abonnement Unibet Coolblue
pi_169644577
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.


Game on! *O*
..
pi_169644584
N. zit nu vooruit in een groep 1 stoel (Kiddy Phoenixfix pro 2) en die bevalt erg goed. L. krijgt te maken met de nieuwe wetgeving en ik hoop haar eigenlijk tot 15 maanden in de maxicosi te kunnen houden voor we overgaan naar een (waarschijnlijk ook ff) groep 1 stoel.
  maandag 20 maart 2017 @ 08:19:29 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169644665
Guppy heeft zijn voeten ontdekt, zo grappig en lief O+.
KuikenGuppy
pi_169645332
Selvaria, je hebt een pm :@

Nieuwe regels gelden toch voor nieuwe stoelen, niet voor nieuwe kinderen? Als S (nu ruim 9 maanden) naar een stoel groter gaat, schuiven we de stoelen die we hebben door. Onze groep 1 stoel is een vooruitzitter.
Sowieso ben ik blij dat de nieuwe regels niet 5 jaar eerder zijn ingevoerd. 3 kinderen in stoelen op de achterbank, hoe dan? De oudste zit sinds S er is op een stoelverhoger zonder rugleuning in het midden. Die rugleuning paste niet tussen de maxicosi en de groep 1 stoel.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  maandag 20 maart 2017 @ 09:17:23 #5
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_169645432
Lief is dat idd Burdie O+

Emma ontdekt haar buikspieren hier. Neerleggen op het aankleedkussen wordt een uitdaging. Ik doe veel zittend (zij dan) maar een flinke poepluier verschonen lukt me niet zittend :') En ze heeft nog niet genoeg (maar wel steeds meer) kracht in haar benen. Ze doet ook verwoede pogingen tot kruipen, tot nu toe lukt niet meer dan achteruit tijgeren, maar in bed en in de box gaat ze op hand en knieën 'wiegen'. Zometeen nog bij een kdv kijken, maar denk dat ik mn keuze al gemaakt heb.

Ze lacht zoveel en om alles, zo heerlijk O+

Wij hebben sinds deze week een andere autostoel (groep 0 en 1) omdat de maxicosi echt te zwaar werd en in de auto laten staan en haar dan erin en eruit halen is niet heel makkelijk.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_169646427
Voor de zware maxi cosi: ik heb een cocobelt, een riem die je om je schouder heen hangt. Waardoor het gewicht niet meer op je arm leunt maar ook op de schouder. Topding ^O^
pi_169647363
Ik heb nog niet echt georienteerd op een groep 1 stoel. Toen ik even snel had gekeken een keer kwam ik eigenlijk alleen op voorwaartse stoeltjes uit, omdat wij geen Isofix hebben.

Lief is dat he Burdie O+

Leuke ontwikkelingen Nouk :D, succes met het zittend verschonen :9
  maandag 20 maart 2017 @ 11:05:51 #8
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169647541
Wow, de stoeltjes nemen een lift hier.

Hier is het tweede tandje gesignaleerd, naast de eerste O+

En weer gezwommen. Geen zorgen, daar gaan we lopend heen (door weer en wind }:| ).
pi_169647578
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:05 schreef Quoi het volgende:
Wow, de stoeltjes nemen een lift hier.

Hier is het tweede tandje gesignaleerd, naast de eerste O+

En weer gezwommen. Geen zorgen, daar gaan we lopend heen (door weer en wind }:| ).
Ho ho ho pas je op, straks waaien jullie nog weg :o :P
pi_169648210
Minimijlpaal! :o

L. slaapt in haar eigen bed (ledikant) en is daar zelf in slaap gevallen! Ik moest ons bed even afhalen en het beddengoed in de was gooien omdat ze dat gruwelijk had ondergespuugd (waarna een glimlach van oor tot oor van verlichting volgde :D ) en ik moest haar even op een veilige plek kwijt. In bed gegooid, maar de armpjes bleven maar wapperen. Ingebakerd, en nu een uur later slaapt ze nog. *O* Helemaal zelf! *O* En nu is mijn huis schoon omdat ik zelf als wervelwind alles gepoetst heb en weet ik niet wat ik nu moet doen. :')
pi_169648298
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:42 schreef Selvaria het volgende:
Minimijlpaal! :o

L. slaapt in haar eigen bed (ledikant) en is daar zelf in slaap gevallen! Ik moest ons bed even afhalen en het beddengoed in de was gooien omdat ze dat gruwelijk had ondergespuugd (waarna een glimlach van oor tot oor van verlichting volgde :D ) en ik moest haar even op een veilige plek kwijt. In bed gegooid, maar de armpjes bleven maar wapperen. Ingebakerd, en nu een uur later slaapt ze nog. *O* Helemaal zelf! *O* En nu is mijn huis schoon omdat ik zelf als wervelwind alles gepoetst heb en weet ik niet wat ik nu moet doen. :')
*O*
In ieder geval geen Netflix aanzetten, want dan wordt ze vast gelijk wakker :')

Wat fijn!!
pi_169648313
Dat heeft N. me al lang en breed afgeleerd, ja. _O-
pi_169650308
Wat goed Selv! Vind het een grote mijlpaal! Ga gewoon zitten en voor je uit staren, dan duurt het moment het langs O+
O kon dat nooit, zomaar in slaap vallen. Wel in wagen of doek, maar nooit zomaar stil liggen. En S kan dat wel :o Zo had hij vannacht een poepbroek om 4.15 }:| maar na een schone broek viel ie zo in slaap terwijl ik zijn handje vasthield en hem aankeek. :o O+
pi_169651624
Omg! Ik post in het babytopic. O+

De kraamweek is voorbij en M doet het geweldig. Drinkt goed, groeit goed en we snappen hem. Ook geeft hij ons in de nacht 6 a 7u slaap tussen de voedingen zodat we nog uitgerust zijn ook.

Mijn hechtingen zijn er vandaag uitgehaald en ik kan ook weer goed vooruit. Zo moeizaam als het ging om een kindje te krijgen, zo vanzelf gaat het nu. O+

Hoi! :W
  maandag 20 maart 2017 @ 14:12:36 #15
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169651720
Superknap Selvaria! Andere uiterste hier. Ik heb al zoveel gedaan en zit nu duimen te draaien en hoop dat hij zo wakker wordt.

quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 14:08 schreef Cygne het volgende:
Omg! Ik post in het babytopic. O+

De kraamweek is voorbij en M doet het geweldig. Drinkt goed, groeit goed en we snappen hem. Ook geeft hij ons in de nacht 6 a 7u slaap tussen de voedingen zodat we nog uitgerust zijn ook.

Mijn hechtingen zijn er vandaag uitgehaald en ik kan ook weer goed vooruit. Zo moeizaam als het ging om een kindje te krijgen, zo vanzelf gaat het nu. O+

Hoi! :W
Welkom O+
Dat klinkt echt geweldig.
pi_169652069
Oh, wat fijn Cygne, het is jullie zo gegund! Welkom. O+ 6 uur slaap. :D Wat heerlijk! Ik ben al dolgelukkig met de 3 uur die L. er nu tussen laat in de nacht. _O-

Ze sliep anderhalf uur. :o
pi_169652120
Goede feature wel Selvaria, mijne heeft dat nog niet echt. Wat heb je uiteindelijk met je tijd gedaan? :P

Welkom Cygne, wat klinkt het allemaal fijn O+ O+

Gistermiddag was M weer eens Moe. Maar ze wilde niet slapen. Uiteindelijk lag ze op haar buik en toen ging ik zachtjes op haar billen kloppen/slaan (hoe moet je het noemen :')) en toen viel ze in slaap O+ Vind het zo schattig als ze op haar buik ligt te slapen. Het deed me ook denken aan "vroegah", toen ze op mijn borst sliep en onrustig was klopte ik ook altijd op haar billen. Deed ik ook toen ze nog in de buik zat.
pi_169652186
Wij hebben 2 achterwaartse stoelen....voor niks gekocht...peuter spuugde de hele auto onder :') na 3x ging het lampje bij ons branden dat hij wel eens wagenziek kon zijn. Met de maxi cosi hebben we daar nooit problemen mee gehad dus wagenziekte was niet het eerste waar we aan dachten toen.
Maar misschien kan Stijn er wel tegen. We zullen zien. We laten Stijn iig zo lang mogelijk in de maxi cosi. Maar zo lang als Lucas erin zat zullen wij wel niet halen :D
En wij hebben bij peuter wel de winterjas aan in de auto maar dan met z'n stukje bovenaan om de gordels bij elkaar te houden. Zonder jas vind ik veel te koud en mijn peuter een deken overdoen is onbegonnen werk

Quoi vervelend dat huilen zeg.
Ik stop echt niet op de vluchtstrook. Dan maar ff huilen hoor. Hier is de ervaring dat het huilen meestal gestopt is en meneer in slaap is gevallen voordat we een veilige plek hebben gevonden om te stoppen. Ik heb dus ook nog nooit hoeven te stoppen.
Weer een les voor de volgende keer toch? Jullie leven gelukkig nog ;)

Selv wat een mooie mijlpaal *O* en een schoon huis *O* wat heb je met je overgebleven tijd gedaan?

Miezz goed vooruitzicht je vakantie. Ik ben wel benieuwd naar de foto's van jullie op z'n brommer :D ik zou daar mijn ogen uit kijken haha

Mijn baby sliep heerlijk in de draagzak terwijl we met peuter naar de skiles waren. Zo schattig gezicht O+
Zelf ook al een aantal km gemaakt en nu doet mijn lies zeer :7
pi_169652359
Cygne O+ wat fijn dat je eindelijk hier mag posten. Wat doet je mannetje het goed zeg. Welkom :W

Miezz O+ dat kloppen op het kontje doe ik in de draagzak ook automatisch werkt als een trein idd.
Dat buikslapen ziet er zo lief uit O+ vooral als ze op hun knietjes liggen met het kontje de lucht in O+
pi_169652469
Blij op de bank gezeten en gelummeld op mijn telefoon. 8-)

Hoe vond je peuter het op de ski's, Ikke? Klinkt erg leuk. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Selvaria op 20-03-2017 15:14:10 ]
  maandag 20 maart 2017 @ 14:53:45 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169652781
Welkom Cygne O+ *O*.
KuikenGuppy
  maandag 20 maart 2017 @ 15:12:43 #22
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_169653315
Cygne met beeb *O* Hooiii :W
Fijn dat ie zo lekker slaapt :Y

Aa rolde dit weekend van buik naar rug.. maar meer per ongeluk dan expres hoor :P
We hadden hem neergelegd op zijn buik met zijn handjes onder hem.. toen drukte hij zichzelf zover omhoog aan 1 kant dat hij omrolde. Wel tot 2x toe ;)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_169653578
Hoi cygne met je voorbeeldige baby :W
Knap dat je hem al snapt, dat duurde bij mij wel langer.

Ikke: je kunt (bij kou) hem toch een vestje aan doen en dan de gordels dicht en dan de trappelzak als een burrito dicht
  maandag 20 maart 2017 @ 15:33:16 #24
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_169653809
Hoi Cygne!

Ik stop niet voor huilende baby's, behalve als de autorit zolang duurt dat het wel eens honger kan zijn. En verder heb ik regelmatig mijn hele repertoire aan kinderliedjes gezongen voor een krijsend kind.
pi_169656066
Welkom Cygne en M.

Ik lees wel mee hier maar posten zit er niet in. Baby aan de snotter, dreumes aan de snotter, man door zn rug gegaan en zelf ook aan de snotter met gruwelijke hoofdpijn maakt dat bij ons gisteren om 19.45 uur alles in diepe rust was!

Autostoeltjes, wij zijn bij dreumes met 11,5 maand overgegaan. Toen kwam zijn zusje en hoewel hij nog wel paste vond de gierigaard in mij t zonde om 'n tweede maxi cosi aan te schaffen. Hij ging het autorijden toen beter waarderen, dat was een prettige bijkomstigheid.

Ken je dat trouwens, als je van geluk uit elkaar klapt wanneer je bij 'vreemden' bent, je baby begint te huilen en dreumesbroer met zijn 'olien huile' er naartoe loopt, een kus geeft en als ze niet stopt zijn speen van tafel pakt en die in haar mond duwt 😍'

(Dat gaat vast nooit meer over hč?)
pi_169656157
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:10 schreef Ggirl het volgende:
Welkom Cygne en M.

Ik lees wel mee hier maar posten zit er niet in. Baby aan de snotter, dreumes aan de snotter, man door zn rug gegaan en zelf ook aan de snotter met gruwelijke hoofdpijn maakt dat bij ons gisteren om 19.45 uur alles in diepe rust was!

Autostoeltjes, wij zijn bij dreumes met 11,5 maand overgegaan. Toen kwam zijn zusje en hoewel hij nog wel paste vond de gierigaard in mij t zonde om 'n tweede maxi cosi aan te schaffen. Hij ging het autorijden toen beter waarderen, dat was een prettige bijkomstigheid.

Ken je dat trouwens, als je van geluk uit elkaar klapt wanneer je bij 'vreemden' bent, je baby begint te huilen en dreumesbroer met zijn 'olien huile' er naartoe loopt, een kus geeft en als ze niet stopt zijn speen van tafel pakt en die in haar mond duwt 😍'

(Dat gaat vast nooit meer over hč?)
Sarah doet dat ook idd... nie huilen bjoer...
ik geniet er maar van zolang het duurt, Ze doet al wel aan samen delen met hem maar alleen haar kant op :P

Cygne!! eindelijk samen in een topic O+ *O*

James slaapt al sinds 14:00 en dan sinds 15:00 in de box ipv op mij... Die gaat weer een spurt nemen denk ik :P
S. 2014
J. 2016
  maandag 20 maart 2017 @ 17:28:00 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169656430
Ik denk ook wel bijna dagelijks "wow, ik heb een babietje" O+!
En als ik Gup uit bed haal, snuif ik hem bijna op. Deze tijd duurt zo kort en het is zo bijzonder O+.
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 20 maart 2017 @ 17:47:06 #28
269689 crew  Viv
pi_169656797
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 14:08 schreef Cygne het volgende:
Zo moeizaam als het ging om een kindje te krijgen, zo vanzelf gaat het nu. O+
Wat fijn zeg! O+
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:28 schreef Burdie het volgende:
Ik denk ook wel bijna dagelijks "wow, ik heb een babietje" O+!
En als ik Gup uit bed haal, snuif ik hem bijna op. Deze tijd duurt zo kort en het is zo bijzonder O+.
O+ !! Het gaat echt belachelijk snel, 5 maanden alweer hier (duurt bij jou nog wel even ondanks dezelfde UD ;) ).
pi_169661040
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:23 schreef Arja het volgende:
Hoi cygne met je voorbeeldige baby :W
Knap dat je hem al snapt, dat duurde bij mij wel langer.

Ikke: je kunt (bij kou) hem toch een vestje aan doen en dan de gordels dicht en dan de trappelzak als een burrito dicht
Mijn peuter zit niet meer in een trappelzak ;) en zoals het weer nu is heeft hij een wat dikker vest aan ja. Maar bij echte kou gaat gewoon de winterjas aan.

Selv lekker op de bank zitten en met je telefoon pielen kan heel fijn zijn. Genieten van de kleine dingen :D

Peuter vond het skiën heel spannend. Stijn heeft zich al die tijd prima vermaakt met slapen, om zich heen kijken en weer slapen O+
Van te voren zag ik allemaal beren op de weg maar nu blijkt het allemaal heel goed te gaan.
pi_169661157
Wat heerlijk Ikke, lekker in de sneeuw en skiën! O+

Vraagje: M. heeft met haar zes maanden nog last van wapperende armpjes tijdens het in slaap vallen waardoor het heel lang duurt voor ze uiteindelijk slaapt. Weet iemand iets wat je hier aan kunt doen op deze leeftijd?
  maandag 20 maart 2017 @ 20:12:47 #31
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_169661301
Wat fijn ikke! En ik vind skiënde peuters knap.

Dat blijft ggirl O+

Mies, ik heb het nooit gebruikt maar wel eens gelezen over sleepy wings. Volgens mij heeft chanty die bij L. Gebruikt. Maar weet dus niet precies wat het is en tot welke leeftijd dat kan.
  maandag 20 maart 2017 @ 20:45:13 #32
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_169662637
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:08 schreef Mies_poes het volgende:
Wat heerlijk Ikke, lekker in de sneeuw en skiën! O+

Vraagje: M. heeft met haar zes maanden nog last van wapperende armpjes tijdens het in slaap vallen waardoor het heel lang duurt voor ze uiteindelijk slaapt. Weet iemand iets wat je hier aan kunt doen op deze leeftijd?
Wat snoenk zeg :Y Sleepy Wings. Lucas heeft erin gelegen totdat hij ik denk een jaar en 3 maanden was ongeveer. Ik zweer erbij voor wapperarmen :) Je kunt ze in de wings met hun armen omlaag of omhoog leggen. Op een gegeven moment kreeg Lucas het ook met zijn armen omlaag nog voor elkaar om op de wings te sabbelen :') Maar hij kon zichzelf niet meer wakker slaan. Uiteindelijk hebben we hem met zijn armpjes omhoog gelegd, kon hij wel sabbelen maar nog steeds net echt meppen. Hij kon er ook prima mee op zijn buik slapen en omrollen (met armpjes omhoog).

Ik heb er nog 1 liggen in maat L (is voor 6-10 kg) en blauw, maar wel met lelijke bruine sabbelvlekken die er niet meer uitgaan in de was. Mag gratis weg, Amélie zal ze niet meer nodig hebben. Kun je uitproberen of het werk voordat je 32 euro eraan spendeert :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 20 maart 2017 @ 21:15:34 #33
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169663797
Ik heb vandaag dus een tandenborsteltje gekocht *) :o
pi_169664080
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:45 schreef Chanty het volgende:

[..]

Wat snoenk zeg :Y Sleepy Wings. Lucas heeft erin gelegen totdat hij ik denk een jaar en 3 maanden was ongeveer. Ik zweer erbij voor wapperarmen :) Je kunt ze in de wings met hun armen omlaag of omhoog leggen. Op een gegeven moment kreeg Lucas het ook met zijn armen omlaag nog voor elkaar om op de wings te sabbelen :') Maar hij kon zichzelf niet meer wakker slaan. Uiteindelijk hebben we hem met zijn armpjes omhoog gelegd, kon hij wel sabbelen maar nog steeds net echt meppen. Hij kon er ook prima mee op zijn buik slapen en omrollen (met armpjes omhoog).

Ik heb er nog 1 liggen in maat L (is voor 6-10 kg) en blauw, maar wel met lelijke bruine sabbelvlekken die er niet meer uitgaan in de was. Mag gratis weg, Amélie zal ze niet meer nodig hebben. Kun je uitproberen of het werk voordat je 32 euro eraan spendeert :)
Haha knappe vent! :D M. wappert vooral met haar armen, het is niet zozeer dat ze zichzelf slaat dus geen idee of het werkt, maar ik neem hem graag over! Super tof O+
  maandag 20 maart 2017 @ 22:06:17 #35
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_169665695
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:23 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Haha knappe vent! :D M. wappert vooral met haar armen, het is niet zozeer dat ze zichzelf slaat dus geen idee of het werkt, maar ik neem hem graag over! Super tof O+
Pm ff je adres dan ga ik morgen even zoeken waar ik hem heb opgeborgen en stuur ik m op :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_169670926
Wat voor granen doen jullie door de papfles? En kan dat gewoon met een difraxfles? Welke speen?
  dinsdag 21 maart 2017 @ 08:47:24 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169671132
Waarom wil je papa geven, Arja? Ik zou het met een lepeltje geven.
KuikenGuppy
pi_169671239
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:47 schreef Burdie het volgende:
Waarom wil je papa geven, Arja? Ik zou het met een lepeltje geven.
Omdat ik het boven geef bij het avondritueel
pi_169671323
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:25 schreef Arja het volgende:
Wat voor granen doen jullie door de papfles? En kan dat gewoon met een difraxfles? Welke speen?
Hier de biologische pap van etos of AH huismerk gegeven, begonnen met spelt en daarna fijne granen en zo opgewerkt naar lichtvolkoren en granen. Ging hier prima met een Difrax L speen (10 gram op 180/6). Persoonlijk vind ik Bambix niet fijn, blijft meer drab achter in de fles.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:09:03 #40
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169671337
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:25 schreef Arja het volgende:
Wat voor granen doen jullie door de papfles? En kan dat gewoon met een difraxfles? Welke speen?
's Avonds rijstebloem, 's ochtends fijne granen, allen van Bambix. Hier gaat het goed met de nr4 speen van Dr.Browns.

Ik kocht trouwens een prachtige Difrax papfles met 3 standenspeen en hengsels zodat ze 'm kunnen vasthouden, maar hij vind de difraxspeen niks. Als je interesse hebt? Hij is geweigerd dus nog zo goed als nieuw! Difrax speen L schijnt ook goed te werken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Quoi op 21-03-2017 09:19:16 ]
pi_169671465
Ik heb M nog nooit pap gegeven. Misschien als ik later borstvoeding uit de vriezer over heb dat ik het daarmee kan maken ofzo.
Volgens mijn schoonmoeder is pap "echt nodig", en vindt ze het maar raar dat we het niet geven.

Sinds mijn moeder weer weg is, slaapt M echt stukken beter. En ik dus ook :Y)
Ze werd vanochtendvroeg wel een keer huilend wakker. Toen ze doorhad dat wij beide dichtbij waren werd ze weer rustig en ging ze weer verder slapen. Misschien een slechte droom ofzo.
pi_169671701
Ik zou pap ook met een lepel doen. Het lijkt me best vermoeiend om die dikke pap uit een speen te zuigen.

Hier in NO krijgt echt zowat elk kind als eerste eten pap- het is echt een papland :') Behalve de mijnessen. En dat vindt iedereen maar raar haha. "Krijgen ze dan wel genoeg ijzer? Oh, maar wat eten ze dan?"
Het cb raadt vooral industripap aan want dan weet je zeker dat ze (toegevoegd) ijzer binnen krijgen.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:37:57 #43
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169671710
Pap is juist voor de meeste babies helemaal niet nodig Mies. Ik zou het aan een baby alleen geven als hij/zij erg hongerig is of als de groei achter blijft.
KuikenGuppy
pi_169671975
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:37 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik zou pap ook met een lepel doen. Het lijkt me best vermoeiend om die dikke pap uit een speen te zuigen.

Hier in NO krijgt echt zowat elk kind als eerste eten pap- het is echt een papland :') Behalve de mijnessen. En dat vindt iedereen maar raar haha. "Krijgen ze dan wel genoeg ijzer? Oh, maar wat eten ze dan?"
Het cb raadt vooral industripap aan want dan weet je zeker dat ze (toegevoegd) ijzer binnen krijgen.
Denk dat dat in Vietnam ook zo is. Vanaf 3 maanden krijgen ze al een soort pap. Nou mij niet gezien :+
Aan de andere kant geven veel vrouwen wel weer lang borstvoeding.

Ik kreeg vroeger als baby volgens mijn boekje vanaf 4 maanden pap. Maar ik was een -2 baby, misschien dat het daardoor kwam.
Het CB zei alleen dat baby's met 9 maanden een hele boterham 'moeten' eten met de lunch. Als het eten zo fantastisch blijft gaan als nu, dan denk ik niet dat we dat halen _O- Oh well :+ Anders kan je ook prima overleven op sperziebonen en maisboogjes toch *)
pi_169672058
L krijgt 's avonds pap zodat hij net iets langer doorslaapt en niet elke dag om 5 uur wakker wordt.
Wat vanochtend mislukte :o want gisterenavond dronk hij de fles maar half op.
pi_169672174
Ik geef Stijn ook bambix pap. In een difraxfles met L speen, bij de M speen is het gaatjes net iets te klein en gaat steeds dit zitten.
Toen ik hem een keer havermout gaf keek hij me aan alsof ik hem aan het vergiftigen was :') geen succes dus.
Madivi hier idd ook van die dikke drap aan het einde van de fles ik dacht dat dat altijd wel zo was bij pap :D Ik ga die van de ah dan ook maar eens proberen als dat daarbij niet is
pi_169672274
Miezz Stijn eet ook niet veel. Fruit, maisboogje en een broodkorst gaan redelijk maar dat was het dan ook. En een lepel is nog steeds evil :') met 9 maanden zie ik hem ook echt nog geen boterham eten. Het zal vast aan de geboorte maand/jaar liggen dat ze niet volgens het boekje eten :+

Nazil wat voor een pap geef je dan savonds?
pi_169672335
Geen dikke drap trouwens, na elk (half) schepje zwenk ik heel goed met de fles.
Ik gebruik Brown met nummer 4 speen en zonder dat groene rietje er in.
pi_169672595
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:16 schreef ikke_84 het volgende:
Miezz Stijn eet ook niet veel. Fruit, maisboogje en een broodkorst gaan redelijk maar dat was het dan ook. En een lepel is nog steeds evil :') met 9 maanden zie ik hem ook echt nog geen boterham eten. Het zal vast aan de geboorte maand/jaar liggen dat ze niet volgens het boekje eten :+

Nazil wat voor een pap geef je dan savonds?
Ja denk het ook.
Vaak stopt ze wel iets in haar mond, maar dat was het dan ook wel. Laatst had ik haar banaan gegeven, na een paar likjes vond ze het veel leuker om hem fijn te knijpen. Ze gooit ook veel op de grond. Dan kijkt ze me aan, en dan gaat haar handje zo het tafelblad af en laat ze het los. En dan zo ondeugend kijken :') Die maisboogjes zijn wel handig daarvoor, die blijven aan haar hand plakken *)
pi_169672782
:D heel herkenbaar miezz
Lekker kleien met je eten is ook veel leuker. Alles wat niet eetbaar is gaat dan weer wel zijn mond in en wordt van alle kanten afgelebberd :')
pi_169672935
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:49 schreef ikke_84 het volgende:
:D heel herkenbaar miezz
Lekker kleien met je eten is ook veel leuker. Alles wat niet eetbaar is gaat dan weer wel zijn mond in en wordt van alle kanten afgelebberd :')
Haha ja, precies hetzelfde hier _O-
Ik weet ook niet hoe ze het doet, maar we hebben zo'n puzzelmat op de grond, en ze krijgt gewoon die letters in het midden eruit en wil die dan opeten _O-
pi_169675042
Ik geef rijstebloem, nu wel voor 6+ maanden wat gehaald, ik weet niet meer welke
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:07:44 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_169676040
Miezziej, mijn dochter is 29 maanden en eet zelden een hele boterham met de lunch. Moeten schmoeten. Let it go :*

Wij hadden vandaag intake van het cb voor de kleine man. Ik ben echt zo veel relaxter dan de eerste keer. Niks geen klokken of schema's meer. En ons cb gaat daar ook heel positief mee om. Echt heerlijk bevrijdend.
disclaimer
pi_169676173
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
Miezziej, mijn dochter is 29 maanden en eet zelden een hele boterham met de lunch. Moeten schmoeten. Let it go :*

Wij hadden vandaag intake van het cb voor de kleine man. Ik ben echt zo veel relaxter dan de eerste keer. Niks geen klokken of schema's meer. En ons cb gaat daar ook heel positief mee om. Echt heerlijk bevrijdend.
heerlijk! Hier waren ze ook zo; 'als je alleen naar de ent-afspraken komt ook prima, je weet voor de rest nog wel hoe en wat denk ik' :De

Verder voor druk hier :+
Mijn oudste van 4 eet soms s ochtends nog pap, toen ze klein was niet echt gegeven eigenlijk :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:18:10 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_169676273
Ik vind pap zelf dusdanig smerig dat ik het eigenlijk nooit heb overwogen te geven :')
Bruine warme drab... blegh :P
disclaimer
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:18:13 #56
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169676276
Voor ons vreetzakje betekent pap met granen om half 8 's ochtends dat hij pas om 14 uur weer trek heeft in een fles (met tussendoor dan wel fruit). Ik vind het goed werken :)

Fijn zeg, die relaxte cb's SQ en Tombola ^O^ Ze hebben natuurlijk al gezien dat jullie een kind in leven kunnen houden :+
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:19:04 #57
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169676292
En wij doen dus samen pap 's ochtends. Ben gek op een bord Brinta :Y
pi_169676340
Pap hebben we bij dreumes wel geprobeerd, maar ze lustte het echt niet. Ook prima. ^O^

Miez, dat eten komt vanzelf wel, laat je niks aanpraten. :)
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:21:56 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_169676349
Ja dat scheelt :P al waren ze de eerste keer net zo relaxed. Maar dat kan ook door m'n uitstraling komen :')
disclaimer
pi_169676443
De wijkvpk vind ik ook relaxed, de arts wat minder. Maar daar probeer ik de "ene oor in, andere oor uit" techniek :+ Soms gaat dat wat beter dan anders, maar ja het is voor mij ook de eerste keer :7
Zelf eet ik ook bijna nooit brood, dus misschien heeft ze het van mij :+

Pap vind ik zelf ook niet lekker. Als M er later behoefte aan heeft of het wel lekker vindt, prima, als ik maar niet mee hoef te doen :{w
  dinsdag 21 maart 2017 @ 15:34:06 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169677527
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind pap zelf dusdanig smerig dat ik het eigenlijk nooit heb overwogen te geven :')
Bruine warme drab... blegh :P
Wij hebben pap die naar koekjes smaakt, Kuiken krijgt dat heel soms als hij 's avonds te moe is om fatsoenlijk te eten.
KuikenGuppy
  dinsdag 21 maart 2017 @ 15:36:05 #62
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169677579
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ja dat scheelt :P al waren ze de eerste keer net zo relaxed. Maar dat kan ook door m'n uitstraling komen :')
Bij kuiken zijn we braaf elke keer gegaan, bij guppy​ kunnen ze de boom in, heb wel wat beters te doen dan vertellen dat het goed gaat :+ :').
KuikenGuppy
  dinsdag 21 maart 2017 @ 15:39:48 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169677658
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:18 schreef Quoi het volgende:
Voor ons vreetzakje betekent pap met granen om half 8 's ochtends dat hij pas om 14 uur weer trek heeft in een fles (met tussendoor dan wel fruit). Ik vind het goed werken :)
Dat vind ik persoonlijk wel erg lang er tussen. Laat je Max niet lunchen?
KuikenGuppy
  dinsdag 21 maart 2017 @ 15:42:13 #64
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169677711
Ik vind het prima :)

En hij tukt dus van 11 tot 13 of 14 uur, vandaar.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 15:55:33 #65
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169677927
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:42 schreef Quoi het volgende:
Ik vind het prima :)
En daar gaat het om ;).
KuikenGuppy
pi_169678026
Ik ben zo'n doos die braaf naar het cb gaat en daar ook verder niet zoveel van vindt. Hier gaf het cb zelf aan 'Je hoeft pas weer met de volgende enting te komen als je dat fijn vindt? Je zult het onderhand wel weten allemaal zo, met een derde. Tenzij je natuurlijk eerder vragen of dingen hebt?'. Ik: "Oh ja, prima, dan kom ik graag dan pas."

Maar goed, ik trek me er ook allemaal weinig van aan. Doe het gewoon hoe het goed voelt en ben nuchter en verstandig genoeg om geen rare dingen met mijn kinderen te doen, of aan ze te geven ofzo :P .

Ik begrijp dus ook helemaal niks van al die aversie hier tegen het cb. Het klinkt me meestal maar als dwarse baldadigheid en onzekerheid in de oren. :+ (Sorry, ben net ongesteld geworden en neem dan geen blad voor de mond.)
  dinsdag 21 maart 2017 @ 16:01:55 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_169678078
Hahaha groof, dat herken ik wel een beetje hoor. Maar misschien hebben wij wel ontzettend geluk met het cb hier. Er is me werkelijk nog nooit iets opgedragen en mijn keuzes worden nooit in twijfel getrokken.
disclaimer
pi_169678131
Zelfs nu met de hypo's van mijn kleintje. Ik had de eerste afspraak in het ziekenhuis (uitslagen onderzoeken en afspraken over hoe te handelen, als weer enzo). En toen kreeg ik een direct nummer van de kinderafdeling en werd me op het hart gedrukt meteen langs te komen om te prikken als ik het niet vertrouwde. Toen gaf ik aan dat ik de intentie begrijp, maar dat ik zoveel sneller geholpen word bij de huisarts dan in het ziekenhuis, dat mijn voorkeur uitgaat naar prikken bij de huisarts en dan als nodig door te rijden naar het ziekenhuis. De arts keek een beetje op van mijn 'zelfstandigheid' daarin, maar vond het prima verder. En begreep volgens mij ook wel wat ik bedoelde.

En dan kan ik wel gaan zeuren over hoe lang ze je laten wachten in het ziekenhuis en dat je daar toch niks aan hebt, maar in mijn ogen is dat totaal niet nodig. Net zoals dat gezeur over het cb. Ze doen gewoon hele goede dingen. En soms is een andere manier/ route/ weet ik veel, net handiger.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 16:03:57 #69
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169678136
Niks mis met een beetje baldadigheid toch? :+.
KuikenGuppy
pi_169678174
Ik vind het juist wel meevallen hier, ik heb het woordje "consternatiebureau" nog niet zien vallen :+

De meeste mensen bij mijn CB vind ik ook leuk/goed/bekwaam/hoe-je-het-wil-noemen. Behalve die arts met o.a. adviezen die ik niet borstvoedingsvriendelijk vind. Maar die negeren we maar gewoon lekker :+

Wel lekker zo'n lang dutje Quoi. Hoevaak slaapt hij op een dag?
Ik kreeg zondag een cadeautje van M, een middagdutje van 2 uur :+
pi_169678352
Hier hele lieve en leuke vpk'en op het cb, echt niks mis mee. Ga er zonder moeite naar toe.

En ik heb een oorontsteking te pakken. Binnen twee uur ineens pain from hel.
pi_169678384
Het ligt er vast aan waar je komt. Ik kreeg de eerste 4 bezoeken toch het advies dat ik Sjaak moest laten huilen, toen ik vertelde dat hij de hele dag huilde. En na 10 minuten moest gaan kijken.

Later kwam er een andere arts die wel wat aardiger was en van Rapley gehoord had, maar die is helaas alweer weg. De huidige vpk is wel tof maar de nieuwste arts heeft helaas het empathisch vermogen van een garnaal.

Dus ik lees hier vaak jaloers jullie verhalen over fijne mensen daar :)
pi_169678500
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja random foto.
Maar ik mis O+ mijn O+ baby O+ :+
  dinsdag 21 maart 2017 @ 20:01:26 #74
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169683139
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:05 schreef Miezziej het volgende:
Wel lekker zo'n lang dutje Quoi. Hoevaak slaapt hij op een dag?
Verder dus niet :') Heel soms om een uur of vijf eventjes, maar verder tot aan bedtijd (19) wakker. Ik heb het niet bedacht trouwens :P

Lekker wijffie. Lekker om haar dan weer te halen hč? Ik had dat vanmiddag ook. Ik moest nog aan je denken toen ik 'm ophaalde. Er is vanaf vorige week een baby van Vietnamese komaf bij de gastouder en zijn hoofdje was kaalgeschoren (terwijl hij een dikke bos had!).
pi_169683970
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:01 schreef Quoi het volgende:

[..]

Verder dus niet :') Heel soms om een uur of vijf eventjes, maar verder tot aan bedtijd (19) wakker. Ik heb het niet bedacht trouwens :P

Lekker wijffie. Lekker om haar dan weer te halen hč? Ik had dat vanmiddag ook. Ik moest nog aan je denken toen ik 'm ophaalde. Er is vanaf vorige week een baby van Vietnamese komaf bij de gastouder en zijn hoofdje was kaalgeschoren (terwijl hij een dikke bos had!).
Wow, knap van 'm! L slaapt iedere 1,5 uur ongeveer een dan drie kwartier lang.
pi_169684388
O+ wat ligt ze vredig te slapen miezz. Mooi meisje
pi_169685460
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:01 schreef Quoi het volgende:

[..]

Verder dus niet :') Heel soms om een uur of vijf eventjes, maar verder tot aan bedtijd (19) wakker. Ik heb het niet bedacht trouwens :P

Lekker wijffie. Lekker om haar dan weer te halen hč? Ik had dat vanmiddag ook. Ik moest nog aan je denken toen ik 'm ophaalde. Er is vanaf vorige week een baby van Vietnamese komaf bij de gastouder en zijn hoofdje was kaalgeschoren (terwijl hij een dikke bos had!).
Haha grappig! Mijn nichtje van 4 maanden had ook veel haar, dat is geknipt toen ze 1 maand was. Ondertussen heeft ze alweer meer haar dan M :') M is denk ik gezegend met mijn dunne haar :+

Ah okee, dan slaapt hij overdag denk ik ongeveer evenveel als M, alleen slaapt zij meestal 3 kwartier achter elkaar.
Offtopic: ik was laatst bezig met oude foto's ordenen en toen kwam ik foto's van Ekiden tegen :D :P 1 april is een 5km in de buurt, twijfel twijfel.

Ik heb eigenlijk wel zin om met M te fietsen. Eerst wachten tot het kan natuurlijk :P Maar het lijkt me zo leuk O+
  dinsdag 21 maart 2017 @ 21:46:03 #78
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169686978
Fok!wet. Er werd ineens gespookt vanavond. Twee uur lang een heel verdrietig mannetje. Ik denk toch echt wel last van die tanden. Je vingers in je mond met van die scherpe dingen is ook niet leuk natuurlijk. Gelukkig ligt hij nu eindelijk te tukken. Ik maak 'm dan maar niet wakker voor een laatste fles.

Leuk Miezziej, die Ekiden :D Ages ago!
pi_169692756
Tandjes zijn ook echt niet tof }:|
Arme Max :*

Stijn slaapt al een tijdje 2x per dag. In de ochtend van +/- 9.30 tot 11.30 en in de middag 14 tot 16. Echt zo fijn om een ritme te hebben. Dat was bij peuter wel anders :7

Ik lig al een uur wakker van de pijn in mijn bekken :X
Links ligt een snurkende Stijn en rechts ligt mijn man nog diep in coma O+
pi_169693097
Wij werden vanochtend heel sereen wakker met fluitende vogels op de achtergrond en een slapende baby tussen ons in. O+ Die zichzelf, het bed en man 1 minuut later compleet onderspuugde, wat een melkfontein. :o _O-

Ai, Ikke, dat klinkt vervelend. Heb je daar nog veel last van?

Hebben de tandjes Max nog wakker gehouden?
  woensdag 22 maart 2017 @ 08:27:45 #81
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169693196
Nee, hij sliep zonder de laatste fles tot 7 uur vanmorgen :o w/

Leuk, zo'n melkfontein 's ochtends met vogels op de achtergrond :D

Je bekken Ikke, jeetje, is dat vergelijkbaar met de last die je had tijdens je zwangerschap?

Ik ga hier voor het eerst tandjes poetsen.
pi_169695026
Selv _O- dat is nog eens fijn wakker worden :P

Quoi tandjes poetsen :D Hoe vond Max het? Julloe hebben lekker de nacht door geslapen, gelukkig maar.

Ik heb in de zwangerschap geen last gehad van mijn bekken. Dat begon 10 weken erna pas. Na een paar weken fysio was het begin januari weg. Ik denk dat ik er nu weer last van heb door het skiën en een te hard bed. Komt wel weer goed als ik in mijn eigen bed kan slapen

Mijn schoonouders vinden dat hele rapley maar niks. Bij elk kokhals geluidje willen ze het eten uit Stijn zijn mond vissen :')
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:22:57 #83
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_169695809
Nou ik snap echt niets van F. zijn snelheid, hij heeft een paar woordjes dus ik dacht oohhh dan zal de rest motorisch gezien vast wel wat langzamer gaan, maar hij kruipt en hij zit. :') en is dan vaak zo blij dat het hem gelukt is dat hij vaak toch van enthousiasme om valt :D
pi_169696021
ikke, succes met je bekken!

Die heeft er flink het tempo in budda, Al is dat met 2 grotere broers en 1 zus niet zo raar misschien.

mijn kind heeft zn 1e tand... }:| 5 maanden oud... vind ze dan gelijk zo baby af... ;( (maar ook wel weer schattig straks 1 zo'n tandje)

maar hij doet het wel goed, 65cm en 6360 gram. 2e prik gehad dus nu lekker slapen.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 22 maart 2017 @ 12:08:57 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_169696559
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:22 schreef Budabuddumbam het volgende:
Nou ik snap echt niets van F. zijn snelheid, hij heeft een paar woordjes dus ik dacht oohhh dan zal de rest motorisch gezien vast wel wat langzamer gaan, maar hij kruipt en hij zit. :') en is dan vaak zo blij dat het hem gelukt is dat hij vaak toch van enthousiasme om valt :D
ja maar hij is ook als driemaander geboren natuurlijk :P
disclaimer
pi_169696621
Hij gaat zelf zitten bedoel je?
pi_169696652
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
Miezziej, mijn dochter is 29 maanden en eet zelden een hele boterham met de lunch. Moeten schmoeten. Let it go :*
cb zei dat mijn baby toch wel met 7 maanden een hele boterham moet gaan eten :D.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:33 schreef ikke_84 het volgende:
Mijn schoonouders vinden dat hele rapley maar niks. Bij elk kokhals geluidje willen ze het eten uit Stijn zijn mond vissen :')
Mijn ouders waren er relaxter dan ik onder en vonden het er zo leuk uitzien. Nouja nu zat mini op schoot, vond ik eng dus ik zat daar beetje bang toe te kijken, wilde niet onderbreken. Volgende keer staat er een kinderstoel.
pi_169696732
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:14 schreef Unihipili het volgende:

[..]

cb zei dat mijn baby toch wel met 7 maanden een hele boterham moet gaan eten :D.

[..]

Mijn ouders waren er relaxter dan ik onder, nouja nu zat ze op schoot vond ik eng dus ik zat daar beetje bang te zijn maar wilde niet onderbreken. Volgende keer staat er een kinderstoel.
Pureren en met de trechter naar binnen gieten. Works like a charm. ^O^
pi_169696756
Niet met een spuitje ofzo? Dat gaat toch veel sneller?
pi_169696782
Gewoon een sonde van neus tot maag. Kun je tenminste een beetje doorwerken als je haast hebt ;)
  woensdag 22 maart 2017 @ 12:21:32 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_169696803
Mijn baby is trouwens echt gort- en gortdroog. Nu schijnt het vaker voor te komen bij baby's die over de datum gaan, maar het sneeuwt gewoon als ik z'n sokken uittrek. Heeft iemand nog goede tips?
disclaimer
pi_169696817
Gewoon een sonde, zelf eten is overrated.

Wat een snelle Buda :D
  woensdag 22 maart 2017 @ 12:39:00 #93
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_169697154
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja maar hij is ook als driemaander geboren natuurlijk :P
Ja dat is waar :D

quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baby is trouwens echt gort- en gortdroog. Nu schijnt het vaker voor te komen bij baby's die over de datum gaan, maar het sneeuwt gewoon als ik z'n sokken uittrek. Heeft iemand nog goede tips?
Ik vind deze olie echt geweldig helpen
http://www.petitetjolie.nl/a-39772251/webshop/baby-massage-olie/

quote:
0s.gif Op
woensdag 22 maart 2017 12:12 schreef Unihipili het volgende:

Hij gaat zelf zitten bedoel je?
ja :o
pi_169697177
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baby is trouwens echt gort- en gortdroog. Nu schijnt het vaker voor te komen bij baby's die over de datum gaan, maar het sneeuwt gewoon als ik z'n sokken uittrek. Heeft iemand nog goede tips?
hier ook in t begin, gaat nu beter (alleen dr handjes en ruggetje nog). Is weinig aan te doen volgens CB, we smeren olie maar dat helpt 5 minuten :')

Was ook leuk met babyshoot, wij in zwarte kleren en baby bloot, toen hadden we ineens zwarte shirts met witte stipjes :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 22 maart 2017 @ 12:45:52 #95
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_169697275
Wow, zelf gaan zitten is super knap, Buda!

Emma lukt dat niet nog, wel op d'r kont zichzelf verplaatsen (naar mijn tv-meubel met super interessante kastjes }:| ) of naar de schuifpui om aan het vliegengordijn te trekken (hangt year-round, living on the edge :')) of favoriet: met één van de Woezel en Pip stapelblokken op het raam te meppen :')

Ze was gisterenavond echt super-super vrolijk, ik was een beetje maf door de kamer aan het dansen en ze moest daar hardop om lachen. Dat gaan we vaker doen O+

Ik heb vrijdag gewoon een échte vrije dag. Emma naar de GO, ik niet aan het werk. En nu weet ik niet wat ik moet gaan doen :') x 1000
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_169697290
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baby is trouwens echt gort- en gortdroog. Nu schijnt het vaker voor te komen bij baby's die over de datum gaan, maar het sneeuwt gewoon als ik z'n sokken uittrek. Heeft iemand nog goede tips?
Over een week is het over. Ondertussen heb je wat te plukken tijdens de voedingen :D
  woensdag 22 maart 2017 @ 12:53:30 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169697423
quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:45 schreef Nouk84 het volgende:
Wow, zelf gaan zitten is super knap, Buda!

Emma lukt dat niet nog, wel op d'r kont zichzelf verplaatsen (naar mijn tv-meubel met super interessante kastjes }:| ) of naar de schuifpui om aan het vliegengordijn te trekken (hangt year-round, living on the edge :')) of favoriet: met één van de Woezel en Pip stapelblokken op het raam te meppen :')

Ze was gisterenavond echt super-super vrolijk, ik was een beetje maf door de kamer aan het dansen en ze moest daar hardop om lachen. Dat gaan we vaker doen O+

Ik heb vrijdag gewoon een échte vrije dag. Emma naar de GO, ik niet aan het werk. En nu weet ik niet wat ik moet gaan doen :') x 1000
Ik zou naar de sauna gaan als ik jou was :9.
Oh ik smacht echt naar een dagje sauna... (En echt goed uit eten gaan)
KuikenGuppy
pi_169697743
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:39 schreef Budabuddumbam het volgende:
ja :o
wtf :o
Ik vond nu sinds 2 weken zelf blijven zitten al heel wat. Ook tijdens het rondrijden van de box. En lang ook inmiddels :D.

quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:45 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb vrijdag gewoon een échte vrije dag. Emma naar de GO, ik niet aan het werk. En nu weet ik niet wat ik moet gaan doen :') x 1000
Slapen :7.
pi_169697903
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baby is trouwens echt gort- en gortdroog. Nu schijnt het vaker voor te komen bij baby's die over de datum gaan, maar het sneeuwt gewoon als ik z'n sokken uittrek. Heeft iemand nog goede tips?
amandelolie!
pi_169697921
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

amandelolie!
en een beetje olie in het badje, dat werkt echt super. Sommigen zeggen ook bv in het badje, maar dat vond ik altijd zo vreemd dat ik dat niet gedaan heb.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')