abonnement Unibet Coolblue
pi_169167300
Nog wel interessant om te melden: ebola is nauw verwant aan het marburgvirus, waaraan in 2008 een Nederlandse toeriste die uit Oeganda terugkwam overleed.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_169191515
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:59 schreef Mytho het volgende:

[..]

mexicaanse griep was ook bangmakerij, nederlandse regering had miljoenen aan vaccins moeten weggooien.


‘Overmatige inkoop griepvaccins kostte Staat 144 miljoen’

Zelfde gebeuren is in alle europese landen.
Handvol mensen heel rijk van geworden waarschijnlijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169191617
De Neutron Bomb op Baghdad Airport 2003

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread597957/pg1
pi_169192136
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 23:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zelfde gebeuren is in alle europese landen.
Handvol mensen heel rijk van geworden waarschijnlijk.
onlangs bill gates uit india gekicked.


http://www.business-stand(...)-117020800294_1.html
  donderdag 2 maart 2017 @ 23:12:22 #30
242692 Geranium_Opa
Trappistenbier
pi_169254645
Het fenomeen 'fake nieuws' is wel een interessant complot om te onderzoeken , de massale berichtgeving hier over is behoorlijk verdacht.

Een complot dat uiteindelijk zal leiden tot totaalcensuur van het internet.
pi_169254698
quote:
14s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:12 schreef Geranium_Opa het volgende:

Het fenomeen 'fake nieuws' is wel een interessant complot om te onderzoeken , de massale berichtgeving hier over is behoorlijk verdacht.
Hmm, wat is daar verdacht aan?

Of bedoel je dat de grote hoeveelheid fake nieuws verdacht is?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_169254741
De masonische één wereld regering: Coundenhove-Kalergi plan

http://directedemocratie.(...)enhove-kalergi-plan/
pi_169254804
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:14 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hmm, wat is daar verdacht aan?

Of bedoel je dat de grote hoeveelheid fake nieuws verdacht is?
Wat is er verdacht aan de hoeveelheid 'fake nieuws'? Dat is iets wat inherent is aan vrij internet. Wat verdachter is, is de benadering ervan van een groep die de macht erdoor lijkt te verliezen. Een Merkel die het nog net niet heeft over een ministerie van waarheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2017 23:18:22 ]
pi_169254960
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat is er verdacht aan de hoeveelheid 'fake nieuws'?
Wat mij betreft niks. Een heel natuurlijk en logisch gevolg van de moderne media inderdaad.

Maar daarvan zou een beetje BNW'er zich nog kunnen voorstellen dat diverse organisaties met sinistere motieven en snode plannen fake nieuws de wereld in helpen.

Als het gaat om de berichtgeving over fake nieuws kan ik me daar weer minder bij voorstellen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 2 maart 2017 @ 23:24:10 #35
242692 Geranium_Opa
Trappistenbier
pi_169254988
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:14 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hmm, wat is daar verdacht aan?

Of bedoel je dat de grote hoeveelheid fake nieuws verdacht is?
Het fake nieuws is niet zozeer verdacht , die vind je op alle kanalen , ook op de reguliere mainstream media

De fake nieuws hoax ( naar mijn mening ) draait uit op het verder uitbreiden van bestaande overheidsafdelingen tot een volwaardig 'Ministry of Truth' die George Orwell heeft beschreven.

De eerste stap is al genomen met bijvoorbeeld Facebook die een select gezelschap laat bepalen wat wel en niet waar is.
pi_169255047
quote:
14s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:24 schreef Geranium_Opa het volgende:

[..]

De fake nieuws hoax ( naar mijn mening )
Dat was dus de optie die ik weer niet echt verwachtte. -O-

Maar goed, het is en blijft BNW natuurlijk. :D
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_169255372
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:23 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wat mij betreft niks. Een heel natuurlijk en logisch gevolg van de moderne media inderdaad.

Maar daarvan zou een beetje BNW'er zich nog kunnen voorstellen dat diverse organisaties met sinistere motieven en snode plannen fake nieuws de wereld in helpen.

Als het gaat om de berichtgeving over fake nieuws kan ik me daar weer minder bij voorstellen.
Je bedoeld dat de BNW'er kan denken dat de dubieuze organisaties fake news de wereld in helpen om fake news aan te kunnen pakken of dat het 'gewone' (algemene, msm) nieuws, het fake nieuws is? Dat is natuurlijk het dingetje (voor de BNW'er), degene die menen 'fake news' te willen aanpakken zijn (in hun ogen) juist al jaren afhankelijk van fake nieuws (via de msm). Als men vanuit een blanco positie zou stellen fake news te hekelen, dan had men dat jaren geleden al kunnen doen. Overvloed aan voorbeelden van fake news vanuit de msm immers.
  Moderator vrijdag 3 maart 2017 @ 10:07:52 #38
249559 crew  Lavenderr
pi_169259464
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je bedoeld dat de BNW'er kan denken dat de dubieuze organisaties fake news de wereld in helpen om fake news aan te kunnen pakken of dat het 'gewone' (algemene, msm) nieuws, het fake nieuws is? Dat is natuurlijk het dingetje (voor de BNW'er), degene die menen 'fake news' te willen aanpakken zijn (in hun ogen) juist al jaren afhankelijk van fake nieuws (via de msm). Als men vanuit een blanco positie zou stellen fake news te hekelen, dan had men dat jaren geleden al kunnen doen. Overvloed aan voorbeelden van fake news vanuit de msm immers.
^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')