abonnement Unibet Coolblue
pi_169388604
Wat vinden jullie van 30 dagen challenges? Bijvoorbeeld dit soort fitness challenges:

http://www.30daychallenges.nl/30daysquatchallenge/

Ik heb er nu al meerdere gedaan en ik weet dat je natuurlijk nooit strakker word als je alleen maar dit soort dingen doet, maar ik vind het wel heel motiverend om op deze manier bezig te zijn. Gewoon het hele gevoel 'wauw ik kan dit'.

Ik vind trouwens vooral de challenges leuk waarin veel afwisseling zit. zoals deze:

http://www.30daychallenges.nl/30-day-bye-bye-belly-challenge/

Ben benieuwd of jullie ervaringen hiermee hebben en wat jullie mening hierover is!
pi_169388652
Niet geklikt.
pi_169388680
Onzin

30 dagen challenges en daarna?
  donderdag 9 maart 2017 @ 10:50:37 #4
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_169388756
Van een 30 dagen squat challenge wordt je vooral beter in squats. Het geeft je niet direct een betere kont. Net als dat zo'n 'bye bye belly' challenge echt je buik niet gaat plattrekken.

Het is leuk voor jezelf, zodat je kunt zien dat je beter wordt in dingen. Maar voor progressie en spieropbouw is wel wat meer nodig. En om strakker te worden en je buik weg te werken moet je vooral minder eten.

In dat 'bye bye belly' geneuzel roepen ze trouwens dat je met cardio vet verliest. Dat is niet fout, maar ze overdrijven wel aardig. Zolang je naast je cardio nog steeds (te-)veel calorieën naar binnen blijft schoffelen ga je echt geen calorie-tekort creëren en je speklaagje niet kwijtraken.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_169422216
maar er staat toch ook wel bij dat je goed op je voeding moet letten? ik denk dat dat sowieso wel algemeen bekend is. al zijn er natuurlijk best veel mensen die anders geloven of anders hopen.

ik vind het zelf vooral leuk als echte uitdaging om gewoon een maand lang echt elke dag wat te doen. dat geeft me wel een goed gevoel, gewoon het volhouden ervan :)
pi_169429209
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:20 schreef Silentndream het volgende:
maar er staat toch ook wel bij dat je goed op je voeding moet letten? ik denk dat dat sowieso wel algemeen bekend is. al zijn er natuurlijk best veel mensen die anders geloven of anders hopen.

ik vind het zelf vooral leuk als echte uitdaging om gewoon een maand lang echt elke dag wat te doen. dat geeft me wel een goed gevoel, gewoon het volhouden ervan :)
Dan doe je het toch gewoon?
pi_169434646
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:20 schreef Silentndream het volgende:
maar er staat toch ook wel bij dat je goed op je voeding moet letten? ik denk dat dat sowieso wel algemeen bekend is. al zijn er natuurlijk best veel mensen die anders geloven of anders hopen.

ik vind het zelf vooral leuk als echte uitdaging om gewoon een maand lang echt elke dag wat te doen. dat geeft me wel een goed gevoel, gewoon het volhouden ervan :)
Doe dan tenminste iets waar je wel profijt van hebt op de lange termijn. Heb je dat goede gevoel van het volhouden en wat het je oplevert.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')