abonnement Unibet Coolblue
pi_169439638
Lieve Fok!ers,

na een relatie van bijna 10 jaar heeft mijn ex het eind november uitgemaakt ;(
Ik stond nog niet zo heel lang ingeschreven bij de woningbouw, maar heb heel veel geluk gehad omdat er meerdere flats gerenoveerd werden en er dus veel woningen vrij kwamen.
31 Maart krijg ik de sleutel van een heel mooi gerenoveerd appartementje in Apeldoorn O+

Ik heb wel wat spaargeld, maar omdat het helemaal kaal wordt opgeleverd, zal het meeste geld besteedt moeten worden aan laminaat, raambedekking etc.
Ik ben via Marktplaats/Kringloopwinkel/Facebookgroepen al wel op zoek naar meubels (bank, eettafel+stoelen, kleding-/linnenkast) en kan eventueel ook wel gewoon goedkope dingen bij de Ikea oid halen. Ik heb via Marktplaats al een bureau gescoord en ik kan ook wel een aantal boekenkasten, een dressoirkastje en een schoenenkast meenemen vanuit mn huidige huis. En het bed gaat ook mee ^O^ En veel andere dingen zoals het servies en linnengoed verdelen we samen.

Maar er zijn nog wel een aantal dingen die ik nodig heb en waar ik jullie hulp voor wil vragen. Het gaat vooral om elektrische apparatuur:

- Wasmachine
- Koelkast ( met een klein vriesvakje erboven is prima, hoef geen 4 lades ofzo)
- Stofzuiger
- Gasfornuis
- Staande lamp (Zoiets als dit)

Maar ook de volgende dingen zijn eventueel welkom:

- Wasrek
- Wastafelkastje
- Kapstok
- Bureaustoel

Dit was het zo'n beetje denk ik, mocht je nog wat anders hebben kun je het altijd zeggen, dan kan ik kijken of ik dat nog nodig heb :) Want ik zal vast nog wel dingen vergeten :@

Ik woon nu in Almelo en ik ga dus naar Apeldoorn verhuizen. Ik krijg dus 31 maart de sleutel en ik hoop dat meteen dat weekend het laminaat gelegd kan worden. Dan zou ik eventueel 8 april of het weekend erna ( dan is het Pasen) kunnen verhuizen. Mochten er mensen zijn die daarbij nog willen helpen zou ik daar ook erg blij mee zijn! Want zowel mn ex als ikzelf kunnen vanwege lichamelijke problemen niet zwaar tillen. En het is 4 hoog zonder lift! -O-
Ik heb als het goed is wel wat mensen in mn omgeving die kunnen helpen, maar dat zijn er alsnog niet erg veel waarschijnlijk. Dus alle hulp is welkom!

Alvast heel erg bedankt O+ O+ O+

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 11-03-2017 20:32:02 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 maart 2017 @ 20:18:18 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_169439962
Wij hebben nog wel een koelkast staan die je mag hebben. Moeten we wel testen of hij het doet want hij staat al een tijd te niksen. Het is alleen niet heel dicht in de buurt bij jou. Maar als er niks geschikters/dichterbij-ers komt...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_169466445
Geweldig toeval:
ik heb een wasmachine en een droger gratis voor je en ze staan ook nog in Apeldoorn :-)
Als je tot Pasen kunt wachten (liefst weekend erna) en je hebt iemand met vervoer dan kun je die komen ophalen?
Ik heb ook nog 2 witte stoeltjes, ze zijn echt niet mooi meer (lijkt of ze aan het 'vervellen' zijn) maar zitten nog wel goed, zeker tijdelijk.
(lijken hierop, maar dan iets anders :-) https://www.goossenswonen(...)l-bono-wit-leer/514/ )
Als je die ook gratis wilt hebben...
verder heb ik nog in de gratis aanbieding stuk of 10 koffieglazen, van die dubbelwandige ronde.
(deze: http://www.blokker.nl/nl/(...)s-0-35-liter-6-stuks )

Laat maar weten of je hier iets van kunt gebruiken per pm!

Heb trouwens ook nog wel iets van gordijnen, zijn lange in een soort van taupe / kaki achtige teint..

[ Bericht 5% gewijzigd door WRH op 12-03-2017 18:48:51 ]
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_169468486
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:18 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben nog wel een koelkast staan die je mag hebben. Moeten we wel testen of hij het doet want hij staat al een tijd te niksen. Het is alleen niet heel dicht in de buurt bij jou. Maar als er niks geschikters/dichterbij-ers komt...
Bedank voor het aanbod ^O^ Idd niet echt om de hoek, maar ik hou het in gedachten mocht ik idd niks anders vinden.

quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 18:40 schreef WRH het volgende:
Geweldig toeval:
ik heb een wasmachine en een droger gratis voor je en ze staan ook nog in Apeldoorn :-)
Als je tot Pasen kunt wachten (liefst weekend erna) en je hebt iemand met vervoer dan kun je die komen ophalen?
Ik heb ook nog 2 witte stoeltjes, ze zijn echt niet mooi meer (lijkt of ze aan het 'vervellen' zijn) maar zitten nog wel goed, zeker tijdelijk.
(lijken hierop, maar dan iets anders :-) https://www.goossenswonen(...)l-bono-wit-leer/514/ )
Als je die ook gratis wilt hebben...
verder heb ik nog in de gratis aanbieding stuk of 10 koffieglazen, van die dubbelwandige ronde.
(deze: http://www.blokker.nl/nl/(...)s-0-35-liter-6-stuks )

Laat maar weten of je hier iets van kunt gebruiken per pm!

Heb trouwens ook nog wel iets van gordijnen, zijn lange in een soort van taupe / kaki achtige teint..
Dankjewel!
Ik ga je een PM doen ^O^
pi_169879073
Ik woon in de buurt maar heb niks beschikbaar van je lijstje. Ik ga kijken of ik nog wat andere leuke dingen kan vinden.

Tot die tijd een gratis kickje :). Wat het gaat nog niet erg snel.
pi_169880765
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 08:37 schreef fokexpert het volgende:
Ik woon in de buurt maar heb niks beschikbaar van je lijstje. Ik ga kijken of ik nog wat andere leuke dingen kan vinden.

Tot die tijd een gratis kickje :). Wat het gaat nog niet erg snel.
Dankjewel!
Via WRH iig wasmachine en stofzuiger, maar dat is het idd tot nu toe.
pi_170427735
De stofzuiger van WRH is helaas overleden van de week ;(
Maar nog wel steeds de wasmachine die ik kan ophalen ^O^
Door dit topic wel hulp gekregen met sauzen door Aylena en haar vriend, waardoor we in 1 dag toen heel ver gekomen zijn ^O^
En dus sowieso al 1 iemand die ik ken en contact wat ik kan gaan opbouwen met haar als ik er woon, das ook wel fijn :)

Mensen voor verhuizen heb ik genoeg inmiddels, aangezien ik toch maar een verhuislift ga huren. Omdat ik niet genoeg mensen bij elkaar krijg om alles te sjouwen.

En van de week toch maar naar de Ikea en de Kringloop voor die andere spullen. Gasfornuis heb ik al bij Kringloop gekocht, wasrek hoeft niet meer (neem ik toch maar van hier mee) en wastafelkastje ook niet ( want dat wordt niet wat in kleine badkamertje wat ik heb)

Van de week wordt namelijk pas het laminaat gelegd, omdat mijn zwager de afgelopen weken niet kon helpen omdat hij vader werd (en verder ken ik dus ook niemand die het kan). Dus nu morgen en donderdag laminaat leggen en dan zaterdag verhuizen. Lekker op het laatste moment dus allemaal. Duurde allemaal wat langer dus dan ik in de OP had verwacht, maar dat is altijd zo ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door _Hestia_ op 23-04-2017 15:16:49 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')