abonnement Unibet Coolblue
pi_168943460
quote:
Bij een aanslag met een autobom zijn donderdag in het zuiden van de Iraakse hoofdstad Bagdad zeker 48 mensen om het leven gekomen en raakten vijftig mensen gewond.

Het voertuig stond geparkeerd in een drukke straat met garages en tweedehands autohandelaren in Hayy al-Shurta. Doktoren verwachten dat het dodental nog stijgt, omdat een groot deel van de gewonden in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt.
quote:
Bij een bomaanslag op een heiligdom van het soefisme in Pakistan zijn donderdag ten minste 72 doden gevallen. De aanslag is opgeëist door Islamitische Staat.
Pakistaanse media melden dat het een zelfmoordaanslag was gepleegd door een dader die voor hij zich opblies, een granaat naar mensen gooide. Er waren veel mensen bijeen voor een ritueel.
Wat een monsters....Het idee ook dat er mensen zijn die dit toejuichen, daar draait mijn maag zich van om.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168943508
Het idee dat mensen geloven in een opperwezen vind ik veel zorgwekkender..en laten we eerlijk wezen, het zijn niet-nadenkende mensen die de islam aanhangen die niet-denkende mensen die de islam aanhangen opblazen...is het niet eigen schuld dikke bult ?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_168943528
Ik heb nog nooit iemand een bom zien plaatsen uit naam van het vliegende spaghettimonster.
standaarddrinker
pi_168943550
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 19:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb nog nooit iemand een bom zien plaatsen uit naam van het vliegende spaghettimonster.
Precies.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_168943572
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 18:59 schreef DoubleUU het volgende:
Het idee dat mensen geloven in een opperwezen vind ik veel zorgwekkender..en laten we eerlijk wezen, het zijn niet-nadenkende mensen die de islam aanhangen die niet-denkende mensen die de islam aanhangen opblazen...is het niet eigen schuld dikke bult ?
Dat die zelfmoord terrorist dood is? ja eigenschuld dikke bult :P
  donderdag 16 februari 2017 @ 19:02:41 #6
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168943589
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 19:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb nog nooit iemand een bom zien plaatsen uit naam van het vliegende spaghettimonster.
Dat zou dan eens tijd worden :(
pi_168943621
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 19:01 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]
islam
Dat die zelfmoord terrorist dood is? ja eigenschuld dikke bult :P
Slachtoffers die wonen in islamitische landen die moeten ook niet vreemd opkijken vind ik....zolang er een macht is die de islam bekritiseert zullen er bommen afgaan...totdat de hele wereld islamitisch is en er geen kritiek meer is omdat de helft dood is. Het beste wat die mensen konden doen is de koran verbranden en normaal leren doen. Als ze zover komen, heb ik geen probleem om diegene als vluchteling op te nemen.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  donderdag 16 februari 2017 @ 19:21:56 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_168944106
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 18:59 schreef DoubleUU het volgende:
Het idee dat mensen geloven in een opperwezen vind ik veel zorgwekkender..en laten we eerlijk wezen, het zijn niet-nadenkende mensen die de islam aanhangen die niet-denkende mensen die de islam aanhangen opblazen...is het niet eigen schuld dikke bult ?
Jij en ik zien misschien een direct verband tussen het vroom aanhangen van een totalitaire religie en het ontstaan van onrust in de bevolking maar voor die mensen die die terugkoppeling er niet. Wat er ook gebeurt de islam is correct en bron van al het goede.

Dus we kunnen wel hopen dat het kwartje ooit gaat vallen maar ik denk eigenlijk dat zonder een interne renaissance in de islamitische wereld dat deze cyclus van geweld en misère door zal gaan tot ver nadat deze planeet al opgeslokt wordt door de zon.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_168944179
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 19:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij en ik zien misschien een direct verband tussen het vroom aanhangen van een totalitaire religie en het ontstaan van onrust in de bevolking maar voor die mensen die die terugkoppeling er niet. Wat er ook gebeurt de islam is correct en bron van al het goede.

Dus we kunnen wel hopen dat het kwartje ooit gaat vallen maar ik denk eigenlijk dat zonder een interne renaissance in de islamitische wereld dat deze cyclus van geweld en misère door zal gaan tot ver nadat deze planeet al opgeslokt wordt door de zon.
Dat zie je goed.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_168944427
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 19:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij en ik zien misschien een direct verband tussen het vroom aanhangen van een totalitaire religie en het ontstaan van onrust in de bevolking maar voor die mensen die die terugkoppeling er niet. Wat er ook gebeurt de islam is correct en bron van al het goede.

Dus we kunnen wel hopen dat het kwartje ooit gaat vallen maar ik denk eigenlijk dat zonder een interne renaissance in de islamitische wereld dat deze cyclus van geweld en misère door zal gaan tot ver nadat deze planeet al opgeslokt wordt door de zon.
En het probleem daarvan is macht. Ongelovigen hebben niet of nauwelijks behoefte om gezamenlijk hun ongeloof uit te dragen, laat staan ervoor te strijden (in woord dan). Dus je krijgt per definitie een scheve balans.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  User die overal opduikt 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 19:56:30 #11
186611 Haags
pi_168945184
Niet echt boeiend. Beetje ver van mijn bed show.
Zonder wrijving geen glans
pi_168947366
Lol, wat een reacties weer. Het zijn onschuldige mensen die omkomen, moeders en kinderen. RIP en laten we hopen dat we ISIS wegvagen in 2017. Vieze honden dat ze zijn
-
pi_168948422
Ellende.
  vrijdag 17 februari 2017 @ 05:34:58 #14
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_168954596
Tweedehands autohandelaren zijn ook zo haram he...

Die aanslag in Pakistan is op nog te begrijpen als je je in de verwrongen geest van een sunni radicaal verplaatst, dan kun je denken dat zijn ketters en die moeten eraan...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_168955627
Ik snap de wereld niet. Heel veel ontzetting en hype rondom Trump's idiote maatregel, en de afslachting van 130-140 mensen passeert bijna geruisloos.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168955690
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 09:21 schreef truthortruth het volgende:
Ik snap de wereld niet. Heel veel ontzetting en hype rondom Trump's idiote maatregel, en de afslachting van 130-140 mensen passeert bijna geruisloos.
Dat zijn de media, het is de laatste stuiptrekking van de gevestigde media, die zichzelf zo belangrijk vinden en beslissen wat het volk wel of niet moet weten en natuurlijk politiek correct. Journalisten zouden eigenlijk iets anders moeten gaan doen, want ze zijn al overbodig, maar ze blijven net als Kodak vroeger gewoon doorgaan. Nu kan iedereen met een smartphone journalist zijn.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_168955737
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 09:25 schreef Oud_student het volgende:
Dat zijn de media, het is de laatste stuiptrekking van de gevestigde media, die zichzelf zo belangrijk vinden en beslissen wat het volk wel of niet moet weten en natuurlijk politiek correct. Journalisten zouden eigenlijk iets anders moeten gaan doen, want ze zijn al overbodig, maar ze blijven net als Kodak vroeger gewoon doorgaan. Nu kan iedereen met een smartphone journalist zijn.
Het zijn ook de mensen. Malieveld vol, twitter rolden ze over elkaar heen. Maar daadwerkelijk het verlies van levens en alle aanverwante slachtoffers, niks, nada.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 17 februari 2017 @ 09:57:12 #18
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_168956106
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 05:34 schreef nixxx het volgende:

Die aanslag in Pakistan is op nog te begrijpen als je je in de verwrongen geest van een sunni radicaal verplaatst, dan kun je denken dat zijn ketters en die moeten eraan...
Nee joh, de sufi's in Pakistan zijn imperialisten die met hun illegale oorlogen het hele Midden-Oosten hebben gedestabiliseerd. Dat is de reden voor het geweld en niets anders!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')