abonnement Unibet Coolblue
pi_168859190
Hallo mijn naam is joep
En ga jullie wat tips geven hoe je het beste bij de albert heijn op sollicitatie kan

- Nou als eerste wil ik meegeven dat je niet te netjes jezelf moet kleden want dan maak je er een "big deal" van dus gewoon kleden zoals je normaal ook kleed maar zorg wel dat je er goed verzorgd uitziet
- geef altijd een goeie en stevige hand dus niet zo een slap handje ;)
- laat ze uitpraten als ze iets aan het vertellen zijn en blijf ze altijd recht in de ogen aankijken
Niet naar beneden kijken ofzo dat geld dus ook als jij aan het vertellen bent dat je laat zien dat je niks te verbergen hebt.
- blijf altijd netjes en spreek ze aan met u en recht op in je stoel zitten.
- verder geef ik je nog mee dat het niet veel voorstelt en je eigenlijk geen zorgen hoeft te maken maar dit waren paar handige tips als je op sollicitatie moet

bedankt voor het lezen en veel succes!
  zondag 12 februari 2017 @ 19:31:42 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168859230
Dank je wel, Joep!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Forum Admin zondag 12 februari 2017 @ 19:31:58 #3
35723 crew  GGMM
pi_168859236
Bedankt Joep!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_168859255
Dit moet je in het werkzoeken topic posten ^O^
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_168859337
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 19:29 schreef Joep3481 het volgende:
Hallo mijn naam is joep
En ga jullie wat tips geven hoe je het beste bij de albert heijn op sollicitatie kan

- Nou als eerste wil ik meegeven dat je niet te netjes jezelf moet kleden want dan maak je er een "big deal" van dus gewoon kleden zoals je normaal ook kleed maar zorg wel dat je er goed verzorgd uitziet
- geef altijd een goeie en stevige hand dus niet zo een slap handje ;)
- laat ze uitpraten als ze iets aan het vertellen zijn en blijf ze altijd recht in de ogen aankijken
Niet naar beneden kijken ofzo dat geld dus ook als jij aan het vertellen bent dat je laat zien dat je niks te verbergen hebt.
- blijf altijd netjes en spreek ze aan met u en recht op in je stoel zitten.
- verder geef ik je nog mee dat het niet veel voorstelt en je eigenlijk geen zorgen hoeft te maken maar dit waren paar handige tips als je op sollicitatie moet

bedankt voor het lezen en veel succes!
De werkgever heeft een andere visie, hoe krijg ik goed personeel tegen zo weinig mogelijk kosten, dan kun je een stevige hand geven en met u aanspreken dat zal hem echt worst wezen!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_168859525
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 19:35 schreef halfway het volgende:

[..]

De werkgever heeft een andere visie, hoe krijg ik goed personeel tegen zo weinig mogelijk kosten, dan kun je een stevige hand geven en met u aanspreken dat zal hem echt worst wezen!
goed personeel is goed opgevoed en daar hoort een stevige hand en beleefd zijn bij.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_168859644
Ligt er ook maar net aan of degene veel ouder is dan jijzelf of ongeveer dezelfde leeftijd/jonger.
Laatste geval is het gewoon je en jij, eerste geval u.
pi_168859695
Zoeken jullie soms personeel?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_168859710
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Zoeken jullie soms personeel?
Wij altijd, maar vind ze maar eens....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_168859735
Joepie bedankt, joepie bedankt, joepie joepie, joepie bedankt.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_168859746
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 19:29 schreef Joep3481 het volgende:
Hallo mijn naam is joep
En ga jullie wat tips geven hoe je het beste bij de albert heijn op sollicitatie kan

- Nou als eerste wil ik meegeven dat je niet te netjes jezelf moet kleden want dan maak je er een "big deal" van dus gewoon kleden zoals je normaal ook kleed maar zorg wel dat je er goed verzorgd uitziet
- geef altijd een goeie en stevige hand dus niet zo een slap handje ;)
- laat ze uitpraten als ze iets aan het vertellen zijn en blijf ze altijd recht in de ogen aankijken
Niet naar beneden kijken ofzo dat geld dus ook als jij aan het vertellen bent dat je laat zien dat je niks te verbergen hebt.
- blijf altijd netjes en spreek ze aan met u en recht op in je stoel zitten.
- verder geef ik je nog mee dat het niet veel voorstelt en je eigenlijk geen zorgen hoeft te maken maar dit waren paar handige tips als je op sollicitatie moet

bedankt voor het lezen en veel succes!
Handig, ik hoop het nooit nodig te hebben.
pi_168859786
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 19:43 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

goed personeel is goed opgevoed en daar hoort een stevige hand en beleefd zijn bij.
Onderdanig ja, precies wat hij zoekt.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 12 februari 2017 @ 19:58:28 #13
139330 TNA
For the stars that shine
pi_168859976
Dit waren mijn tips hoe het mij heeft geholpen misschien kijkt de werkgever wel anders maar zo is het mij in idergeval goed gelukt😉
pi_168860155
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:01 schreef Joep3481 het volgende:
Dit waren mijn tips hoe het mij heeft geholpen misschien kijkt de werkgever wel anders maar zo is het mij in idergeval goed gelukt😉
Daar kunnen nog heel veel mensen van leren.

Laatst een knulletje op gesprek gehad en die belde aan met zijn fiets aan de hand, het eerste wat hij vroeg was waar hij die kon zetten..... uhhh tegen de muur of ergens waar er niemand over valt.
Aan zulke gasten hebben we dus niets!
pi_168860174
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:08 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Daar kunnen nog heel veel mensen van leren.

Laatst een knulletje op gesprek gehad en die belde aan met zijn fiets aan de hand, het eerste wat hij vroeg was waar hij die kon zetten..... uhhh tegen de muur of ergens waar er niemand over valt.
Aan zulke gasten hebben we dus niets!
Jij werkt in een fietsenstalling?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_168860196
Had trouwens nooit verwacht dat mensen zouden reageren ook mijn eerste keer op een forum dus weet nog niet zo goed waar ik alles moet plaatsen
pi_168860202
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Jij werkt in een fietsenstalling?
Ja ik werk in een fietsenstalling, afdeling tandems.
pi_168860246
Maar als iemand mij wil uitleggen hoe ik het beter had kunnen aanpakken met mijn topic hoor ik het graag😊
pi_168860280
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:12 schreef Joep3481 het volgende:
Maar als iemand mij wil uitleggen hoe ik het beter had kunnen aanpakken met mijn topic hoor ik het graag😊
Het gaat over werk dus het staat precies goed!

^O^
pi_168860294
Mooi om te horen!
pi_168860572
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:10 schreef Joep3481 het volgende:
Had trouwens nooit verwacht dat mensen zouden reageren ook mijn eerste keer op een forum dus weet nog niet zo goed waar ik alles moet plaatsen
^O^
Welkom op FOK!
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_168860642
Dankje!
  zondag 12 februari 2017 @ 20:25:42 #24
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_168860646
Joep, bedankt voor de informatie! Morgen gelijk eens een poging wagen bij de lokale AH. Ik laat je weten hoe het gegaan is!
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_168860821
Schuimpjes leuk om te horen hoor graag meer!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')