Ik ben twee meter, heb verschillende (kleine) auto's gereden en de enige waar ik niet normaal in kan zitten was een Kia Sorento uit 2014, dus ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgtquote:Op vrijdag 24 februari 2017 03:44 schreef Metalfrost het volgende:
'Nee' gestemd. Ik zal er met mijn 2.04m er niet in kunnen passen, alsmede de meeste auto's.
Het hebben van lengte verschilt per persoon, bij mij zit dat 'm vooral in de benen en schoenmaat. Wat daaruit resulteert is beknelling tussen knie, dashboard en stuur of dat de voeten niet op de pedalen passen. Bovendien, de laatste keer dat ik auto's paste was ik 30 kg zwaarder in lichaamsgewicht, denk dat dat ook wel meespeelt. Of meespeelde wat dat aangaatquote:Op maandag 4 december 2017 11:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben twee meter, heb verschillende (kleine) auto's gereden en de enige waar ik niet normaal in kan zitten was een Kia Sorento uit 2014, dus ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt
Eens, voor dat soort gevallen gewoon een modervette V6 of V8 via Snapcar regelenquote:Op dinsdag 21 november 2017 20:16 schreef Fer het volgende:
Ik zou het wel willen en zelfs de zomervakantie zou lukken, aangezien ik dan ook niet veel haast heb. Maar straks komt de wintersport er weer aan. Heel vroeg vertrekken en dan lekker 200 over een lege autobahn voor slechts 50¤ diesel, dat doet die Tesla niet na.
Doe maar 85k in euro's dan. De S stond oorspronkelijk op de kaart voor 50k dollars en kost rond de 85k.quote:Op dinsdag 21 november 2017 20:50 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. zo kan je het natuurlijk niet meer vergelijken met een eGolf o.i.d
Die 50K wordt dus al snel 60K met de nederlandse BTW erbij.
Een Model S een middenklassekarrtje noemen . Een fossiele Audi A7 (voorsprong door techniek )met dezelfde specs is aanzienlijk duurder in aanschaf.quote:Op woensdag 20 december 2017 20:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Doe maar 85k in euro's dan. De S stond oorspronkelijk op de kaart voor 50k dollars en kost rond de 85k.
85k voor zo'n middenklassekarretje.....
O ja, en het antwoord is 'nee'.
En extreem veel milieuvriendelijker.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:20 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een Audi A7 (voorsprong door techniek )met dezelfde specs is aanzienlijk duurder in aanschaf.
Altijd aandoenlijk als petrolheads zich bekommeren om het milieu.quote:Op vrijdag 22 december 2017 00:09 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
En extreem veel milieuvriendelijker.
Bron? De PHEV's bij ons in de pool doen minimaal 1:23 en worden overdag geladen met stroom van de zonnepanelen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:31 schreef PluggieOD het volgende:
De Mitsubishi lease PHEVs waren echt het meest vervuilende dat NL op autogebied heeft gezien de laatste 15 jaar.
Mensen met een elektrische auto kunnen geen benzine betalenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 08:29 schreef dopfles1 het volgende:
Mensen die electrische autos haten kunnen er gwn niet 1 betalen
Zelf je brandstof betalenquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mensen met een elektrische auto kunnen geen benzine betalen
In een huurauto van het werk rijdenquote:
Wat een strafquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In een huurauto van het werk rijden
Als het sub 200pk bak is best wel ja.quote:
Ik noem de drie een middenklassekarretje. De S is meer een proletenbak.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:20 schreef Revolution-NL het volgende:
Een Model S een middenklassekarrtje noemen . Een fossiele Audi A7 (voorsprong door techniek )met dezelfde specs is aanzienlijk duurder in aanschaf.
Dat is je beste argument om de milieuonvriendelijkheid van electrische auto's weg te wuiven?quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:24 schreef Revolution-NL het volgende:
Altijd aandoenlijk als petrolheads zich bekommeren om het milieu.
Moet je lekker met de trein gaan. Overigens is 'superieur' een subjectieve classificatie. Jij VINDT het superieur. Het is geen feit, maar een mening.quote:Een elektrische aandrijflijn is (met uitzondering van de actieradius) op alle fronten superieur aan een fossiele aandrijflijn, het is zoveel comfortabeler.
http://www.telegraph.co.u(...)hich-is-greener.htmlquote:Op zaterdag 23 december 2017 09:41 schreef Pietverdriet het volgende:
....of rijden met hun oude Volvo ....
Ik vind het allemaal prima. Zolang hij van binnen luxe is, lekker zit en een goede navigatie heeft hoef ik geen 300pk.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als het sub 200pk bak is best wel ja.
Op de fiets of lopend naar de supermarkt is milieuvriendelijkerquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)hich-is-greener.html
Een oude, 'vervuilende', auto blijven rijden is milieubewuster dan een nieuwe schone laten maken.
Kun je daar gelijk wat appelen en peren kopen om met elkaar te vergelijken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op de fiets of lopend naar de supermarkt is milieuvriendelijker
Jij begrijpt er echt niks van.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:09 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind het allemaal prima. Zolang hij van binnen luxe is, lekker zit en een goede navigatie heeft hoef ik geen 300pk.
Het is wel leuk hoor. Maar verre van belangrijk.
Slepen jouw vingers over de vloer als je loopt?quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt niks van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |