abonnement Unibet Coolblue
pi_169023303
Hi allemaal,

Ik heb met behulp van een Google Maps API een adresveld gebouwd, die automatisch wordt aangevuld. Wanneer je dan het juiste adres intypt, worden automatisch de velden 'straat', 'stad' en 'postcode' ingevuld. Zie deze pagina, dat heb ik gebruikt.

Nu wil ik eigenlijk met datzelfde invulveld automatisch een iframe Google Maps embed genereren, maar ik begrijp niet helemaal hoe ik dat kan realiseren. Kan iemand mij een duwtje in de juiste richting geven? Of een simpel voorbeeldje 'voorkauwen' met datextra automatische adres invulveld in PHP, Javascript en HTML.

Super bedankt alvast!
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_169157009
Hier heb je een voorbeeld hoe je met een adres een kaart kan genereren: https://developers.google(...)les/geocoding-simple

Omdat je al bij het Autocomplete gedeelte de initAutocomplete callback gebruikt kan je in die functie initMap aanroepen. Je kan dan in de fillInAddress functie de geocodeAddress functie aanroepen ipv in het click event van de Geocode knop.

Je zal dan wel de map variabele buiten initMap moeten declareren zodat je die ook in een andere functie kan gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')