abonnement Unibet Coolblue
pi_169603573
Volgens het NOS

"Hij vindt dat Turkse echtparen in Europa minstens vijf kinderen moeten krijgen."

DIT is HET bewijs dat Moslims ons uit willen roeien door middel van fok programma's willen ze de Islamitische invloed uitbreiden over Europa.

Om dit CONCRETE gevaar het hoofd te bieden dient er per direct voor geheel Europa een 1 kind beleid voor Turken ingevoerd te worden, op straffe van gedwongen uitzetting richting Turkije.

Islamitisch dictator Erdogan is in zijn zucht naar stemmen voor meer macht compleet door het lint gegaan. Die man is knettergek, en tezamen met zijn hersenloze achterban denkt hij hier de boel over te kunnen nemen. We zullen en moeten hem stoppen!!!

Hij creeert alleen maar meer armoede hier in Europa, want Mister Erdogan gaat die kinderen natuurlijk niet zelf betalen, maar daar gaan wij hier in Europa ook geen kinderbijslag aan geven, en gratis condooms uitdelen in heel Afrika en Turkije levert ons minder Turken en minder Afrikanen, en dus minder migratie en minder Islam = minder terrorisme. Tegenhouden dus die onzin!
pi_169603924
http://www.ad.nl/buitenla(...)en-krijgen~a3888d32/

Dit waren ze al veel langer van plan, het is juist erg vreemd dat dit nu pas aan het licht komt.
With a Song in my heart and a smile on my face...
  zaterdag 18 maart 2017 @ 08:00:16 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169603990
Kan je het niet beter op stormfront proberen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169604003
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 08:00 schreef Dven het volgende:
Kan je het niet beter op stormfront proberen?
Dit is het probleem met de extreemlinkse Nederlander, problemen mogen niet worden aangekaart en mensen worden (verkapt) uitgemaakt voor racist. Jij bent want mis is met Nederland :r

[ Bericht 0% gewijzigd door Dawnbreaker op 18-03-2017 08:10:49 ]
<hr>
pi_169604013
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 07:36 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)en-krijgen~a3888d32/

Dit waren ze al veel langer van plan, het is juist erg vreemd dat dit nu pas aan het licht komt.
Uit dat artikel: Richt meer bedrijven op. Stuur uw kinderen naar betere scholen. Laat uw familie in betere wijken wonen. Stap in de beste auto's. Ga in de mooiste huizen wonen

Als dat zou gebeuren... dan is er niet zo'n groot probleem. Het probleem is juist dat het een grotere kostenpost wordt van het gezamenlijk opgebrachte belastinggeld. Zoals zetalore ook al zei: "Hij creeert alleen maar meer armoede hier in Europa"
pi_169604050
Stap 2: Erdogan stelt buisjes sperma beschikbaar om Turkse vrouwen te insemineren.
Met zijn eigen zaad natuurlijk.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 08:22:41 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169604068
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 08:05 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Dit is het probleem met de extreemlinkse Nederlander, problemen mogen niet worden aangekaart en mensen worden (verkapt) uitgemaakt voor racist. Jij bent want mis is met Nederland :r
Eerst en vooral ben ik absoluut niet extreemlinks. En men mag van mij best 'problemen aankaarten' al vind ik dat een ongelofelijk dubieuze en vaak ook nietszeggende uitspraak die onder dezelfde noemer valt als maar denken dat je alles mag en kan roepen onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting'.

Maar er zit behoorlijk wat tussen problemen aankaarten en online uitschreeuwen dat de Turken/moslims 'ons' willen uitroeien en weet ik veel wat voor haatdragende, onzinnige, leugenachtige en bovenal extreem domme dingen nog meer.

Maar zie mij gerust als wat er mis is met Nederland. Ik lig daar absoluut niet wakker van en zie het alles behalve als aansporing om maar mee te gaan in je domme geroep. Ik weet dan ook nog niet zo goed of ik je in je gezicht moet uitlachen of dat ik een beetje moet huilen om zo'n uitzonderlijke hoeveelheid zelfmedelijden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169613818
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 08:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Eerst en vooral ben ik absoluut niet extreemlinks. En men mag van mij best 'problemen aankaarten' al vind ik dat een ongelofelijk dubieuze en vaak ook nietszeggende uitspraak die onder dezelfde noemer valt als maar denken dat je alles mag en kan roepen onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting'.

Maar er zit behoorlijk wat tussen problemen aankaarten en online uitschreeuwen dat de Turken/moslims 'ons' willen uitroeien en weet ik veel wat voor haatdragende, onzinnige, leugenachtige en bovenal extreem domme dingen nog meer.

Maar zie mij gerust als wat er mis is met Nederland. Ik lig daar absoluut niet wakker van en zie het alles behalve als aansporing om maar mee te gaan in je domme geroep. Ik weet dan ook nog niet zo goed of ik je in je gezicht moet uitlachen of dat ik een beetje moet huilen om zo'n uitzonderlijke hoeveelheid zelfmedelijden.
Ik ben het eens met Dawnbreaker, je gedrag lijkt wel op dat van een struisvogel die met z'n kop in de grond zit. Erdogan is toch degene die dit allemaal roept, ik heb dit niet verzonnen. Dit zijn geen onzinnige ,haatdragende, leugenachtige noch domme dingen die ik zeg. Het is geen fantasie, kijk zelf naar wat ie zegt.->

Man wordt wakker en erken het probleem, Erdogan is de haatzaaier hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')