abonnement Unibet Coolblue
pi_169612061
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:14 schreef Salvad0R het volgende:
Netjes.

Lekker voor al die azijnzeikers die lopen te huilen als kleine meisjes dat je "agenten had bekogeld" en "hulpdiensten hebt aangevallen" .
Moet je als Turk eens proberen, dingen naar agenten gooien.
pi_169642783
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 21:19 schreef AMFACAB het volgende:

[..]

Die schijn je ook gewoon te krijgen als er rondom het stadion iets gebeurt.. Ze kwamen me seizoenskaart meenemen toen ik vast zat en heb daarna Ajax gebelt en die zeiden dat ik moest wachten op bericht van de KNVB over hoe en wat en dat een stadionverbod er dik in zit
Toch een verlies voor de club en stadionbezoekers dat ze een sfeermaker zoals jij nou enige tijd moeten missen.
  maandag 20 maart 2017 @ 00:00:50 #103
357045 Grifte
Feijenoord
pi_169643006
Alleen al genieten hoe je alle ultra-clichés in je username hebt verwerkt.

Helaas geen UI met Stoon Island logo of iets met de tekst 'Stop Stadionverboden' om het compleet af te maken.
pi_169649575
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 00:38 schreef AMFACAB het volgende:
Aanvallen? Hulpdiensten?

ME is er puur om reacties uit te lokken..
Want toen ze vroegen of je weg wilde gaan....tsja, toen provoceerden ze jou zeker? En zelfs zo erg dat je met blikjes ging gooien?

Ben je echt mentaal zo debiel dat je op die 'provocaties' van de ME in moest gaan?
pi_169649608
En verder jammer van je dat je je straf accepteert. Zoals een beetje vent wel zou doen.
pi_169677046
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En verder jammer van je dat je je straf accepteert. Zoals een beetje vent wel zou doen.
Wat een gelul man. Als je er onderuit kan komen, dan grijpt iedereen die kans aan.
pi_169981471
Straf accepteren? Heb de boete gewoon betaald hoor en ik belde Ajax hoe het zit met mn seizoenskaart en ze zeide dat ik hem terug krijg, ben er gister gewoon bij geweest op mn eigen seizoenskaart. Maar ik had natuurlijk even moeten zeggen dat ze vergeten zijn me een stadion verbod te geven? _O- _O-
pi_169981636
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 00:00 schreef Grifte het volgende:
Alleen al genieten hoe je alle ultra-clichés in je username hebt verwerkt.

Helaas geen UI met Stoon Island logo of iets met de tekst 'Stop Stadionverboden' om het compleet af te maken.
Genieten he, nog lekker wezen kopschoppen gister middag? _O-
Feyenoorders hebben met dit totaal geen recht van spreken.
pi_169981875
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Want toen ze vroegen of je weg wilde gaan....tsja, toen provoceerden ze jou zeker? En zelfs zo erg dat je met blikjes ging gooien?

Ben je echt mentaal zo debiel dat je op die 'provocaties' van de ME in moest gaan?
Ten eerste : blikje, niet blikjes. Ten tweede : ME vraagt je helemaal niks, je kan hooguit een paar klappen krijgen. En als laatste, alcohol laat je minder slimme dingen doen en nee ik ga het niet nog is doen, is geen SV waard.
pi_169988042
Als je al niet zo slim bent brengt alcohol je inderdaad nog eens tot nieuwe dieptepunten. Verder helemaal gelijk dat je ze er niet op wijst hoor.
  dinsdag 4 april 2017 @ 12:29:17 #111
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169992700
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 21:35 schreef AMFACAB het volgende:

[..]

Ten eerste : blikje, niet blikjes. Ten tweede : ME vraagt je helemaal niks, je kan hooguit een paar klappen krijgen. En als laatste, alcohol laat je minder slimme dingen doen en nee ik ga het niet nog is doen, is geen SV waard.
Als de ME moet ingrijpen dan is het stadium van praten en kopjes thee drinken wel voorbij.

Maar doe vooral stoer met blikjes gooien en alcohol de schuld geven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_169993418
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 21:35 schreef AMFACAB het volgende:
Ten eerste : blikje, niet blikjes.
Oh gelukkig, nu ben je een iets minder erge idioot.
quote:
Ten tweede : ME vraagt je helemaal niks, je kan hooguit een paar klappen krijgen.
Inderdaad; de ME geeft nooit aan om het plein te verlaten of wat dan ook. Ze komen aan, wachten een paar seconden en rammen er vervolgens op los.
Ja, vast.
quote:
En als laatste, alcohol laat je minder slimme dingen doen en nee ik ga het niet nog is doen, is geen SV waard.
Of je ziet gewoon in dat je je als een kneus gedragen hebt.
Nu ga je weer de grenzen opzoeken van wat je wel mag doen zonder dat je een SV krijgt. Dan blijf je nog steeds een kneus.

Gast, zoek een leven.
pi_170010465
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:

Nu ga je weer de grenzen opzoeken van wat je wel mag doen zonder dat je een SV krijgt. Dan blijf je nog steeds een kneus.

Gast, zoek een leven.
Als je nooit bij een voetbal wedstrijd bent geweest stop dan gewoon met praten, je hebt geen idee waar je het over hebt.
pi_170010526
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 april 2017 00:46 schreef AnanYaw het volgende:
Als je al niet zo slim bent brengt alcohol je inderdaad nog eens tot nieuwe dieptepunten. Verder helemaal gelijk dat je ze er niet op wijst hoor.
Shit happens, zelf ook al meerdere keren aangegeven in dit topic dat het dom was en dat ik het niet had moeten doen, verder vind ik dat mensen er heel erg overdreven op reageren.
pi_170014335
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 23:46 schreef AMFACAB het volgende:
Als je nooit bij een voetbal wedstrijd bent geweest stop dan gewoon met praten, je hebt geen idee waar je het over hebt.
Apart. Ik heb honderden wedstrijden bezocht, maar ik heb nooit de neiging om een blikje naar de ME te gooien.

Waarom heb jij dat wel? Omdat de ME 'provoceerde' ( :') ) of omdat je gewoon een kronkel in je kop hebt? En nee, bier is geen excuus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')