abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 februari 2017 @ 19:47:25 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_168900520
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:45 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Maar waarom komt dat kutprogramma pas om 23uur?
Patries kwam eerder door de pies.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 14 februari 2017 @ 19:50:43 #152
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_168900615
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:43 schreef tong80 het volgende:
PATRICIA PAAY doet vanavond haar mond weer open, nu om bij EVA JINEK te vertellen over de nachtmerrie waarin zij vorige week belandde toen intieme seksfilmpjes van haar telefoon bleken gekopieerd en op internet belandden.

Sindsdien is de zangeres het gesprek van de dag, maar liet zij haar gezicht vrijwel nergens meer zien. Alleen op vrijdag spoedde zij zich naar het politiebureau in Hoofddorp om daar haar versie van het gebeurde uiteen te zetten.

Wat zij precies heeft verklaard heeft haar advocaat niet gezegd, wel dat hij van degenen die de filmpjes verspreidden mogelijk EEN MILJOEN EURO gaat eisen.

In een reactie per sms aan meerdere bekenden liet Paay doorschemeren dat de zogeheten ‘plasvideo’ het gevolg is van een ‘uit de hand gelopen weddenschap. Met m’n ex-vriendje had ik gewed of ik dat zou durven.’

Getuige de video die voor zoveel ophef zorgde, won Patricia Paay de weddenschap.

http://www.telegraaf.nl/p(...)weddenschap____.html

:P
Ik wil met haar ook wel wedden...
Als ik 3 maal - terwijl het op het net komt - een schaamhaar mag uittrekken, krijgt ze een miljoen euro.

Eerlijk waar. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_168901125
Nederlandse humor :)

PATRICIA PAAY doet vanavond haar mond weer open, nu om bij EVA JINEK te vertellen over de nachtmerrie waarin zij vorige week belandde toen intieme seksfilmpjes van haar telefoon bleken gekopieerd en op internet belandden.

Sindsdien is de zangeres het gesprek van de dag, maar liet zij haar gezicht vrijwel nergens meer zien. Alleen op vrijdag spoedde zij zich naar het politiebureau in Hoofddorp om daar haar versie van het gebeurde uiteen te zetten.

Wat zij precies heeft verklaard heeft haar advocaat niet gezegd, wel dat hij van degenen die de filmpjes verspreidden mogelijk EEN MILJOEN EURO gaat eisen.

In een reactie per sms aan meerdere bekenden liet Paay doorschemeren dat de zogeheten ‘plasvideo’ het gevolg is van een ‘uit de hand gelopen weddenschap. Met m’n ex-vriendje had ik gewed of ik dat zou durven.’

Getuige de video die voor zoveel ophef zorgde, won Patricia Paay de weddenschap.

http://www.msn.com/nl-nl/(...)zPsO&ocid=spartandhp
  dinsdag 14 februari 2017 @ 20:15:27 #154
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_168901321
Jaaaaaaaaaaaa, Patricia doet haar mond (weer) open *O* *O* *O*

:')
pi_168901423
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 20:07 schreef polderturk het volgende:
Nederlandse humor :)

PATRICIA PAAY doet vanavond haar mond weer open, nu om bij EVA JINEK te vertellen over de nachtmerrie waarin zij vorige week belandde toen intieme seksfilmpjes van haar telefoon bleken gekopieerd en op internet belandden.

Sindsdien is de zangeres het gesprek van de dag, maar liet zij haar gezicht vrijwel nergens meer zien. Alleen op vrijdag spoedde zij zich naar het politiebureau in Hoofddorp om daar haar versie van het gebeurde uiteen te zetten.

Wat zij precies heeft verklaard heeft haar advocaat niet gezegd, wel dat hij van degenen die de filmpjes verspreidden mogelijk EEN MILJOEN EURO gaat eisen.

In een reactie per sms aan meerdere bekenden liet Paay doorschemeren dat de zogeheten ‘plasvideo’ het gevolg is van een ‘uit de hand gelopen weddenschap. Met m’n ex-vriendje had ik gewed of ik dat zou durven.’

Getuige de video die voor zoveel ophef zorgde, won Patricia Paay de weddenschap.

http://www.msn.com/nl-nl/(...)zPsO&ocid=spartandhp
Zie je wel, gewoon een lulverhaal om het gezeik af te laten koelen, maar feiten krijgen we geen, tevens hebben alle andere betrokkenen hoogstwaarschijnlijk al lang en breed het zwijgen opgelegd gekregen.
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_168901490
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 20:15 schreef Klummie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, Patricia doet haar mond (weer) open *O* *O* *O*

:')
Das mooi, kom heren..

Effe pissen

:T
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_168901791
Kees van der Staaij is er ook, de grote vraag natuurlijk hoe vaak hij de video's van Paay heeft gezien.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168904411
Peterrrrr Rrr komt ook zijn beurs weer aanvullen. Hij is wel gek op Patries, he? c_/
´
pi_168904433
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 20:27 schreef Windhapper het volgende:
Kees van der Staaij is er ook, de grote vraag natuurlijk hoe vaak hij de video's van Paay heeft gezien.
Hopelijk drinkt hij appelsap.
pi_168904614
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:43 schreef tong80 het volgende:

In een reactie per sms aan meerdere bekenden liet Paay doorschemeren dat de zogeheten ‘plasvideo’ het gevolg is van een uit de hand gelopen weddenschap. Met m’n ex-vriendje had ik gewed of ik dat zou durven.’
Riiiiiiiiight ..........
"Pools are perfect for holding water"
pi_168906920
Weet je wat? Ik vind heel die Patricia Paay eerlijk gezegd de moeite niet waard om daar nu nog langer voor op te blijven, ik kijk dat programma anders immers ook nooit en ben niet bepaald een fan van pispopje Paay..

.. ik lees het anders morgen allemaal wel! Haha.. Truste schatjes en ander gespuis. :W
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_168909764
Dat gebash richting politie ;(
Wat verwachten ze nou van agenten die amper boven het minimumloon uitkomen?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_168910002
HAHAHAHA _O- die gespeelde verontwaardiging net!
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:53:31 #164
76108 bluuf
Powershell fan
pi_168910003
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef eight het volgende:
Dat gebash richting politie ;(
Wat verwachten ze nou van agenten die amper boven het minimumloon uitkomen?
Je verwacht van de politie dat zij een zaak correct oppakken en de juiste mensen op een zaak zetten, vooral als het om iets gaat waar zoveel media aandacht naar uit gaat.
5 dagen later en ze moeten nog steeds een team vormen..... Dat verzin je toch niet?
pi_168910050
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:53 schreef bluuf het volgende:

[..]

Je verwacht van de politie dat zij een zaak correct oppakken en de juiste mensen op een zaak zetten, vooral als het om iets gaat waar zoveel media aandacht naar uit gaat.
5 dagen later en ze moeten nog steeds een team vormen..... Dat verzin je toch niet?
Nou, dat verbaast me eigenlijk niks.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_168910101
Wat een dom wicht is het toch ook. Digibeet tot in haar kleinste vezel...

Nouja, je kunt het haar ook niet echt kwalijk nemen, want ze is natuurlijk wel gewoon 65+. :')
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:57:37 #167
76108 bluuf
Powershell fan
pi_168910168
Wel weer typisch BNers onder elkaar hoor, "voorkomen dat dit andere BNers overkomt". Dus de "gewone" man/vrouw waarvan een vernederend filmpje van op internet verschijnt telt niet meer mee?

(Ze komt wel extreem paranoïde over)
pi_168910201
Ging niet echt inhoudelijk over het filmpje...
pi_168910322
Mij boeit dit hele gebeuren eigenlijk niet echt. Ik vind de ophef overdreven, ook de manier waarop PP er door sommige mensen op wordt afgerekend. Maar écht medelijden ofzo kan ik er ook niet voor opbrengen.

Dit is een vrouw die eigenlijk niks kan, behalve aandacht voor haar persoontje genereren. Positieve of negatieve aandacht, soms ten koste van anderen, het maakt haar allemaal niks uit, zolang ze maar weer in één of ander teevee-programma mag verschijnen om haar verder totaal irrelevante mening te geven. Daar ontvangt ze dan heel veel geld voor (waarschijnlijk voor haar optreden van vanavond ook, wellicht meer dan ik in een heel jaar verdien).

Nu is het een beetje uit de hand gelopen, zeg maar, en moet ze huilen. Want dit was nu ook weer niet de bedoeling. :') Jammer joh!
pi_168910432
Heeft Wim-Lex al gereageerd? Wat een circus. Gelukkig is dat haar core-business.
pi_168910492
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:20 schreef Kermit. het volgende:
NPO krijgt een steeds lager niveau
Dumping down the masses
pi_168910515
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:53 schreef bluuf het volgende:

[..]

Je verwacht van de politie dat zij een zaak correct oppakken en de juiste mensen op een zaak zetten, vooral als het om iets gaat waar zoveel media aandacht naar uit gaat.
5 dagen later en ze moeten nog steeds een team vormen..... Dat verzin je toch niet?
Wie verwacht dat?
pi_168910540
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:53 schreef bluuf het volgende:

[..]

Je verwacht van de politie dat zij een zaak correct oppakken en de juiste mensen op een zaak zetten, vooral als het om iets gaat waar zoveel media aandacht naar uit gaat.
5 dagen later en ze moeten nog steeds een team vormen..... Dat verzin je toch niet?
Waarom verwacht je dat? Als jij op straat het ziekenhuis ingeslagen wordt, mag je hopen dat er überhaupt nog iets met je aangifte gebeurt. Meestal blijft het bij hopen.
pi_168910595
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:41 schreef Hathor het volgende:

[..]

Over de zeik?
Pislink
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_168910626
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:53 schreef bluuf het volgende:

[..]

Je verwacht van de politie dat zij een zaak correct oppakken en de juiste mensen op een zaak zetten, vooral als het om iets gaat waar zoveel media aandacht naar uit gaat.
5 dagen later en ze moeten nog steeds een team vormen..... Dat verzin je toch niet?
Bij geen enkele vrouw die op deze manier te kijk wordt gezet doen ze dat, waarom zou dat bij lapaay anders zijn?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')