abonnement Unibet Coolblue
pi_168890971
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja maar je geeft toch ook kusjes op haar venusheuvel en zo? Gewoon glad. Het beste gewoon geharst op de mapima methode.
Nee. En dan nog hoef je daar je tong niet uit te steken, dus lijkt me niet zo'n probleem. Voor een vrouw heeft het in ieder geval geen meerwaarde om daar gelikt te worden, dus wmb gewoon veel haar op die plek.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168891017
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:13 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nee. En dan nog hoef je daar je tong niet uit te steken, dus lijkt me niet zo'n probleem. Voor een vrouw heeft het in ieder geval geen meerwaarde om daar gelikt te worden, dus wmb gewoon veel haar op die plek.
Je bouwt toch een beetje op, je gaat toch niet gelijk vol op de clit? Eerst een beetje het gebied eromheen kussen en strelen, dan ga je met je tong langs haar spleetje en uiteindelijk spreid je die lippen pas en ga je los.

En nee, het moet gewoon kaal.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_168891103
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je bouwt toch een beetje op, je gaat toch niet gelijk vol op de clit? Eerst een beetje het gebied eromheen kussen en strelen, dan ga je met je tong langs haar spleetje en uiteindelijk spreid je die lippen pas en ga je los.

En nee, het moet gewoon kaal.
Ja, maar als je kusjes wilt geven op de venusheuvel zit het haar dus niet echt in de weg, al zal ze wat meer voelen als het kaal is. Maar dat gebied is niet gevoelig voor seksuele stimulatie, dus veel maakt het niet uit. En je kunt wel gewoon vol op de clit gaan als je wilt, of zij. Uiteindelijk wil ze gewoon klaarkomen en dat doe je door de kut te likken.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168891376
Glad en nat.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_168891482
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:28 schreef Phoenix78 het volgende:
Absoluut geen sliertjes of bonkjes. [ afbeelding ]
?????? Sliertjes of bonkjes, wat?!
pi_168893067
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:36 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

?????? Sliertjes of bonkjes, wat?!
Vraag dat maar aan je moeder google.

[ Bericht 10% gewijzigd door Phoenix78 op 14-02-2017 15:09:08 ]
"Evil preaches tolerance until it is dominant, then it tries to silence good."
pi_168893284
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 13:56 schreef Phoenix78 het volgende:

[..]

Vraag dat maar aan je moeder.
Wat onaardig.
pi_168894652
Dat er een leuke, actieve, nieuwsgierige, initiatiefrijke en ongeremde leuke lieve dame dat gevoelige plekje graag deelt in een moment van samen (of met meer) genieten.
Dat maakt 't lekker.
pi_168894823
Gevoeligheid, flexibiliteit.
Ik hoor best veel over strak, maar alleen maar strak is maar saai en beperkt, ik wil een "levende" kut, die zowel superstrak samen kan trekken als zich kan openen. Na een goed orgasme even tijdelijk een zompig moeras is zodat ik weet dat het goed was zeg maar ;)
Wil een poesje dat spint als ze geaaid wordt en ik hou persoonlijk van kutjes die "groeien" bij geilheid, waarbij de lipjes zich zo lekker opvullen en opbollen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_168894885
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:23 schreef erodome het volgende:
Gevoeligheid, flexibiliteit.
Ik hoor best veel over strak, maar alleen maar strak is maar saai en beperkt, ik wil een "levende" kut, die zowel superstrak samen kan trekken als zich kan openen. Na een goed orgasme even tijdelijk een zompig moeras is zodat ik weet dat het goed was zeg maar ;)
Wil een poesje dat spint als ze geaaid wordt en ik hou persoonlijk van kutjes die "groeien" bij geilheid, waarbij de lipjes zich zo lekker opvullen en opbollen.
Treffend.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')