Dat lijkt me nog wel eens grappig om eens een keer te proberenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:07 schreef Maegrim het volgende:
allerlei soorten treintjes
[ afbeelding ]
Waar is die voor dan? Zeecontainers?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
Deze was ook tof.. kun je alleen niet in je uppie want je ziet echt niks..
[ afbeelding ]
No way dat jij een speedboot gevlogen hebt!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 15:22 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Heb helaas ook weinig foto's..
Maar heb een keer een Cessna'tje gevlogen en ook wel paar keer een speedbootje. Ben toch het meest nog een auto man
Dus boven de 400pk:
Aston Martin DB9
[ afbeelding ]
BMW M3 + M4
[ afbeelding ]
BMW E39 M5
[ afbeelding ]
Jaguar XKR-S
[ afbeelding ]
Jeep Grand Cherokee SRT8
[ afbeelding ]
Lamborghini Gallardo
[ afbeelding ]
Lexus LS600h L
[ afbeelding ]
Tesla Model S P85
[ afbeelding ]
Volvo XC90 T8
[ afbeelding ]
MB Actros
Audi A8 W12
BMW X6 ActiveHybrid
En stiekem beetje reclame gemaakt
Zou zelf ook weleens zo een grote dumptruck willen rijden.
Dus een yue loong feeling telt niet?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:00 schreef Sounddragon het volgende:
We willen dus geen geen auto's onder de 400 paardjes
Haha ik had er eerst wat anders staan en heb toen de zin aangepast, niet meer nagelezen Ik zal 'm beter leesbaar maken!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 15:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
No way dat jij een speedboot gevlogen hebt!
Maar je hebt een mooi lijstje, ik ben niet jaloers maar zou best willen ruilen.
quote:
Hoeveel PK en Koppel heeft een trein ongeveer?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:07 schreef Maegrim het volgende:
allerlei soorten treintjes
[ afbeelding ]
die 700 op de foto heeft 390kW en trekt met 140kN, tis een diesolquote:Op vrijdag 10 maart 2017 19:02 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Hoeveel PK en Koppel heeft een trein ongeveer?
Hoeveel Nm is dat? 650 PK is niet zo heel veel; dacht dat daar wel meer puf in zatquote:Op vrijdag 10 maart 2017 19:37 schreef Maegrim het volgende:
[..]
die 700 op de foto heeft 390kW en trekt met 140kN, tis een diesol
andere treinen bestaan ook
Dat is ook een rangeerlocomotief hè. Die hoeft geen 800m lange goederentrein met 80km/u voor te slepen hèquote:Op vrijdag 10 maart 2017 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoeveel Nm is dat? 650 PK is niet zo heel veel; dacht dat daar wel meer puf in zat
Heb je daar mee gespeeld ja?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 21:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is ook een rangeerlocomotief hè. Die hoeft geen 800m lange goederentrein met 80km/u voor te slepen hè
[ afbeelding ]
Deze hebben 1600pk per stuk.
[ afbeelding ]
Deze heeft ongeveer 3700pk. Rijdt h helaas niet meer in de Lage Landen Made in USSR
Gezien je foto's denk ik niet dat je in de IT zit.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:27 schreef -niemand- het volgende:
Maar nu mogen jullie raden wat mijn werk is
Gefixtquote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gezien je foto's denk ik niet dat je in de IT zit.
Of het ligt aan mijn eigen pc maar je foto's doen het helaas niet.
Zit gaaf spul tussen! Leuk om naar te kijken en jij hebt het geluk gehad om er mee te werken.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:32 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Gefixt
Maar inderdaad niet in de IT , vroeger kon je nog een afbeeldings url kopieren maar nu moet het omslachtig
en dit is nog maar het deel wat me het meest bij gebleven is in de laatste 2 jaar. Het is nog veel en veel meer, en ook veel meer speciaal spul.
Ik prijs mezelf er ook zeer gelukkig mee om aan de gekste dingen te mogen werken, van kettingzaag tot scheepsmotor. alles komt langs, en helaas word er niet met alles gewerkt of gereden. maar met deze voertuigen heb ik wel zelf gereden. de 190SL was nog het spannendste. die was in concours staat en ongeveer 150.000 euro waard. ik was hardstikke bang dat ik schade zou rijden. voor de rest rij ik met zo'n beetje alles.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zit gaaf spul tussen! Leuk om naar te kijken en jij hebt het geluk gehad om er mee te werken.
Tijd voor een dagje Fürsten Forest?quote:
Carglass??quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:27 schreef -niemand- het volgende:
Ik zal even wat foto's van internet plukken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is niet alles in dezelfde mooie staat als op de foto's, maar hier heb ik allemaal onder werktijd aan gewerkt of mee gewerkt. het privé spul staat er niet eens bij
Maar nu mogen jullie raden wat mijn werk is
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:00 schreef Sounddragon het volgende:
As TT says; met welke bijzondere PTA gerelateerde voertuigen en/of machines heb jij wel eens gereden, gevaren, gevlogen of gewerkt?
PS Dit topic was een idee van Dr_Flash
Die 5150's zijn monster trekkers. Ondanks dat ze maar 130pk hebben ofzoquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:30 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of het exact deze was, maar zoiets ongeveer. In elk geval een Maxxum Case. Type weet ik niet meer zeker. Ik denk deze.
Bij een monster trekker denk ik meer aan dit soort spulquote:Op zaterdag 11 maart 2017 08:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die 5150's zijn monster trekkers. Ondanks dat ze maar 130pk hebben ofzo
Die is wel gaaf zit er een Detroid Diesel in?quote:Op zondag 12 maart 2017 19:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij een monster trekker denk ik meer aan dit soort spul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het nog gevraagd, maar ik mocht niet effe een rondje rijden.. kutsmoes dat er geen kenteken op zat want hij stond op een eigen terreintje en ze hadden desnoods ook vast wel groene platen, maar ok.. nee is nee, ik was aan het werk daar, en niet geschoten....
Ohhh dan heb ik er ook nog een paar vanwege werk een paar keer noodstroom getest dus de dikke diesels aan laten slaan op POP sites wel te verstaan daar staan dikke generatoren als back-up.quote:[b]Op maandag 13 maart 2017 00:35 schreef Pizza_Boom
Een of andere CAT 6 cilinder lijndiesel vorkheftruck waarvan ik het type niet meer weet.
Een ooit mobiele krachtstroom aggregaat met een V8 diesel erin. Lachen om dat ding koud te starten, je zette alles blauw.
Jep das een Detroit, ik dacht 12 of 13 liter en een bult PK's op een koppelomvormer.. akelig sterk.. is een beetje US army speelgoed volgens mij, filmpjes zat te vinden in desert camo met een tank of dikke artillerie ofzo erachter . Speciaal om lekker in het zand te ploeteren. Beastquote:Op maandag 13 maart 2017 18:42 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Die is wel gaaf zit er een Detroid Diesel in?
* En onze gold rush held Beets heeft er ook 1 maar dan in camouflageverf
Die ik bedoel was iets kleiner. Die had een eigen tank waar die nog wel even op bleef draaien. Was vooral voor krachtstroom.quote:
Dat is wel weer ontzettend amerikaans .quote:Op maandag 13 maart 2017 18:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep das een Detroit, ik dacht 12 of 13 liter en een bult PK's op een koppelomvormer.. akelig sterk.. is een beetje US army speelgoed volgens mij, filmpjes zat te vinden in desert camo met een tank of dikke artillerie ofzo erachter . Speciaal om lekker in het zand te ploeteren. Beast
Men denkt: die is F****d.. uhhuh.. not !
Echt bazig
Works, doesn't it?quote:Op maandag 13 maart 2017 21:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is wel weer ontzettend amerikaans .
Niets op skills of slimme techniek.
Nee, lomp geweld en diegene die na je omhoog moet heeft gewoon pech .
Oja, nu denk ik er pas aan, ik heb ook eens aan zo'n aggregaat gewerkt.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:49 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ohhh dan heb ik er ook nog een paar vanwege werk een paar keer noodstroom getest dus de dikke diesels aan laten slaan op POP sites wel te verstaan daar staan dikke generatoren als back-up.
Een herrie
Maar ze starten wel erg snel omdat de koelvloeistof en/of motorolie constant op 70 graden Celsius gehouden wordt juist om een snelle start te garanderen.
Maar geen idee hoeveel PK die dingen hebben veel en veel koppel ze gebruiken honderden liters diesel per uur dus moet je ook zodra je een stroomstoring hebt de sjelll bellen om bij te vullen.
Zulk soort dingen;
[ afbeelding ]
Dat zijn overigens geen echte GT3's maar Carrera S met vleugelquote:Op vrijdag 10 maart 2017 11:28 schreef Sotchi2014 het volgende:
Bleekemolen's Race Experience op Zandvoort, Aston Martin, Porsche GTR 3 en nog meer leuks.
Buiten dat, een rechtsgestuurde Lancer Evo 4 (of 6, weet niet zeker meer ) Zie je ook niet bepaald veel.
sideboomquote:Op dinsdag 14 maart 2017 03:47 schreef Bzzzzt het volgende:
Hier heb ik eerder regelmatig op gereden. Alleen dan de grote variant.
https://goo.gl/images/6G7IgK
Kwa normaal vervoer een Audi R8 v10 en een Nissan gtr gereden.
klopt... geweldig ging voor de pipeline.quote:
Jeh, ik heb ze wel gelegd met rupskranen, hadden we een sideboom als ankerquote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:26 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
klopt... geweldig ging voor de pipeline.
waar? En voor wie? Ik heb zelf namelijk veel voor nacap/a.hak/Vsh gewerkt.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, ik heb ze wel gelegd met rupskranen, hadden we een sideboom als anker
Daar heeft m'n oom nog een "Werkstattwagen" van. Qua basis VW LT55 van de eerste generatie denk ik. Achterin complete werkplaats, compressor, aggregaat/lasgenator, snijbrander een heel veet laatjes met materiaal.quote:
Mooi spul! Dat het geen 4x4 is zal ook wel de reden zijn waarom jou oom hem in bezit heeft.. ik ken ze namelijk alleen 4x4.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar heeft m'n oom nog een "Werkstattwagen" van. Qua basis VW LT55 van de eerste generatie denk ik. Achterin complete werkplaats, compressor, aggregaat/lasgenator, snijbrander een heel veet laatjes met materiaal.
Zoiets, maar dan geen 4*4
http://www.daniel-boettch(...)achines/machine4.jpg
Was in Duitsland, in Bunde, voor een (dacht ik) italiaanse tent, als inhuurmachinist op een chinees schijthok van Zwagerman.. ideaal baantje, hele dag met 8 kraantjes op een rij op één rups in een weiland staan met 400-800 meter 40 inch in de haak boven een sleufquote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:25 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
waar? En voor wie? Ik heb zelf namelijk veel voor nacap/a.hak/Vsh gewerkt.
Hij staat lager op de poten en heeft dubbellucht achterquote:Op dinsdag 14 maart 2017 17:20 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Mooi spul! Dat het geen 4x4 is zal ook wel de reden zijn waarom jou oom hem in bezit heeft.. ik ken ze namelijk alleen 4x4.
Ah de inlegploeg! Dan moet je indd veel geduld hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was in Duitsland, in Bunde, voor een (dacht ik) italiaanse tent, als inhuurmachinist op een chinees schijthok van Zwagerman.. ideaal baantje, hele dag met 8 kraantjes op een rij op één rups in een weiland staan met 400-800 meter 40 inch in de haak boven een sleuf
Geduld? wadaggie van stalen zenuwen met de hele dag de meters op 140% en dan nog een metertje verder en 6 duitsers in de kranen om je heen die niet durven?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:36 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Ah de inlegploeg! Dan moet je indd veel geduld hebben.
Zo'n bulderpijp de hele dag aan je kop wordt je ook gek van denk ik...quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:59 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Zo'n Oshkosk m1070 heeft nu een CAT 18L met 700 pk erin. De Detroit heeft 12L en maar 500pk. Maar de Detroit is V8 de CAT V6.
Zelf jarenlang op een Scania 4 serie V8 gereden die gechipt was op 700pk inclusief klep om de pijp open te zetten. De hele dag hobbyen en er voor betaald krijgen... wat een tijden. Tegenwoordig niet meer te doen met al die Euro wetgeving.
Scania v8quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:59 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Zo'n Oshkosk m1070 heeft nu een CAT 18L met 700 pk erin. De Detroit heeft 12L en maar 500pk. Maar de Detroit is V8 de CAT V6.
Zelf jarenlang op een Scania 4 serie V8 gereden die gechipt was op 700pk inclusief klep om de pijp open te zetten. De hele dag hobbyen en er voor betaald krijgen... wat een tijden. Tegenwoordig niet meer te doen met al die Euro wetgeving.
Da's ook leuk werken idd, al heb je op die ene foto wel een beetje overdreven veel wielen onder die aardbolspijkermachine volgens mijquote:Op donderdag 16 maart 2017 15:05 schreef vaginabeheerder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort dingen heb ik een paar jaar gedaan, was wel leuk.
Die foto's zijn niet van mijquote:Op donderdag 16 maart 2017 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's ook leuk werken idd, al heb je op die ene foto wel een beetje overdreven veel wielen onder die aardbolspijkermachine volgens mij
Best bootje, marine?quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:21 schreef Henkerbedenker het volgende:
[ afbeelding ]
Die grote jongen dan. 42 metertjes. Bij zon kleintje wel dens aan boord geweest, was ook leuk!
46 liter diesel V12 biturboquote:Op maandag 20 maart 2017 15:53 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Wat voor motor ligt daar in?
een RR?
Nicequote:
We have a winnerquote:
Powned that one just todayquote:Op donderdag 16 maart 2017 21:21 schreef Henkerbedenker het volgende:
[ afbeelding ]
Die grote jongen dan. 42 metertjes. Bij zon kleintje wel dens aan boord geweest, was ook leuk!
Nice! , in dienst gezeten of gewoon eens de kans gehad om er effe mee te spelen?quote:
Niet in dienst geweest wel gesolliciteerd. Maar dat was een Duitse, plaatje is denk ik nlquote:Op maandag 20 maart 2017 18:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nice! , in dienst gezeten of gewoon eens de kans gehad om er effe mee te spelen?
Maar wel zelf gereden?quote:Op maandag 20 maart 2017 19:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Niet in dienst geweest wel gesolliciteerd. Maar dat was een Duitse, plaatje is denk ik nl
Nice!, dat gaat wel vooruit denk ikquote:Op maandag 20 maart 2017 21:49 schreef bluemoon23 het volgende:
Offshore regelmatig gevaren met de FRC Fast Rescue Craft bij het platform.
Vorige week ook nog toen ik weer op herhaling moest voor de veiligheidstraining.
Ik sta rechts op de foto
[ afbeelding ]
Waterjet met 180pk turbodiesel
Werkt wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 00:01 schreef Pajanus het volgende:
[..]
shit het plaatje werkt niet? is er een naam voor google?
wikipedia zegt mtu, maar heb niet echt verstand daarvanquote:Op maandag 20 maart 2017 22:38 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Weet je toevallig welk merk motor? MTU? Deutz??
Ja, alleen de 42 meter telt dus, jij je zin .quote:Op maandag 20 maart 2017 18:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Powned that one just today
Aan boord geweest telt heul niet.. 'mee gespeeld' says TT, dus ZELF bestuurd, duh!
Nizequote:
Ik was alleen aan boord; grootste vaarding wat ik heb bestuurd was een redelijk flauwe 14 meter motorboot/jacht/recreatieding.. toen had je daar volgens mij nog niet eens een vaarbewijs voor nodig, en zo wel, was ik stoutquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:09 schreef Henkerbedenker het volgende:
[..]
Ja, alleen de 42 meter telt dus, jij je zin .
Mwah, het zuipt dooie dino's, dus waarom nietquote:Op zondag 2 april 2017 16:50 schreef boertie het volgende:
Tellen niet mobiele dieselverbranders ook?
Zo ja, Een genset van 2000 KvA in een glasfabriek. V16 biturbo van 2600 pk. Perslucht gestart.
[ afbeelding ]
Diverse aanpassingen gemaakt aan het koelsysteem en daarna natuurlijk even proefdraaien
Mein Gott wat een geweld als dat ding direct naar 1500 rpm gaat. Heerlijk
Waar stond die fabriek dan? Is een gasturbine oid niet veel voordeliger als je zelf stroom op wilt wekken?quote:Op zondag 2 april 2017 16:50 schreef boertie het volgende:
Tellen niet mobiele dieselverbranders ook?
Zo ja, Een genset van 2000 KvA in een glasfabriek. V16 biturbo van 2600 pk. Perslucht gestart.
[ afbeelding ]
Diverse aanpassingen gemaakt aan het koelsysteem en daarna natuurlijk even proefdraaien
Mein Gott wat een geweld als dat ding direct naar 1500 rpm gaat. Heerlijk
Vaak zijn dat noodaggregaten.. en diesel is veel onderhoudsvriendelijker denk ik.quote:Op zondag 2 april 2017 21:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waar stond die fabriek dan? Is een gasturbine oid niet veel voordeliger als je zelf stroom op wilt wekken?
On topic kan ik trouwens ook nog een PistenBully toevoegen
quote:Op zondag 2 april 2017 16:50 schreef boertie het volgende:
Tellen niet mobiele dieselverbranders ook?
Zo ja, Een genset van 2000 KvA in een glasfabriek. V16 biturbo van 2600 pk. Perslucht gestart.
[ afbeelding ]
Diverse aanpassingen gemaakt aan het koelsysteem en daarna natuurlijk even proefdraaien
Mein Gott wat een geweld als dat ding direct naar 1500 rpm gaat. Heerlijk
Die zijn ook niet echt energiezuinigquote:Op zondag 2 april 2017 21:51 schreef derLudolf het volgende:
Waar stond die fabriek dan? Is een gasturbine oid niet veel voordeliger als je zelf stroom op wilt wekken?
Die fabriek staat in Moerdijkquote:Op zondag 2 april 2017 21:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waar stond die fabriek dan? Is een gasturbine oid niet veel voordeliger als je zelf stroom op wilt wekken?
On topic kan ik trouwens ook nog een PistenBully toevoegen
Grote kans dat ik (toen ik nog in de staalbouw werkte) heb meegebouwd aan de hal waar dit ding staat.quote:Op zondag 2 april 2017 23:02 schreef boertie het volgende:
[..]
Die fabriek staat in Moerdijk
Een gasturbine is niet echt ideaal als noodstoomvoorziening. Deze diesel is in 45 seconden online terwijl een gasturbine pas na enkele minuten online kan zijn. In een glasoven is dat vrij belangrijk ivm de koeling van de ovenwanden.
Ik dacht dat het permanente stroomvoorziening was: oftewel in een banenrepubliek waar gasolie bijna gratis is en goedkoper dan netstroom of ergens in de rimboe waar niet zoveel stroom is.quote:Op zondag 2 april 2017 23:02 schreef boertie het volgende:
[..]
Die fabriek staat in Moerdijk
Een gasturbine is niet echt ideaal als noodstoomvoorziening. Deze diesel is in 45 seconden online terwijl een gasturbine pas na enkele minuten online kan zijn. In een glasoven is dat vrij belangrijk ivm de koeling van de ovenwanden.
Zo'n vermoeden hadden wel al toen we nog even een elektromotor op de plaats moesten zetten. De halkraan hadden we niet zo veel vertrouwen inquote:Op maandag 3 april 2017 03:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Grote kans dat ik (toen ik nog in de staalbouw werkte) heb meegebouwd aan de hal waar dit ding staat.
Ik raad je daarom ook aan om altijd een helm op te zetten en voortdurend naar boven te kijken of er niet een stukje staal op je af komt.
Jep. De boel word continu op bedrijfstemperatuur gehouden.quote:Op maandag 3 april 2017 11:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar in 45 seconden draait hij... Wordt koelwater en olie dan ook constant verwarmd zodat hij direct vol gas kan draaien?
oh bij mij nog steeds niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Werkt wel.
Leopard II
[ afbeelding ]
quote:
Variatie; de 'betonpomp'quote:
Supercar rijden lijkt me ook wel eens leuk.. maar dan liever geen Spaghettibak.. en bij voorkeur zonder iemand ernaastquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:13 schreef ook_gek het volgende:
Ferrari Testarossa. Was toch wel de mooiste ervaring tot nu toe.
Nou, iemand naast je die je waarschuwt dat je nog 1 keer volgas moet voordat je NL weer inrijdt is ook tof . Zijn grenzen lagen een stuk hoger dan die van mij in eerste instantie .quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Supercar rijden lijkt me ook wel eens leuk.. maar dan liever geen Spaghettibak.. en bij voorkeur zonder iemand ernaast
Dat is idd wel ok.. ik zou het heel irritant vinden als je niet effe goed mag stampen..quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, iemand naast je die je waarschuwt dat je nog 1 keer volgas moet voordat je NL weer inrijdt is ook tof . Zijn grenzen lagen een stuk hoger dan die van mij in eerste instantie .
Ik zou me graag met de challenger hellcat een keer willen uitleven.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Supercar rijden lijkt me ook wel eens leuk.. maar dan liever geen Spaghettibak.. en bij voorkeur zonder iemand ernaast
Er waren/zijn toch wel meer die citycranes hebben ?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:41 schreef Sounddragon het volgende:
Gelukkig was volgens mij de RKB de enige toko in NL die ze heeft, of had, maar daar doe je een machinist geen plezier mee.. was ook geen hond die ermee op pad wilde..
offshore draaien noodstroom diesels draaien binnen een paar seconden, en dan gelijk volle belasting ja.quote:Op maandag 3 april 2017 11:52 schreef derLudolf het volgende:
Maar in 45 seconden draait hij... Wordt koelwater en olie dan ook constant verwarmd zodat hij direct vol gas kan draaien?
Ja, zat, wij hebben ze ook..garp is, dat we er 3 hebben in NL, en 5 mensen met een overdracht (interne instructie), en ik ben er daar één vanquote:Op woensdag 5 april 2017 00:32 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Er waren/zijn toch wel meer die citycranes hebben ?
Wagenborg Nedlift heb ik er ook wel mee gezien.
Een jaar of 10 terug moest ik een hijsklusje doen met Wagenborg, die machinist had ook een citycrane bij zich.
Ik noemde het een "legokraantje" , vond ie niet leuk
[..]
offshore draaien noodstroom diesels draaien binnen een paar seconden, en dan gelijk volle belasting ja.
Koelwater in het blok wordt continu verwarmd met "jacket water heaters" (geen idee wat dit in het Nederlands is)
Nee, helaas.. liet me erin foppen als flexibel ingestelde employee.. wist ik veel.. keertje op zo'n sleutelhangertje draaien, altijd leuk.. ja, mooiquote:
En hier maar stoer doen met zijn verhaaltjes over 200 tonners in de junglequote:Op woensdag 5 april 2017 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, helaas.. liet me erin foppen als flexibel ingestelde employee.. wist ik veel.. keertje op zo'n sleutelhangertje draaien, altijd leuk.. ja, mooi
200 tonners? ons kindje heeft al 700 ton alleen ballast, snorkelquote:Op woensdag 5 april 2017 20:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En hier maar stoer doen met zijn verhaaltjes over 200 tonners in de jungle
De werkelijkheid
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
kewl, volg je lessen of heb je je brevet?quote:Op zaterdag 8 april 2017 16:02 schreef mpc007 het volgende:
Qua auto's was een recente Audi TTS Roadster wel het leukst.
Volgende week vliegen in een Cessna, kan ik dat erbij schrijven.
Bij mij zat de eigenaar naast me die er op stond dat ik exact deed wat hij zei. Tot aan de max toeren door trekken want dan komt de Testarossa tot leven en dan pas ben je een Ferrari aan het rijden. Een scherpe door draai bocht.... we pakken hem helemaal aan de binnenkant bij het gras straks, ja de vluchtstrook dus. Op dat moment zeg ik exact hoe hoog je snelheid moet zijn en je stuurd in 1x in en houd dat vast. Je kijkt naar waar je heen moet rijden en als ik ja zeg trap je het pedaal door de vloer heen. Op een gegeven moment voel je de auto gaan plakken op de weg. Je voelt hem heel zwaar worden dan weet je dat de aerodynamica gaat werkenquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Supercar rijden lijkt me ook wel eens leuk.. maar dan liever geen Spaghettibak.. en bij voorkeur zonder iemand ernaast
Proeflesje. Denk er wel eens over brevet te halen zodra ik wat meer inkomsten heb en dan lid te worden van zo'n clubje. Was altijd helemaal verzot op Flight Simulator en dergelijke.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kewl, volg je lessen of heb je je brevet?
Les of voor de fun?quote:Op dinsdag 18 april 2017 08:54 schreef PascalDutch het volgende:
Ik mag ook eindelijk in dit topic posten, zaterdag een rondje op een Scania R410 gestuurd
Voor de fun, op het werk van mijn vader (en mij) mocht ik van mijn vader een rondje sturen (vader is chauffeur, ik orderverzamelaar) . Op eigen terrein uiteraardquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |