abonnement Unibet Coolblue
pi_169632192
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:56 schreef possetje het volgende:

[..]

ha het leuke feit wilt dat mn broer een knappere dochter op aarde heeft gezet dan jij ooit zal doen! pas op wie je beledigt!
Ik zit al de hele middag te huilen door deze nare opmerking :'(
pi_169635579
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:24 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Passief (mee)roken heet dat, ouwe mavo-klant
ben havo klant met straight A's ( tenimste als ik mn luie bed af en toe uitkwam )

Vader rookte altijd buiten!
pi_169635608
quote:
99s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:29 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Ik zit al de hele middag te huilen door deze nare opmerking :'(
ja dat je lelijker bent als mn broer en zijn dochter , dat zal je je natuurlijk nooit echt beseffen! iets met bord voor je kop hebben! / verliefd zijn op je eigen spiegelbeeld!
pi_169638234
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:43 schreef possetje het volgende:
Mn ene broer rookt en werkt, heeft zich in de bijna 40 jaar dat hij werkt nog nooit ziek gemeld behalve een jaarlijks weekje griep zoals elk gezond mens wel eens heeft, waarom zou hij per maand 150 euro aan extra accijns moeten betalen op een cheap ass onkruid zoals tabak?

Is hij verplicht jesus ofzo? :(
Omdat er genoeg klootviolen zijn die zich suf roken en dan de belastingbetaler ervoor laten opdraaien. En wie zegt dat je broer over paar jaar geen longkanker krijgt? Het kan.
pi_169638399
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:10 schreef Atak het volgende:

[..]

Omdat er genoeg klootviolen zijn die zich suf roken en dan de belastingbetaler ervoor laten opdraaien. En wie zegt dat je broer over paar jaar geen longkanker krijgt? Het kan.
Bul,,,,, stel je in het uiterste geval voor dat mn broer opeens lonkanker zou krijgen? dan kruipt hij eerst net zo lang naar zijn baan tot hij niet meer kan, dan vervolgens zit ie 3 maanden thuis doodziek, krijgt dan geen uitkering want moet eerst zijn eigen hypotheek opeten, en na 3 maanden ofzo sterft hij....
pi_169643295
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:08 schreef LXIV het volgende:
Accijnsen op tabak, verkeersboetes, belasting op benzine et cetrea zijn de beste belastingen. Deze zijn namelijk het gemakkelijkste (en legaal) te ontlopen door gewoon niet te roken, te hard te rijden et cetera. Wat mij betreft meer, meer, meer van deze belastingen en minder vermogensbelasting.
is toch precies hetzelfde... ik ontloop vermogensbelasting volledig. heerlijk. ik heb geen cent.
pi_169643606
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:19 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

is toch precies hetzelfde... ik ontloop vermogensbelasting volledig. heerlijk. ik heb geen cent.
Hoe dan?
pi_169643760
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:46 schreef Atak het volgende:

[..]

Hoe dan?
je kan toch geen vermogensbelasting heffen over geen vermogen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')