abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:11:34 #51
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_169533947
Vrijwel alleen mannen in dit topic :D .

Zegt dat wat over hoe boeiend wij vrouwen de uitspraken van Baudet over "ons" vinden?
:7
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:13:37 #52
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169534000
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 12:37 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ik zie in de huidige samenleving geen enkel teken van doorgeslagen emancipatie, eigenlijk. Kun je voorbeelden noemen?
Vrouwen hebben tegenwoordig dezelfde rechten en beschermingen gekregen die mannen hadden. Best goed denk je dan maar daar komt bij dat vrouwen nog steeds dezelfde beschermingen hadden van vroeger.

Mannelijk gedrag wordt vanaf de basisschool in binnen de maatschappij) bestraft, vrouwen zijn het grote voorbeeld. Vrouwen zijn sterk, mannen zijn kinderachtig en dienen alles op alles te zetten om vrouwen gemakkelijk te laten voelen op de werkvloer, op straat, overal.

We zijn wat dat betreft een priesterklasse aan het kweken op basis van geslacht.

quote:
Verder onderschrijft Baudet de denkwijze en het gepredikte recept voor onzekere jongens breeduit. Daar kan ik met mijn hoofd niet bij en ben ik het pertinent mee oneens.
Ik denk dat fake-it-until-you-make-it weldegelijk geldt voor sommige jongens en dat het voorkeur heeft om deze vrouw-centrische vorm van zelfvertrouwen te hebben boven geen enkele vorm van zelfvertrouwen.

quote:
Zoals Filemon ( :') ) ook aangeeft in het filmpje: vrouwen (en ook mannen trouwens) houden van echtheid, van zelfvertrouwen en tevredenheid met de eigen persoon. Iemand die staat voor wat hij/zij denkt en zich niet teveel aantrekt van wat anderen vinden.
Jammer genoeg is die vorm van zelfvertrouwen on the decline. Dus zullen we het anders moeten oplossen. Ik denk dat het wel een waarde heeft voor iemand die in een 1-ouder gezin door lauter mamma is opgevoed en zijn hele leven heeft geleerd van familie en vrienden dat vrouwen met fluwelen handschoedjes dienen te worden behandeld en dat "happy wife is a happy life" en nog maar niet te spreken over alle sit-coms en reclames waar de vrouw slim en handig is en de man een sulletje die beter zijn bek kan houden en kan luisteren.... ik denk dat het waarde heeft voor die mensen om van andere mannen te horen dat vrouwen ook gewoon maar een domme wezens zijn die soms gewoon getoont moeten worden wat ze willen.

quote:
Hier houdt (buiten de uitzonderingen van mensen die juist aangetrokken zijn tot verlegen en bangige conformisten) de universele omschrijving van aantrekkingskracht wat mij betreft op. Het is onmogelijk om te omschrijven wat "werkt" bij het andere geslacht, simpelweg omdat iedereen anders is.
Het is niet onmogelijk om te omschrijven wat werkt. Er zijn wel degelijk dingen die wel werken en niet werken. De "truukjes" zijn wat dat betreft niet volledig uit te lucht gegrepen. Alleen is er in de PUA gemeenschap vaak niet een waarheidszin aanwezig om te onderzoeken waarom die truukjes werken.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:18:28 #53
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169534111
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:11 schreef MaLo het volgende:
Vrijwel alleen mannen in dit topic :D .

Zegt dat wat over hoe boeiend wij vrouwen de uitspraken van Baudet over "ons" vinden?
:7
Je nam moeite om duidelijk te maken hoe niet-boeiend je iets vond dus ik denk dat dat meer zegt dan de inhoud. :P
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:18:46 #54
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_169534117
quote:
7s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:13 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Vrouwen hebben tegenwoordig dezelfde rechten en beschermingen gekregen die mannen hadden. Best goed denk je dan maar daar komt bij dat vrouwen nog steeds dezelfde beschermingen hadden van vroeger.

Mannelijk gedrag wordt vanaf de basisschool in binnen de maatschappij) bestraft, vrouwen zijn het grote voorbeeld. Vrouwen zijn sterk, mannen zijn kinderachtig en dienen alles op alles te zetten om vrouwen gemakkelijk te laten voelen op de werkvloer, op straat, overal.

We zijn wat dat betreft een priesterklasse aan het kweken op basis van geslacht.
Niet om dwars te doen, maar ik herken dit echt totaal niet.

quote:
[..]

Ik denk dat fake-it-until-you-make-it weldegelijk geldt voor sommige jongens en dat het voorkeur heeft om deze vrouw-centrische vorm van zelfvertrouwen te hebben boven geen enkele vorm van zelfvertrouwen.

Een gefaket zelfvertrouwen op basis van een wereldbeeld, waarin de getructe man ervan overtuigd is dat de vrouw zit te wachten op een zich-op-borst-kloppende silverback, lijkt mij op geen enkele wijze bijdragen aan de wereld. Dan maar wat onzekeren die niet aan de vrouw komen.

quote:
[..]

Jammer genoeg is die vorm van zelfvertrouwen on the decline. Dus zullen we het anders moeten oplossen. Ik denk dat het wel een waarde heeft voor iemand die in een 1-ouder gezin door lauter mamma is opgevoed en zijn hele leven heeft geleerd van familie en vrienden dat vrouwen met fluwelen handschoedjes dienen te worden behandeld en dat "happy wife is a happy life" en nog maar niet te spreken over alle sit-coms en reclames waar de vrouw slim en handig is en de man een sulletje die beter zijn bek kan houden en kan luisteren.... ik denk dat het waarde heeft voor die mensen om van andere mannen te horen dat vrouwen ook gewoon maar een domme wezens zijn die soms gewoon getoont moeten worden wat ze willen.
Daarom onderwijs richten op zelfontplooiïng (juist een FvD-punt dat ik onderschrijf).

quote:
[..]

Het is niet onmogelijk om te omschrijven wat werkt. Er zijn wel degelijk dingen die wel werken en niet werken. De "truukjes" zijn wat dat betreft niet volledig uit te lucht gegrepen. Alleen is er in de PUA gemeenschap vaak niet een waarheidszin aanwezig om te onderzoeken waarom die truukjes werken.
Ik ben benieuwd naar die trucjes die werkenen waarom.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_169534139
Dit is toch een item van een aantal jaar terug? Ik heb niet alles omtrent die FvD gevolgd, vind het ook opmerkelijk te zien dat ze schijnbaar hier op FOK! zo'n grote achterban hebben, maar die Baudet zie ik wel potentieel in.

Zal alleen wel her en der zichzelf wat moeten bijschaven denk ik. Met de huidige aanpakt, alles presenteren als een of andere lezing voor universitaire alumni, dring je niet door bij de gemiddelde burger denk ik. Ook bepaalde uitspraken en visies zal hij wat beter moeten leren aankleden, nu komt er nog teveel uit dat eigenlijk niet echt kan voor mijn gevoel.

Kortom, slimme vent, partij heeft ook echt goede punten her en der maar het mag allemaal wel even iets minder pedant :).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2017 13:21:06 ]
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:22:30 #56
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169534189
Dit ben ik nooit vergeten, nee. De reden waarom ik vanaf begin af aan Baudet al een zelfingenomen, nare vent vind. Hij sympathiseerde daar met Julien Blanc en dat is echt te triest voor woorden.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_169534194
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 12:29 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Je begrijpt er vrij weinig van. De uitgenodigde partijen waren al in december bekend. Toen kwam FvD in geen enkele peiling voor en Nieuwe Wegen wel. Verder waren er veel meer kleine partijen afwezig. Oja, gisteren was wel het enige goede debat tijdens deze campagne, dus de NPO is duidelijk hard nodig (RTL lukt het niet).
En jij nog minder, als je de media ban niet ziet ben je behoorlijk blind.
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:23:57 #58
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_169534225
quote:
7s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:18 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je nam moeite om duidelijk te maken hoe niet-boeiend je iets vond dus ik denk dat dat meer zegt dan de inhoud. :P
Ik zal je mijn mening geven :)

Ik (vrouw dus *) ) vind de uitspraken van Baudet helemaal niet zo vrouwonvriendelijk.

Hij geeft aan dat geweld gebruiken not done is maar dat het geen kwaad kan af en toe wat aan te dringen. Ben ik het wel mee eens. Ik ben een vrouw, ik hou van mannen die letterlijk hun mannetje staan.

Op economisch en politiek gebied vind ik vrouwenemancipatie een vanzelfsprekendheid. Mannen en vrouwen moeten daarin gelijke rechten en kansen hebben, oftewel gelijkwaardig zijn.

Mannen en vrouwen zijn wel gelijkwaardig, maar niet gelijk.

De meeste vrouwen die ik ken vinden het leuk versierd te worden, het streelt hun ego, ook als de man nog even aandringt en wij hem daarna definitief afwijzen (kunnen we daarna lekker over gniffelen. Ja, we zijn inderdaad soms rotwijven. Of als we hem wel "nemen", zijn we blij dat hij veel moeite voor ons heeft gedaan O+ ).
Ik verwacht niet dat door zo'n cursus van die Blanc, mannen opeens een echte afwijzing niet meer begrijpen.

De meeste vrouwen die ik ken hebben hun partner niet gekozen omdat hij zo zachtaardig is, maar omdat het een lekkere en stoere vent was. Dat zachtaardige merk je wel verderop in de relatie en is wel een must om een blijvertje te zijn (niemand, man of vrouw, wil onder de plak zitten bij zijn partner).
Maar tijdens het versierproces heb je daar niet zoveel aan ;).

Edit: overigens stem ik niet op Baudet, ben het met een aantal voor mij belangrijke punten uit zijn programma niet eens, maar zie wel potentie in hem als politicus om wat los te schudden in Den Haag.. Dus hoop wel dat hij een zeteltje krijgt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:24:11 #59
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169534232
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 11:40 schreef 44rdbei het volgende:
FvD wil bezuinigen op de publieke omroep. Daarom is de NPO een haatcampagne gestart. Daarom waren ze waren gisteren als enige kleine partij (in de peilingen wel groter dan nieuwe wegen) ook niet uitgenodigd bij het verkiezingsdebat.
Dat debat is toch via loting gedaan?
:')
pi_169534262
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dat debat is toch via loting gedaan?
Het debat zelf, niet de partijen die werden uitgenodigd.
pi_169534364
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:22 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

En jij nog minder, als je de media ban niet ziet ben je behoorlijk blind.
Die gast heeft bij Pauw en Jinek gezeten en bij Buitenhof. En dat is alleen maar wat ik gezien heb. Lijkt mij wel weer meer dan genoeg aandacht.
pi_169534874
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:23 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik zal je mijn mening geven :)

Ik (vrouw dus *) ) vind de uitspraken van Baudet helemaal niet zo vrouwonvriendelijk.

Edit: overigens stem ik niet op Baudet, ben het met een aantal voor mij belangrijke punten uit zijn programma niet eens, maar zie wel potentie in hem als politicus om wat los te schudden in Den Haag.. Dus hoop wel dat hij een zeteltje krijgt.
Je ziet aan die blonde dame eigenlijk ook wel af dat ze weet dat hij gelijk heeft hier. Ze durft alleen de vrouw in haar niet te laten spreken.
Ben benieuwd of ze nog met Thierry mee naar huis is gegaan eigenlijk ...

Idem m.b.t. het laatste.
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:53:31 #63
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_169534905
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:52 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Je ziet aan die blonde dame eigenlijk ook wel af dat ze weet dat hij gelijk heeft hier. Ze durft alleen de vrouw in haar niet te laten spreken.
Ben benieuwd of ze nog met Thierry mee naar huis is gegaan eigenlijk ...

Idem m.b.t. het laatste.
Mooi,die maagdenfantasieën ^O^ Julien Blanc bekend bij je?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_169534916
... hier ging iets fout
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:54:38 #65
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169534926
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:25 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Het debat zelf, niet de partijen die werden uitgenodigd.
Dan is het wel lame. Nieuwe Wegen uitnodigen terwijl FvD in de kamer gaat komen :')
:')
pi_169534956
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:53 schreef Bugno het volgende:

[..]

Mooi,die maagdenfantasieën ^O^ Julien Blanc bekend bij je?
Beetje kinderachtige manier van discussieren, maar goed je ziet dat ze een beetje overdonderd is door zijn persoontje ... het zou me dus niks verbazen.
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:57:00 #67
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169534986
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:23 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik zal je mijn mening geven :)

Ik (vrouw dus *) ) vind de uitspraken van Baudet helemaal niet zo vrouwonvriendelijk.
Ah op die manier bedoelde je "niet boeiend". :)

quote:
Hij geeft aan dat geweld gebruiken not done is maar dat het geen kwaad kan af en toe wat aan te dringen. Ben ik het wel mee eens. Ik ben een vrouw, ik hou van mannen die letterlijk hun mannetje staan.

Op economisch en politiek gebied vind ik vrouwenemancipatie een vanzelfsprekendheid. Mannen en vrouwen moeten daarin gelijke rechten en kansen hebben, oftewel gelijkwaardig zijn.

Mannen en vrouwen zijn wel gelijkwaardig, maar niet gelijk.

De meeste vrouwen die ik ken vinden het leuk versierd te worden, het streelt hun ego, ook als de man nog even aandringt en wij hem daarna definitief afwijzen (kunnen we daarna lekker over gniffelen. Ja, we zijn inderdaad soms rotwijven. Of als we hem wel "nemen", zijn we blij dat hij veel moeite voor ons heeft gedaan O+ ).
Ik verwacht niet dat door zo'n cursus van die Blanc, mannen opeens een echte afwijzing niet meer begrijpen.

De meeste vrouwen die ik ken hebben hun partner niet gekozen omdat hij zo zachtaardig is, maar omdat het een lekkere en stoere vent was. Dat zachtaardige merk je wel verderop in de relatie en is wel een must om een blijvertje te zijn (niemand, man of vrouw, wil onder de plak zitten bij zijn partner).
Maar tijdens het versierproces heb je daar niet zoveel aan ;).

Edit: overigens stem ik niet op Baudet, ben het met een aantal voor mij belangrijke punten uit zijn programma niet eens, maar zie wel potentie in hem als politicus om wat los te schudden in Den Haag.. Dus hoop wel dat hij een zeteltje krijgt.
Fijne genuanceerde en eerlijke reactie van iemand die wat zelfkennis heeft.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_169534988
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dan is het wel lame. Nieuwe Wegen uitnodigen terwijl FvD in de kamer gaat komen :')
Zeker na de afzegging van DENK hadden ze makkelijk de vrije plek kunnen innemen.
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:57:44 #69
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_169535008
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:55 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Beetje kinderachtige manier van discussieren, maar goed je ziet dat ze een beetje overdonderd is door zijn persoontje ... het zou me dus niks verbazen.
Het is kinderachtig om te denken dat als ze wellicht in een discussie niet direct tegen Baudet opgewassen is (wat ik wel mee vind vallen), dat ze dan maar gelijk met hem mee naar huis gaat :')

Alsof Geraldine niet veel beter dan Baudet kan krijgen...
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_169535080
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:57 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Zeker na de afzegging van DENK hadden ze makkelijk de vrije plek kunnen innemen.
Snap dat ook niet helemaal, waarom laten ze dat plekje onbenut?
pi_169538880
Julien Blanc heeft een heel simpel beeld. Volgens hem zijn we nog steeds in de oertijd blijven hangen en willen vrouwen een echte man. Vandaar dat hij het o.a. aanraadt om vrouwen naar je kruis te duwen en bij de keel te pakken.

Het klinkt heel logisch, maar toch werkt het zo niet (of tenminste niet helemaal). Want ook evolutionair gezien hebben de vrouwen de mannen gekozen met net wat minder testosteron en meer hersenen. Vandaar dat we van de aap (gemeenschappelijke voorouder) naar uiteindelijk de mens geëvolueerd zijn.

Wat natuurlijk wel werkt is zelfvertrouwen hebben, initiatief nemen, een goede sociale antenne hebben, goed kunnen praten, bekendheid, geld, roem etc.

Wat de vrouw wil is heel breed. Het is nogal oppervlakkig om achter zo'n Julien Blanc aan te lopen (die daar commercieel gezien heel succesvol mee is), en voor Thierry Baudet, die denkt de wijsheid in pacht te hebben, zelfs een beetje dom.
  woensdag 15 maart 2017 @ 17:30:55 #72
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169539644
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:56 schreef luxerobots het volgende:
Julien Blanc heeft een heel simpel beeld. Volgens hem zijn we nog steeds in de oertijd blijven hangen en willen vrouwen een echte man.
Ik denk dat een hoop vrouwen ook inderdaad zoeken naar de echte man. En dat daar objectief gezien specificaties voor de verzinnen zijn. Zo lijkt zoiets triviaals als lengte nogal belangrijk te zijn terwijl op rationeel niveau een grietje van 1,50 ook blij zou moeten zijn met een jongen van 1,70 willen ze toch allemaal die dude van 1,90+ O+

En zulke onbewuste voorkeuren zullen ook van toepassing zijn mbt houding en toon en gedrag.
Dingen waar je met training wel invloed op kan hebben.

quote:
Vandaar dat hij het o.a. aanraadt om vrouwen naar je kruis te duwen en bij de keel te pakken.
Meh ik geloof het wel dat dat iets is wat geroepen is als overdrijving en als grap.

quote:
Het klinkt heel logisch, maar toch werkt het zo niet (of tenminste niet helemaal). Want ook evolutionair gezien hebben de vrouwen de mannen gekozen met net wat minder testosteron en meer hersenen. Vandaar dat we van de aap (gemeenschappelijke voorouder) naar uiteindelijk de mens geëvolueerd zijn.
Ik denk eigenlijk dat testosteronvermindering aanwijzen als de hoofdoorzaak dat mensen zijn ontstaan nogal een versimpelde versie is van wat waarschijnlijk 100.000-den gen-transformaties zijn geweest mbt vele verschillende traits waar op geselecteerd is. Sterker nog. Seksuele selectie lijkt eigenlijk vooral pas de afgelopen 500 jaar een beetje de overhand te nemen in vergelijking met overlevings-selectie. 500 jaar is niet genoeg tijdspanne om aan te nemen dat het resultaat in balans is.

quote:
Wat natuurlijk wel werkt is zelfvertrouwen hebben, initiatief nemen, een goede sociale antenne hebben, goed kunnen praten, bekendheid, geld, roem etc.
Hypergamy lijkt inderdaad een belangrijke factor te zijn voor vrouwen. Zelfs nu, in het westen waar iedereen zijn natje en zijn droogje nagenoeg gegarandeerd krijgt.

quote:
Wat de vrouw wil is heel breed. Het is nogal oppervlakkig om achter zo'n Julien Blanc aan te lopen (die daar commercieel gezien heel succesvol mee is),
Ik denk dat er wel degelijk een short-list aan gedragsveranderingen op te stellen is waarmee je gemiddeld genomen je kansen sterk kan verhogen. Ookal is dat natuurlijk pijnlijk om toe te geven voor mensen dat we (ja mannen en vrouwen) nog steeds zo makkelijk te manipuleren zijn.

Oh en denk maar niet dat vrouwen niet gecoached worden om mannen een "niet echt" beeld te geven. Waar denk je dat al die operaties en make-up tutorials voor zijn?

quote:
en voor Thierry Baudet, die denkt de wijsheid in pacht te hebben, zelfs een beetje dom.
Ik denk dat Baudet eigenlijk iets interessants doet wat wat veel mensen gewoon totaal over het hoofd zien. Hij heeft een onderwerp gevonden waarbij voor veel mensen er een obvious waarheid is dat "het niet kan" en "het is fout" maar waarin er enkele diepere genaunceerdere waarheden te ontdekken zijn die wel degelijk het bespreken waard maakt. Dat heeft hij onderzocht en hij presenteert de conclusies als iemand die de moeite heeft genomen om iets echt oprecht te begrijpen.

En daar komen stiekem de leukste discussies uit voort denk ik.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_169539842
quote:
7s.gif Op woensdag 15 maart 2017 17:30 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat een hoop vrouwen ook inderdaad zoeken naar de echte man. En dat daar objectief gezien specificaties voor de verzinnen zijn. Zo lijkt zoiets triviaals als lengte nogal belangrijk te zijn terwijl op rationeel niveau een grietje van 1,50 ook blij zou moeten zijn met een jongen van 1,70 willen ze toch allemaal die dude van 1,90+ O+

En zulke onbewuste voorkeuren zullen ook van toepassing zijn mbt houding en toon en gedrag.
Dingen waar je met training wel invloed op kan hebben.

[..]

Meh ik geloof het wel dat dat iets is wat geroepen is als overdrijving en als grap.

[..]

Ik denk eigenlijk dat testosteronvermindering aanwijzen als de hoofdoorzaak dat mensen zijn ontstaan nogal een versimpelde versie is van wat waarschijnlijk 100.000-den gen-transformaties zijn geweest mbt vele verschillende traits waar op geselecteerd is. Sterker nog. Seksuele selectie lijkt eigenlijk vooral pas de afgelopen 500 jaar een beetje de overhand te nemen in vergelijking met overlevings-selectie. 500 jaar is niet genoeg tijdspanne om aan te nemen dat het resultaat in balans is.

[..]

Hypergamy lijkt inderdaad een belangrijke factor te zijn voor vrouwen. Zelfs nu, in het westen waar iedereen zijn natje en zijn droogje nagenoeg gegarandeerd krijgt.

[..]

Ik denk dat er wel degelijk een short-list aan gedragsveranderingen op te stellen is waarmee je gemiddeld genomen je kansen sterk kan verhogen. Ookal is dat natuurlijk pijnlijk om toe te geven voor mensen dat we (ja mannen en vrouwen) nog steeds zo makkelijk te manipuleren zijn.

Oh en denk maar niet dat vrouwen niet gecoached worden om mannen een "niet echt" beeld te geven. Waar denk je dat al die operaties en make-up tutorials voor zijn?

[..]

Ik denk dat Baudet eigenlijk iets interessants doet wat wat veel mensen gewoon totaal over het hoofd zien. Hij heeft een onderwerp gevonden waarbij voor veel mensen er een obvious waarheid is dat "het niet kan" en "het is fout" maar waarin er enkele diepere genaunceerdere waarheden te ontdekken zijn die wel degelijk het bespreken waard maakt. Dat heeft hij onderzocht en hij presenteert de conclusies als iemand die de moeite heeft genomen om iets echt oprecht te begrijpen.

En daar komen stiekem de leukste discussies uit voort denk ik.
SpecialK, wat ben je toch breedsprakerig. Wat ik ook irritant vind is dat je regelmatig mijn standpunt wijzigt.

Zoals ik al zei, er zijn eigenschappen die het heel goed doen. Zelfvertrouwen, initiatief nemen, maar ook geld en roem.

Daar is inderdaad een shortlist in te maken, wat ik niet ontken, het ene werkt beter dan het ander. Daar zijn best regels bij te bedenken. Maar voor sommige vrouwen zal je daar dan weer vanaf kunnen wijken, omdat er toch veel verschillende vrouwen met verschillende wensen zijn (vrouwen hebben ook vreemde voorkeuren).

Ik denk dat het succes van Blanc meer zit in het initiatief nemen, zelfvertrouwen uitstralen, en niet in de platte dingen die hij zegt te doen. Ik denk dat hij die weg kan laten zonder aan succes in te boeken.

Het hele alfa-idee, met oermangedrag, is gewoon erg oppervlakkig.
  woensdag 15 maart 2017 @ 17:44:21 #74
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169539976
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 17:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]

SpecialK, wat ben je toch breedsprakerig. Wat ik ook irritant vind is dat je regelmatig mijn standpunt wijzigt.
Ik kies mijn woorden zorgvuldig. Voor je het weet ben ik een vrouwenhater.

quote:
Zoals ik al zei, er zijn eigenschappen die het heel goed doen. Zelfvertrouwen, initiatief nemen, maar ook geld en roem.

Daar is inderdaad een shortlist in te maken, wat ik niet ontken, het ene werkt beter dan het ander. Daar zijn best regels bij te bedenken. Maar voor sommige vrouwen zal je daar dan weer vanaf kunnen wijken, omdat er toch veel verschillende vrouwen met verschillende wensen zijn (vrouwen hebben ook vreemde voorkeuren).
Maar het gaat deze jongens niet om de afwijking. Het gaat om kansen verhogen. En dus om het volgens van de eigenschappen die vaker voorkomen.

quote:
Ik denk dat het succes van Blanc meer zit in het initiatief nemen, zelfvertrouwen uitstralen, en niet in de platte dingen die hij zegt te doen. Ik denk dat hij die weg kan laten zonder aan succes in te boeken.

Het hele alfa-idee, met oermangedrag, is gewoon erg oppervlakkig.
Oh dat ben ik eens hoor. Ik zie de die Blanc meer als een soort medicijnenman. Over de eeuwen heen wat zalfjes ontdekt die lijken te werken tegen allerhande problemen, een hoop troep wat niks doet en wat schadelijke dingetjes... en als je hem vraagt hoe het werkt onder de motorkap dan krijg je een vreemd onwetenschappelijk verhaal over lichaamsvloeistoffen die in balans moeten blijven etc... .

Neemt dan verder niet weg dat voor veel mannen een "medicijnenman" meer waarde heeft dan gewoon lekker op je zolderkamertje blijven fok!-en ver weg van de enge meisjes.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 15 maart 2017 @ 17:44:42 #75
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169539983
Thierry O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')