abonnement Unibet Coolblue
pi_169833005
Wat is een gunstige locatie om te overnachten, rekening houdend met openbaar vervoer van en naar de luchthaven en de loopafstand naar bezienswaardigheden?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_169833149
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:43 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Café Clock ziet er goed uit :9~ ^O^
Ja, supertent. Zit ook in Marrakech. Eigenaar is Engelsman en ook een toffe gozer.

Ik ga een meeting in en typ daarna de rest uit
pi_169833436
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:02 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nou? Ik wacht op je bewijs..
Ik hoef toch niet zeker te bewijzen dat er in Marokko, zoals overal ter wereld, mensen sterven?

Het was maar een grapje joh, lees het stukje nog eens wat ik gequote had. :*
pi_169833569
Marokko was mijn eerste vakantie zonder ouders. Was met een vriendin. Fucking tof! 3.5 met de trein naar verschillende steden gegaan. Wil zeker nog een keer terug.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 13:30:40 #30
62913 Blik
The one and Only!
pi_169834684
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 08:35 schreef heite het volgende:
Maar wat serieuzer, ik zou die inentingen gewoon laten zetten. Ze worden niet voor niets door elke organisatie die inentingen voor reizigers verzorgd aanbevolen.
Goede argumentatie, ooit bedacht dat die organisaties geld verdienen aan het zetten van die vaccinaties?
pi_169834910
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:30 schreef Blik het volgende:

[..]

Goede argumentatie, ooit bedacht dat die organisaties geld verdienen aan het zetten van die vaccinaties?
Het was inderdaad wat kort door de bocht, maar zo heel vreemd lijkt een hepatitis A vaccinatie me niet als je voor wat langere tijd naar Marokko gaat. En ik heb nog altijd meer vertrouwen in het advies van zo'n organisatie dan het (hoogstwaarschijnlijk tegenstrijdige) advies wat je hierover op een forum gaat krijgen.

Aangezien mijn verzekering toch alles dekt, kies ik maar gewoon voor de aanbevolen vaccinaties.
pi_169836239
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:54 schreef Hallojo het volgende:
Wat is een gunstige locatie om te overnachten, rekening houdend met openbaar vervoer van en naar de luchthaven en de loopafstand naar bezienswaardigheden?
Oude medina (Fes el bal) is gewoon een kwestie van lopen en verdwalen. Nieuwe medina (Fes el jedid) is niet echt denderend, maar kan je wel even zien. Ligt een groot winkelcentrum, waar je wel redelijk kan winkelen, maar ook dat vond ik niet denderend.

Mellah! Joodse wijk.

Jardin Jnan Sbil zeker bezoeken. Hele mooie en indrukwekkende park. Daar zit ook een leuk tentje in de buurt waar je zeker even wat moet lunchen of gewoon drinken. Het heet Mezzanine Fes en is gelegen aan Avenue Moulay Youssef. Mooi dakterras en jij kan er als toerist gewoon alcohol drinken. ;)

Verder, ja de standaard dingen als Karueein-universiteit, Dar Batha museum en Atarine Madrassa.

Misschien ook even station van Fes zien? Is een nieuw station en best leuk eens te zien. :) Daar niet heel ver vandaan ligt Maison Blanche. Een leuk restaurant. :)

Verder, eens nadenken.. goed op je spullen letten. Fes staat in Marokko bekend als een criminelen stad. Gaat er een Marokkaan mee? Of ga je alleen? Of enkel met Nederlanders?
pi_169836319
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Marokko was mijn eerste vakantie zonder ouders. Was met een vriendin. Fucking tof! 3.5 met de trein naar verschillende steden gegaan. Wil zeker nog een keer terug.
Leuk om te horen. Geweldig land, idd. :)
pi_169836368
Als er meer vragen zijn, stel ze vooral gerust.
pi_169837184
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:04 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oude medina (Fes el bal) is gewoon een kwestie van lopen en verdwalen. Nieuwe medina (Fes el jedid) is niet echt denderend, maar kan je wel even zien. Ligt een groot winkelcentrum, waar je wel redelijk kan winkelen, maar ook dat vond ik niet denderend.

Mellah! Joodse wijk.

Jardin Jnan Sbil zeker bezoeken. Hele mooie en indrukwekkende park. Daar zit ook een leuk tentje in de buurt waar je zeker even wat moet lunchen of gewoon drinken. Het heet Mezzanine Fes en is gelegen aan Avenue Moulay Youssef. Mooi dakterras en jij kan er als toerist gewoon alcohol drinken. ;)

Verder, ja de standaard dingen als Karueein-universiteit, Dar Batha museum en Atarine Madrassa.

Misschien ook even station van Fes zien? Is een nieuw station en best leuk eens te zien. :) Daar niet heel ver vandaan ligt Maison Blanche. Een leuk restaurant. :)

Verder, eens nadenken.. goed op je spullen letten. Fes staat in Marokko bekend als een criminelen stad. Gaat er een Marokkaan mee? Of ga je alleen? Of enkel met Nederlanders?
Bedankt voor de info _O_

Heb je hier ook antwoord op?

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:54 schreef Hallojo het volgende:
Wat is een gunstige locatie om te overnachten, rekening houdend met openbaar vervoer van en naar de luchthaven en de loopafstand naar bezienswaardigheden?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_169837612
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:49 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Bedankt voor de info _O_

Heb je hier ook antwoord op?

[..]

Ja, als je bij de bezienswaardigheden wil zijn raad ik je toch wel centrum aan. Liefst aan de rand van Fes el bali. Ik weet alleen niet hoe ver dat van het vliegveld is, aangezien ik vanuit mijn stad naar Fes met de auto ben gegaan. Ik ga zo even kijken voor je.
pi_169837664
Ja, zou gewoon voor centrum gaan. Dat is het beste joh. Gaat er iemand mee die Marokkaans spreekt?

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2017 16:16:27 ]
pi_169838108
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ja, zou gewoon voor centrum gaan. Dat is het beste joh. Gaat er iemand mee die Marokkaans spreekt?
Nee, ik ga alleen en het enige Marokkaans dat ik ken is "wollah" :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_169838127
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:37 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Nee, ik ga alleen en het enige Marokkaans dat ik ken is "wollah" :')
Ga je serieus alleen naar Fes?
pi_169838135
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ga je serieus alleen naar Fes?
Jazeker! :Y
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_169838145
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:39 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Jazeker! :Y
Hmmmm, ik dm je even.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 16:58:12 #42
62913 Blik
The one and Only!
pi_169838492
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 13:44 schreef heite het volgende:

[..]

Het was inderdaad wat kort door de bocht, maar zo heel vreemd lijkt een hepatitis A vaccinatie me niet als je voor wat langere tijd naar Marokko gaat. En ik heb nog altijd meer vertrouwen in het advies van zo'n organisatie dan het (hoogstwaarschijnlijk tegenstrijdige) advies wat je hierover op een forum gaat krijgen.

Aangezien mijn verzekering toch alles dekt, kies ik maar gewoon voor de aanbevolen vaccinaties.
Ik heb ze ook allemaal hoor, maar voor een 2-daags tripje vind ik het ietwat overdreven qua advies
pi_169847873
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:58 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik heb ze ook allemaal hoor, maar voor een 2-daags tripje vind ik het ietwat overdreven qua advies
Eens, maar de oorspronkelijke vraag kwam dan ook niet van iemand die een 2-daags tripje wil maken. ;)
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:56:26 #44
62913 Blik
The one and Only!
pi_169850202
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:08 schreef heite het volgende:

[..]

Eens, maar de oorspronkelijke vraag kwam dan ook niet van iemand die een 2-daags tripje wil maken. ;)
Ow, haha. Ik zie het nu ook ja :D
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:45:44 #45
457526 StuntmanPiloot
als ik pull up is het junta
pi_169864490
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 15:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
Als er meer vragen zijn, stel ze vooral gerust.
yo kzie je weet veel ik pull op met me boys in Nador wat is daar te beleven dan? eerste keer dat ik naar marokko ga
pi_169864513
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:45 schreef StuntmanPiloot het volgende:

[..]

yo kzie je weet veel ik pull op met me boys in Nador wat is daar te beleven dan? eerste keer dat ik naar marokko ga
Ik heb medelijden met je. Nador is de stinkstad van Marokko. Wanneer ga je? Zomer of binnenkort al?
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:48:34 #47
457526 StuntmanPiloot
als ik pull up is het junta
pi_169864533
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik heb medelijden met je. Nador is de stinkstad van Marokko. Wanneer ga je? Zomer of binnenkort al?
oei serieus? al mn marokkaanse vrienden komen daar vandaan en zeggen is wreed. ze lieten me mooie piccas zien ook nog. ergens in april, mid april zo.
pi_169864662
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:48 schreef StuntmanPiloot het volgende:

[..]

oei serieus? al mn marokkaanse vrienden komen daar vandaan en zeggen is wreed. ze lieten me mooie piccas zien ook nog. ergens in april, mid april zo.
Ja, als die vrienden niet verder komen dan Nador dan is het logisch dat ze denken dat Nador helemaal geweldig is. Maar goed, Nador is heel klein en valt weinig te zien. Hooguit haven en hun cornische/boulevard. Wel hebben ze geweldige strand, maar in april is het nog te koud om te zwemmen.

Je zou naar Mellila kunnen ( Spaanse enclave). Dat is wel leuk.
Verder, de volgende stranden even bezoeken: Bouyafa, Chaabi/Tazaghine.
Bezoek Gourougou!! Zeker de moeite waard.

Verder, ja ik denk dat die vrienden je ook wel zullen rondleiden? Geniet ervan. Marokko is een prachtig land.
pi_169873451
Veel kracht en wijsheid toegewenst. ;(
pi_169878238
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 11:10 schreef Hallojo het volgende:
Een paar dagen maar, donderdag heen en zaterdag weer terug.
Ah, dan vooral je bagage controleren en geen dikke pakjes meenemen! Moet je samen met je maat toevallig iets "ophalen"?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')