abonnement Unibet Coolblue
pi_169082451
Mooie reisblog. Net een goeie week gehad in NYC, voor het weer ; daarvoor was het sneeuw ellende.
Ff gekeken naar Arlo hotel : 180 duppies plus tax - duur zeg !
pi_169082735
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 00:33 schreef quirigua het volgende:
Mooie reisblog. Net een goeie week gehad in NYC, voor het weer ; daarvoor was het sneeuw ellende.
Ff gekeken naar Arlo hotel : 180 duppies plus tax - duur zeg !
ik heb minder betaald voor het hotel en verhoudingsgewijs vond ik 't met andere hotels in NYC, nog wel meevallen. Maar nogmaals het was wel duurder dan ik normaal zou boeken maar ik maakte 'n uitzondering voor m'n verjaardag en trakteerde mezelf en aangezien ik verder in hostels verbleef, trok dat de prijs wat ik gemiddeld per nacht betaald/uitgegeven heb, wel behoorlijk recht :)
pi_169082810
Leuk verslag. Ik was twee dagen eerder in New York en toen lagen er nog hopen sneeuw her en der op straat en waren er nog mensen door het ijs gezakt in Central Park.
Het weer kan snel veranderen daar :)
pi_169083011
Ik heb echt geluk gehad met het weer, in IJsland was het ook niet koud en het weer werkte mee qua noorderlicht. In boston wel een mooi winters tafereel om in rond te lopen maar geen nieuwe sneeuwval en niet koud. En New York was, zoals gezegd, volop lente. Had wel warme kleding mee omdat ik had geanticipeerd op koude, winterse temperaturen.
  Moderator donderdag 23 februari 2017 @ 08:29:32 #30
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_169084378
Tof verslag! En leuk zo'n pod in IJsland.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 23 februari 2017 @ 10:07:17 #31
78918 SeLang
Black swans matter
pi_169085550
Leuk verslag!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_169086972
Erg leuk verslag met leuke foto's!
Voor wat foto's, kijk hier
pi_169088778
Thanks all :)
  dinsdag 28 februari 2017 @ 22:44:15 #34
458679 Ruse
Super, man
pi_169209922
en Frank Turner dan!? :P

was het met band? in zo'n grote dome, kan het me bijna niet voorstellen
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_169210000
Eindelijk tijd genomen voor je verslag. Wat een gave trip MeMo!

IJslandse paardjes O+

Edit: ook eindelijk eens iets van Frank Turner beluisterd. Apart genre. Wel goed geloof ik maar niet zo mijn ding.

[ Bericht 26% gewijzigd door Lucky_Strike op 28-02-2017 22:54:35 ]
Spoilers!
pi_169210314
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:44 schreef Ruse het volgende:
en Frank Turner dan!? :P

was het met band? in zo'n grote dome, kan het me bijna niet voorstellen
ja, met band :Y en 't was toch echt 't geval
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eindelijk tijd genomen voor je verslag. Wat een gave trip MeMo!

IJslandse paardjes O+

Edit: ook eindelijk eens iets van Frank Turner beluisterd. Apart genre. Wel goed geloof ik maar niet zo mijn ding.
nouja apart genre zou ik 't niet willen noemen, tis niet heel rare muziek ofzo.. En dat kan, zolang het mijn ding maar is :+
  dinsdag 28 februari 2017 @ 23:04:51 #37
458679 Ruse
Super, man
pi_169210438
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:00 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ja, met band :Y en 't was toch echt 't geval
mogen we daar ook een verslagje van?
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_169210451
Leuk verslag! Nu wil ik ook. Even naar zo'n goedkoop ticket gluren.
Tap tap tap
pi_169210966
Niiiice
pi_169211010
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:04 schreef Ruse het volgende:

[..]

mogen we daar ook een verslagje van?
ja hoor :+
Dus Frank Turner speelde zijn eerste arenashow buiten de uk in de agganis arena. Naast Frank Turner, stonden ook Will Varley, Arkells en Bouncing souls op 't affiche. In de rij werden we verrast met 'n paar nummers die Will varley en Felix Hagan (van Felix Hagan and the family) gingen spelen. Was aangekondigd op social media dus daarna ging ik weer, had toch 'n zitplaats.

Tijdens Will Varley en Arkells zat ik dus omdat de vloer was uitverkocht en ze met polsbandjes werkten, zaal was vrij leeg dus ik zag 't vrij somber in qua hoe vol het zou worden. Tijdens arkells keek ik op de fanpage op fb van Frank Turner en bood iemand 'n upgrade voor floor 1 voor twee biertjes aan, op dit aanbod ingegaan en voor Bouncing souls en Frank Turner (& the sleeping souls stond ik redelijk vooraan). Inmiddels was het goed gevuld. Iederen zong flink mee en de show was ook goed als altijd. :)

Setlist (foto van fb geplukt)): encore:love ire & song, recovery, get better, four simple words

Om 'n idee te krijgen hoe vol 't uiteindelijk was:

En m'n favoriete foto die ik zelf heb gemaakt die avond:
pi_169211044
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:00 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ja, met band :Y en 't was toch echt 't geval

[..]

nouja apart genre zou ik 't niet willen noemen, tis niet heel rare muziek ofzo.. En dat kan, zolang het mijn ding maar is :+
Hartstikke gaaf toch om daar de halve wereld voor over te reizen? Best birthday holiday ever gok ik :)
Spoilers!
pi_169211080
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hartstikke gaaf toch om daar de halve wereld voor over te reizen? Best birthday holiday ever gok ik :)
het combineren is gewoon leuk inderdaad :) en dat was het inderdaad tot dusver iig :+
  dinsdag 28 februari 2017 @ 23:51:23 #43
458679 Ruse
Super, man
pi_169211882
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ja hoor :+
Dus Frank Turner speelde zijn eerste arenashow buiten de uk in de agganis arena. Naast Frank Turner, stonden ook Will Varley, Arkells en Bouncing souls op 't affiche. In de rij werden we verrast met 'n paar nummers die Will varley en Felix Hagan (van Felix Hagan and the family) gingen spelen. Was aangekondigd op social media dus daarna ging ik weer, had toch 'n zitplaats.

Tijdens Will Varley en Arkells zat ik dus omdat de vloer was uitverkocht en ze met polsbandjes werkten, zaal was vrij leeg dus ik zag 't vrij somber in qua hoe vol het zou worden. Tijdens arkells keek ik op de fanpage op fb van Frank Turner en bood iemand 'n upgrade voor floor 1 voor twee biertjes aan, op dit aanbod ingegaan en voor Bouncing souls en Frank Turner (& the sleeping souls stond ik redelijk vooraan). Inmiddels was het goed gevuld. Iederen zong flink mee en de show was ook goed als altijd. :)

Setlist (foto van fb geplukt)): [ afbeelding ] encore:love ire & song, recovery, get better, four simple words

Om 'n idee te krijgen hoe vol 't uiteindelijk was:[ afbeelding ]

En m'n favoriete foto die ik zelf heb gemaakt die avond: [ afbeelding ]
dat ziet er cool uit zeg, hij is juist live zo goed dus lijkt me ook leuk om eens te zien
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_169212064
Wmb zeker 'n aanrader :Y maar ik heb 'm meer dan eens gezien Hahahaha :+
pi_169279218
Leuk verslag! Veel gezien en gedaan in een week!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_169287517
Thanks en ja heb wel 't gevoel dat ik het maximale eruit heb gehaald qua tijdsindeling.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')