abonnement Unibet Coolblue
pi_169589962
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Niet alleen de PvdA. Groen Links en SP knuffelen ook maar al te graag.
Gelukkig zijn we al een klein stukje verder. De meeste partijen waren het er in ieder geval wel over eens dat geradicaliseerden die naar Syrie trekken niet meer het land in komen. Best een extreme opstelling voor dat soort partijen.
De PvdA die dat vindt? :? Ik kan iets gemist hebben, maar het lijkt me eerlijk gezegd stug. Jacques Monasch - ik zal z'n naam de komende maanden nog wel eens noemen, sorry - vond het wél ja.

GroenLinks is de reden dat het woord wereldvreemd is bedacht. De SP is ook veel te soft. Wilders heeft er herhaaldelijk - en terecht - op gewezen dat de SP-achterban iets heel anders vindt dan de SP zelf.

De realiteit is dat er op dit moment tientalen teruggekeerde Syrië-gangers vrij en niet-vervolgd rondlopen in Nederland: http://nos.nl/artikel/215(...)s-niet-vervolgd.html
pi_169590031
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:25 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nogmaals, daar is bewust voor gekozen en dat is een slimme zet geweest. Ze zouden het namelijk toch maar alleen over de rellen hebben gehad en Turkije.
DENK is dus net de PVV. Als het moeilijk wordt, duiken ze weg.
pi_169590072
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De PvdA die dat vindt? :? Ik kan iets gemist hebben, maar het lijkt me eerlijk gezegd stug. Jacques Monasch - ik zal z'n naam de komende maanden nog wel eens noemen, sorry - vond het wél ja.

GroenLinks is de reden dat het woord wereldvreemd is bedacht. De SP is ook veel te soft. Wilders heeft er herhaaldelijk - en terecht - op gewezen dat de SP-achterban iets heel anders vindt dan de SP zelf.

De realiteit is dat er op dit moment tientalen teruggekeerde Syrië-gangers vrij en niet-vervolgd rondlopen in Nederland: http://nos.nl/artikel/215(...)s-niet-vervolgd.html
Misschien wel omdat ze niets strafbaars gedaan hebben en/of dat niet kan worden bewezen.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 15:16:49 #54
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_169592408
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De PvdA die dat vindt? :? Ik kan iets gemist hebben, maar het lijkt me eerlijk gezegd stug. Jacques Monasch - ik zal z'n naam de komende maanden nog wel eens noemen, sorry - vond het wél ja.

GroenLinks is de reden dat het woord wereldvreemd is bedacht. De SP is ook veel te soft. Wilders heeft er herhaaldelijk - en terecht - op gewezen dat de SP-achterban iets heel anders vindt dan de SP zelf.

De realiteit is dat er op dit moment tientalen teruggekeerde Syrië-gangers vrij en niet-vervolgd rondlopen in Nederland: http://nos.nl/artikel/215(...)s-niet-vervolgd.html
VVD, SGP, VNL en PVV (natuurlijk) vinden sowieso dat je dan geen recht meer hebt op het nederlanderschap en dus uitgezet moet worden. SP wil dat ronselaars en haatpredikers het land uitgezet worden.
Ik heb het bij het laatste debat ook nog een paar keer gehoord en dat was niet van Rutte of van Wilders. SGP en VNL heb ik niet gezien dus het moet nog (minimaal) iemand anders zijn geweest.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_169593286
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:25 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nogmaals, daar is bewust voor gekozen en dat is een slimme zet geweest. Ze zouden het namelijk toch maar alleen over de rellen hebben gehad en Turkije.
Het is schandalig om een zender als RTL te weigeren.

Voor het weigeren van Geenstijl kan ik nog begrip op brengen, Telegraaf wordt al twijfelachtiger, maar RTL Nieuws weigeren is belachelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')