abonnement Unibet Coolblue
pi_169670816
quote:
Den Haag - Asielzoekers uit veilige landen en overlast plegende vreemdelingen bezorgen Nederland handenvol werk. Tegen de trend van de laatste jaren in, is het aantal mensen dat in vreemdelingendetentie zit gestegen.

Dat staat in de jaarlijkse Rapportage Vreemdelingenketen van het ministerie van Veiligheid en Justitie, die vandaag naar de Tweede Kamer wordt gestuurd.

De instroom in vreemdelingendetentie daalde al een aantal jaar achtereen, maar nam vorig jaar ineens een vlucht. Dat gebeurde met 18 procent, tot ruim 2500 gevallen.

Voor een belangrijk deel wordt de stijging veroorzaakt door het opsluiten van asielzoekers uit veilige landen als Albanië, Marokko en Algerije. Sommigen gebruiken het asielzoekerscentrum (azc) namelijk als uitvalsbasis om op rooftocht te gaan of er bestaat de vrees dat afgewezen asielzoekers hun uitzetting willen ontlopen door de benen te nemen.

Deze groep asielzoekers belandt nu dus vaker in vreemdelingendetentie. Enkele burgemeesters besloten daarnaast ook aanvullende maatregelen te nemen tegen de overlast, zoals huisarrest. „Daar moest ik mijn nek voor uitsteken, maar het heeft in ieder geval bij ons erg geholpen”, zegt bijvoorbeeld Jos Heijmans, de burgemeester van Weert.

In het azc in zijn gemeente zitten nog steeds 125 mensen uit veilige landen die nagenoeg kansloos zijn voor asiel. „Maar die houden zich nu wel rustig.”

Dat er nog zo veel mensen uit veilige landen in azc’s zitten, komt volgens Heijmans omdat zij bijna allemaal in beroep gaan tegen de afwijzing. Dit soort zaken zorgt voor steeds meer werk bij de rechtbanken.

Het aantal beroepszaken steeg vorig jaar inderdaad explosief. Het ging van 9500 in 2015 naar bijna zestienduizend zaken vorig jaar. De stijging kwam vooral door migranten die eerst in een ander EU-land aanklopten voor asiel. Dit eerste land waar een asielzoeker aankomt, is op grond van het zogenoemde Dublin-verdrag verantwoordelijk voor het afhandelen van de aanvraag. In 2015 waren er nog 2280 beroepszaken van migranten die om die reden teruggestuurd werden, vorig jaar liep dat aantal op tot ruim 6800.

De stijging is volgens het ministerie van Veiligheid en Justitie mogelijk mede te wijten aan procedures die nog in het drukke 2015 zijn aangespannen. Maar de toename kan ook deels veroorzaakt zijn omdat vorig jaar procentueel meer asielaanvragen zijn afgewezen.

Staatssecretaris Dijkhoff (Veiligheid en Justitie) riep eerder asieladvocaten al op om minder gretig mee te werken aan kansloze procedures van asielzoekers die bijvoorbeeld op basis van het Dublin-verdrag teruggestuurd worden. Die zaken zouden de migranten uit veilige landen volgens hem vooral aanspannen om langer in Nederland te kunnen blijven. Heijmans vermoedt dit ook. „Ik vind dat het nieuwe kabinet in Europa moet proberen deze regels aan te passen.”

Het aantal gedwongen uitzettingen van asielzoekers was vorig jaar al bijna de helft hoger dan een jaar eerder. Asielzoekers die worden afgewezen omdat ze uit veilige landen komen, krijgen vaak een inreisverbod opgelegd om te voorkomen dat ze gaan asielhoppen van de ene naar de andere EU-lidstaat. In 2016 werden 4000 inreisverboden opgelegd, meer dan twee keer zoveel dan een jaar eerder.

Wie het inreisverbod overtreedt, kan een boete krijgen. Ondanks deze dreiging nam het aantal overtreders dat door de politie werd betrapt vorig jaar toe van 360 naar 820. Dat komt volgens de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) vooral omdat Marokkanen en Algerijnen moeilijk zijn uit te zetten naar hun land van herkomst, waarna ze in Nederland blijven hangen.

Het toegenomen aantal grenscontroles wierp vorig jaar zijn vruchten af. Een verhoging van het aantal controles met 20 procent leverde op dat maar liefst 40 procent meer aanhoudingen van illegale vreemdelingen werden verricht. Bij mobiel toezicht langs de Belgische en Duitse grens werden er 1280 aangetroffen.

Door de extra inzet elders, voerde de politie echter wel veel minder controles uit op binnenlandse aanwezigheid van illegalen. De zogenoemde objectgerichte controles zijn bijna gehalveerd. Bij dit soort controles bekijkt de politie bijvoorbeeld een woning waar illegalen zouden wonen of onderzoekt een bedrijfspand waar vreemdelingen zonder vergunning zouden werken.
Bron

Tijd dat de handschoenen eens uitgaan, dat politiek correcte gedoe waardoor wij gegijzeld worden maakt niemand, behalve de gelukszoekers, beter.

[ Bericht 4% gewijzigd door Verrekte_Koekwous op 21-03-2017 15:13:18 ]
  dinsdag 21 maart 2017 @ 08:17:07 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169670871
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Bron

Tijd dat de handschoenen eens uitgaan, dat politiek correcte gedoe waardoor wij gegijzeld worden maakt niemand, behalve de gelukszoekers, beter.
Hoezo wij gegijzeld? En de strekking van het artikel is volgens mij juist dat men probeert de problemen op te lossen en dat het in gewikkeld is?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_169670889
Hey koekwous, ik heb nieuws voor je. De nieuwe coalitie zal hoogstwaarschijnlijk sowieso bestaan uit VVD, CDA en D66. Politiek correcter kun je het de komende 4 jaar niet hebben.
pi_169670895
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:19 schreef Toefjes het volgende:
Hey koekwous, ik heb nieuws voor je. De nieuwe coalitie zal hoogstwaarschijnlijk sowieso bestaan uit VVD, CDA en D66. Politiek correcter kun je het de komende 4 jaar niet hebben.
_O_
pi_169670918
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:19 schreef Toefjes het volgende:
Hey koekwous, ik heb nieuws voor je. De nieuwe coalitie zal hoogstwaarschijnlijk sowieso bestaan uit VVD, CDA en D66. Politiek correcter kun je het de komende 4 jaar niet hebben.
Hoeveel beter voor NL zou een VVD-PVV-CDA-FvD coalitie zijn ?
pi_169670921
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hoezo wij gegijzeld? En de strekking van het artikel is volgens mij juist dat men probeert de problemen op te lossen en dat het in gewikkeld is?
- Burgemeesters die tegengewerkt worden (door veelal policor volk) als ze de overlast willen beperken in hun gemeente.
- "Vluchtelingen" die niet teruggestuurd kunnen worden omdat het land van herkomst dat niet wilt
- "Vluchtelingen" die hun status kunnen blijven misbruiken wetende dat ze nooit kans maken op een verblijfsvergunning maar de mazen in de wet gebruiken

Daarom worden wij gegijzeld, ik had er drastischere maatregelen voor en ik garandeer je een hoger oplossingspercentage dan nu. Maar nu moeten we ons aan allemaal regeltjes houden vanwege een politieke correctheid. Die "vluchtelingen" weten het, die maken er gewoon misbruik van.
pi_169670922
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:19 schreef Toefjes het volgende:
Hey koekwous, ik heb nieuws voor je. De nieuwe coalitie zal hoogstwaarschijnlijk sowieso bestaan uit VVD, CDA en D66. Politiek correcter kun je het de komende 4 jaar niet hebben.
Die coalitie haalt de 4 jaar niet, let maar op mijn woorden.
pi_169670936
Zij vinden het dus niet eerlijk dat ze teruggestuurd worden naar hun land waar zij moeten werken voor hun centen i.p.v. te profiteren van anderen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_169670947
Dit vind ik wel opvallend:

"Het toegenomen aantal grenscontroles wierp vorig jaar zijn vruchten af. Een verhoging van het aantal controles met 20 procent leverde op dat maar liefst 40 procent meer aanhoudingen van illegale vreemdelingen werden verricht. Bij mobiel toezicht langs de Belgische en Duitse grens werden er 1280 aangetroffen."

Dit moet wel fakenews zijn want ik heb me door politici en door heel hoogopgeleide Fokkers laten vertellen dat grenscontroles geen reet helpen.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 08:28:23 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169670955
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

- Burgemeesters die tegengewerkt worden (door veelal policor volk) als ze de overlast willen beperken in hun gemeente.
- "Vluchtelingen" die niet teruggestuurd kunnen worden omdat het land van herkomst dat niet wilt
- "Vluchtelingen" die hun status kunnen blijven misbruiken wetende dat ze nooit kans maken op een verblijfsvergunning maar de mazen in de wet gebruiken

Daarom worden wij gegijzeld, ik had er drastischere maatregelen voor en ik garandeer je een hoger oplossingspercentage dan nu. Maar nu moeten we ons aan allemaal regeltjes houden vanwege een politieke correctheid. Die "vluchtelingen" weten het, die maken er gewoon misbruik van.
Wat voor drastische maatregelen? En kan je werkelijk garanderen dat het binnen Nederland en bij de bron in het buitenland de problemen oplost. Bijvoorbeeld ga je ook de redenen wegnemen waarom vluchtelingen überhaupt naar Europa komen?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 08:30:48 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169670967
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:26 schreef HSG het volgende:
Zij vinden het dus niet eerlijk dat ze teruggestuurd worden naar hun land waar zij moeten werken voor hun centen i.p.v. te profiteren van anderen.
Ik denk eerder dat ze daar in de gevangenis terecht komen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_169670969
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit vind ik wel opvallend:

"Het toegenomen aantal grenscontroles wierp vorig jaar zijn vruchten af. Een verhoging van het aantal controles met 20 procent leverde op dat maar liefst 40 procent meer aanhoudingen van illegale vreemdelingen werden verricht. Bij mobiel toezicht langs de Belgische en Duitse grens werden er 1280 aangetroffen."

Dit moet wel fakenews zijn want ik heb me door politici en door heel hoogopgeleide Fokkers laten vertellen dat grenscontroles geen reet helpen.
En dit stoort mij dan weer:

'Door de extra inzet elders, voerde de politie echter wel veel minder controles uit op binnenlandse aanwezigheid van illegalen. "

Dus feitelijk neemt de problematiek toe, maar niet het personeel welke de problematiek moet aanpassen. We weten dat de grensactiviteiten toenemen, maar schuiven wat meer met de poppetjes zodat de binnenlandse problematiek ook mooi kan toenemen.

Gewoon grenscontroles invoeren door het leger, dan heeft de politie meer tijd voor binnenlandse controles.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 08:34:30 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169670995
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:31 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

En dit stoort mij dan weer:

'Door de extra inzet elders, voerde de politie echter wel veel minder controles uit op binnenlandse aanwezigheid van illegalen. "

Dus feitelijk neemt de problematiek toe, maar niet het personeel welke de problematiek moet aanpassen. We weten dat de grensactiviteiten toenemen, maar schuiven wat meer met de poppetjes zodat de binnenlandse problematiek ook mooi kan toenemen.

Gewoon grenscontroles invoeren door het leger, dan heeft de politie meer tijd voor binnenlandse controles.
Daar is het leger niet voor. Ik zou eerder zeggen dat er dus meer politie op straat moet komen. Een probleem wat ook los van een vluchteling probleem vervelend is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_169671003
Hebben toch ook nog douane die lijken mij daar meer geschikt voor.
pi_169671010
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:28 schreef Megumi het volgende:

[..]

Wat voor drastische maatregelen? En kan je werkelijk garanderen dat het binnen Nederland en bij de bron in het buitenland de problemen oplost. Bijvoorbeeld ga je ook de redenen wegnemen waarom vluchtelingen überhaupt naar Europa komen?
Nou eigenlijk realistische maatregelen, kom je hier vanuit een anders veilig land asielhoppen krijg je nog niet eens plek in een AZC maar word je vastgezet totdat uitsluitsel is waar je vandaan komt en dan ga je terug.

Willen de landen waar je oorspronkelijk vandaan komt niet meewerken dan kunnen we ze 1. korten op hun subsidies of 2. het tuig op een bootje zetten en in de juiste richting duwen.

De problematiek waarom ze vluchten kan ik niet veel aan doen, dat komt natuurlijk door oorlog of andere ongeregeldheden in de regio, gevolgd door een hoop gelukszoekers die niet aangepakt kunnen worden door het politiek correct volk. Zolang een groot gedeelte van de samenleving niet gaan inzien dat het merendeel van de vluchtelingen de asielindustrie gebruikt voor eigen gewin zie ik het niet snel oplossen. Als er al honderden met eigen auto's "vluchtelingen" willen ophalen kun je er niet veel tegen doen, ja je kan dat links volk vastzetten maar dan krijg je ook weer huilende gezichten.

Beste is en blijft opvang in de regio, zodat ze terug kunnen en hun land kunnen heropbouwen. Wat ik wel eens wil weten is waarom altijd alles hier opgevangen dient te worden maar opvang in de regio met terugkeer na afloop is nooit een optie voor veel politiek correct volk?
pi_169671058
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:36 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Nou eigenlijk realistische maatregelen, kom je hier vanuit een anders veilig land asielhoppen krijg je nog niet eens plek in een AZC maar word je vastgezet totdat uitsluitsel is waar je vandaan komt en dan ga je terug.

Willen de landen waar je oorspronkelijk vandaan komt niet meewerken dan kunnen we ze 1. korten op hun subsidies of 2. het tuig op een bootje zetten en in de juiste richting duwen.

De problematiek waarom ze vluchten kan ik niet veel aan doen, dat komt natuurlijk door oorlog of andere ongeregeldheden in de regio, gevolgd door een hoop gelukszoekers die niet aangepakt kunnen worden door het politiek correct volk. Zolang een groot gedeelte van de samenleving niet gaan inzien dat het merendeel van de vluchtelingen de asielindustrie gebruikt voor eigen gewin zie ik het niet snel oplossen. Als er al honderden met eigen auto's "vluchtelingen" willen ophalen kun je er niet veel tegen doen, ja je kan dat links volk vastzetten maar dan krijg je ook weer huilende gezichten.

Beste is en blijft opvang in de regio, zodat ze terug kunnen en hun land kunnen heropbouwen. Wat ik wel eens wil weten is waarom altijd alles hier opgevangen dient te worden maar opvang in de regio met terugkeer na afloop is nooit een optie voor veel politiek correct volk?
Ja hoe is dat eigenlijk afgelopen?
Zulk naïef linksvolk wat 'vluchtelingen' zelf gaat halen moet gewoon voor mensensmokkel vastgezet en aangeklaagd worden.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 08:43:08 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169671082
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:36 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Nou eigenlijk realistische maatregelen, kom je hier vanuit een anders veilig land asielhoppen krijg je nog niet eens plek in een AZC maar word je vastgezet totdat uitsluitsel is waar je vandaan komt en dan ga je terug.

Willen de landen waar je oorspronkelijk vandaan komt niet meewerken dan kunnen we ze 1. korten op hun subsidies of 2. het tuig op een bootje zetten en in de juiste richting duwen.

De problematiek waarom ze vluchten kan ik niet veel aan doen, dat komt natuurlijk door oorlog of andere ongeregeldheden in de regio, gevolgd door een hoop gelukszoekers die niet aangepakt kunnen worden door het politiek correct volk. Zolang een groot gedeelte van de samenleving niet gaan inzien dat het merendeel van de vluchtelingen de asielindustrie gebruikt voor eigen gewin zie ik het niet snel oplossen. Als er al honderden met eigen auto's "vluchtelingen" willen ophalen kun je er niet veel tegen doen, ja je kan dat links volk vastzetten maar dan krijg je ook weer huilende gezichten.

Beste is en blijft opvang in de regio, zodat ze terug kunnen en hun land kunnen heropbouwen. Wat ik wel eens wil weten is waarom altijd alles hier opgevangen dient te worden maar opvang in de regio met terugkeer na afloop is nooit een optie voor veel politiek correct volk?
Eigenlijk heb je dus geen oplossing. Maar dat is te begrijpen. Bijvoorbeeld er zijn landen in de door jou genoemde regio waar meer vluchtelingen wonen dan de eigen bevolking. Daar is het eigenlijk al overvol.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_169671110
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:41 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ja hoe is dat eigenlijk afgelopen?
Zulk naïef linksvolk wat 'vluchtelingen' zelf gaat halen moet gewoon voor mensensmokkel vastgezet en aangeklaagd worden.
Dat mag allemaal, als er regels overtreden worden in naam van de politieke correctheid is het geoorloofd, regels en wetten volgen wat haaks staan op de opvattingen van het politiek correcte volk is dan weer niet toegestaan en kan rekenen op een hoop tegenstand, gehuil en geschreeuw.

Gegijzeld door de policor, ik kan het niet vaak genoeg herhalen.
pi_169671192
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:43 schreef Megumi het volgende:

[..]

Eigenlijk heb je dus geen oplossing.
Eigenlijk heb ik geen oplossing? De anti PVV tactiek, oplossingen die je niet aanstaan negeren en zeggen dat je geen oplossingen aanbied?

quote:
Maar dat is te begrijpen. Bijvoorbeeld er zijn landen in de door jou genoemde regio waar meer vluchtelingen wonen dan de eigen bevolking. Daar is het eigenlijk al overvol.
Dus de gemiddelde grote stad in Europa momenteel, waar het merendeel van de geboren kinderen al een immigratie achtergrond hebben en veel steden meer buitenlandse nationaliteiten bevatten dan oorspronkelijke bewoners?

Ik zie niet in waarom omringende landen niet voor opvang kunnen zorgen, en ik zie niet in waarom dat volk niet terug kan? Ik las dit weekend dat duizenden kinderen weer naar school gingen in Syrië, maar hun vaders zitten nog massaal hier.

Het gaat hier om volk wat bewust misbruik maakt van de asielindustrie mede gesteund en in stand gehouden door het PC volk. Het zijn leugenaars, dieven en criminelen, die verliezen in mijn ogen al veel rechten, en het volk wat zo'n tuig alleen maar wil/kan verdedigen is debet aan het probleem.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 08:56:35 #20
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169671226
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Eigenlijk heb ik geen oplossing? De anti PVV tactiek, oplossingen die je niet aanstaan negeren en zeggen dat je geen oplossingen aanbied?

De PVV in combinatie met oplossingen is moet ik toegeven iets nieuws voor me. Kan me iets met minder herinneren zonder een praktische uitleg hoe dat precies uit te voeren bijvoorbeeld.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:04:21 #21
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169671303
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Dus de gemiddelde grote stad in Europa momenteel, waar het merendeel van de geboren kinderen al een immigratie achtergrond hebben en veel steden meer buitenlandse nationaliteiten bevatten dan oorspronkelijke bewoners?
Als je daar op blijft hameren worden het nooit Nederlanders ;(
quote:
Ik zie niet in waarom omringende landen niet voor opvang kunnen zorgen, en ik zie niet in waarom dat volk niet terug kan? Ik las dit weekend dat duizenden kinderen weer naar school gingen in Syrië, maar hun vaders zitten nog massaal hier.
Kutverhaal. Het gaat hier om mensen die hier al zijn en ze moeten al terug. Wat is dan de oplossing van opvang in de landen er omheen?
quote:
Het gaat hier om volk wat bewust misbruik maakt van de asielindustrie mede gesteund en in stand gehouden door het PC volk. Het zijn leugenaars, dieven en criminelen, die verliezen in mijn ogen al veel rechten, en het volk wat zo'n tuig alleen maar wil/kan verdedigen is debet aan het probleem.
Dat is wel een beetje het probleem. De perceptie (Dat dieven, leugenaars en criminelen geen rechten hebben.) en de realiteit (Dat we in een vrij en modern land leven waar iedereen recht heeft op rechtsbescherming.).
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_169671349
De policor _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:21:44 #23
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_169671472
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hoezo wij gegijzeld? En de strekking van het artikel is volgens mij juist dat men probeert de problemen op te lossen en dat het in gewikkeld is?
Is niet zo moeilijk.
Afgewezen - asielzoeker tekent hoger beroep aan - snelrecht toepassen (laat bijvoorbeeld rechten studenten dit behandelen) - afgewezen -wegwezen!
Meeste gevallen zijn gewoon nep en worden afgewezen op land van afkomst.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:23:19 #24
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_169671496
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:24:45 #25
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169671517
Is dit nieuws? Uitgeprocedeerde asielzoekers verzieken het systeem al vele jaren volgens mij.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:28:25 #26
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_169671579
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is dit nieuws? Uitgeprocedeerde asielzoekers verzieken het systeem al vele jaren volgens mij.
sssssssssssssssssstttttttt...dit ligt nogal gevoelig. :o
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:33:41 #27
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169671648
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:28 schreef DUTCHKO het volgende:
sssssssssssssssssstttttttt...dit ligt nogal gevoelig. :o
Het ligt niet gevoelig, het is alleen niet zo simpel. Je processtappen zijn mooi weergegeven, maar de praktijk is weerbarstiger.

Iedereen is het wel eens dat uitgeprocedeerde asielzoekers (binnen redelijke termijnen) het land weer uit moeten.
Dat betekend alleen niet dat deze mensen geen rechten hebben of dat wij ons niet meer aan de wet moeten houden. Of dat wij, omdat wij prutsen in de uitvoering van deze wet, geen menselijkheid kunnen tonen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_169671745
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is dit nieuws? Uitgeprocedeerde asielzoekers verzieken het systeem al vele jaren volgens mij.
Deze mensen zijn nog niet uitgeprocedeerd.
pi_169671789
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:30 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze daar in de gevangenis terecht komen.
Ons probleem toch niet. Het zijn hun burgers.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:45:31 #30
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_169671804
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:33 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Het ligt niet gevoelig, het is alleen niet zo simpel. Je processtappen zijn mooi weergegeven, maar de praktijk is weerbarstiger.

Iedereen is het wel eens dat uitgeprocedeerde asielzoekers (binnen redelijke termijnen) het land weer uit moeten.
Dat betekend alleen niet dat deze mensen geen rechten hebben of dat wij ons niet meer aan de wet moeten houden. Of dat wij, omdat wij prutsen in de uitvoering van deze wet, geen menselijkheid kunnen tonen.
uhhhhh....even kijken. Er is bewezen dat je uit een veilig land komt en je tekent beroep aan.
Mooi moet kunnen maar dan pleit ik ervoor om met een razende vaart dit te behandelen door een speciale groep die 3 maanden de tijd krijgt om dit uit te pluizen.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:46:27 #31
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169671811
Wanneer iemand is afgewezen dan deze persoon uitzetten of vastzetten. Dan mag je bezwaar aantekenen maar wel vanuit een cel. Bestraf illegaliteit.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:50:00 #32
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169671863
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:41 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Deze mensen zijn nog niet uitgeprocedeerd.
Klopt, maar de meesten zullen geen status krijgen als ze daadwerkelijk uit landen als Marokko, Algerije, Tunesië etc komen.
pi_169671903
quote:
8s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:23 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Prima, maar dat betekent einde verzorgingsstaat. Je kunt niet beide hebben, dat snappen veel mensen niet goed
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 10:01:39 #34
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_169672033
In Amerika pakt men het illegalenprobleem een stuk beter aan. Geen gezeik, wegwezen.

Landen die het vertikken hun landgenoten terug te nemen, gewoon vervelende sancties stellen. Turken en Noord-afrikanen die de EU in willen een fikse borg laten betalen oid.Of 1-er uit = 1-er in net als bij een drukke disco.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_169672198
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:46 schreef Twiitch het volgende:
Wanneer iemand is afgewezen dan deze persoon uitzetten of vastzetten. Dan mag je bezwaar aantekenen maar wel vanuit een cel. Bestraf illegaliteit.
Is in ieder geval goed voor de werkgelegenheid hier.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 10:14:58 #36
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169672246
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:45 schreef DUTCHKO het volgende:
uhhhhh....even kijken. Er is bewezen dat je uit een veilig land komt en je tekent beroep aan.
Mooi moet kunnen maar dan pleit ik ervoor om met een razende vaart dit te behandelen door een speciale groep die 3 maanden de tijd krijgt om dit uit te pluizen.
Goed pleidooi en ben ik helemaal met je eens. Het is zelfs al zo dat sommige bezwaren helemaal niet eens in Nederland afgewacht mogen worden.

De termijnen blijken in de huidige situatie vaak niet haalbaar en dat mag best veranderen inderdaad. Daar wordt overigens ook al aan gewerkt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_169672592
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:46 schreef Twiitch het volgende:
Wanneer iemand is afgewezen dan deze persoon uitzetten of vastzetten. Dan mag je bezwaar aantekenen maar wel vanuit een cel. Bestraf illegaliteit.
Ja maar dat is het probleem, dat mag niet want dan staat er weer een schreeuwende menigte op straat. Dus verzoeken ze uitgeprocedeerde asielzoekers netjes om het land te verlaten, en hopen ze dat ze dat ook werkelijk doen. Feit is dat ze totaal geen beeld hebben wie het illegale circuit in verdwijnt, wie opnieuw asiel aanvraagt in een ander land of onder valse naam in NL of wie netjes het land verlaat. Het is gewoon een puinzooi.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 10:41:41 #38
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169672637
Europa gaat nog een keer ten onder aan zijn eigen policor. Met wegkijken en ontkennen los je geen problemen op.
Fade to Black
pi_169672663
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ja maar dat is het probleem, dat mag niet want dan staat er weer een schreeuwende menigte op straat. Dus verzoeken ze uitgeprocedeerde asielzoekers netjes om het land te verlaten, en hopen ze dat ze dat ook werkelijk doen. Feit is dat ze totaal geen beeld hebben wie het illegale circuit in verdwijnt, wie opnieuw asiel aanvraagt in een ander land of onder valse naam in NL of wie netjes het land verlaat. Het is gewoon een puinzooi.
Dat mag ook niet van de rechter. Gebeurt dat wel, dan krijgt de migrant een schadevergoeding voor elke dag dat hij onterecht vast zat.
pi_169672722
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ja maar dat is het probleem, dat mag niet want dan staat er weer een schreeuwende menigte op straat. Dus verzoeken ze uitgeprocedeerde asielzoekers netjes om het land te verlaten, en hopen ze dat ze dat ook werkelijk doen. Feit is dat ze totaal geen beeld hebben wie het illegale circuit in verdwijnt, wie opnieuw asiel aanvraagt in een ander land of onder valse naam in NL of wie netjes het land verlaat. Het is gewoon een puinzooi.
Inderdaad dan gaan ze weer een deugmars lopen met kartonnen bordjes met "Geen mens is illegaal" en "geen grenzen maar mensen" en dat soort waanzin.



:')
  dinsdag 21 maart 2017 @ 11:36:22 #41
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169673596
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:46 schreef wolkentoetje het volgende:
Inderdaad dan gaan ze weer een deugmars lopen met kartonnen bordjes met "Geen mens is illegaal" en "geen grenzen maar mensen" en dat soort waanzin.
Kun je lekker cynisch over doen, maar illegaliteit is niet strafbaar.

Dat is een politieke keuze waar je het mee eens kunt zijn of niet, maar we hebben er wel mee te maken in de uitvoering van het beleid. Sterker nog, we hebben andere afspraken staan (met het grote boze Europa) die eventuele strafbaarstelling zouden kunnen blokkeren. :)

Wij hebben beloofd om: "een doeltreffend terugkeerbeleid te ontwikkelen, zodat mensen op een humane manier, met eerbiediging van hun grondrechten en waardigheid, teruggezonden kunnen worden."

Strafbaarstelling en opsluiting passen daar niet in. Kun je nu heel hard roepen dat het PC is, maar ik zou zeggen: Deal with it. 8-) En zorg nou eens voor dat doeltreffende beleid.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_169673641
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat mag ook niet van de rechter. Gebeurt dat wel, dan krijgt de migrant een schadevergoeding voor elke dag dat hij onterecht vast zat.
Dus onder het mom van "politieke correctheid" laten we een onbekende gast rondlopen, waarvan we weten dat hij geen recht heeft op opvang in NL of Europa, geen idee hebben wat zijn bedoelingen zijn (veelal islamitische achtergrond) en hopen we maar dat zodra ze in de illegaliteit verdwijnen ze niets raars doen.

Voor de 100e keer, gegijzeld door politieke correctheid. Als zo iemand een aanslag pleegt, of slachtoffers maakt op wat voor een manier dan ook, dan mogen ze van mij dat linkse politiek correcte volk verantwoordelijk houden voor het niet willen inzien van de realiteit, en de bijbehorende politici vervolgen voor het verspreiden van waanideeën.
pi_169673657
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:46 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Inderdaad dan gaan ze weer een deugmars lopen met kartonnen bordjes met "Geen mens is illegaal" en "geen grenzen maar mensen" en dat soort waanzin.

[ afbeelding ]

:')
Allemaal medeplichtig aan de asiel ellende in Europa.
pi_169673743
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:36 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Kun je lekker cynisch over doen, maar illegaliteit is niet strafbaar.

Dat is een politieke keuze waar je het mee eens kunt zijn of niet, maar we hebben er wel mee te maken in de uitvoering van het beleid. Sterker nog, we hebben andere afspraken staan (met het grote boze Europa) die eventuele strafbaarstelling zouden kunnen blokkeren. :)

Wij hebben beloofd om: "een doeltreffend terugkeerbeleid te ontwikkelen, zodat mensen op een humane manier, met eerbiediging van hun grondrechten en waardigheid, teruggezonden kunnen worden."

Strafbaarstelling en opsluiting passen daar niet in. Kun je nu heel hard roepen dat het PC is, maar ik zou zeggen: Deal with it. 8-) En zorg nou eens voor dat doeltreffende beleid.
Ik zou zeggen begin eens met de geldkraan dichtdraaien richting landen die weigeren hun eigen onderdanen terug te nemen.
Stel illegaliteit strafbaar,kap met die bed bad brood achterlijkheid en zo is er vast nog wel meer te verzinnen.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 11:48:19 #45
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169673813
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:44 schreef wolkentoetje het volgende:
Ik zou zeggen begin eens met de geldkraan dichtdraaien richting landen die weigeren hun eigen onderdanen terug te nemen.
Prima voorstel. En dan?
quote:
Stel illegaliteit strafbaar,
Lees je wel wat ik schrijf? :D Je kunt illegaliteit waarschijnlijk niet strafbaar stellen.
quote:
kap met die bed bad brood achterlijkheid en zo is er vast nog wel meer te verzinnen.
En wat wil je als alternatief voor de 'bed, bad, brood'? En hoe past dat in onze belofte om: "mensen op een humane manier, met eerbiediging van hun grondrechten en waardigheid" naar huis te zenden.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_169673933
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:48 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Prima voorstel. En dan?

[..]

Lees je wel wat ik schrijf? :D Je kunt illegaliteit waarschijnlijk niet strafbaar stellen.

[..]

En wat wil je als alternatief voor de 'bed, bad, brood'? En hoe past dat in onze belofte om: "mensen op een humane manier, met eerbiediging van hun grondrechten en waardigheid" naar huis te zenden.
Uitzetcentrum en ja die zijn er natuurlijk gewoon al dus handhaven die bende.
Daar zitten ze warm en droog en krijgen te eten.
Uitgeprocedeerd? Hup oppakken,naar een uitzetcentrum en zo snel mogelijk op het vliegtuig..
pi_169673953
En uiteraard zorgen dat al dat kansloze volk hier niet meer binnen kán komen
  dinsdag 21 maart 2017 @ 12:02:08 #48
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169674035
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:56 schreef wolkentoetje het volgende:
Uitzetcentrum en ja die zijn er natuurlijk gewoon al dus handhaven die bende.
Daar zitten ze warm en droog en krijgen te eten.
Uitgeprocedeerd? Hup oppakken,naar een uitzetcentrum en zo snel mogelijk op het vliegtuig..
Die zijn er inderdaad. Zij het, met beperkte capaciteit. Die worden ook al gebruikt. Dus wat wil je nog meer doen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:57 schreef wolkentoetje het volgende:
En uiteraard zorgen dat al dat kansloze volk hier niet meer binnen kán komen
Ook een loffelijk streven ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_169674111
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Die zijn er inderdaad. Zij het, met beperkte capaciteit. Die worden ook al gebruikt. Dus wat wil je nog meer doen?

[..]

Ook een loffelijk streven ^O^
Ik denk dat dat uitgebreid moet worden en dat niet gemeentes en dus ook burgers voor de overlast van illegalen op hoeven te draaien..
Gutmenschen verplichten om illegalen in eigen huis en op eigen kosten op te vangen kan natuurlijk ook. ;)
Wil je dat als gutmensch niet krijg je meteen een verbod op demonstreren voor open grenzen en iedereen is welkom en meer van dat soort waanzin.. :P
pi_169674320
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:48 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Prima voorstel. En dan?

Het een paar maanden geven, waarin de oorspronkelijke bevolking van dat land gaat schreeuwen en huilen in en tegen Nederland dat we discrimineren, de policors die massaal achter hun bakfiets vandaan komen om met het schuim op de bek te roepen dat we er nazi praktijken op nahouden. En dan wachten we netjes op het excuus van het betreffende land, en kijken we met een lach op ons gezicht hoe ze kruipend terugkomen naar Nederland om maar weer gratis geld te krijgen.

Wij geven geld aan zulke landen, wij halen geen profijt uit die landen, dus afkappen die zooi, eens zien wie hier de baas is. Wij laten ons misbruiken, kijk nu naar Erdolf, we worden uitgekotst en belachelijk gemaakt, maar sturen wel vrachtladingen met geld die kanten op. Door de PC durven we niet meer voor onszelf op te komen en die landen inclusief al hun inwoners weten het en maken er misbruik van.

quote:
Lees je wel wat ik schrijf? :D Je kunt illegaliteit waarschijnlijk niet strafbaar stellen.

Nee, jij vind dat je illegaliteit niet strafbaar kunt stellen, asielzoekers die hier bewust het land binnenkomen om de boel te bedriegen, beliegen en bestelen zijn strafbaar. Kap toch eens met het vermoeide verdedigen van een zooitje criminele profiteurs (en dan heb ik het tegen iedereen die dit volk verdedigd). Zij komen hier, zij maken er een ellende van, zij beliegen en bedriegen de boel, en wij moeten correct blijven en ze vooral geen verkeerde blik geven? Illegaal is vastzetten totdat je de grens word over gegooid, zo simpel is het. Als ik mij illegaal op een bedrijventerrein bevind word ik ook vastgezet, en dan hoef ik er alleen maar te lopen en me nog niet eens schuldig te maken aan overvallen, stelen, mishandelingen en aanrandingen. Want als geen mens illegaal is en de aarde van iedereen, dan zijn alle bedrijventerreinen ook vrij toegankelijk. Alleen heb ik daar de PC nog nooit over zien schreeuwen. Open grenzen geld alleen voor bepaald volk wat hierheen wilt komen. De eerste persoon wat ik herken met zo'n bordje "geen mens is illegaal" of "grenzen bestaan niet" heeft mij dagelijks in hun tuin hangen.

quote:
En wat wil je als alternatief voor de 'bed, bad, brood'? En hoe past dat in onze belofte om: "mensen op een humane manier, met eerbiediging van hun grondrechten en waardigheid" naar huis te zenden.
Dus, even voor de goede orde, stel ik ben een "vluchteling", ik weet dat ik geen recht heb om een verblijfsvergunning te krijgen in Nederland. Maar ik ga er toch heen, op dat moment ben ik mij er zeer van bewust dat ik nergens recht op heb in dat land. Ik kom aan in dit land, ik lieg zelfs nog over de kleur ogen wat ik heb, al kunnen ze dat ter plekke controleren. En dan begint het produceren, ik zit lekker in een AZC af te wachten op het antwoord wat ik allang weet. Ik weet dat ik geen kans maak op werk, geen kans op uitkering niets, maar tot die tijd misbruiken we Nederland even. We gaan uit stelen, overlast veroorzaken etc. want die zwakke rechtstaat durft toch niet in te grijpen.

Na verloop van tijd komt het antwoord, en wat denk je, afgewezen, maar we gaan lekker in beroep, gesteund door asiel advocaten die lekker, samen met het vluchtelingenorganisatie volk in de subsidiepotjes mogen blijven graaien, en gaan dan lekker door met overvallen en stelen. Na enkele maanden krijg ik wederom een negatief antwoord en moet ik vertrekken, maar dikke vinger hier, ik vertrek helemaal niet. Ik zoek wel ander onderdak en blijf lekker stelen en overvallen plegen.

Dit is allemaal mogelijk omdat jij en je medestanders (lees: medeplichtingen aan deze ellende) zo'n volk de kans geven om Nederland te misbruiken. Zo'n volk moet direct bij aankomst vastgezet worden en bij de eerste vlucht/bootreis die week terug naar land van herkomst gezonden worden. Klaar, geen discussie mogelijk, niets op in te brengen. Het enige wat jij kan inbrengen zijn politiek correcte idealen die de rechtstaat belemmeren en criminelen in bescherming nemen.

Weg ermee, al zitten ze een maand in een kamp ik kan er niet wakker van liggen. Misschien schrikt dat de rest wel af, komen alleen eens echte vluchtelingen die geholpen worden en blijven de gelukszoekers massaal weg.
pi_169674584
Even wat anders, ik weet niet of ik correct zit, nja je weet dat als je over cijfers begint met de asielmigratie dat je voorgelogen word door de PC.

Maar in 2016 zouden er 31000 asielzoekers NL zijn binnengekomen, dit is inclusief de familie herenigingen. Dit waren er 11800, dus we hebben zo'n 19200 eerste aanvragen gekregen.

Nu vraag ik mij af waar die 16000 vandaan komt? Komt die al uit de 31000 (staat immers niet bij of het legale en illegalen zijn) waarna we dus werkelijk maar 3200 echte asielzoekers hebben mogen ontvangen. En als je dan gemiddeld 3/4 familieleden laat overkomen (vrouw + kids) kom je aan die 11800 voor de gezinshereniging. Of zitten die 16000 nog eens bovenop het totale aantal?

Maar geen enkele site rept over bijna 50k asielzoekers dus ik ga ervanuit dat die 16k bij die groep van 31k hoort inclusief die 12k gezinshereniging.

Bevestigd dat niet een beetje dat dit een complete farce is? Het merendeel van de asielzoekers heeft helemaal geen recht op asiel, ook niet in Nederland. Het merendeel heeft niets te zoeken, en we worden maar voorgelogen door de media en de policor.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 12:52:19 #52
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169674782
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:06 schreef wolkentoetje het volgende:
Ik denk dat dat uitgebreid moet worden en dat niet gemeentes en dus ook burgers voor de overlast van illegalen op hoeven te draaien..
Dan zit je nog steeds met de 'niet uitgeprocedeerde, maar kansloze asielzoeker'. Bovendien is die uitbreiding lastig en kun je volgens mij beter kijken naar alternatieven.
Ik ben het wel met je eens dat je de problemen landelijk aan moet pakken en niet gemeenten en burgers (maar ook vluchtelingen) in de ellende moet laten zitten.
quote:
Gutmenschen verplichten om illegalen in eigen huis en op eigen kosten op te vangen kan natuurlijk ook. ;)
Hihihi ja lachen man, maar beleid maken op Gütmenschen is natuurlijk net zo goed waanzin. ;)
quote:
Wil je dat als gutmensch niet krijg je meteen een verbod op demonstreren voor open grenzen en iedereen is welkom en meer van dat soort waanzin.. :P
Zo, een verbod op demonstraties... Erdogan zou trots op je zijn. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_169674794
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:41 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ja hoe is dat eigenlijk afgelopen?
Zulk naïef linksvolk wat 'vluchtelingen' zelf gaat halen moet gewoon voor mensensmokkel vastgezet en aangeklaagd worden.
Aanklagen hoeft niet, gewoon aansprakelijk stellen voor alle kosten die deze "vluchtelingen" voor hun verdere leven hier in Nederland maken :)
Want deze Gutmenschen zijn echte socialisten, "goed doen" en een ander ervoor laten betalen :r
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_169674827
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:52 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dan zit je nog steeds met de 'niet uitgeprocedeerde, maar kansloze asielzoeker'. Bovendien is die uitbreiding lastig en kun je volgens mij beter kijken naar alternatieven.
Ik ben het wel met je eens dat je de problemen landelijk aan moet pakken en niet gemeenten en burgers (maar ook vluchtelingen) in de ellende moet laten zitten.

[..]

Hihihi ja lachen man, maar beleid maken op Gütmenschen is natuurlijk net zo goed waanzin. ;)

[..]

Zo, een verbod op demonstraties... Erdogan zou trots op je zijn. :D
Het is ook maar goed dat ik niet in de politiek zit want ik zou volkomen ongeschikt zijn.. :P
pi_169674904
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat mag ook niet van de rechter. Gebeurt dat wel, dan krijgt de migrant een schadevergoeding voor elke dag dat hij onterecht vast zat.
Bizarre situatie dus.

Stap 1 voor het volgende kabinet: stel illegaliteit strafbaar. Volkomen onbegrijpelijk waarom heel NL gegijzeld mag worden door de asielindustrie.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 21 maart 2017 @ 13:02:21 #56
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169674915
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:01 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Bizarre situatie dus.

Stap 1 voor het volgende kabinet: stel illegaliteit strafbaar. Volkomen onbegrijpelijk waarom heel NL gegijzeld mag worden door de asielindustrie.
Snap dat ook echt niet. Illegaliteit. De naam zegt het al.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169674968
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:36 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Kun je lekker cynisch over doen, maar illegaliteit is niet strafbaar.

Dat is een politieke keuze waar je het mee eens kunt zijn of niet, maar we hebben er wel mee te maken in de uitvoering van het beleid. Sterker nog, we hebben andere afspraken staan (met het grote boze Europa) die eventuele strafbaarstelling zouden kunnen blokkeren. :)

Wij hebben beloofd om: "een doeltreffend terugkeerbeleid te ontwikkelen, zodat mensen op een humane manier, met eerbiediging van hun grondrechten en waardigheid, teruggezonden kunnen worden."

Strafbaarstelling en opsluiting passen daar niet in. Kun je nu heel hard roepen dat het PC is, maar ik zou zeggen: Deal with it. 8-) En zorg nou eens voor dat doeltreffende beleid.
Jij bent het probleem in een notedop (en ook gelijk de verklaring waarom dit maar in stand blijft).

Jouw "humane" behandeling levert onschuldige medeburgers uit aan de grillen en wandaden van lui als Keulen enz. Maar hé, vooral heel erg humaan zijn hoor!
  Eindredactie Games dinsdag 21 maart 2017 @ 13:11:14 #58
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_169675038
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:19 schreef Toefjes het volgende:
Hey koekwous, ik heb nieuws voor je. De nieuwe coalitie zal hoogstwaarschijnlijk sowieso bestaan uit VVD, CDA en D66. Politiek correcter kun je het de komende 4 jaar niet hebben.
Mooi hè, al die verzuurde huilies hier staat nog wat te wachten. Het worden weer vier mooie NWS-jaren. Ik verheug me nu al op alle op handen zijnde, ludieke synoniemen voor 'de policor'.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 21 maart 2017 @ 13:12:56 #59
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169675067
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:11 schreef 2dope het volgende:

[..]

Mooi hè, al die verzuurde huilies hier staat nog wat te wachten. Het worden weer vier mooie NWS-jaren. Ik verheug me nu al op alle op handen zijnde, ludieke synoniemen voor 'de policor'.
Ik niet
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:13:58 #60
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169675082
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:21 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Het een paar maanden geven, waarin de oorspronkelijke bevolking van dat land gaat schreeuwen en huilen in en tegen Nederland dat we discrimineren, de policors die massaal achter hun bakfiets vandaan komen om met het schuim op de bek te roepen dat we er nazi praktijken op nahouden. En dan wachten we netjes op het excuus van het betreffende land, en kijken we met een lach op ons gezicht hoe ze kruipend terugkomen naar Nederland om maar weer gratis geld te krijgen.
Enige realiteitszin is je vreemd. :D Bovendien ga je er nu vanuit dat je beleid werkt, dat is helemaal niet zo zeker. Stel je voor dat ze zeggen: Stik maar Nederland, met je geld. Hou die mensen maar. Succes!

En dan?
quote:
Wij geven geld aan zulke landen, wij halen geen profijt uit die landen, dus afkappen die zooi, eens zien wie hier de baas is. Wij laten ons misbruiken, kijk nu naar Erdolf, we worden uitgekotst en belachelijk gemaakt, maar sturen wel vrachtladingen met geld die kanten op. Door de PC durven we niet meer voor onszelf op te komen en die landen inclusief al hun inwoners weten het en maken er misbruik van.
Wat je doet is één situatie projecteren op vele verschillende situaties die niet te vergelijken zijn. Tevens maak je je druk om uitgekotst te worden door mensen waar je niks mee te maken wil hebben. Hoe rijm je dat?

Ik ben het met je eens overigens dat de vluchtelingen deal onwenselijk is, maar wat zijn de alternatieven?

quote:
Nee, jij vind dat je illegaliteit niet strafbaar kunt stellen, asielzoekers die hier bewust het land binnenkomen om de boel te bedriegen, beliegen en bestelen zijn strafbaar. Kap toch eens met het vermoeide verdedigen van een zooitje criminele profiteurs (en dan heb ik het tegen iedereen die dit volk verdedigd).
Je kunt illegaliteit niet zomaar en eenzijdig strafbaar stellen, want dit strookt niet met andere afspraken en verdragen die we gesloten hebt. Lezen is lastig hè? Mensen die stelen zijn sowieso strafbaar. Mensen die bewust het land binnenkomen om misbruik te maken van onze regelingen zijn dat (nog) niet.

Dat zijn al 3 verschillende situaties, die je op 3 verschillende manieren moet behandelen en aanpakken.

Eén beleid van illegaal = strafbaar haalt de nuance en proportionaliteit uit het beleid... en dat mag niet. :)

Ik verdedig overigens nergens criminele profiteurs. Jouw plannen daarentegen maken wel iedereen die uitgeprocedeerd is (dus ook mensen met goede intenties) crimineel. Daar heb ik wel problemen mee.
quote:
Zij komen hier, zij maken er een ellende van, zij beliegen en bedriegen de boel, en wij moeten correct blijven en ze vooral geen verkeerde blik geven? Illegaal is vastzetten totdat je de grens word over gegooid, zo simpel is het. Als ik mij illegaal op een bedrijventerrein bevind word ik ook vastgezet, en dan hoef ik er alleen maar te lopen en me nog niet eens schuldig te maken aan overvallen, stelen, mishandelingen en aanrandingen. Want als geen mens illegaal is en de aarde van iedereen, dan zijn alle bedrijventerreinen ook vrij toegankelijk. Alleen heb ik daar de PC nog nooit over zien schreeuwen. Open grenzen geld alleen voor bepaald volk wat hierheen wilt komen. De eerste persoon wat ik herken met zo'n bordje "geen mens is illegaal" of "grenzen bestaan niet" heeft mij dagelijks in hun tuin hangen.
[/quote
Je haalt nu weer een aantal dingen door elkaar. Je snap het probleem niet. Een asielaanvraag is iets compleet anders dan je begeven op privéterrein. Staatsrecht, privaatrecht, strafrecht... Zijn niet inwisselbaar. Leer het verschil.
[quote]
Dus, even voor de goede orde, stel ik ben een "vluchteling", ik weet dat ik geen recht heb om een verblijfsvergunning te krijgen in Nederland. Maar ik ga er toch heen, op dat moment ben ik mij er zeer van bewust dat ik nergens recht op heb in dat land. Ik kom aan in dit land, ik lieg zelfs nog over de kleur ogen wat ik heb, al kunnen ze dat ter plekke controleren. En dan begint het produceren, ik zit lekker in een AZC af te wachten op het antwoord wat ik allang weet. Ik weet dat ik geen kans maak op werk, geen kans op uitkering niets, maar tot die tijd misbruiken we Nederland even. We gaan uit stelen, overlast veroorzaken etc. want die zwakke rechtstaat durft toch niet in te grijpen.
Stelen en overlast veroorzaken moeten aangepakt worden via het strafrecht. Veroordelingen binnen het strafrecht kunnen je kansen binnen het staatsrecht beïnvloeden. Dat is allemaal al geregeld.

En natuurlijk ben ik het met je eens als je zegt dat dit soort gevallen aangepakt moeten worden. Ik geef alleen aan dat ik het fundamenteel oneens ben met de door jouw voorgestelde aanpak.
quote:
Na verloop van tijd komt het antwoord, en wat denk je, afgewezen, maar we gaan lekker in beroep, gesteund door asiel advocaten die lekker, samen met het vluchtelingenorganisatie volk in de subsidiepotjes mogen blijven graaien, en gaan dan lekker door met overvallen en stelen. Na enkele maanden krijg ik wederom een negatief antwoord en moet ik vertrekken, maar dikke vinger hier, ik vertrek helemaal niet. Ik zoek wel ander onderdak en blijf lekker stelen en overvallen plegen.
Je kan mooie generaliserende beelden schetsen van een groep mensen die helemaal niet zo homogeen is als jij denkt.
quote:
Dit is allemaal mogelijk omdat jij en je medestanders (lees: medeplichtingen aan deze ellende) zo'n volk de kans geven om Nederland te misbruiken. Zo'n volk moet direct bij aankomst vastgezet worden en bij de eerste vlucht/bootreis die week terug naar land van herkomst gezonden worden. Klaar, geen discussie mogelijk, niets op in te brengen. Het enige wat jij kan inbrengen zijn politiek correcte idealen die de rechtstaat belemmeren en criminelen in bescherming nemen.
Ik belemmer de rechtsstaat? nou wordt ie helemaal mooi. Meneer wil de rechtsstaat afbreken, maar ik belemmer de rechtsstaat. _O- Neh-neh.
quote:
Weg ermee, al zitten ze een maand in een kamp ik kan er niet wakker van liggen. Misschien schrikt dat de rest wel af, komen alleen eens echte vluchtelingen die geholpen worden en blijven de gelukszoekers massaal weg.
Dat zei ik laatst al in een ander topic.
Medemenselijkheid en inlevingsvermogen lijken geen onderdeel van de Nederlandse identiteit van de mensen die roepen dat de Nederlandse identiteit naar de knoppen gaat.

Dat is niet mijn identiteit vriend! :{w 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:15:18 #61
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169675100
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:05 schreef stopnaald het volgende:
Jij bent het probleem in een notedop (en ook gelijk de verklaring waarom dit maar in stand blijft).
En wat is dan het probleem, in een notendop? :)
quote:
Jouw "humane" behandeling levert onschuldige medeburgers uit aan de grillen en wandaden van lui als Keulen enz. Maar hé, vooral heel erg humaan zijn hoor!
De angst regeert. Ja maar, Keulen! Ja maar, Zweden! Ja maar, we gaan allemaal dood en alles is jullie schuld!..

Ik heb nergens gezegd dat ik het eens ben met wat er gebeurd is in Keulen. Of dat ik vind dat hier niets aan gedaan moet worden. Lekker makkelijk om dat dan in mijn schoenen te schuiven. Probeer het eens constructief?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_169675112
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:21 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Het een paar maanden geven, waarin de oorspronkelijke bevolking van dat land gaat schreeuwen en huilen in en tegen Nederland dat we discrimineren, de policors die massaal achter hun bakfiets vandaan komen om met het schuim op de bek te roepen dat we er nazi praktijken op nahouden. En dan wachten we netjes op het excuus van het betreffende land, en kijken we met een lach op ons gezicht hoe ze kruipend terugkomen naar Nederland om maar weer gratis geld te krijgen.

Wij geven geld aan zulke landen, wij halen geen profijt uit die landen, dus afkappen die zooi, eens zien wie hier de baas is. Wij laten ons misbruiken, kijk nu naar Erdolf, we worden uitgekotst en belachelijk gemaakt, maar sturen wel vrachtladingen met geld die kanten op. Door de PC durven we niet meer voor onszelf op te komen en die landen inclusief al hun inwoners weten het en maken er misbruik van.

[..]

Nee, jij vind dat je illegaliteit niet strafbaar kunt stellen, asielzoekers die hier bewust het land binnenkomen om de boel te bedriegen, beliegen en bestelen zijn strafbaar. Kap toch eens met het vermoeide verdedigen van een zooitje criminele profiteurs (en dan heb ik het tegen iedereen die dit volk verdedigd). Zij komen hier, zij maken er een ellende van, zij beliegen en bedriegen de boel, en wij moeten correct blijven en ze vooral geen verkeerde blik geven? Illegaal is vastzetten totdat je de grens word over gegooid, zo simpel is het. Als ik mij illegaal op een bedrijventerrein bevind word ik ook vastgezet, en dan hoef ik er alleen maar te lopen en me nog niet eens schuldig te maken aan overvallen, stelen, mishandelingen en aanrandingen. Want als geen mens illegaal is en de aarde van iedereen, dan zijn alle bedrijventerreinen ook vrij toegankelijk. Alleen heb ik daar de PC nog nooit over zien schreeuwen. Open grenzen geld alleen voor bepaald volk wat hierheen wilt komen. De eerste persoon wat ik herken met zo'n bordje "geen mens is illegaal" of "grenzen bestaan niet" heeft mij dagelijks in hun tuin hangen.

[..]

Dus, even voor de goede orde, stel ik ben een "vluchteling", ik weet dat ik geen recht heb om een verblijfsvergunning te krijgen in Nederland. Maar ik ga er toch heen, op dat moment ben ik mij er zeer van bewust dat ik nergens recht op heb in dat land. Ik kom aan in dit land, ik lieg zelfs nog over de kleur ogen wat ik heb, al kunnen ze dat ter plekke controleren. En dan begint het produceren, ik zit lekker in een AZC af te wachten op het antwoord wat ik allang weet. Ik weet dat ik geen kans maak op werk, geen kans op uitkering niets, maar tot die tijd misbruiken we Nederland even. We gaan uit stelen, overlast veroorzaken etc. want die zwakke rechtstaat durft toch niet in te grijpen.

Na verloop van tijd komt het antwoord, en wat denk je, afgewezen, maar we gaan lekker in beroep, gesteund door asiel advocaten die lekker, samen met het vluchtelingenorganisatie volk in de subsidiepotjes mogen blijven graaien, en gaan dan lekker door met overvallen en stelen. Na enkele maanden krijg ik wederom een negatief antwoord en moet ik vertrekken, maar dikke vinger hier, ik vertrek helemaal niet. Ik zoek wel ander onderdak en blijf lekker stelen en overvallen plegen.

Dit is allemaal mogelijk omdat jij en je medestanders (lees: medeplichtingen aan deze ellende) zo'n volk de kans geven om Nederland te misbruiken. Zo'n volk moet direct bij aankomst vastgezet worden en bij de eerste vlucht/bootreis die week terug naar land van herkomst gezonden worden. Klaar, geen discussie mogelijk, niets op in te brengen. Het enige wat jij kan inbrengen zijn politiek correcte idealen die de rechtstaat belemmeren en criminelen in bescherming nemen.

Weg ermee, al zitten ze een maand in een kamp ik kan er niet wakker van liggen. Misschien schrikt dat de rest wel af, komen alleen eens echte vluchtelingen die geholpen worden en blijven de gelukszoekers massaal weg.
Helemaal mee eens, op 1 klein puntje na. Gelukzoekend tyfustuig mag wmb een nekschot krijgen. Echt helemaal klaar mee. Criminaliteit dmv asielhoppen is gewoon een leefwijze voor hen. Alleen kwaadwillenden willen dit niet aanpakken.
  Eindredactie Games dinsdag 21 maart 2017 @ 13:16:38 #63
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_169675126
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik niet
Neem een voorbeeld aan Rutte. Altijd blijven lachen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_169675170
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:02 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Snap dat ook echt niet. Illegaliteit. De naam zegt het al.
Precies. Dit valt gewoon niet uit te leggen.

Typisch geval van de jura (volgens de wet), maar absoluut onrechtvaardig.
pi_169675186
Dit heeft niemand zien aankomen en is een totale verrassing voor iedereen, toch?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 21 maart 2017 @ 13:19:53 #66
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169675194
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:16 schreef 2dope het volgende:

[..]

Neem een voorbeeld aan Rutte. Altijd blijven lachen.
Ik denk niet dat ik wegkom met het weglachen van hele nare posts :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169675200
Enkeltje Noordzee dat tuig heeft niemand wat aan.
Ik zwaai naar dieren.
pi_169675202
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Die coalitie haalt de 4 jaar niet, let maar op mijn woorden.
Maar ik zie je steeds politiek correct roepen. Of, je zal dan wel haast hebben zeg je policor. Maar oke, doen we het een keertje politiek incorrect. Net als Erdogan. Je kunt veel van hem zeggen maar niet dat hij politiek correct is.

Nu is het heel raar, dat je van een land dat niet politiek correct is een vlag in je UI plaatst met een kruis er doorheen.

Wat wil je nou?
pi_169675204
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit heeft niemand zien aankomen en is een totale verrassing voor iedereen, toch?
Dat is toch met alles wat uiteindelijk toegegeven moet worden?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_169675439
Misschien moeten er eens wat verdragen kritisch onder de loep genomen worden en aangepast of desnoods opgezegd worden?
pi_169675581
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:15 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, op 1 klein puntje na. Gelukzoekend tyfustuig mag wmb een nekschot krijgen. Echt helemaal klaar mee. Criminaliteit dmv asielhoppen is gewoon een leefwijze voor hen. Alleen kwaadwillenden willen dit niet aanpakken.
Voelt het lekker om bloed aan je handen te hebben?
pi_169675635
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:42 schreef nanuk het volgende:

[..]

Voelt het lekker om bloed aan je handen te hebben?
Wacht maar tot dat volk keer bij jou inbreekt.
Ik zwaai naar dieren.
pi_169676218
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:46 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Inderdaad dan gaan ze weer een deugmars lopen met kartonnen bordjes met "Geen mens is illegaal" en "geen grenzen maar mensen" en dat soort waanzin.

[ afbeelding ]

:')
Laten ze maar "geen mens is illegaal" zeggen tegen die rijke olielanden die geen enkel vluchteling opnemen. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_169676483
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:42 schreef nanuk het volgende:

[..]

Voelt het lekker om bloed aan je handen te hebben?
Minstens zo lekker als deze jij-bak denk ik. Maar vertel eens, ook nog iets inhoudelijks te zeggen?
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:30:24 #75
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169676493
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:15 schreef HSG het volgende:
Laten ze maar "geen mens is illegaal" zeggen tegen die rijke olielanden die geen enkel vluchteling opnemen. :')
Precies, want dat zijn de lichtende voorbeelden van landen waar wij ons hier aan willen spiegelen! :D Die reflecteren pas echt de Nederlandse identiteit!

Zij nemen geen vluchtelingen op?
Wij nemen geen vluchtelingen op!

Zij geven verkrachtte vrouwen zweepslagen en celstraf?
Wij geven verkrachtte vrouwen zweepslagen en celstraf!

...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_169676501
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:20 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Maar ik zie je steeds politiek correct roepen. Of, je zal dan wel haast hebben zeg je policor. Maar oke, doen we het een keertje politiek incorrect. Net als Erdogan. Je kunt veel van hem zeggen maar niet dat hij politiek correct is.

Nu is het heel raar, dat je van een land dat niet politiek correct is een vlag in je UI plaatst met een kruis er doorheen.

Wat wil je nou?
Mens, waar heb je het over? :?
pi_169676520
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:42 schreef nanuk het volgende:

[..]

Voelt het lekker om bloed aan je handen te hebben?
Geen idee, kunnen die PC's beter uitleggen, allemaal medeverantwoordelijk voor de slachtoffers van aanrandingen, verkrachtingen, aanslagen en overvallen door dat vluchtelingen/moslim tuig.
pi_169676576
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:30 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Mens, waar heb je het over? :?
Ik was al bang dat dit te hoog gegrepen zou zijn voor je.
pi_169676724
- quota instellen
- screening en uitspraak in land van herkomst (of buurland)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169676729
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:35 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik was al bang dat dit te hoog gegrepen zou zijn voor je.
Blijkbaar, roepen dat het nieuwe kabinet de rit niet zal uitzitten en nogal wat kritiek in dit topic op politiek correct volk zorgt er blijkbaar voor dat je valt over een niet politiek correcte vlag in mijn UI en jij die je afvraagt wat ik wil.

Nu durf ik niet te roepen dat dit te hoog gegrepen voor mij is, als ik in gesprek ga met een mongooltje moet ik de ouders soms ook enkele keren aankijken met vragende ogen omdat niemand een idee heeft waar dat mongooltje het over heeft.
pi_169676961
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:30 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Precies, want dat zijn de lichtende voorbeelden van landen waar wij ons hier aan willen spiegelen! :D Die reflecteren pas echt de Nederlandse identiteit!

Zij nemen geen vluchtelingen op?
Wij nemen geen vluchtelingen op!

Zij geven verkrachtte vrouwen zweepslagen en celstraf?
Wij geven verkrachtte vrouwen zweepslagen en celstraf!

...
Ja laten we vooral niet kenmerk maken dat dat soort wantoestanden daar gebeuren. :D

Trump gekozen en de wereld staat in brand.
Verkrachtte vrouw krijgt de doodstraf en de wereld houd zijn mond want geen westerse landen.

Trump stelt een inreisverbod in voor een aantal landen en de wereld loopt te janken.
16 landen verbieden Israëlische joden toegang tot hun land en de wereld houd zijn mond want geen westerse landen.

Een blanke roept "vieze neger" en het land staat op z'n kop.
Een niet-blanke roept "vieze neger" en iedereen kijkt de andere kant op.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_169676972
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:20 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Maar ik zie je steeds politiek correct roepen. Of, je zal dan wel haast hebben zeg je policor. Maar oke, doen we het een keertje politiek incorrect. Net als Erdogan. Je kunt veel van hem zeggen maar niet dat hij politiek correct is.

Nu is het heel raar, dat je van een land dat niet politiek correct is een vlag in je UI plaatst met een kruis er doorheen.

Wat wil je nou?
Zeg Toef, wat is dit nu weer voor een rare brij aan woorden? _O-

En Koekwous heeft geen recht van spreken omdat ie anti Erdogan is? _O-

En strenger optreden wat betreft asiel en immigratie beleid waar enige politieke incorrectheid (zoals we het voor nu nog zo blijven noemen) voor nodig is, staat gelijk aan de politieke incorrectheid van Erdogan? _O-
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_169676989
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:30 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Precies, want dat zijn de lichtende voorbeelden van landen waar wij ons hier aan willen spiegelen! :D Die reflecteren pas echt de Nederlandse identiteit!

Zij nemen geen vluchtelingen op?
Wij nemen geen vluchtelingen op!

Zij geven verkrachtte vrouwen zweepslagen en celstraf?
Wij geven verkrachtte vrouwen zweepslagen en celstraf!

...
Wat een simpel denkende mensen zijn er toch. :D
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_169677027
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Even wat anders, ik weet niet of ik correct zit, nja je weet dat als je over cijfers begint met de asielmigratie dat je voorgelogen word door de PC.

Maar in 2016 zouden er 31000 asielzoekers NL zijn binnengekomen, dit is inclusief de familie herenigingen. Dit waren er 11800, dus we hebben zo'n 19200 eerste aanvragen gekregen.

Nu vraag ik mij af waar die 16000 vandaan komt? Komt die al uit de 31000 (staat immers niet bij of het legale en illegalen zijn) waarna we dus werkelijk maar 3200 echte asielzoekers hebben mogen ontvangen. En als je dan gemiddeld 3/4 familieleden laat overkomen (vrouw + kids) kom je aan die 11800 voor de gezinshereniging. Of zitten die 16000 nog eens bovenop het totale aantal?

Maar geen enkele site rept over bijna 50k asielzoekers dus ik ga ervanuit dat die 16k bij die groep van 31k hoort inclusief die 12k gezinshereniging.

Bevestigd dat niet een beetje dat dit een complete farce is? Het merendeel van de asielzoekers heeft helemaal geen recht op asiel, ook niet in Nederland. Het merendeel heeft niets te zoeken, en we worden maar voorgelogen door de media en de policor.
https://ind.nl/Documents/ASylum%20Trends%20December%202016.pdf
wordt elke maand uitgebracht, hier staat het allemaal redelijk goed gespecificeerd.
pi_169677151
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:02 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Zeg Toef, wat is dit nu weer voor een rare brij aan woorden? _O-

En Koekwous heeft geen recht van spreken omdat ie anti Erdogan is? _O-

En strenger optreden wat betreft asiel en immigratie beleid waar enige politieke incorrectheid (zoals we het voor nu nog zo blijven noemen) voor nodig is, staat gelijk aan de politieke incorrectheid van Erdogan? _O-
Dacht al dat het aan mij lag, begreep er echt geen zak van. :D
pi_169677330
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:06 schreef Stranger het volgende:

[..]

https://ind.nl/Documents/ASylum%20Trends%20December%202016.pdf
wordt elke maand uitgebracht, hier staat het allemaal redelijk goed gespecificeerd.
Mijn dank. ^O^
pi_169677342
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:02 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Zeg Toef, wat is dit nu weer voor een rare brij aan woorden? _O-

En Koekwous heeft geen recht van spreken omdat ie anti Erdogan is? _O-

En strenger optreden wat betreft asiel en immigratie beleid waar enige politieke incorrectheid (zoals we het voor nu nog zo blijven noemen) voor nodig is, staat gelijk aan de politieke incorrectheid van Erdogan? _O-
Geen recht van spreken vind ik een rare term. Iedereen heeft recht van spreken.

Maar ik vind het typisch dat in bijna elke post van Koekwous de term politiek correct en policor terugkomt. Sowieso als je dat als krachtterm wil gebruiken verliest het zijn kracht door het overmatig te gebruiken.

Nu is meneer Erdogan prachtig niet politiek correct bezig. Je zou denken: dat is precies wat anti-policor mensen prachtig zouden moeten vinden. Maar nee, zo werkt het dan ook weer niet.

Aan Erdogan zien we trouwens uitstekend hoe een natie snel kapot kan gaan aan niet politiek correct gedrag, daarom vind ik het vreemd dat sommigen het politiek correcte gedrag nog steeds zo herhaaldelijk ter discussie stellen.
pi_169677753
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Dus onder het mom van "politieke correctheid" laten we een onbekende gast rondlopen, waarvan we weten dat hij geen recht heeft op opvang in NL of Europa, geen idee hebben wat zijn bedoelingen zijn (veelal islamitische achtergrond) en hopen we maar dat zodra ze in de illegaliteit verdwijnen ze niets raars doen.

Voor de 100e keer, gegijzeld door politieke correctheid. Als zo iemand een aanslag pleegt, of slachtoffers maakt op wat voor een manier dan ook, dan mogen ze van mij dat linkse politiek correcte volk verantwoordelijk houden voor het niet willen inzien van de realiteit, en de bijbehorende politici vervolgen voor het verspreiden van waanideeën.
Naja, volgens mij is het niet zozeer de politieke correctheid, maar gewoon de (internationale) wetten.
Je kan als staatssecretaris of IND wel minder politiek correct handelen, maar dan wordt je teruggefloten door de rechter.
pi_169677777
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Geen recht van spreken vind ik een rare term. Iedereen heeft recht van spreken.

Maar ik vind het typisch dat in bijna elke post van Koekwous de term politiek correct en policor terugkomt. Sowieso als je dat als krachtterm wil gebruiken verliest het zijn kracht door het overmatig te gebruiken.

Nu is meneer Erdogan prachtig niet politiek correct bezig. Je zou denken: dat is precies wat anti-policor mensen prachtig zouden moeten vinden. Maar nee, zo werkt het dan ook weer niet.

Aan Erdogan zien we trouwens uitstekend hoe een natie snel kapot kan gaan aan niet politiek correct gedrag, daarom vind ik het vreemd dat sommigen het politiek correcte gedrag nog steeds zo herhaaldelijk ter discussie stellen.
Kijk, en dat zwart/wit denken is juist een groot gedeelte van het probleem. Omdat ik tegen politieke correctheid ben zou ik voorstander zijn van Erdogan? die pas in hetzelfde straatje als dat PVV'ers allemaal nazi's zijn?

Ja, ik herhaal vaak de woorden "policor' en "politiek correct", maar dat komt omdat we naar mijn mening als land gegijzeld worden door deze idealen. We kunnen het ook noemen zoals ik het zie, waanideeën van wereldvreemde mensen.

Het klopt toch om te stellen dat er op de vluchtelingen politiek, en het aankaarten van deze politiek een taboe rust waar je moet opletten wat je zegt en hoe je het zegt voordat je weer als racist word weggezet. In zo'n geval word je gewoon gegijzeld door politieke correctheid (zeg ik het alweer) doordat je belemmerd word in je uitspraken of oplossingen omdat mensen dit bestempelen als "onmenselijk". Onmenselijkheid kent meerdere vormen, waar de één water, brood en opsluiting onmenselijk vind, vind de ander een mishandeling, overval, verkrachting of aanranding door een gelukszoeker wat in het illegale circuit verdwenen is onmenselijk. Maar toch word dit begrip wederom gekaapt door één kamp in de discussie. Zolang mensen niet de kritische punten aankaarten mbt. de vluchtelingen industrie blijf ik ze aanduiden als policor, elk rationeel denkend mens ziet dat de vluchtelingen tsunami een hoop problemen en ellende opleveren. En toch blijft er een groep blind voor deze problematiek en kritiek erover word beantwoord met een hoop hysterisch gehuil, niet vanuit de onderbuik, maar vanuit de politieke correctheid.
pi_169677861
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Geen recht van spreken vind ik een rare term. Iedereen heeft recht van spreken.

Maar ik vind het typisch dat in bijna elke post van Koekwous de term politiek correct en policor terugkomt. Sowieso als je dat als krachtterm wil gebruiken verliest het zijn kracht door het overmatig te gebruiken.

Nu is meneer Erdogan prachtig niet politiek correct bezig. Je zou denken: dat is precies wat anti-policor mensen prachtig zouden moeten vinden. Maar nee, zo werkt het dan ook weer niet.

Aan Erdogan zien we trouwens uitstekend hoe een natie snel kapot kan gaan aan niet politiek correct gedrag, daarom vind ik het vreemd dat sommigen het politiek correcte gedrag nog steeds zo herhaaldelijk ter discussie stellen.
Kijk dit snap ik niet; dit denk ik niet, maar blijkbaar denken veel mensen dat wel. Waarom zou ik dat denken? Waarom denken mensen die van anderen horen dat het wel wat politiek incorrecter mag (of moet) dat zij dan ook gelijk bedoelen dat zij Erdogan achtige wantoestanden hier willen? Sorry maar dit slaat toch nergens op?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_169679197
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:51 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Kijk dit snap ik niet; dit denk ik niet, maar blijkbaar denken veel mensen dat wel. Waarom zou ik dat denken? Waarom denken mensen die van anderen horen dat het wel wat politiek incorrecter mag (of moet) dat zij dan ook gelijk bedoelen dat zij Erdogan achtige wantoestanden hier willen? Sorry maar dit slaat toch nergens op?
Zie de geschiedenis van de gehele links - rechts discussie. Zodra het (bij vooral links) niet in het politieke straatje past is generaliseren toegestaan. Teveel mensen kijken te zwart/wit naar rechts en zien niet dat er ook een middenweg is. Ben je kritisch naar het vluchtelingenbeleid wil je alle buitenlanders vervolgen, stem je PVV wil je alle moslims het land uit. En zo zijn er nog honderden voorbeelden.
pi_169679260
quote:
8s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:23 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Maar niet parasiteren op belastingcentjes van iemand anders, geen zieltjes winnen voor je zandbakgeloof, achterlijk sexuele moraal thuis houden( onze vrouwen zijn geen blanke hoeren), respect voor homo's, respect voor vrouwen etc..etc
pi_169679903
Die gaan niet terug, tenzij je een paar ruggen mee geeft. Zodra ze thuis zijn wagen ze een nieuwe poging.
Dit zal alleen maar erger worden in de toekomst. Helaas is Europa itt Japan, Australie en eigenlijk ook Korea geen eiland.

World war Z
Hey
  dinsdag 21 maart 2017 @ 20:05:36 #94
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169683289
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:21 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Is niet zo moeilijk.
Afgewezen - asielzoeker tekent hoger beroep aan - snelrecht toepassen (laat bijvoorbeeld rechten studenten dit behandelen) - afgewezen -wegwezen!
Meeste gevallen zijn gewoon nep en worden afgewezen op land van afkomst.
Als je vluchtingen sq asielzoekers 100% tegen wil houden heb je een grens nodig beveiligd met landmijnen en soldaten die bereid zijn ook op mannen, vrouwen en kinderen te schieten praktisch gezien. Plus beton en dergelijke. Als je rot op zegt tegen tegen Turken en Marokkanen heb je een logistieke organisatie nodig om die mensen af te voeren. Dood of levend. Die kosten zijn hoog en hebben op termijn ook nooit echt gewerkt.

Daar wil ik een eerlijk antwoord op hebben van Wilders en dergelijke hoeveel kost dat. En is dat moreel te verantwoorden. Dat mis ik een beetje op een a4tje van Geert Wilders.

[ Bericht 11% gewijzigd door Megumi op 21-03-2017 20:12:36 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_169683560
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:05 schreef Megumi het volgende:


[..]

Als je vluchtingen sq asielzoekers 100% tegen wil houden heb je een grens nodig beveiligd met landmijnen en soldaten die bereid zijn ook op mannen, vrouwen en kinderen te schieten praktisch gezien. Plus beton en dergelijke. Als je rot op zegt tegen tegen Turken en Marokkanen heb je een logistieke organisatie nodig om die mensen af te voeren. Die kosten zijn hoog en hebben op termijn ook nooit echt gewerkt.

Daar wil ik een eerlijk antwoord op hebben van Wilders en dergelijke hoeveel kost dat. En is dat moreel te verantwoorden. Dat mis ik een beetje op een a4tje van Geert Wilders.
Ik vind dat wel erg veel gevraagd. De politieke tegenstanders van Wilders roepen om een uitgewerkt plan of zeggen het kan/mag/moet niet van de EU, mensenrechten, fascisme, dizcriminazie enz. Terwijl we nog in het stadium van de ontkenning van het probleem zitten.
Ik zou zeggen, eerst een duidelijke brede ondersteuning voor "eigen volk eerst" voordat we kant en klare oplossingen gaan aandragen. Eerst draagvlak en weg met het PC denken.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 20:16:56 #96
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169683693
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:13 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik vind dat wel erg veel gevraagd. De politieke tegenstanders van Wilders roepen om een uitgewerkt plan of zeggen het kan/mag/moet niet van de EU, mensenrechten, fascisme, dizcriminazie enz. Terwijl we nog in het stadium van de ontkenning van het probleem zitten.
Ik zou zeggen, eerst een duidelijke brede ondersteuning voor "eigen volk eerst" voordat we kant en klare oplossingen gaan aandragen. Eerst draagvlak en weg met het PC denken.
Met de DDR in geachte kom ik met een redelijk werkende oplossing ook met eigen politieke belangen in gedachte om figuren als politici, machthebbers, dictators als Rutte en Lodewijk, Wilders te plezieren. En technologische mogelijkheden waarvan Alex en Juul zouden dromen. En een oplossing waarmee je ook intern je kiezer kan bewaken en is het nog niet goed. :') Even afwachten of zo een plan expiriment echt werkt Noord-Korea?

[ Bericht 1% gewijzigd door Megumi op 21-03-2017 20:45:46 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 20:51:10 #97
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169684724
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:05 schreef Megumi het volgende:


[..]

Als je vluchtingen sq asielzoekers 100% tegen wil houden heb je een grens nodig beveiligd met landmijnen en soldaten die bereid zijn ook op mannen, vrouwen en kinderen te schieten praktisch gezien. Plus beton en dergelijke. Als je rot op zegt tegen tegen Turken en Marokkanen heb je een logistieke organisatie nodig om die mensen af te voeren. Dood of levend. Die kosten zijn hoog en hebben op termijn ook nooit echt gewerkt.

Daar wil ik een eerlijk antwoord op hebben van Wilders en dergelijke hoeveel kost dat. En is dat moreel te verantwoorden. Dat mis ik een beetje op een a4tje van Geert Wilders.
Je kunt ook gewoon een systeem invoeren waarbij iedereen die hier wil komen wonen maar moet zorgen dat ie zichzelf weet te redden. Kun je dat niet, ga je maar lekker weg.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 20:55:52 #98
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_169684866
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon een systeem invoeren waarbij iedereen die hier wil komen wonen maar moet zorgen dat ie zichzelf weet te redden. Kun je dat niet, ga je maar lekker weg.
Mensen die niet voor zich zelf kunnen zorgen dwingen dat wel te doen is ook al geprobeerd en gaande nog als expiriment . Met interessante resultaten wat aantal doden aangaat en misdaad cijfers neem ik even mee met wat ik al eerder poste dank u. Dat probeert men in de VS als expiriment bijvoorbeeld drug enz. En dure en overvolle gevangenissen. En ja Obama is daar ook verantwoordelijk voor! Links en rechts wanbeleid is universeel. In de VS vallen er meer doden onder burgers dan het leger. Mensen die niet normaal voor zich zelf kunnen zorgen gaan tenslotte misdaden plegen.

Iets waar Wilders en andere politici natuurlijk geen last van hebben met gratis door de belastingbetaler opgebrachte beveiliging. En riante ontslag regeling enz.

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 21-03-2017 22:13:59 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 22 maart 2017 @ 08:15:57 #99
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169693134
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:01 schreef HSG het volgende:
Ja laten we vooral niet kenmerk maken dat dat soort wantoestanden daar gebeuren. :D
Ik zeg alleen dat ik het hypocriet vind dat je je vooral niet wil meten met islamitische. arabische landen, maar dat je ze maar wat graag in je argument: "Ja maar hunnie doen het ook niet!" (Wat overigens al het oudste zwaktebod ooit is.) gebruikt.
quote:
Trump gekozen en de wereld staat in brand.
Verkrachtte vrouw krijgt de doodstraf en de wereld houd zijn mond want geen westerse landen.
Wie, wat, waar? :o
quote:
Trump stelt een inreisverbod in voor een aantal landen en de wereld loopt te janken.
16 landen verbieden Israëlische joden toegang tot hun land en de wereld houd zijn mond want geen westerse landen.
Wat een kut vergelijking. Toen die inreisverboden werden ingesteld (veelal tijdens de 6-daagse oorlog) was er ook gewoon 'outrage'. En nog steeds: "Ja maar hunnie..." blijft het zwakste argument ooit. :{w
quote:
Een blanke roept "vieze neger" en het land staat op z'n kop.
Een niet-blanke roept "vieze neger" en iedereen kijkt de andere kant op.
Het is toch triest hè. Ons arme blanken... :')_!
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat een simpel denkende mensen zijn er toch. :D
Ik zeg alleen dat ik het hypocriet vind dat je je vooral niet wil meten met islamitische. arabische landen, maar dat je ze maar wat graag in je argument: "Ja maar hunnie doen het ook niet!" (Wat overigens al het oudste zwaktebod ooit is.) gebruikt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 22 maart 2017 @ 09:14:07 #100
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_169693665
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:05 schreef Megumi het volgende:


[..]

Als je vluchtingen sq asielzoekers 100% tegen wil houden heb je een grens nodig beveiligd met landmijnen en soldaten die bereid zijn ook op mannen, vrouwen en kinderen te schieten praktisch gezien. Plus beton en dergelijke. Als je rot op zegt tegen tegen Turken en Marokkanen heb je een logistieke organisatie nodig om die mensen af te voeren. Dood of levend. Die kosten zijn hoog en hebben op termijn ook nooit echt gewerkt.

Daar wil ik een eerlijk antwoord op hebben van Wilders en dergelijke hoeveel kost dat. En is dat moreel te verantwoorden. Dat mis ik een beetje op een a4tje van Geert Wilders.
Ik zou je eens aanraden om de toegangsregels van Canada door te nemen voor emigranten.
En wat ik wil is gewoon oplichters en aso's weg uit de EU.
Ik snap werkelijk niet wat de probelmatiek is met "asielzoekers" uit Marokko.
Die kan je direkt eruit flikkeren omdat dat land op de veilige landen lijst staat.
En dan lezen we ook nog dat die klootzakken mensen en buschauffeurs terroriseren!!
Wat een waanzin!!
  woensdag 22 maart 2017 @ 09:20:17 #101
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169693736
Welk helder licht heeft dit onderzocht?
Fade to Black
  woensdag 22 maart 2017 @ 09:21:25 #102
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169693758
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:20 schreef Achterhoker het volgende:
Welk helder licht heeft dit onderzocht?
Welk helder licht stelt een vraag die zin twee van het artikel beantwoord wordt?

Sorry :o zin drie :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_169693901
quote:
6s.gif Op woensdag 22 maart 2017 08:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat ik het hypocriet vind dat je je vooral niet wil meten met islamitische. arabische landen, maar dat je ze maar wat graag in je argument: "Ja maar hunnie doen het ook niet!" (Wat overigens al het oudste zwaktebod ooit is.) gebruikt.

[..]

Wie, wat, waar? :o

[..]

Wat een kut vergelijking. Toen die inreisverboden werden ingesteld (veelal tijdens de 6-daagse oorlog) was er ook gewoon 'outrage'. En nog steeds: "Ja maar hunnie..." blijft het zwakste argument ooit. :{w

[..]

Het is toch triest hè. Ons arme blanken... :')_!

[..]

Ik zeg alleen dat ik het hypocriet vind dat je je vooral niet wil meten met islamitische. arabische landen, maar dat je ze maar wat graag in je argument: "Ja maar hunnie doen het ook niet!" (Wat overigens al het oudste zwaktebod ooit is.) gebruikt.
Och och och ons schijnheilig mannetje hoor. :') Met je zeer extreme vorm van positieve racisme.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 22 maart 2017 @ 09:31:48 #104
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169693914
quote:
6s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:21 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Welk helder licht stelt een vraag die zin twee van het artikel beantwoord wordt?

Sorry :o zin drie :D
Welk helder licht snapt sarcasme niet.
Fade to Black
  woensdag 22 maart 2017 @ 09:40:01 #105
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169694026
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:30 schreef HSG het volgende:
Och och och ons schijnheilig mannetje hoor. :') Met je zeer extreme vorm van positieve racisme.
Bijzonder dat je dat kunt zeggen, daar ik me helemaal nergens (positief of negatief) discriminatoir heb uitgelaten. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 22 maart 2017 @ 09:44:27 #106
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169694079
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:31 schreef Achterhoker het volgende:
Welk helder licht snapt sarcasme niet.
Dit is een retorische vraag denk ik? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_169694503
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:29 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Minstens zo lekker als deze jij-bak denk ik. Maar vertel eens, ook nog iets inhoudelijks te zeggen?
Dat het onze cultuur is om de rest van de wereld uit te moorden bijvoorbeeld?
pi_169696053
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:06 schreef nanuk het volgende:

[..]

Dat het onze cultuur is om de rest van de wereld uit te moorden bijvoorbeeld?
En nu? Moet ik me aangesproken voelen? Of wat?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169696068
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:40 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Bijzonder dat je dat kunt zeggen, daar ik me helemaal nergens (positief of negatief) discriminatoir heb uitgelaten. :D
Hardop gelachen om deze grap.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')