abonnement Unibet Coolblue
pi_169059849
Dit is mijn eerste keer op 't forum met een onderwerp als deze maar ik zit er best wel mee en hopelijk is het normaal en is er een makkelijke oplossing voor.

Na bijna 3 jaar zonder condoom seks te hebben gehad is de relatie stuk gegaan, ik heb een heel leuk meisje leren kennen en wil hier graag meer mee, dat is uiteindelijk gelukt en toen het op t moment zover was dat ik de condoom om moest doen werd me lul gewoon slap? Ik heb dit nog nooit gehad en toen ik nog wel met condoom seks had gebeurde dit ook nooit! Het is niet dat ik niet stijf of niet geil was, want ik was echt botergeil en kneitertje hard? Gebeurt dit vaker? En wat is de manier om hier vanaf te komen? Graag hulp en alvast bedankt naar mensen die normaal reageren.

Groetjess...
  dinsdag 21 februari 2017 @ 23:20:53 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_169059936
Vooral niet te druk om maken, anders gebeurt het volgende keer weer :P
pi_169060071
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 23:20 schreef hugecooll het volgende:
Vooral niet te druk om maken, anders gebeurt het volgende keer weer :P
Jahh iknow, maa wil gwn vanaf want is best wel schamend als je met je meisje bezig wil en hij gaat slap hange zodra je ook maa aan condoom denkt😂
pi_169060981
Is dit je eerste keer sex met iemand anders dan je (ex) vriendin?

In dat geval is het best wel normaal, meerdere maten van me hadden dit probleem, dat ze hem bijna 1 maand na hun eerste relatie stuk ging niet omhoog konden krijgen. Komt wel goed, ookal zal het best wel awkward zijn zo in het begin.
pi_169061095
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:31 schreef gogosweden het volgende:
Is dit je eerste keer sex met iemand anders dan je (ex) vriendin?

In dat geval is het best wel normaal, meerdere maten van me hadden dit probleem, dat ze hem bijna 1 maand na hun eerste relatie stuk ging niet omhoog konden krijgen. Komt wel goed, ookal zal het best wel awkward zijn zo in het begin.
Okee gelukkig, gelukkig vind ze het niet heel erg en ja is eerste keer nadat het uit ging met me ex
pi_169061116
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:44 schreef DyslecticMofo het volgende:

[..]

Okee gelukkig, gelukkig vind ze het niet heel erg en ja is eerste keer nadat het uit ging met me ex
Maar wat ik raar vond was, ik kreeg hem wel omhoog en was ook zeker wel geil en zij ook, alleen als ik condoom omdeed was t zo weer weg... Dat is het gene wat ik raar vond?
pi_169061425
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:44 schreef DyslecticMofo het volgende:

[..]

Okee gelukkig, gelukkig vind ze het niet heel erg en ja is eerste keer nadat het uit ging met me ex
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:47 schreef DyslecticMofo het volgende:

[..]

Maar wat ik raar vond was, ik kreeg hem wel omhoog en was ook zeker wel geil en zij ook, alleen als ik condoom omdeed was t zo weer weg... Dat is het gene wat ik raar vond?
Je hebt nog nooit met een condoom sex gehad zeker? Zo had ik dat ook na mijn eerste relatie, na een tijdje komt het van zichzelf. Niet teveel bij nadenken, dat deed ik, dat werkt niet zo goed :')

Serieus, focus op de dame hebben en je soldaat komt vanzelf wel naar voren.

Ik moet wel toevoegen dat sex met condoom minder tof is, zeker als je altijd de luxe hebt gehad om zonder condoom seks te hebben. In het begin had ik moeite om hard te worden, hard te blijven en om te komen, maar na een tijdje went dat ook weer. Seks met condoom is in ieder geval beter dan geen sex :P
pi_169061711
Laat haar je penis stijf pijpen, met condoom om. Tip voor de volgende keer.
pi_169061747
Die dingen waren te krap in de omtrek vooral.
  woensdag 22 februari 2017 @ 03:23:53 #10
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_169061794
quote:
15s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:33 schreef Stien_Struis het volgende:
Die dingen waren te krap in de omtrek vooral.
Dan moet je grotere kopen hè
pi_169061797
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 03:23 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dan moet je grotere kopen hè
XL was nog te krap en veel te lang.
  woensdag 22 februari 2017 @ 03:27:53 #12
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_169061802
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2017 03:25 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

XL was nog te krap en veel te lang.
Durex heeft ook niet echt condooms met een grote omtrek
https://www.mysize-condooms.com wel
pi_169061806
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 03:27 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Durex heeft ook niet echt condooms met een grote omtrek
https://www.mysize-condooms.com wel
Het is inmiddels voor mij niet meer nodig maar toch wel een handige link.
pi_169063280
Laat haar gewoon het condoom bij je omdoen, maak het onderdeel van het seksspel!
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_169077812
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 23:17 schreef DyslecticMofo het volgende:
Dit is mijn eerste keer op 't forum met een onderwerp als deze maar ik zit er best wel mee en hopelijk is het normaal en is er een makkelijke oplossing voor.

Na bijna 3 jaar zonder condoom seks te hebben gehad is de relatie stuk gegaan, ik heb een heel leuk meisje leren kennen en wil hier graag meer mee, dat is uiteindelijk gelukt en toen het op t moment zover was dat ik de condoom om moest doen werd me lul gewoon slap? Ik heb dit nog nooit gehad en toen ik nog wel met condoom seks had gebeurde dit ook nooit! Het is niet dat ik niet stijf of niet geil was, want ik was echt botergeil en kneitertje hard? Gebeurt dit vaker? En wat is de manier om hier vanaf te komen? Graag hulp en alvast bedankt naar mensen die normaal reageren.

Groetjess...
je bent hier niet alleen in hoor, ik kan het ook niet met zo`n ding, zodra hij eromheen zit of nog daarvoor hangt hij al. Echt kansloos vroeger is het weleens gelukt maar het is altijd problematisch geweest.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')