abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169529326
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:55 schreef BlaffendeHond het volgende:

[..]

De argumenten die ik je zal geven, zul jij wegwuiven. Doe ik dus niet. Als je geïnteresseerd bent, dan ga je dit zelf wel onderzoeken.
Je weet dus zelf al dat je een nogal zwakke casus hebt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 15 maart 2017 @ 10:40:20 #252
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169530787
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 23:55 schreef BlaffendeHond het volgende:

[..]

De argumenten die ik je zal geven, zul jij wegwuiven. Doe ik dus niet. Als je geïnteresseerd bent, dan ga je dit zelf wel onderzoeken.
Dit is echt zo'n grote dooddoener in een discussie. Beetje flauw hoor.
pi_169531685
"Ik heb gelijk. Google maar".
Conscience do cost.
pi_169541912
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dit is echt zo'n grote dooddoener in een discussie. Beetje flauw hoor.
Ik heb het challenger onderwerp al eens gezien hier. 'k zal even zoeken of ik het nog kan vinden en dan zal ik het omhoog halen. Kunnen jullie daar lezen wat de argumenten zijn. Hoeft het niet hier.

.... Ja gevonden. BNW / Bemanning in 1986 gecrashte Space Shuttle Challenger nog in leven?

[ Bericht 7% gewijzigd door BlaffendeHond op 15-03-2017 19:12:28 ]
Gewoon blijven blaffen. Heel de dag!
  woensdag 15 maart 2017 @ 19:29:17 #255
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169542599
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 19:03 schreef BlaffendeHond het volgende:

[..]

Ik heb het challenger onderwerp al eens gezien hier. 'k zal even zoeken of ik het nog kan vinden en dan zal ik het omhoog halen. Kunnen jullie daar lezen wat de argumenten zijn. Hoeft het niet hier.

.... Ja gevonden. BNW / Bemanning in 1986 gecrashte Space Shuttle Challenger nog in leven?

Ja dat topic, maar mensen zich verbazen over de gelijkenissen tussen twee broers...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 16 maart 2017 @ 22:41:31 #256
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169580753
Apollo 8,

The second TV broadcast examined here is the 6th TV transmission, which started at 20:36 on the 26th, some 3 hours after the ESSA track was taken. The ESSA image is presented with a screenshot from that broadcast in figure 4.1.73a. 4.1.73b shows wire images for the press that clearly identify the date of transmission. Figure 4.1.73c shows a Washington Post front page dated the following day.

4.1.73a.

4.1.73b
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4.1.73c
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  donderdag 16 maart 2017 @ 22:56:22 #257
445108 t4600c
pi_169581241
Er zijn sterren:

Far Ultraviolet Camera/Spectroscope
Apollo 16 ALSEP Experiment S201
Apollo 16 magazine AS16-123
UVC

As far as we are aware, magazine Apollo 16 magazine AS16-123 has not been scanned in high resolution like most Apollo-era photos. This is a shame, because the Far Ultraviolet Camera/Spectroscope (UVC) is still the only telescope on an other heavenly body (Apollo 16 ALSEP Experiment S201).

Like other Apollo magazines not online, or only in low resolution, it is a hole in space history.

And to make matters worse, only a few scans are readily available. Here are the images found online so far: [list]• Lunar Surface Astronomy
UVC (2) Spectrograph Apollo 16
S72-40821
AS16-123-19657
AS16-123-19650[/list] As you can see, these images appear to be low resolution scans of later generation copies and probably prints. So we decided to take matters into our own hands and ask NASA for the images.

We received the images, and what we got were completely non-standard files not readable by normal image software. They appear to be raw bit streams taken from the tape. Luckily, information on how they were scanned and saved is available.

The Revised S201 catalog of far-ultraviolet objects has some images and inspects it in detail. A great source of information. (If you are a partner of babel, please download the entire document and send it to us!)

After messing around with the files we received from NASA, we slowly but surely began to get recognizable images. We continued to tweak them, until we finally got acceptable results. Since these are uncompressed scans of first generation negatives, they are of much higher resolution and dynamic range than many images on the internet.

We proudly present the files from NASA unconverted and converted to standard JPGs. This set includes UVC images taken on Apollo 16 and SkyLab:
Apollo 16
Skylab

In each image, the first 600 bytes were used for a header. We converted the first 600 bytes of each image to text which can be viewed here: Text | Excel.

If you come up with anything interesting, please share it with us!

NEW! Slideshow on YouTube:

Support me on Patreon
pi_169624401
I have come back here to see if anyone has provided the calculations of fuel usage.

Well, I conclude since many years that NASA is lying and doesn't know how to calculate the fuel used for, e.g. a TLI. That's why the NASA figures vary from source to source and are amended on the Internet ... today to cover up the hoax.

Therefore my little test here and Challenge on the Internet.
Do the rocket scientific calculations of the force (N) required for a TLI to modify the high speed path of the spacecraft around Earth to the Moon. Use first principles!

How much energy (J) is required for such a high speed maneuver maneuver, how is it done apart from just firing a rocket, i.e. location, direction, duration, etc, and of course fuel (kg) required? Plot the trajectory in a non-uniform gravity field.
Be scientific!

And what is the result? Links to old propaganda, Breaunig and other rubbish, and the usual insults, i.e. the stupid methods taught at university. You must agree with the professor who has been in space and then you are invited to the university, silly boat race in the spring. I really feel sorry for the people involved. But it is standard today. Universities participating in hoaxes.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChrisCarter op 19-03-2017 12:47:38 (Spam) ]
pi_169624509
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:35 schreef Heiwa het volgende:
Makebelieve and propaganda
https://www.theflatearths(...)x.php?topic=69649.60

Perhaps you can ask there again. Not sure why you think your question and/or lack of answers is proving anything. Good thing you dont have to go to university to learn about hoaxes. With internet, people like you can participate ;)

Now go spam some other forums.

Ik heb deze clown trouwens gegoogled. Hij denkt ook serieus dat atoombommen niet bestaan en dat er niets op japan is gegooid _O-
Conscience do cost.
  zondag 19 maart 2017 @ 12:56:06 #260
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169624917
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:35 schreef Heiwa het volgende:
I have come back here to see if anyone has provided the calculations of fuel usage.

Well, I conclude since many years that NASA is lying and doesn't know how to calculate the fuel used for, e.g. a TLI. That's why the NASA figures vary from source to source and are amended on the Internet ... today to cover up the hoax.

Therefore my little test here and Challenge on the Internet.
Do the rocket scientific calculations of the force (N) required for a TLI to modify the high speed path of the spacecraft around Earth to the Moon. Use first principles!

How much energy (J) is required for such a high speed maneuver maneuver, how is it done apart from just firing a rocket, i.e. location, direction, duration, etc, and of course fuel (kg) required? Plot the trajectory in a non-uniform gravity field.
Be scientific!

And what is the result? Links to old propaganda, Breaunig and other rubbish, and the usual insults, i.e. the stupid methods taught at university. You must agree with the professor who has been in space and then you are invited to the university, silly boat race in the spring. I really feel sorry for the people involved. But it is standard today. Universities participating in hoaxes.
Why did you ignore my answer?
Onikaan ni ov dovah
pi_169625093
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:41 schreef ems. het volgende:

[..]

https://www.theflatearths(...)x.php?topic=69649.60

Perhaps you can ask there again. Not sure why you think your question and/or lack of answers is proving anything. Good thing you dont have to go to university to learn about hoaxes. With internet, people like you can participate ;)

Now go spam some other forums.

Ik heb deze clown trouwens gegoogled. Hij denkt ook serieus dat atoombommen niet bestaan en dat er niets op japan is gegooid _O-
Dan van Eric Dubay dus.
Oftewel, hij kan niet voor zichzelf denken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_169625218
Ik vind het sowieso maar een vreemde tactiek. "Ik stel vragen op random internetforums en als ze niet het antwoord geven dat ik wil horen dan bewijst dat dat de maanlanding en atoombommen nooit hebben plaatsgevonden".

Dat gepaard met de kwade woorden over universiteiten en de cirkel is helemaal rond. Boos door incompetentie.
Conscience do cost.
  zondag 19 maart 2017 @ 13:15:39 #263
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169625345
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:09 schreef ems. het volgende:
Ik vind het sowieso maar een vreemde tactiek. "Ik stel vragen op random internetforums en als ze niet het antwoord geven dat ik wil horen dan bewijst dat dat de maanlanding en atoombommen nooit hebben plaatsgevonden".

Dat gepaard met de kwade woorden over universiteiten en de cirkel is helemaal rond. Boos door incompetentie.
En het mooie is, hij geeft niet eens genoeg informatie om de vraag te beantwoorden. Als ik vraag aan jullie om voor mij uit te rekenen hoeveel brandstof mijn auto nodig heeft om 100 km te rijden, hebben jullie toch echt meer info nodig ;)
Onikaan ni ov dovah
pi_169626799
Eric Dubay e.a. disinfo en 'n deeltje van de discredit by association / FE PsyOp is.
De kernbom ontploffing filmpjes duidelijk fake zijn en 'n product van de LookOut Mountain propaganda film studios waren.
Er is veel over te vinden heel lang voor Eric Dubay e.a. hebben ooit over begonnen.

Hier kan je veel informatie (van 8 jaar terug) over de nuke hoax zien:
http://www.cluesforum.inf(...)fdaa22af8706e9aa6791

Nuke hoax, dinosaur hoax, fakery in space niks te maken met flat earth hebben.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 19 maart 2017 @ 14:23:35 #265
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169627025
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:13 schreef Tingo het volgende:
Eric Dubay e.a. disinfo en 'n deeltje van de discredit by association / FE PsyOp is.
De kernbom ontploffing filmpjes duidelijk fake zijn en 'n product van de LookOut Mountain propaganda film studios waren.
Er is veel over te vinden heel lang voor Eric Dubay e.a. hebben ooit over begonnen.

Hier kan je veel informatie (van 8 jaar terug) over de nuke hoax zien:
http://www.cluesforum.inf(...)fdaa22af8706e9aa6791

Nuke hoax, dinosaur hoax, fakery in space niks te maken met flat earth hebben.
Het hele cluesforum is desinfo.
Onikaan ni ov dovah
pi_169627528
Tingo is ook desinfo maar desalniettemin wordt het getolereerd. Of iets desinfo is of niet lijkt me ook juist het idee van BNW. Wel komisch dat je uitgerekend dergelijke figuren erover hoort klagen.
Conscience do cost.
  zondag 19 maart 2017 @ 15:25:55 #267
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169628540
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:45 schreef ems. het volgende:
Tingo is ook desinfo maar desalniettemin wordt het getolereerd. Of iets desinfo is of niet lijkt me ook juist het idee van BNW. Wel komisch dat je uitgerekend dergelijke figuren erover hoort klagen.
Wat ik me nog afvraag, zouden de mensen op dat forum zich beseffen dat een dergelijk complot vereist dat men 1000+ kernexplosies gefaket heeft?
Onikaan ni ov dovah
  zondag 19 maart 2017 @ 15:32:15 #268
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_169628661
Zou zeggen vraag het ze op clues. *) Oh nee dan kom je niet ver, beter op wacht om op bnw hoog van de toren te kunnen blazen oftewel must debunk.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 19 maart 2017 @ 15:46:26 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169629006
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Zou zeggen vraag het ze op clues. *) Oh nee dan kom je niet ver, beter op wacht om op bnw hoog van de toren te kunnen blazen oftewel must debunk.
Op clues staan ze helemaal niet open voor dat soort kritiek. Erg jammer, gezien dat soort figuren zich graag als sceptisch zien.
Onikaan ni ov dovah
pi_169630064
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 15:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat ik me nog afvraag, zouden de mensen op dat forum zich beseffen dat een dergelijk complot vereist dat men 1000+ kernexplosies gefaket heeft?
Ik denk dat ze niet over de mentale capaciteit beschikken om te beseffen dat als ze in een auto achteruit rijden dat dingen van achteren komen. Dus nee.
Conscience do cost.
  Moderator zondag 19 maart 2017 @ 19:24:03 #271
249559 crew  Lavenderr
pi_169634539
quote:
Dat is natuurlijk inherent aan BNW. Discussie over een stelling/complot/gebeurtenis die geponeerd wordt. Mensen die het geloven en mensen die daar bewijzen voor willen zien. En bronnen.
Dus je kan van alles beweren hier. Niets is te gek (binnen de wettelijke kaders weliswaar) maar verwacht niet dat alles voetstoots aangenomen wordt.
  zondag 19 maart 2017 @ 19:25:19 #272
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169634585
quote:
Op clues heb je meteen een ban te pakken als je een (afwijkende) vraag stelt. Zelf meegemaakt. Dan 10000x liever BNW
  zondag 19 maart 2017 @ 21:50:04 #273
445108 t4600c
pi_169639685
Verkeerd topic, oeps
Support me on Patreon
  zondag 19 maart 2017 @ 21:52:18 #274
445108 t4600c
pi_169639750
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het hele cluesforum is desinfo.
Heb Apollo topic cluesforum 1 keer gelezen...foute keuze

Elke reactie was enorme circle jerking :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Ze staan volgens mij niet open voor discussie.
Support me on Patreon
  Moderator zondag 19 maart 2017 @ 23:00:14 #275
249559 crew  Lavenderr
pi_169641515
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 21:52 schreef t4600c het volgende:

[..]

Heb Apollo topic cluesforum 1 keer gelezen...foute keuze

Elke reactie was enorme circle jerking :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Ze staan volgens mij niet open voor discussie.
Dat is precies het punt.
We willen op BNW geen circle jerk maar gewoon een discussie. Op een beschaafde manier. Dat moet toch kunnen?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')