abonnement Unibet Coolblue
pi_168938983
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 07:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nederland moet ze stuk voor stuk opnemen, gratis woningen geven en geld geven. Deze mensen zijn namelijk heel zielig.
Ik kwam hier voor dit soort reacties.
wooblabalurg
pi_168939028
In Zweden zoeken ze nog nieuwe immigranten. :7
pi_168939049
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:39 schreef 6star6lord6 het volgende:
In Zweden zoeken ze nog nieuwe immigranten. :7
Greet Wilders zoekt ook nog iemand voor sociaal contact met z'n vrouw. :7
wooblabalurg
pi_168939083
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Greet Wilders zoekt ook nog iemand voor sociaal contact met z'n vrouw. :7
Dan kan Geert mooi met zijn aanhang naar Zweden. :7
pi_168939098
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:42 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dan kan Geert mooi met zijn aanhang naar Zweden. :7
Hoeft ie niet eens z'n haar opnieuw te verven.
En dan kunnen die Zweden ook eens genieten van wat een warm persoon Geerteke is.
Win-win :7
wooblabalurg
pi_168942687
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:56 schreef Megumi het volgende:

[..]

De vluchtelingen uit Libië zijn voornamelijk economische vluchtelingen. Iets wat niets met de islam te maken heeft.
Vluchtelingen zijn niet zo erg, wel de islam die ze meebrengen. Iets wat totaal genegeerd wordt door de media.
  donderdag 16 februari 2017 @ 18:47:02 #32
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_168943228
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 18:21 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Vluchtelingen zijn niet zo erg, wel de islam die ze meebrengen. Iets wat totaal genegeerd wordt door de media.
De islam en de laissez-faire mentaliteit van de meesten. Aan meer handophouders hebben we niks.
pi_168947078
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 07:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Mensensmokkelaars maken misbruik van hulporganisaties... :? Die hulporganisaties zijn zelf mensensmokkelaars. Dat tuig (van die hulporganisaties) moet gewoon opgepakt worden en de gevangenis in gegooid worden.
Ik las ergens dat de EU een wet heeft doorgevoerd waarin staat dat hulporganisaties die illegalen naar Europa overvaren niet strafbaar zijn.
pi_169086105
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 07:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Mensensmokkelaars maken misbruik van hulporganisaties... :? Die hulporganisaties zijn zelf mensensmokkelaars. Dat tuig (van die hulporganisaties) moet gewoon opgepakt worden en de gevangenis in gegooid worden.
Dit dus.

Opvallend ook dat AI en Vluchtelingenwerk hun pr weer opgevoerd hebben....
pi_169086225
Ik snap ook niet waarom we die mensen meenemen naar Europa, wat een onvermoge, maarja waar moet je die mensen anders naartoe brengen. In Libië zijn ze ook overgeleverd aan onmenselijke omstandigheden.

Toch vind ik dat we heel snel moeten overgaan met terugsturen, maar de poltiieke elite wil ze juist allemaal en doet een beetje alsof ze het tegenhouden om de bevolking niet tegen het hoofd te stoten. Maar het komt allemaal neer op toekomstige arbeiders en hun humanisme. We moeten hun terugsturen naar hun land van herkomst en dus moeten we zaken gaan doen met die landen in afrika, want hoe beter het met hun gaat hoe minder mensen op de vlucht slaan. Maar hoe komt Afrika van die oneindige corruptie af.

Ik vind dat we in deze eeuw vooral heel veel moeten doen om Afrika eindelijk eens uit de ellende te halen en dan heb ik het niet over gratis ontwikkelingshulp.
pi_169086993
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:45 schreef Odaiba het volgende:
Ik snap ook niet waarom we die mensen meenemen naar Europa, wat een onvermoge, maarja waar moet je die mensen anders naartoe brengen. In Libië zijn ze ook overgeleverd aan onmenselijke omstandigheden.

Toch vind ik dat we heel snel moeten overgaan met terugsturen, maar de poltiieke elite wil ze juist allemaal en doet een beetje alsof ze het tegenhouden om de bevolking niet tegen het hoofd te stoten. Maar het komt allemaal neer op toekomstige arbeiders en hun humanisme. We moeten hun terugsturen naar hun land van herkomst en dus moeten we zaken gaan doen met die landen in afrika, want hoe beter het met hun gaat hoe minder mensen op de vlucht slaan. Maar hoe komt Afrika van die oneindige corruptie af.

Ik vind dat we in deze eeuw vooral heel veel moeten doen om Afrika eindelijk eens uit de ellende te halen en dan heb ik het niet over gratis ontwikkelingshulp.
1) Ondanks "onmenselijke" situaties in Libië toch terug droppen. Als de kans op een overtocht naar Europa (want dat is het inmiddels geworden) daadwerkelijk stopt cq de kans op verdrinken groter wordt, dan is het heel gauw afgelopen met die migranten hoor. Het risico is gewoon te klein en de kans op succes is veel te groot. Zolang de kansberekening is zoals hij is, verandert er helemaal niets.

2) Afrika is niet te helpen. Afrika wil gratis geld en verder niets. De mensen hangen aan hun stammencultuur, tradities en (bij)geloof. Daardoor blijven achterhaalde leefwijzen (bijv. nomaden in Somalië, maar ook veelwijverij) en cliëntalisme/corruptie in stand. Elke stap naar modernisme en vooruitgang is daardoor een druppel op een gloeiende plaat. Zolang de mentaliteit in Afrika niet verandert, is Afrika een verloren continent dat zich niet helpen laat.
pi_169087134
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:29 schreef stopnaald het volgende:

[..]

1) Ondanks "onmenselijke" situaties in Libië toch terug droppen. Als de kans op een overtocht naar Europa (want dat is het inmiddels geworden) daadwerkelijk stopt cq de kans op verdrinken groter wordt, dan is het heel gauw afgelopen met die migranten hoor. Het risico is gewoon te klein en de kans op succes is veel te groot. Zolang de kansberekening is zoals hij is, verandert er helemaal niets.
Ja, ik neig hier ook naar. We kunnen en moeten niet iedereen op deze aarde willen helpen, zolang we onze eigen burgers niet eens willen/kunnen helpen. Ik denk echter toch dat mensen het toch gewoon gaan proberen, want er zijn al genoeg mensen op de boot gegaan en verdronken voordat ze die hele situatie van bellen en oppikken zo hadden ingericht.

quote:
2) Afrika is niet te helpen. Afrika wil gratis geld en verder niets. De mensen hangen aan hun stammencultuur, tradities en (bij)geloof. Daardoor blijven achterhaalde leefwijzen (bijv. nomaden in Somalië, maar ook veelwijverij) en cliëntalisme/corruptie in stand. Elke stap naar modernisme en vooruitgang is daardoor een druppel op een gloeiende plaat. Zolang de mentaliteit in Afrika niet verandert, is Afrika een verloren continent dat zich niet helpen laat.
Ik heb er ook weinig vertrouwen in. Met het vertrek van de blanken is het continent echt teruggevallen, maar er zijn kleine lichtpuntjes die helaas erg wankel zijn en niet altijd vanzelfsprekend. Dus ik geloof wel dat het ooit goed gaat komen met afrika, maar misschien zijn ze al te laat en hebben ze geen grondstoffen meer over om de transitie te maken.
pi_169087326
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 08:51 schreef Dven het volgende:
Raar. Twee jaar geleden heb ik in NWS van circa 75% van de mensen moeten aanhoren dat we rond deze tijd met miljoenen vluchtelingen zouden zitten en dat het een aanzuigend effect zou hebben en dat er nog vele miljoenen de vlucht zouden wagen.

In dat oogpunt vind ik dit een enigszins teleurstellend bericht.
Twee jaar geleden was er nog geen deal met Turkije.
pi_169087359
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 18:21 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Vluchtelingen zijn niet zo erg, wel de islam die ze meebrengen. Iets wat totaal genegeerd wordt door de media.
Vluchtelingen zijn niet erg, dat zijn er niet zo gek veel. Het zijn de vele kansloze niet-vluchtelingen die vervolgens niet terug kunnen.
pi_169087469
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:47 schreef Physsic het volgende:

[..]

Vluchtelingen zijn niet erg, dat zijn er niet zo gek veel. Het zijn de vele kansloze niet-vluchtelingen die vervolgens niet terug kunnen worden uitgezet.
Fixed.

Overigens komt het gros van deze migranten (ik weiger ze principieel "vluchteling" te noemen, want dat zijn ze gewoon niet, dat is een bewuste, kwaadwillige frame van AI, Vluchtelingenwerk, PvdA, GL etc) gewoon uit Noord en West Afrikaanse landen, waarvan de bevolking doorgaans moslim is.
pi_169087559
WELKOM WELKOM WELKOM WELKOM

GRATIS GELD HIER MENSEN GRATIS GELD
U MAD?
pi_169087566
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:51 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Fixed.

Overigens komt het gros van deze migranten (ik weiger ze principieel "vluchteling" te noemen, want dat zijn ze gewoon niet, dat is een bewuste, kwaadwillige frame van AI, Vluchtelingenwerk, PvdA, GL etc) gewoon uit Noord en West Afrikaanse landen, waarvan de bevolking doorgaans moslim is.
BOEH! MOSLIM! BOEH! Straks zit er een moslim onder je bed. Pas je wel op.
Allah Al Watan Al Malik
pi_169087576
quote:
10s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

BOEH! MOSLIM! BOEH!
YEP!
pi_169087608
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:55 schreef stopnaald het volgende:

[..]

YEP!
Stem PVV - dan krijg je er twee.
Allah Al Watan Al Malik
pi_169087648
Stem DENK of artikel1 dan komt alles goed..
pi_169087674
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:57 schreef wolkentoetje het volgende:
Stem DENK of artikel1 dan komt alles goed..
Stem wolkentoetje, afmaken van moslims gegarandeerd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_169087688
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Stem PVV - dan krijg je er twee.
Stem DENK, de islamofascististen bij uitstek!
pi_169087712
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:58 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Stem DENK, de islamofascististen bij uitstek!
Als dat al fascisten zijn, dan ben jij er een in het kwadraat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_169087722
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Stem wolkentoetje, afmaken van moslims gegarandeerd.
Mafkut.!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')