abonnement Unibet Coolblue
pi_169695319
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Op een vlucht van Continental van Amsterdam naar Newark mag ik gewoon mn laptopje nog meenemen hoor...
Ja, maar niet meer als je van Doha naar Newark vliegt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:31:22 #27
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_169695934
Natuurlijk is het een economische steunmaatregel. Maar is dat zo raar dan, die vliegtuigmaatschappijen worden gefund met een onophoudelijke stroom van oliegeld. Eerlijke concurrentie kun je dat dus niet noemen, zodoende zou het best dom zijn van de Amerikanen om het zelf wel eerlijk te spelen :D
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_169715550
Laatst nog via Abu Dhabi gevlogen met Etihad. De Etihad vlucht was de helft goedkoper dan de directe vlucht met KLM. Nieuwe vliegtuigen, goed eten, het zag er allemaal pico bello uit.

Op Abu Dhabi zag ik trouwens erg veel Amerikanen, die blijkbaar via het MO naar Azie vliegen. Lijkt me een eind om, maar als je weet hoe slecht Amerikaanse carriers zijn (wat een ellende, leve de vakbonden), dan snap ik het wel.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_169716545
Moeten ze met alle elektronica doen. Schijt irritant altijd. Mensen die gaan bellen als ze gevraagd wordt om dat ding uit te zetten. Of net geland en dan appen of zo.. bah zum :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')