abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 maart 2017 @ 18:42:03 #1
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_169596197
Riekelt van S. (37) hoorde vrijdag achttien jaar celstraf tegen zich eisen voor het doden van Tessa van Bokhorst (18) in een chalet op een camping in Emmeloord. De zaak diende in hoger beroep.

De advocaat-generaal in Leeuwarden acht bewezen dat Van S. de jonge vrouw in oktober 2014 met een steen op het hoofd heeft geslagen, in hulpeloze toestand heeft achtergelaten en het chalet waarin de vrouw lag vervolgens in brand heeft gestoken.

De rechtbank veroordeelde de man eerder tot acht jaar cel voor poging tot doodslag en brandstichting. De officier van justitie had achttien jaar gevangenis geëist en tekende beroep aan tegen het vonnis, net als de verdachte.

Bloed
Volgens OM is er voldoende bewijs. Zo is de vrouw met een steen op het hoofd geslagen, van hetzelfde soort als op een nabijgelegen campingstandplaats. Op die steen is bloed van het slachtoffer en DNA van de verdachte aangetroffen.

Op de schoenen van de verdachte zat haar bloed. Bij zijn caravan werd een lege colafles gevonden waarin benzine had gezeten, mogelijk gebruikt bij het aansteken van de brand.

De rechtbank in Lelystad veroordeelde Riekelt van S. eerder tot acht jaar celstraf omdat moord of doodslag niet werden bewezen. De Urker heeft altijd volgehouden onschuldig te zijn. Hij was een buurman van Van Bokhorst en haar vader die tijdelijk op het vakantiepark verbleven in afwachting van een huurwoning.

De uitspraak is over twee weken.

Bron
http://www.ad.nl/home/eis(...)-in-chalet~ae6b7c5e/


Vrouw leefde nog toen hij de chalet in brand stak. Wat overigens ontbreekt aan het hele verhaal, wat zijn motieven waren om haar te doden
Schijt aan iedereen
pi_169596328
Ik heb diverse motieven om sommige gasten te vermoorden. Wil dus niet zeggen dat ik het ook ga doen.
Deze moordenaar moet levenslang achter de tralies.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 19:23:20 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169596981
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 18:48 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik heb diverse motieven om sommige gasten te vermoorden. Wil dus niet zeggen dat ik het ook ga doen.
Deze moordenaar moet levenslang achter de tralies.
Hoezo levenslang?
18 jaar vind ik wel een forse straf.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 19:25:39 #4
66083 Platina
78th Element
pi_169597034
Acht jaar voor doodslag terwijl je iemand bewusteloos slast en vervolgens in brand steekt. Blij dat deze achterlijke beslissing verworpen is.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 22:22:19 #5
80310 rouletteking
kom op met die elf!!!
pi_169600627
Iemand halfdood slaan en vervolgens levend laten verbranden, zo'n gewetenloos monster dient voorgoed weggestopt te worden.
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')