abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 25 september 2017 @ 11:48:53 #251
388664 crew  Dotteke
pi_173984572
"Het is klaar", zegt Bas. "Ik zit hier bijna 10% van mijn leven, ik zit hier nu bijna 2, 5 jaar. Ik mis mijn vrienden en familie, mijn omaatje van 96 jaar". Bas gaat deze week nog naar huis.
Bas is niet vooruit te branden de afgelopen tijd, zo zegt hij.

Romy en Billy huilen, maar Billy begrijpt het heel goed.
Bas voelt zich thuis, maar het is klaar. Het is genoeg geweest, hij heeft bijna alles drie keer meegemaakt in Utopia.
"Laten we er nog een paar mooie dagen van maken", zegt hij



Bas vertrekt woensdag of donderdag. "Of niet", zegt hij er lachend achteraan.
De geitjes krijgen een goede plek, zo zegt Bas. Ook de pauwen en de eenden gaan mee. Voor de koeien heeft hij geen plaats, maar hij heeft net voor 3000 euro aan voer besteld.
Romy beloofd weer te gaan helpen met de koeien.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 25-09-2017 11:55:44 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 16:17:33 #252
388664 crew  Dotteke
pi_174009390
Bas roept iedereen bij elkaar. Hij verteld aan de groep dat er een actie is geweest voor het kinderboek van Victoria en hem. Er is toen 4000 euro opgehaald.
Nu Bas weggaat gaan Beau en Billu het kinderboek gaan overnemen en krijgen hier 1000 euro voor. De overige 3000 euro mag gebruikt worden voor een investering om iets te bouwen in Utopia

Maar in ieder geval hij heeft 3000 euro te verdelen, de bewoners mogen er een uurtje over nadenken en aan Bas vertellen wat men graag wil

(Linda zou wel graag een foodtruck willen. Billy heeft het over een varken en een corset. Ook het sto huisje komt weer voorbij.
Ook wordt aan stookhout gedacht voor de winter, spullen voor de luifel en keuken. Ook gereedschap wil men graag hebben.
Beau wil graag een restaurantje en een Vouis Luitton tas. Noah zou een piemel willen, maar hij wil het niet in Utopia laten doen) tussen haakjes heb ik uit de COS gehaald omdat ik dat zelf niet meegekregen.

Na met iedereen gesproken te hebben geeft Bas het geld aan:

B&B,
beton in sportschool,
en gereedschap.
Beau krijgt het geld onder beheer om toe te zien dat het allemaal goed verloopt


[ Bericht 12% gewijzigd door Dotteke op 26-09-2017 17:04:51 (foto toegevoegd) ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 26 september 2017 @ 16:41:03 #253
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_174009810
Utopia, dinsdag 26 september 2017.
Cemal: Bas heeft zo een interview, ik zag mensen.
René: Dus toch?
Bas: Wat?
René: Ga je vandaag naar huis?
Bas: Je hoort het zo.
Romy: Ik heb zo'n hongergevoel.
Bas: Oke, uh, volgende, we hebben ooit een actie gedaan voor mijn kinderboek, we hebben 4000 euro, 1000 euro gaat naar Billy en Beau, zij zullen het kinderboek overnemen en krijgen 1000 euro dan blijft er 3000 euro over, ik wil graag dat die 3000 euro gebruikt wordt als investering om iets moois voor Utopia te bouwen. 3000 is heel veel geld en in de buitenwereld wel 3 miljoen waard. Stilstaan is hier achteruit gaan, jullie hebben een uur de tijd om er over na te denken waaraan je het geld zou willen besteden, ik zal uiteindelijk bepalen waar de drie duizend euro naartoe gaat.
Billy: Drie duizend euro is echt heel veel geld.
Romy: Ik vind het heel mooi, ik heb wel wat dingetjes die ik zou willen.
René: Hoe ga je dat nou doen met dat kinderboek?
Bas: Een kleinere oplage.
René: Dus je hebt duizend euro nodig om het uit te brengen?
Bas: Een oplage van 200 boeken.
René: Wil jij niet een deel of Victoria?
Bas: Nee, dat hebben we hier gemaakt en niet om geld te verdienen.
René: Nu gaan die drie rooien weg en er is dan geen geld om een tweede druk te maken? Zonde man.
Bas: 50 procent gaat naar Rosalie (tekeningen in het boek.)en 50 procent gaat naar huis (welk huis?), 1000 euro laat ik hier want Beau gaat verder met het kinderboek.
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 17:08:37 #254
388664 crew  Dotteke
pi_174010381
Eerder vandaag heeft Bas op de toeter gedrukt, hij wil zijn standbeeld achter laten in Utiopia. Hij wil het op het dak van het penthouse zetten.
Met een paar man is het beeld naar boven gebracht.


[ Bericht 40% gewijzigd door Dotteke op 26-09-2017 17:30:59 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_174027130
En dan is het zover, er komt een bus het terrein oprijden de dieren van Bas worden opgehaald. Bas vraagt of Beau meegaat. Romy loopt er achteraan en vraagt of ze ook mee mag.
De geiten, de eenden, pauwen en een paar kippen gaan mee.
Beau zegt tegen Bas dat h et vast goed komt, ze gaan naar een goed plekje, troost ze haar vriend.
Bas had de geiten opgesloten maar ze lopen toch weer vrij rond. Ze zijn uit het hok ontsnapt en moeten gevangen worden. En daar hebben ze niet veel zin in die geitjes
Helaas krijgen we een streamlock en kunnen we niet zien hoe de diertjes gevangen worden.
Als we weer beeld hebben

Als we weer beeld hebben zitten de geiten in de bus en is Romy aan het huilen, ze wordt getroost door Bil die voorstelt om samen een keer naar de diertjes te gaan kijken.



Bas die altijd heeft gezegd zelf de dieren mee te nemen hoort dat de dieren goed terecht komen en er koppeltjes bijkomen.
Dan is het tijd om de pauwen te pakken, ook dan krijgen we weer een streamlock.

De pauwen zijn gevangen en zitten in de bus. Bas zoekt iets in de schuur. Wederom een streamlock.

Nu zijn de eendjes aan de beurt en ook dat mogen we niet zien.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 27-09-2017 11:30:29 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_174027528
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:21 schreef Dotteke het volgende:
En dan is het zover, er komt een bus het terrein oprijden de dieren van Bas worden opgehaald. Bas vraagt of Beau meegaat. Romy loopt er achteraan en vraagt of ze ook mee mag.
De geiten, de eenden, pauwen en een paar kippen gaan mee.
Beau zegt tegen Bas dat h et vast goed komt, ze gaan naar een goed plekje, troost ze haar vriend.
Bas had de geiten opgesloten maar ze lopen toch weer vrij rond. Ze zijn uit het hok ontsnapt en moeten gevangen worden. En daar hebben ze niet veel zin in die geitjes
Helaas krijgen we een streamlock en kunnen we niet zien hoe de diertjes gevangen worden.
Als we weer beeld hebben
[ afbeelding ]
Als we weer beeld hebben zitten de geiten in de bus en is Romy aan het huilen, ze wordt getroost door Bil die voorstelt om samen een keer naar de diertjes te gaan kijken.

[ afbeelding ]

Bas die altijd heeft gezegd zelf de dieren mee te nemen hoort dat de dieren goed terecht komen en er koppeltjes bijkomen.
Dan is het tijd om de pauwen te pakken, ook dan krijgen we weer een streamlock.
[ afbeelding ]
De pauwen zijn gevangen en zitten in de bus. Bas zoekt iets in de schuur. Wederom een streamlock.
[ afbeelding ]
Nu zijn de eendjes aan de beurt en ook dat mogen we niet zien.
"A joh, die beestjes krijgen het hartstikke goed", zegt Chipp tegen zijn verdrietige mede Utopianen. Romy wordt getroost door Noah, ze huilt, ze lacht, ze huilt, ze lacht.
Dan zitten alle dieren in de bus en is het tijd om afscheid te nemen.
"Als er iets is met de andere dieren die we hebben bellen we wel", zegt Bil.
"Zoveel plaats hebben we nu ook weer niet", zegt de man die de dieren op komen halen.
"Hebben jullie een goed restaurant", vraagt Chipp lachend.
Bas kan er ook wel om lachen.
ALs de diertje weg zijn gaan de meeste bewoners een sigaretje roken.
Bas vindt het niet zielig voor de dieren maar jammer vindt hij het wel.

En nu is het wachten op het vertrek van Bas, zal hij vandaag gaan of toch pas morgen. We gaan het zien.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_174028029
Als de dieren weg zijn, de peuken opgerookt roept Bas iedereen nog een keer bij elkaar.
Beau pinkt een traantje weg

Billy geeft Bas een schilderij , “verkocht zeker niet”, zegt hij lachend.

Foto van Freshfruit
Bas geeft aan dat hij om 12 uur vertrekt, de laatste dagen waren mooi.
Bas heeft 28 maanden in Utopia gezeten.
“Spannend”, zegt Billy. “er zullen veel mensen op je wachten”.
“Ik heb altijd woorden, maar ik heb ze nu niet. Thnx, je laat een ontzettend gat achter. Als er iemand onvervangbaar is ben jij het”, snikt ze
“Als er een is die gas geven kon was jij het wel”, zegt René.
Bas gaat zijn spullen pakken en gaat.

Romy is gepikeerd dat net iedereen iets tegen Bas heeft kunnen zeggen.
“Had je zelf net wat willen zeggen Beau”, vraagt Romy.
“Je weet hoe dat gaat”, antwoordt Beau.
Beau, Romy en de tweeling gaan het hek versieren, de ‘rode loper’wordt uitgelegd en ballonnen worden opgeblazen. Bas pakt zijn laatste spulletjes, de rest had hij gisteren al ingepakt.
Billy vraagt of Bas alles heeft, ze vindt het zo weinig. Dan valt ze hem snikkend in de armen.
“Ik hou van je”, zegt ze snikkend tegen Bas.
“Ik niet van jou”, zegt hij lachend terug, “misschien maakt het dat wat makkelijker”.


"Het wordt nooit meer hetzelfde", zegt Billy als Bas weg is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 27-09-2017 12:21:51 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_174028432
Dan is het zover, iedereen staat klaar voor het vertrek van Bas. Ccemal gaat zijn ABC opnoemen,
De S is van Slim sterk, stoer en Streamlock………………….
Het afscheidswoord van Cemal voor Bas mogen we niet horen.
De N van naturist en naakt.
De t van tactisch toyboy tv-ster gaat Cemal verder.



Met zijn alle lopen ze naar de poort, Bas zegt dat hij nu wel zenuwachtig begint te worden.

Dan nog even met zijn alle op de foto


“Oké mensen, maak er iets moois van. Alles is al gezegd”, zegt Bas.
En dan volgt het afscheid nemen. Als laatste neemt Beau afscheid van Bas.
En dan loopt Bas onder luid applaus de poort uit.

Beau moet huilen en achter een boom wordt ze getroost door José.


[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 27-09-2017 12:22:40 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 00:33:05 #259
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_174155066
Utopia, maandag 2 oktober 2017.
Billy: Noah zit er helemaal doorheen, hij is aan het knakken.
Noah: Ik kan niet meer, ik mis de buitenwereld enorm.
Jacco: Dat begrijp ik, maar waar komt dit opeens vandaan?
Noah: Ik haal geen energie meer uit de dingen,
Jacco: Je kan andere dingen zoeken om je energie uit te halen?
Noah: Al drie weken loop ik met mijn ziel onder mijn armen.
Jacco: Je kan er toch ook een nachtje over slapen?
Noah: Ik heb er al drie weken over nagedacht, maar ik kan niet meer, ik kon niet meer lol maken, ik voel me depri, één dag duurt hier wel één jaar. Ik sta al met één been buiten.
Jacco: Erg onverwachts.
Noah: Ik voel me erg alleen en ik heb het gevoel dat niemand mij erg zou missen wanneer ik weg ben.
Billy: We zijn er voor je liefie, het is een zware reis voor je, dat kunnen wij allemaal niet voorstellen.
Noah: Elke week duurt zo verschrikkelijk lang, ik voel me gewoon eenzaam, het is net of dat 'n dag hier een jaar duurt.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 00:35:11 #260
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_174155097
Utopia, maandag 3 oktober 2017.
deel twee.
(Dinsdag de nominatieronde, Noah geeft aan naar huis toe te willen.)
Demi: Natuurlijk zagen we wel dat je niet lekker in je vel zat, maar dit had ik niet verwacht.
Fay: Je bent op.
Noah: Ik ben helemaal op, ik zit hier al drie weken mee. Ik sta al met één been al buiten.
Fay: Weet je het voor 100% zeker?
Noah: Voor 1000 procent.
(Madilia en Noah knuffelen, Madilia geeft Noah een kus op zijn wang.)
Billy: Noah zit er helemaal doorheen, hij is aan het knakken.
Noah: Ik sta echt al met één been buiten.
Madilia: Ik heb voor het eerst in Utopia een jongen een kus gegeven.
Beau: Wie?
Madilia: Noah.
Beau: Op zijn mond?
Madilia: Nee op zijn wang.
  Moderator dinsdag 3 oktober 2017 @ 07:05:08 #261
388664 crew  Dotteke
pi_174156806
Vandaag zijn de nominaties in Utopia. We hebben afgelopen dagen kunnen zien hoe Billy door José wordt aangesproken op manipulatief gedrag. Op de heren Johan, Cemal en René waren het gemanipuleer en stookgedrag van Billy helemaal zat. De heren hadden zich verkleed en wilde niet meer met haar praten, het enigste wat ze nog tegen haar wilden zeggen was bzzz, bzzzzz

Dit betekende bijna het einde van de relatie van Romy en Cemal, want zij vond het maar niets dat Cemal zo tegen haar beste vriendin deed. Mocht het doorgaan deze ruzie dan wilde zij daar niet bij zijn en zou naar huis gaan, zei ze tegen haar vriend.

De heren hadden ook een rap opgenomen. Die scheen best hard te zijn, maar er werd geen naam in genoemd. Maar Billy was er van overtuigd dat het over haar ging en was des duivels. De heren waren er van plan om tot en met de stemmingen niet met Billy te praten
Ze zou ook van een ieder drie stemmen krijgen. Ook José dacht er over om Billy drie stemmen te geven. De groep was het niet met het gedrag van de jongens eens, verkleed in een pak, rare geluiden maken, en ook nog een rap aan het maken waren. Ze vonden het pestgedrag.

Er werden dan wel geen namen genoemd in de rap, Maar het was voor iedereen duidelijk dat het over Billy ging. Billy snapte er helemaal niks van, ze ging dan ook alle bewoners langs en vertelde dat dit niet kon. Dat ze zich schaamde en dat ze op deze manier nooit meer aan een baan zou komen. Met name Romy en Beau hebben alles aangedaan om de mannen tot andere gedachten te brengen.

Maar Billy zou Billy niet zijn als ze niet zou gaan proberen het tij te keren.
Gisterenmiddag is het haar dan eindelijk gelukt om zowel René als Cemal om haar vingers te winden. Gisteravond heeft ze ook een gesprek met José gehad.

José liet zich niet zomaar inpakken door mooie praatjes van Billy. Zij heeft duidelijk verteld wat ze van Billy vindt.

Ze vindt Billy dominant. Ook gaat Billy bij ieder gesprek gelijk in de aanval. Ze is manipulatief en kaffert ze mensen uit. José vindt Billy niet integer. Volgens José zijn de mensen bang van haar. Ze leest mensen de les, José haalt als voorbeeld Noah aan over het kapot maken van een camera van de week.

Billy schiet in tranen en vindt het erg dat José haar zo ziet. Zo is ze helemaal. Volgens Billy is ze een mensenpleaser en erg onzeker. Andere Utopianen zeiden altijd dat ze eens meer voor zichzelf op moest komen en dat doet ze nu.

Billy is er van geschrokken en had niet verwacht dat José zo over haar dacht. Menig traantje rolt over haar wangen. Billy zelf vind dat ze het allemaal zo goed doet, ze bedoelt het allemaal zo goed zijn. En doet ze het niet goed zijn het natuurlijk allemaal emoties.

Op het einde van het gesprek begreep José Billy en namen zijn met een knuffel afscheid van elkaar. Billy zou over de woorden van José nadenken en kijken wat ze er mee kon doen. Ze kreeg ook nog een compliment van José, dan dat was dat ze gestopt was met roken.

De kans dat ze van deze drie mede bewoners npg stemmen gaat krijgen is nu aanzienlijk minder. Alleen Johan bleef bij zijn standpunt hij is echt heel erg boos omdat hij haar dingen heeft horen zeggen,. Hij heeft Billy onder andere horen zeggen dat hij net zoals Jessie
is, alleen was Jessie intelligenter en hij neukte haar tenminste nog. En dat de heren een toneelstukje speelde.

Dit was dan ook de reden waarom ze zich verkleden in pakken en rare geluiden voort brachten.

Johan is een beetje teleurgesteld omdat twee andere heren hun plan om drie om tot aan de nominatie niet meer met Billy te praten gebroken hadden. Hij zou zich aan zijn belofte houden en tot de nominaties niet met haar praten. Billy heeft het geprobeerd maar Johan houdt het stug vol ondanks het inpraten van Romy en Beau.

De overige bewoners vonden het moeilijk om te bedenken wie ze hun stem zouden geven veel zouden op Noah of madilia gaan, zeker al 4 × 3 stemmen op Billy. Totdat gisteren Noah kwam met het verhaal dat hij zich niet thuis voelde in Utopia graag naar huis wilde.

Dachten we dit keer een stemming krijgen waarin niemand naar huis gestuurd wilde worden. Kwam gisteren Noah en één keer uit het niets met het feit dat hij zich niet gelukkig voelde in Utopia en graag naar huis zou gaan, hij is gisteren iedereen afgegaan dat hij naar huis wilde. Dus hoe de nominatie gaat verlopen, we gaan het vandaag allemaal meemaken.

[ Bericht 20% gewijzigd door Dotteke op 03-10-2017 07:38:05 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:24:05 #262
388664 crew  Dotteke
pi_174160619
Voor dat de stemmingen gaan beginnen weet Billy nog niet op wie ze haar stemmen gaat geven. Zal ze Johan wel of geen stemmen gaan geven. Geeft ze hem geen stemmen zal hij zich kut gaan voelen dat hij het wel gedaan heeft.
Ze gaan de eerste 4 maanden niet naar huis, dat weten we allemaal, zo zegt Billy. En ze heeft geen zin om zo 4 maanden met elkaar om te gaan.

Billy krijgt het advies om niet vol op Johan te gaan, maar 1 is niet erg.

"Dat we elkaar lief vinden dat weten we wel. Anders wordt je niet zo boos op elkaar. Ik heb hem een brief geschreven op advies van”, … zegt Bil

Bil denkt dat Johan haar negeert omdat hij om haar geeft, en niet weet hoe met zijn gevoel om te gaan.
Iedereen denkt al waarom gaan die niet met elkaar, ze draaien alleen maar om elkaar heen, zegt Billy.

Billy is er van overtuigd dat Johan om haar geeft, want anders zou hij niet zo boos zijn op haar, ze vinden elkaar lief, dat kan niet anders. Zegt ze nogmaals

Billy raakt gefrustreerd, ze wordt echt boos, hij praat gewoon niet met me.
Ze huil weer, ze kan niets doen en moet wachten, ze raakt er gefrusteerd van, ze heeft ook geen reactie op haar brief gehad.

Billy gaat weer huilen, en dan kom ik straks na een operatie in een huis waar spanning is. Ik kan er niet tegen dat iemand mij negeert, ik word dan helemaal leip.
“Trek dan je bek open. Ik heb echt zin om hem een klap voor zijn bek te geven, serieus. Ik kan hier zo slecht tegen, ik raak hier zo opgefokt van. Laat hij dan recht in me bek zeggen dat ik een kuthoer ben”.

Billy durft niet naast hem te zitten bij de computer, of in dezelfde ruiimte te zijn als Johan.
Gelukkig krijgt ze een compliment van Romy, die zegt dat Billy er zo mooi uit ziet.
Billy is zenuwachtig dat degene die ze dacht na haar operatie nodig dacht te hebben er niet meer is. Ze voelt zich 180. "wat een hel, wat een hel", zegt ze.


[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 03-10-2017 11:46:00 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:35:49 #263
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_174162339
Utopia, dinsdag 3 oktober 2017.
(Zo de stemmingen.)
Linda: Ik doe deze jurk aan, maar ik draag het liefst nu een spijkerbroek.
Madilia: Het is wel voor de stemming.
Linda: Ik ga me niet alleen optutten voor de stemmingen.
Madilia: Ikke wel, ik kom op de tv.
Jacco: Sta je thuis ook zolang voor de spiegel, mijn god.
Madilia: Mooie broek Romy maar waarom doe je geen witte blouse aan?
Romy: Nee, ik draag deze rode trui, wil meer kleur dragen.
Fay: Ben je er klaar voor Johan?
Johan: Ja.
Fay: Heb je er zin in?
Johan: Ja, effe een peukie en dan de stemming.
Romy: Wat raar dat we maar veertien nominatiebordjes hebben.
Beau: Ja, ik had gedacht dat er nog wel een nieuwe inwoner zou komen.
Romy: De vervanger van Bas komt denk ik pas over 'n week.
Billy: Ik kan niet meer jongens.
Demi: Ben je er klaar voor Noah?
Noah: Ja best wel.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:36:57 #264
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_174162361
Utopia, dinsdag 3 oktober 2017.
Zo de stemmingen.
(José krijgt pijpekrullen.)
Romy: dan doe ik een beetje meer volume in je haar, dan pak ik een beetje haarlak.
José: Haha, leuk die krullen, een beetje Shirley Temple met die pijpekrullen.
Romy: Of wil je dat ik die pijpekrullen eruit kam, dat ziet er ook heel mooi uit op de televisie.
José: Ik ga wel even vragen of dat het zo goed is.
Billy: Wat mooi.
Madilia: Jose je lijkt wel tien jaar jonger.
José: Nou dan doen we dit elke dag.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:38:42 #265
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_174162398
Utopia, dinsdag 3 oktober 2017.
(De bruine kip.)
Romy: Heeft Bas die bruine kip ook meegenomen?
Chipp: Die bruine kip die uren op je schoot kan zitten en zindelijk is?
Romy: Ja?
Chipp: Die heeft Bas ook meegenomen.
Romy: Wat erg, die kip hoort in Utopia, waarom eigenlijk? Die bruine kip was eigenlijk niet van Bas.
  Moderator dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:32:51 #266
388664 crew  Dotteke
pi_174163956
En dan is het zover, wat later dan we gewend zijn. Het stemmen gaat beginnen.
Het is José die naar de brievenbus loopt om de enveloppe met de publieksstemmen op te halen.



De eerst publiek stem is voor Billy, verrassend zeg, is haar antwoord.
De 2de publieksstem is voor Romy Die is verbaasd, dat ze een stem heeft. Ze moet het even laten bezinken.
De 3de publieksstem is voor Fay.

Billy
Daar zijn we weer, de stemmingen, zde afgelopen weken is er veel gebeurd, zegt Billy. Bij haar is hardwerken loont.
Ze vindt dat Fay het goed heeft gedaan. Billy vindt het lastig dat Fay geen kritieken kan verdragen.
Ze heeft ook aan Madi en Linda gedacht, maar dat ga ik ook niet doen want er is namelijk iemand die naar huis wil en dat is Noah. Hij krijgt 3 stemmen van Bil
Demi.
Mijn stemmen stonden al helemaal vast, maar er is het een en ander veranderd.
Noah je zit niet lekker in je vel, je krijgt daarom 2 stemmen van mij.
De derde stem van Demi gaat naar iemand die nu stil staat en wel een duwtje in de rug kan gebruiken. Madilia.
José
Mijn eerst stemronde, ze schijt 7 kleuren zegt ze
Het stond eerst vast en toen weer niet. Toen weer vol op iemand. Na een paar goede gespreken hebben haar doen twijfelen en haar vannacht wat anders hebben doen besluiten. Ze wilde eerst vol op Bil
Ze gaat nu alleen waarschuwingsschoten lossen
1 stem voor Bil
1 stem voor een die zoveel kan maar weinig uit komt. Als hij beter zou luisteren, hij kan goed praten. Hij zou er dan alles uit kunnen halen. Dus 1stem voor Chipp.
De derde stem gaat op Demi, ze stemt niet op Fay omdat die vrijstelling heeft. Maar ze ziet de tweeling als 1.
Romy
Ik wil toch even zeggen is mijn eerst publiek stem in 1,5 jaar, dus dank je wel
Ook Romy is vaak geswitcht.
Haar stemmen gaan naar iemand die daar klaar is, “Noah, mijn lieve schat. Godverdomme, daar ga ik weer zegt ze huilend. Ik ben wel trots op je. Je komt met een verhaal binnen en dat vindt ik heel dapper
Haar 3 stemmen gaan naar Noah.
Beau
Ook zij vindt het spannende en vaak is het veranderd.
Beau heeft het meeste met Linda gehad en dat ging alleen maar over voedsel.
Madilia ga eens uit je comfort zone, koop eens een paar laarzen en ga eens in de modder staan en niet meer in bed liggen
Johan hou het classy.
Maar mijn 3 stemmen gaan naar Noah. “Romy zei het heel mooi. Ik denk dat iedereen het opgevangen heeft buiten”.
Fay
De stemmen van Fay stonden tot gisteren vast en heeft toch beacht ze te gaan verdelen
Noah krijgt 2 stemmen, hij staat al met een been buiten. Ze stemt liever op iemand die niet meer wil blijvan dan op iemand die niet wegwil
Gaat mijn stem naar iemand die mij heeft gekwetst, dat is René
Zet ik hem op Madilia, we hebben al eens op je gestemd dat je verder moet gaan, iets moet ondernemen.
Ik stem een op Madilia, niet omdat ik wil dat je naar huis gaat maar als motivatie. “Je krijgt alle handen, pak ze. Je bent zeker van toegevoegde waarde maar laat het zien”.
Madilia
Zij heeft gekeken naar de groep, niet naar het geld
Madila laat zich niet tegen houden op iemand te stemmen
Ze heeft vooral gekeken wie zorgt voor de meeste nativiteit
Als motivatie 2 stemmen op Fay
1 stem voor Noah.
Linda
Haar stemmen stonden vast, maar ze is toch nog geswitcht.
Als iemand niet gelukkig is wie ben ik dan om hem tegen te houden. 2 voor Noah
Ik heb niet ingestemd met de wedstrijd, ik wil stemmen op wie ik wil
1 stem voor Fay.

Chipp
Heel veel gebeurd, heel veel veranderd.
Hij vindt net dat de stemmen zijn om op iemand te stemmen die naar huis wil, dat heeft hij al gedaan.
Hij geeft zijn 3 stemmen aan Madilia.
Cemal
Houdt het kort, veel heisa, veel wantrouwen. Dat is allemaal uitgesproken
Een akkefietje is hem blijven steken, Billy je krijgt er een van mij, ik heb me echt rot gevoeld.
Hij sluit zich bij Chipp aan, maar je kan niet iemand hier houden die al met een been buiten staat.
Cemal hoopt wel dat hij buiten hulp gaat zoeken om hem te helpen
2 stemmen voor Noah

Johan
Mijn eerste stemming, er is veel gebeurd sinds ik binnen ben
Zeker door een iemand flink gekwetst.
Hi jheeft een uitgesproken mening en wijkt niet van zijn weg af.
“Daarom krijg jij er 3”, zegt hij tegen Billy
Jacco
Jahhhhhhhhha zegt Jacco, het zijn best rare maanden geweest. Veel met Linda gehad maar Noah wat mag jij trots zijn op jezelf
Als je maar 1 iemand hebt bereikt mag je trots op je zelf zijn
Hij geeft 3 stemmen aan Noah

Noah
Mijn tweede stemming en weer is het spannend.
Ik voel me niet goed in de groep, dus ben blij met wat ik krijg nu. Ik zie het positief en ben bij dat ik naar buiten kan.
Ik heb gekeken naar persoonlijke doelen, Madilia, je krijgt er 1 van mij.
Linda ik vind je een topper en dat weet je, maar persoonlijk doel/ IK ga je er 2 geven omdat ik vind dat je die schop harder nodig hebt dan andere, dit gaat om haar afvallen
René
Tja, laatste nominatie, zegt René, maar Bil zegt dat er nog een komt.
Respect voor jullie allemaal, zegt hij, Mensen buiten weten nog niet wat we meemaken.
We hebben echt 40.000 euro goed gemaakt met zijn alle. H ij is twee weken wakker geworden met een rot gevoel, hij had het iedee dat hij gepest weerd. Beau je bent een topper maar toch heb ik het idee dat je me ontwijkt. 1 stem voor jou
Chipp, krijgt ook een stem.
Billy, we hebben een heel volwassen gesprek gehad, toch had ik liever gehad dat je eerder naar me toe kwam, dan kwam ik ook niet voor verrassing, 1 stem voor Bil

De uitslag is
Billy, met 7, Madilia met 6 en Noah met 21 stemmen zitten op de bank.


“Ik ben zo kwaad, fokking pannenkoek, hij wil me gewoon naar huis hebben. Heeft hij even pech”, zegt Billy na de stemming

Schema van Gizmogirl

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 03-10-2017 14:05:49 (img code vergeten bij foto linda) ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_174164497


[ Bericht 33% gewijzigd door Zeyina op 03-10-2017 13:57:43 ]
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  Moderator dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:42:43 #268
388664 crew  Dotteke
pi_174165620
Romy kan het niet laten. Ze gaat naar Johan en vraagt hem of hij niet met Billy wil praten voordat ze geopereerd wordt.

Johan zegt dat het gesprek komt wanneer hij aan toe is. Romy hoop dat hij vandaag zijn trots op zij kan zetten en vandaag met Billy gaan praten want ze heeft spanningen in haar lijf voor de operatie.

. Je kan beter zeggen wat ben .jij een vies vreselijk kut wijf dan dit. Romy zegt dat ze denkt dat Johan heel erg om Billy geeft anders zou hij niet zo reageren.

" Bij een ander is het na twee dagen koek en ei, dat is prima"' zegt Johan"maar bij mij duurt het wel even. Als je bepaalde dingen over iemand zegt dan sta je achter", zegt Johan. W
"Ze geeft wel echt heel veel om je", zegt Romy tegen Johan "Ze is er echt kapot van", zegt Romy. . Romy blijft maar proberen Johan de uitspraak te ontlokken dat hij gevoelens voor Billt heeft, maar Johan ontkracht dit.

" Ik ga Billy wil even zeggen dat dit jouw ding is", zegt Romy. Romy vraagt of het nog wel goed te maken is. Het zal misschien wel goed komen, maar nooit meer zoals het geweest is.
Voor Johan is het contra all delate.. Romy blijft het proberen volgens mij speelt er meer tussen jou en Billy. Maar Johan ontkent dit. Als Romy naar loods terugloopt zegt ze wat een moeilijke man is dit zeg. In de loods zegt ze wat een moeilijke man dit zeg hier wil je nog niet dood meer gevonden worden. Ze brengt Billy gelijk verslag van het gesprek, Billy is verbaasd als ze hoort dat het nooit meer wordt wat het geweest is, ze gaat niet meer haar best doen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Dotteke op 03-10-2017 14:52:34 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:39:38 #269
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_174174312
Utopia, dinsdag 3 oktober 2017.
(Drie genomineerden, Billly, Madilia en Noah. )
Inwoner Noah heeft aangegeven naar huis toe te willen.)
Noah: Ik woon hier bijna drie maanden, maar ik ben klaar, ik zal geen spijt hebben en ook niet wanneer ik thuis ben.
José: Maar heb je hier veel tegenwerking gehad?
Noah: Nee, maar ik kon de hele dag in het bos zitten zonder dat ze zich afvroegen "waar is Noah."
René: Het grappige zou zijn wanneer we anoniem mochten stemmen.
Noah: Ja anoniem stemmen, trouwens ik wil maandag met een klapper weggaan haha, ik wil iets doen waar jullie het over twee maanden nog over hebben.
René: Ik verzin wel wat.
Noah: Weet je, gooi een dikke granaat naar binnen ofzo haha.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:51:55 #270
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_174174836
(Via een stemmingsronde naar huis.)
Romy: Noah dacht dat dit de laatste stemmingsronde was, hij wist niet dat er nog een stemmingsronde in november is.
Billy: Ja wat dan? Straks blijft Noah en dan moet ik naar huis.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 01:10:28 #271
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_174180912
(Een publieksstem voor Romy.)
Romy: Nou ik heb voor het eerst in de anderhalf jaar een publieksstem, ik denk omdat ik heel veel bij ruzies sta,
Cemal: Dat zeiden ze ook al eerder tegen mij " kies je battles".
Romy: Waarom denk jij dat ik de publieksstem gekregen heb Cemal?
Cemal: Ik denk inderdaad dat je te veel bij discussies staat.
Romy: Maar nou wil ik hem de volgende keer niet meer, een keer is niet erg, ik schrok wel toen ik hem kreeg, Madilia zei "ik snap het eigenlijk wel, want je bent bij heel veel betrokken."
Cemal: Is ook zo.
  Moderator woensdag 4 oktober 2017 @ 12:45:16 #272
388664 crew  Dotteke
pi_174186390
Vandaag zijn de twee nieuwe aspirant bewoners van Utopia binnengekomen. Het zijn de 21-jarige Senna en de 22-jarige Mel doet in de bloemen en Senna wil graag op de akker wintergroentes gaan verbouwen en in de zomer aardbeien.

Hij werkt al vanaf zijn negende op de markt en wil dit ook in Utopia gaan doen. Ook heeft hij al braderieën opgezet.

Mel werkt bij zijn vader in het bedrijf met de bloemen. Ook met het verzenden van bloemen heeft hij verstand.en logistiek is hij erg goed heb je wat ook in Utopia gaan doen. Mel heeft geen relatie. Senna heeft wel een vriendin sinds 1,5 jaar, hij heeft met zijn vriendin besproken wat er allemaal kan gaan gebeuren als hij in Utopia zit. Beide heren hebben hun opleiding niet afgemaakt. Mel heeft een vervelende tijd achter de rug, hij heeft niet verteld wat is of waarom.



[ Bericht 12% gewijzigd door Dotteke op 04-10-2017 13:14:39 (foto toegevoegd) ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:51:24 #273
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_174195119
Utopia, woensdag 4 oktober 2017.
(Drie genomineerden" Billy, Noah en Madilia. Noah wil naar huis.)
Beau: Hoe is het met je?
Noah: Ben zo moe, ben zo blij om naar huis toe te gaan, het is echt klaar.
Beau: Ik dacht misschien trek je nog bij?
Noah: Heb al twee nachten niet geslapen.
Beau: Waar pieker je dan over?
Noah: Of dat ik wel de juiste beslissing maak om naar huis toe te gaan.
Beau: Is het echt klaar voor jou?
Noah: Ja, ik ben heel erg opgelucht dat ik maandag naar huis toe kan.
Beau: Is het de vrijheid?
Noah: Ja, de vrijheid, dat ik wanneer ik buiten ben me gewoon terug kan trekken, ja Beau, ik ben er echt weer aan toe om naar buiten te gaan, Utopia is voor mij geslaagd en dat geeft me zo'n goed gevoel, maar ik ben gewoon op, ik ben moe, ik kan niet meer, maar ik heb nog wel energie om nog wat dingen af te maken.
Visumhouder Senna: Ik zou eigenlijk willen dat je blijft ouwe, want ik had graag met jou hier wat willen opzetten.
Noah: Ja, Beau zegt net ook, "ik had gehoopt dat je nog bij zou trekken Noah."
Visumhouder Senna: Kan toch?
Noah: Nee, het is echt klaar, ik kan niet meer, ik wil maar een ding en dat is naar huis.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:55:52 #274
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_174195265
Utopia, 4 oktober 2017
(Noah is genomineerd en zegt heel graag naar huis te gaan.
Romy: Ik vraag me af of dat Noah echt wel naar huis toe wil gaan of dat hij zich echt niet gelukkig voelt.
Beau: Nee, ik heb net met Noah gesproken, hij zegt dat hij heel moe is en echt helemaal op is.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 20:01:41 #275
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_174195450
(Visumhouders Senna en Mel.)
Linda: Ik vind ze alle twee leuk.
Madilia: Dat is een ding wat zeker is, grappig is het dat Beau nu al een voorkeur heeft.
Linda: Ja voor Mel, ga er maar vanuit dat het Mel wordt, de tweeling, Beau, ze zijn voor Mel, ze zijn net een halve dag binnen.
Madilia: Aan de ene kant maakt het me niet uit wie er blijft.
Linda: Het zijn twee harde werkers, Mel op bloemenveiling en Senna werkt op de markt.
Madilia: Ik zie er niet tegenop dat ze op de vide slapen.
Linda: Ik ook niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')