Het is meer dat NS die data op grote schaal al inzet en ook nog andere tools gebruikt om drukte te monitoren.quote:
Of iemand die net als de andere 1000den reizigers op dat stuk met de trein moet? Vergeet niet dat het traject Zandvoort was. Dit was Hoorn.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:10 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het is toevallig dat juist die persoon veel post over de branden en ook in de trein zat waar de bakovergangen bij gesloopt zijn. Vind je ook niet?
Waar hebben we het hier eigenlijk over? Gaat men nu vertellen dat het niet vast zit? Zien we straks gekken die met een loopplaat onder hun arm er vandoor gaan.quote:Op donderdag 23 maart 2017 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
De SGM-slopers zijn weer actief geweest. Nu ze de toiletten niet meer in de hens kunnen steken zijn de bakovergangen aan de beurt om te slopen ...
http://www.somda.nl/forum(...)nde+dingen+23+maart/
Geen gratis koffiebon gehad?quote:
heb ik nog niet eens op geletquote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:10 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het is toevallig dat juist die persoon veel post over de branden en ook in de trein zat waar de bakovergangen bij gesloopt zijn. Vind je ook niet?
Je zult je erover verbazen, maar het komt regelmatig voor dat de stichter van een grote brand vooraan in het kijkend publiek staat.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:49 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Of iemand die net als de andere 1000den reizigers op dat stuk met de trein moet? Vergeet niet dat het traject Zandvoort was. Dit was Hoorn.
Of gewoon een spotter zoals vele daar.
Of of...
Het kan allemaal
Komt nog bij dat diegene natuurlijk zn waffel houdt
dader gevondenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:49 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Of iemand die net als de andere 1000den reizigers op dat stuk met de trein moet? Vergeet niet dat het traject Zandvoort was. Dit was Hoorn.
Of gewoon een spotter zoals vele daar.
Of of...
Het kan allemaal
Komt nog bij dat diegene natuurlijk zn waffel houdt
Viersporige dieselmeuk. Only in GB.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:20 schreef James1988 het volgende:
Het is gelukt, de twee delen van de Great Central Railway gaan herenigd worden. Deze week is er een begin gemaakt aan het bouwproject dat een stuk van 500 meter spoor gaat terugplaatsen. Onderdeel van het project is de bouw van een viaduct over de viersporige Midland Main Line.
Ik ga zondagochtend met de boottrein van Amsterdam naar de Hoek.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:01 schreef greavy het volgende:
En wie gaan er morgen of zondag nog richting de Hoekse Lijn? Het einde is nabij.....
Mooi hè? En de electrificatie van de MML is "gepauzeerd" dus we kunnen nog vele jaren genieten van diesel op de MML.quote:
Ik ga zondag die kant opquote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:01 schreef greavy het volgende:
En wie gaan er morgen of zondag nog richting de Hoekse Lijn? Het einde is nabij.....
quote:
Afgelopen woensdag in de 'rust' nog gedaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:01 schreef greavy het volgende:
En wie gaan er morgen of zondag nog richting de Hoekse Lijn? Het einde is nabij.....
En daar sta je dan snachts. En dan moet je terug naar Utrecht...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:11 schreef FredvZ het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog mensen zijn die de allerlaatste passagierstrein, vertrek 00:32 Rotterdam, nemen om vervolgens een half uur later in Hoek van Holland tot de conclusie te komen dat deze trein als leeg mat terug rijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |