenteel
Omdat Bradge die BMW van hem overneemt?
pi_169733302
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:24 schreef Voszje het volgende:

[..]

Omdat Bradge die BMW van hem overneemt?
dit ook:
• Tevens mag hij de Beemer niet als hij niet verhuist, en misschien zit er van Sedin's kant ook nog wat druk achter om die bak z.s.m. te verkopen, dus dan maar dit hok denkt Braddie.
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  donderdag 23 maart 2017 @ 22:31:45 #181
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_169733338
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:30 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

dit ook:
• Tevens mag hij de Beemer niet als hij niet verhuist, en misschien zit er van Sedin's kant ook nog wat druk achter om die bak z.s.m. te verkopen, dus dan maar dit hok denkt Braddie.
Aannames dus.
pi_169733408
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:31 schreef Voszje het volgende:

[..]

Aannames dus.
hij mag de beemer niet als hij niet verhuist
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  donderdag 23 maart 2017 @ 22:33:39 #183
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_169733431
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:33 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

hij mag de beemer niet als hij niet verhuist
Van z'n moeder, ja.
pi_169733492
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:33 schreef Voszje het volgende:

[..]

Van z'n moeder, ja.
dus wil je nu zeggen dat die gast geen invloed heeft op zijn leven?
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  donderdag 23 maart 2017 @ 22:37:38 #185
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_169733594
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:35 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

dus wil je nu zeggen dat die gast geen invloed heeft op zijn leven?
Weet ik het, Sedin is z'n vriend. BMW mocht niet van Bradge's moeder, daar heeft Sedin dan toch niet zoveel mee te maken.
pi_169733608
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Mooie analyse. Ik denk alleen niet dat Braddie teruggaat naar zijn schuurtje. Dat hij weer snel iets anders wil kan ik mij wel iets in vinden. Buiten dat om vind ik dit wel een positieve stap.
Hij leeft niet in het schuurtje he. Hij heeft zijn eigen kamer (nog).

Ik denk dat zijn moeder over haar hart strijkt en straks hij terug mag, inclusief Beemer voor de deur.
  donderdag 23 maart 2017 @ 22:38:12 #187
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_169733616
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:01 schreef ikwordtergekvan het volgende:

Tevens, hoe kut als je met ze tweeën bent en je moet naar de wc. En dat die lucht zo het hok in trekt.
Ach, daar hebben ze lucifers voor uitgevonden.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_169733634
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:37 schreef Voszje het volgende:

[..]

Weet ik het, Sedin is z'n vriend. BMW mocht niet van Bradge's moeder, daar heeft Sedin dan toch niet zoveel mee te maken.
foute vriend imo, maar ja, zijn leven
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_169733712
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:37 schreef Voszje het volgende:

[..]

Weet ik het, Sedin is z'n vriend. BMW mocht niet van Bradge's moeder, daar heeft Sedin dan toch niet zoveel mee te maken.
Als er druk achter het verkoop van die wagen zit, en Bradge hem heel heel heel graag wil hebben wel
  donderdag 23 maart 2017 @ 22:41:43 #190
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_169733727
Die housewarming lijkt mij ook een knusse bedoening te gaan worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_169733743
quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:38 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ach, daar hebben ze lucifers voor uitgevonden.
Dan gaat het helemaal verkeerd :')
pi_169733813
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:38 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

Hij leeft niet in het schuurtje he. Hij heeft zijn eigen kamer (nog).

Ik denk dat zijn moeder over haar hart strijkt en straks hij terug mag, inclusief Beemer voor de deur.
Ik denk dat de trots op het op eigen benen staan het wint van de verminderde luxe.
Als je al eens ziet hoe trots hij was/is op zijn Twingo. Een eigen plekje is veel beter, toch?

De aankoop van de Beemer helpt dan wel weer mee in jouw voorspelling, misschien vind hij dat al een prestatie genoeg dit jaar. Toch blijf ik goede moed houden.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_169733836
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:41 schreef Ingolstadt het volgende:
Die housewarming lijkt mij ook een knusse bedoeling worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met twaalf mensen zit dat hok goed vol ja.
  donderdag 23 maart 2017 @ 22:45:51 #194
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_169733865
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Ik denk dat de trots op het op eigen benen staan het wint van de verminderde luxe.
Als je al eens ziet hoe trots hij was/is op zijn Twingo. Een eigen plekje is veel beter, toch?

De aankoop van de Beemer helpt dan wel weer mee in jouw voorspelling, misschien vind hij dat al een prestatie genoeg dit jaar. Toch blijf ik goede moed houden.
Ik weet niet of hij wel zo trots is hoor. Hij klonk inderdaad niet heel gelukkig in het filmpje waarin hij het nieuwe hok laat zien.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_169734067
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:45 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij wel zo trots is hoor. Hij klonk inderdaad niet heel gelukkig in het filmpje waarin hij het nieuwe hok laat zien.
Luchtverfrisser. Afzuigkap lang laten draaien. Komt goed. Mijn laagste punt was slapen in hostels, misschien ben ik wat sneller positief.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_169734159


Lijkt er inderdaad wel op. _O-
  donderdag 23 maart 2017 @ 22:54:47 #197
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_169734266
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:52 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[ afbeelding ]

Lijkt er inderdaad wel op. _O-
Ik dacht er ook al aan. Als hij gewoon ergens een BMW jat en vervolgens in de cel wordt gegooid zit hij er beter bij dan dit.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_169734691
Je moet niet vergeten dat een politiecel als een soort tweede thuis voelt voor een Van Dijk.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_169734839
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:01 schreef ikwordtergekvan het volgende:

[..]

Even een schets van wat hier gaande is:

• Braddie kent de maten nog niet
• Braddie zei vorige week dat er een drumstel ofzo zou komen om te repeteren
• Braddie heeft de studio vandaag pas voor het eerst gezien dus lijkt het
• Braddie is nu eigenlijk zwaar verkankerd
• Dit was ook (onderhuids) te merken aan hem in aan het filmpje vandaag
• Dit was ook te merken aan zijn chagrijn in de livestream daarna, hij kan de confronterende reacties niet handelen

Waarom dan toch dit hok?
• In de livestream zei Braddie vier jaar ingeschreven te staan voor sociale huur (woonnet), daarna uitgeschreven, nu weer ingeschreven.
• Ik denk dat hij automatisch is uitgeschreven door te vergeten te betalen (10,- per jaar)
• Nu moet hij weer jaren inschrijfduur opbouwen om kans te maken op een sociale huurwoning, dus dat wordt hem nu niet.
• Braddie wil wel zo dicht mogelijk bij Hilversum blijven wonen, en daar was dit hokkie het goedkoopste.
• Tevens mag hij de Beemer niet als hij niet verhuist, en misschien zit er van Sedin's kant ook nog wat druk achter om die bak z.s.m. te verkopen, dus dan maar dit hok denkt Braddie.

Verder maakte Braddie denk ik aanvankelijk zelf de fout (ook al viel hij in de livestream iemand daar op aan) te denken 'ach ik computer en keyboard toch alleen maar, hoef geen groter appartement'. Maar ik denk dat dit hem nog gaat opbreken.

Tevens, hoe kut als je met ze tweeën bent en je moet naar de wc. En dat die lucht zo het hok in trekt. :')

Mijn voorspelling: ik denk dat Braddie hier niet lang zal zitten. Terug naar het schuurtje!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie samenvatting, het kan bijna niet anders dan dat er ons een intense rit in een weergaloze emotionele achtbaan staat te wachten.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 23 maart 2017 @ 23:09:50 #200
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_169734842
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 23:06 schreef chroestjov het volgende:
Je moet niet vergeten dat een politiecel als een soort tweede thuis voelt voor een Van Dijk.
WoW 😂
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')