quote:
Op woensdag 22 maart 2017 12:40 schreef Aiciu het volgende:Jij bent zeker zo een die gelijk met groot licht gaat schijnen
Laatst een keer uitgestapt, en gevraagd waarom ze dat doen, hadden ze geen fatsoenlijk antwoord op.
Ja maar jij haalt in, dat mag niet!! Iemand bewust verblinden mag ook niet
Dus je gaat een overtreding maken om mij te wijzen op een overtreding?
Nederlanders en hun logica
Nee eigenlijk niet, ik ben geen hardrijder, ik knipper niet met lichten, de claxon gebruik ik ook niet in zo'n situatie, ik rij nooit te hard, ik doe niet aan bumberkleven en ook zal ik niet zomaar schelden op iemand.
Ik geef toe dat als de darmen opspelen en ik naar huis wil en toevallig achter een fossiel plak dat er wel eens wat gevloekt word in de auto, maar dat is meer om de pijn te verbijten.
Ik val eigenlijk over één van de uiterste, we hebben 3 groepen, 1 groep normale chauffeurs, mensen die soms iets te hard/zacht rijden, zich over het algemeen aan de regels houden maar toch wel eens een foutje maken. Een groep hardrijders, die een gevaar op de weg vormen, en een groep fossielen die geen besef hebben waar ze mee bezig zijn en voor zeer gevaarlijke situaties zorgen op de weg.
Ik snap niet wat er zo raar is aan dit topic, het is toch een normale vraag dat ik mij afvraag waarom 5km te hard gevaarlijk is onder het mom van "snelheidsverschil" en 30/40 km onder de gemiddelde snelheid niet bestraft word terwijl dit net zo gevaarlijk is.
Daarbij heb ik nog niemand iets horen roepen over het trage verkeer tijdens de spits, wat doen tractoren, vuilniswagens die vuilnis aan het ophalen zijn, graafmachines die naar hun werkplek rijden, veegmachines die straten vegen of bijzonder vervoer tijdens de spits op de weg? Of ben ik de enige die zich afvraagt waarom zulk verkeer op de weg voor flinke vertragingen mag zorgen?