abonnement Unibet Coolblue
pi_169012795
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:28 schreef Iwanius het volgende:
Ja er zijn mensen die de Mc op zijn tijd goed te versmaden vinden al was het alleen maar om de aandeeltjes op niveau te houden. :+

[ afbeelding ]
Iwanius in dit topic. _O_ ^O^
paypal.me/taaladvies
  maandag 20 februari 2017 @ 01:34:50 #127
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_169017725
Vandaag nog een heerlijke maestro burger op. Die zijn echt top.
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_169017751
Ik moet bekennen dat ik soms echt megaveel zin heb in zo'n bigmac en frietjes met die frietsaus van hun.
standaarddrinker
pi_169018198
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 22:16 schreef KosterT het volgende:
Volgens mij ben je zo iemand die altijd 100% er van overtuigd is dat hetgeen wat je zelf maakt altijd het beste smaakt, ook als het compleet niet weg te krijgen is. Ik ken ook wat van die mensen. Maakt niet uit of zes andere zeggen dat het niet smaakt, diegene vinden het perfect en de definitie van hoe het hoort. Zelfreflectie zie je nou eenmaal niet zo vaak meer tegenwoordig.
Je slaat de plank volledig mis. Ik doe helemaal niet alsof alles wat ik maak fantastisch is. Vaak genoeg gehad dat zelfgemaakt eten niet te vreten is.

Ik heb in het verleden wel vaker eten op Fok gepost en het maakt niet uit wat je maakt, de Fokkers weten en kunnen het altijd beter. Je zou haast geloven dat iedereen op dit forum kok is.
pi_169018202
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 07:02 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Je slaat de plank volledig mis. Ik doe helemaal niet alsof alles wat ik maak fantastisch is. Vaak genoeg gehad dat zelfgemaakt eten niet te vreten is.

Ik heb in het verleden wel vaker eten op Fok gepost en het maakt niet uit wat je maakt, de Fokkers weten en kunnen het altijd beter. Je zou haast geloven dat iedereen op dit forum kok is.
En die hamburgers op je foto heb je helemaal zelf gemaakt?
Hi,ras mach galoo de micho
pi_169018215
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 07:04 schreef raspberryPi het volgende:

[..]

En die hamburgers op je foto heb je helemaal zelf gemaakt?
Ik had broodjes gekocht, uien, hamburgers gebakken, sla en bbq saus erbij gedaan.
pi_169018228
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 07:09 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Ik had broodjes gekocht, uien, hamburgers gebakken, sla en bbq saus erbij gedaan.
Maar die hamburgers komen gewoon kant en klaar uit de supermarkt? Die zijn niet beter dan die van de Mac, eerder slechter.
Hi,ras mach galoo de micho
pi_169018235
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 07:13 schreef raspberryPi het volgende:

[..]

Maar die hamburgers komen gewoon kant en klaar uit de supermarkt? Die zijn niet beter dan die van de Mac, eerder slechter.
Ja, klopt. Ik haal altijd vlees in de supermarkt. Wel gewoon zelf gebakken, weet niet of je dat bedoelt.
  maandag 20 februari 2017 @ 07:15:18 #134
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_169018239
Nee we gaan er heen omdat we t vies vinden
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_169018282
Vast wel
pi_169018304
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 07:14 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Ja, klopt. Ik haal altijd vlees in de supermarkt. Wel gewoon zelf gebakken, weet niet of je dat bedoelt.
Nee bedoel dat die hamburgers al kant en
klaar zijn, vind je die serieus lekkerder dan die van de Mac?
Hi,ras mach galoo de micho
pi_169018339
Moet zeggen sat ik wen bigmac wel lekker vind, maar de rest eigenlijk niet zo.

Een mc kroket kan ook nog wel, masr de rest hoeft voor mij niet.
pi_169019591
Milkshake banaan _O_
pi_169023722
Milkshake en mckroket vind ik wel prima te doen. Die burgers zijn allemaal hetzelfde en puur als opvulling als je even trek hebt. Enige variatie is de hoeveelheid saus en burgers op een broodje. Echt goede burgers maak ik liever zelf met goed vlees en een goed broodje.
  maandag 20 februari 2017 @ 14:08:05 #140
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169023893
Na het stappen twee Big Macs wegwerken _O_ :9

Nuchter blief ik het niet. Dan zit ik na een half uur op de plee.
pi_169024090
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:41 schreef raspberryPi het volgende:

[..]

Vet is slecht.
Vet is helemaal niet slecht. Je hebt het juist nodig.
ROBODEMONS..................|:(
pi_169024093
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 07:30 schreef raspberryPi het volgende:

[..]

Nee bedoel dat die hamburgers al kant en
klaar zijn, vind je die serieus lekkerder dan die van de Mac?
Niet kant en klaar in de zin van 'even opwarmen'. Heb het vlees rauw gekocht en zelf in een pan gebakken. Het is ook niet zo'n duidelijke foto (donker) waardoor het misschien niet goed te zien is.
pi_169024119
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 07:02 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ik heb in het verleden wel vaker eten op Fok gepost
Jij hebt wel veel gedaan op Fok in twee weken tijd zeg :')

quote:
geregistreerd op: maandag 6 februari 2017 @ 05:08
pi_169024159
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:18 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Niet kant en klaar in de zin van 'even opwarmen'. Heb het vlees rauw gekocht en zelf in een pan gebakken. Het is ook niet zo'n duidelijke foto (donker) waardoor het misschien niet goed te zien is.
De vorm van die burgers verraadt al dat je ze 'kant-en-klaar' (lees: voorgevormd, direct klaar om in de koekenpan te doen) gekocht hebt .

Man, gewoon niet z moeilijk en rundergehakt bij de slager halen (ca. 175 gram p.p.), een zakje hamburgerkruiden in de supermarkt halen en mixen maar. Zo klaar en zoveel beter dan die kant-en-klare voorgemaakte hamburgers van de supermarkt.
pi_169024166
Oja! Zeker wel!
De Maestro Burger of de Big Mac gaat er altijd in :@
pi_169024294
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

De vorm van die burgers verraadt al dat je ze 'kant-en-klaar' (lees: voorgevormd, direct klaar om in de koekenpan te doen) gekocht hebt .

Man, gewoon niet z moeilijk en rundergehakt bij de slager halen (ca. 175 gram p.p.), een zakje hamburgerkruiden in de supermarkt halen en mixen maar. Zo klaar en zoveel beter dan die kant-en-klare voorgemaakte hamburgers van de supermarkt.
Bedankt voor de tips. Hier heb ik wat aan.

Denk dat ik van de week dan naar de slager ga om gehakt te halen.
pi_169024558
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:29 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips. Hier heb ik wat aan.

Denk dat ik van de week dan naar de slager ga om gehakt te halen.
Met tartaar is ook lekker, bij de blokker kun je een hamburgerpers kopen, dan zijn ze allemaal even groot en even zwaar. En dan in de grillpan bakken, de binnen kantjes van je broodjes ook even onder de grill in de oven maakt ze helemaal goed.
Hi,ras mach galoo de micho
pi_169024864
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:18 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Vet is helemaal niet slecht. Je hebt het juist nodig.
Ik moet natuurlijk wel in vorm blijven anders loopt mn meisje weg.
Hi,ras mach galoo de micho
pi_169025360
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:44 schreef raspberryPi het volgende:

[..]

Met tartaar is ook lekker, bij de blokker kun je een hamburgerpers kopen, dan zijn ze allemaal even groot en even zwaar. En dan in de grillpan bakken, de binnen kantjes van je broodjes ook even onder de grill in de oven maakt ze helemaal goed.
Thanks voor de tips man. Hier in het winkelcentrum zit een zeer goede slager die goede tartaar verkoopt.

Mijn excuses voor de Hitlerplaatjes in dit topic. Ik zou eigenlijk een Wiedergutmachungsschnitzel voor jullie allemaal willen bakken. O+ O+ O+

En dan niet zeiken dat die mislukt is. :(
pi_169025450
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:25 schreef -PesteNoire- het volgende:

[..]

Thanks voor de tips man. Hier in het winkelcentrum zit een zeer goede slager die goede tartaar verkoopt.

Mijn excuses voor de Hitlerplaatjes in dit topic. Ik zou eigenlijk een Wiedergutmachungsschnitzel voor jullie allemaal willen bakken. O+ O+ O+

En dan niet zeiken dat die mislukt is. :(
Door dit topic gaan wij ook zo hamburgers maken hier.
Hi,ras mach galoo de micho
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')