abonnement Unibet Coolblue
pi_168828169
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.


Game on! *O*
..
:)
  zaterdag 11 februari 2017 @ 18:01:45 #2
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168828888
Echt broer en zus razz O+

En tof kleed met toffere max :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_168830099
Kijk mijn meisje nou O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168830223
Mies wat een wijs snoetje, super schattig!

Chanty, nog gefeliciteerd met je baan, weet je al per wanneer je daar kan beginnen?
pi_168830336
Wat een popje mies met haar out of bed look O+
  zaterdag 11 februari 2017 @ 19:42:51 #6
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168831323
Mies wat is ze al groot! En die haren en mooie donkere ogen O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 19:01 schreef Madivi het volgende:
Mies wat een wijs snoetje, super schattig!

Chanty, nog gefeliciteerd met je baan, weet je al per wanneer je daar kan beginnen?
Ik begin in april met de opleiding dus vanaf dan zal ik mijn huidige werkzaamheden gaan afbouwen. Uiteindelijk wordt de verhouding max 70% van de werktijd voor die nieuwe functie en 30% blijf ik in mijn oude functie. Hoe dat precies vorm gaat hebben wordt nog besproken :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 11 februari 2017 @ 20:08:19 #7
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168832222
Ik had één doel vanavond en dat is Max op bed voor Wie Is De Mol. En dat is gelukt! so far

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 16:40 schreef Mies_poes het volgende:
Wat een leuk 'kleed' zo, Quoi! Jullie laten hen permanent liggen, neem ik aan? Zou ik ook willen, maar ik kan nog niet accepteren dat onze katten daar dan op liggen, bah.
Wat is Max groot trouwens!
Zegt zij, met haar grote mooie meisje! Haartjes groeien hè? Of waren ze al zo lang?

Ik heb het kleed net in tweeën opgebroken en onder zijn wipper geschoven. Hop, uit de weg en er kunnen geen poezen op (ook hier altijd een dingetje).

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:01 schreef Chanty het volgende:
Echt broer en zus razz O+

En tof kleed met toffere max :)
Nohhh, thanks O+
pi_168835367
Mies en quoi wat worden ze groot!

Hier at meneer bijna een half potje appel/perzik op vanmiddag. I was like whut :? Ik had een paar scheppen in een bakje gedaan maar dat was niet voldoende voor meneer. Hij had ineens het principe door.
  zondag 12 februari 2017 @ 10:14:58 #9
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168846154
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:24 schreef Nazil het volgende:
Mies en quoi wat worden ze groot!

Hier at meneer bijna een half potje appel/perzik op vanmiddag. I was like whut :? Ik had een paar scheppen in een bakje gedaan maar dat was niet voldoende voor meneer. Hij had ineens het principe door.
Wat fijn! :)

Hier lijkt het ook eindelijk door te dringen. Na een hapje net keek hij smachtend naar het lepeltje waar de volgende bleef. Ongelofelijk! Maarja, er is nog nooit een kind niet gaan eten natuurlijk, dus dat moment moest wel gaan komen.

En nu kijkt hij naar de 1500m schaatsen. Daarna maar weer een tuk. Wat een leven :)
pi_168846716
Wat een lieve foto's hier allemaal O+ O+

M snapt het eten nog niet helemaal. Het gaat wel steeds beter, grappig om te zien. Gister aardappel, van wat ze eraf gekauwd had heeft ze denk ik de helft doorgeslikt en de andere helft met haar tong eruit geduwd :+ Ze vond het wel erg lekker, zo lekker dat ze een heel stuk in 1 keer wilde eten en daardoor moest overgeven :') Nouja zo leren we allemaal weer bij wat een beetje werkt en wat niet :P
Daarna wilde ze het ondergekotste stukje verder eten, maar dat mocht niet van ons. Gemeen he :P
  zondag 12 februari 2017 @ 13:41:33 #11
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168850356
Amélie heeft nog steeds weinig met voeren. Echt een heel enkele keer dat ze haar mond open doet. Meestal houdt ze haar kaken stijf op elkaar. Rapley wil ze wel.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_168859205
Grappig om te lezen hoe elk kind daar weer om verschilt. Misschien wil ze Lucas nadoen :Y)

M heeft vandaag teruggerold :D Benieuwd of het per ongeluk was of dat het vaker zal gebeuren :+
Ze is ook wel goed in aandacht trekken. Als ze iets wil en je kijkt even niet begint ze eerst zachtjes bwawawa. En als je dan nog niet kijkt, bwawaAAAAAAAA. Echt zo'n heel hard hoog gilletje.
pi_168861375
Ik begin oud te worden :') gisteren lekker uit eten geweest en daarna zouden we nog een paar drankjes doen in de stad. Het werden alleen iets meer drankjes dan gepland en om 4 uur lag ik eindelijk in mijn bedje. Vandaag meer dood dan levend maar dat was het wel waard :D

Maar ik zag mooie kindjes voorbij komen O+
Super mooi kleed Quoi en wat een lief snuutje heeft Max toch.
Mies jou meisje O+ wat een knapperd! Je deed niet aan uithuwelijken hè? Heel jammer

Stijn zijn mond gaat prima open voor brood en fruit. Alleen groenten is nog geen succes. Misschien morgen wat dingen in rapley vorm aanbieden eens kijken wat hij dan doet.

Knappe M miezz ^O^ ze gaat ineens snel zeg. Leuk als ze zelf wat meer bewegingsvrijheid krijgen. En die geluidjes voor aandacht O+ ik hou ervan

Chanty fijn dat je in april al met de opleiding kan beginnen. Lijkt me wel pittig om 2 functies te blijven doen. Vooral omdat je nu al zo druk bent met 1. Maar dat zal vast goed komen. En sws jij kan dat ^O^
  zondag 12 februari 2017 @ 22:31:11 #14
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168864965
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:44 schreef ikke_84 het volgende:
Ik begin oud te worden :') gisteren lekker uit eten geweest en daarna zouden we nog een paar drankjes doen in de stad. Het werden alleen iets meer drankjes dan gepland en om 4 uur lag ik eindelijk in mijn bedje. Vandaag meer dood dan levend maar dat was het wel waard :D

Maar ik zag mooie kindjes voorbij komen O+
Super mooi kleed Quoi en wat een lief snuutje heeft Max toch.
Mies jou meisje O+ wat een knapperd! Je deed niet aan uithuwelijken hè? Heel jammer

Stijn zijn mond gaat prima open voor brood en fruit. Alleen groenten is nog geen succes. Misschien morgen wat dingen in rapley vorm aanbieden eens kijken wat hij dan doet.

Knappe M miezz ^O^ ze gaat ineens snel zeg. Leuk als ze zelf wat meer bewegingsvrijheid krijgen. En die geluidjes voor aandacht O+ ik hou ervan

Chanty fijn dat je in april al met de opleiding kan beginnen. Lijkt me wel pittig om 2 functies te blijven doen. Vooral omdat je nu al zo druk bent met 1. Maar dat zal vast goed komen. En sws jij kan dat ^O^
Denk dat het een verademing wordt. Minder cliënten en dus minder ad hoc drama dat moet worden opgelost.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 13 februari 2017 @ 10:37:15 #15
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168870080
Miezziej, dat klinkt als trial and error, dat Rapley-en bij jou. Volgens mij is dat helemaal zoals het hoort :) Maar het lijkt me idd wel spannend zo nu en dan met stukken aardappel.

Ikke, als 84 je geboortejaar is: ja, de jaartjes gaan tellen hè? :+ Om 4 uur naar bed gaan hakt er in!

Nou, wij hebben de onderwaterfotograaf op bezoek gehad bij het babyzwemmen. Ik ben net terug en ik denk dat Max voorlopig niet meer wakker wordt :7 Het was ook best wat. Eerst liet de juf hem onder water los voor een foto en daarna mocht ik ook nog aan de bak. Samen met hem onder water en dan dus niet mijn adem inhouden en een beetje lachen, zeg maar :{ :P Het zwembad kent nu Max voor altijd en eeuwig, want hij heeft me gemópperd, niet normaal! Niet echt huilen dus, maar dat mopperen, je kent het wel. Maar van het scherm af zagen de foto's er dan wél weer geweldig leuk uit O+ Nu kan ik niet wachten.
  maandag 13 februari 2017 @ 10:39:52 #16
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168870135
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 10:37 schreef Quoi het volgende:
Ikke, als 84 je geboortejaar is: ja, de jaartjes gaan tellen hè? :+ Om 4 uur naar bed gaan hakt er in!
Ehhh.
Dit voelt een beetje hetzelfde als:


"Let maar niet op de rommel"

Ik val om van de duizeligheid als ik een keer na middernacht wakker ben :@ :').
KuikenGuppy
  maandag 13 februari 2017 @ 13:40:56 #17
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_168872980
Hehehe ik ben heel veel wakker na middernacht, dat gaat wel goed. Hij wil toch wel heel vaak drinken. Maar zodra daar alcohol bij komt kijken kan je mij opvegen! :D Ik voel mij met mijn bijna 30 wel soms echt antiek, ik mis de energie die ik had bij mijn oudste echt heeeel erg -O-

F. is heel vaak gefrustreerd echt heel erg boos, hij is nu druk bezig met kruipen oefenen maar het gaat niet zoals hij wenst. Dat geeft echt heel veel woede en boosheid. -O-
pi_168873095
Ik drink geen alcohol, ook makkelijk :+ Maar tot 4 uur wakker blijven kan ik ook niet :D :P

Inderdaad trial and error. Man vindt het wat enger dan ik, die zit er meteen bij als ze een beetje kokhalst enzo. Vraag dan aan hem of hij er wel mee wil doorgaan, of liever gepureerd geeft, maar hij wil het nog wel even proberen.
Man heeft vandaag avonddienst dus is niet thuis met eten. Ik denk dat we vandaag voor broccoli gaan.

Ben benieuwd naar de foto's Quoi! Post je er hier ook eentje wanneer je ze hebt? O-)
  maandag 13 februari 2017 @ 14:04:05 #19
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_168873343
Dit is misschien een handige voor je man!



Zolang ze hoesten, gorgelen en doen is het allemaal oke, pas bij geen geluid, en blauw is er een issue. je zit veel gagging bij leren eten, maar dat is dus allemaal wat heel normaal is.
  maandag 13 februari 2017 @ 14:49:54 #20
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168874095
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:48 schreef Miezziej het volgende:
Ik drink geen alcohol, ook makkelijk :+ Maar tot 4 uur wakker blijven kan ik ook niet :D :P

Inderdaad trial and error. Man vindt het wat enger dan ik, die zit er meteen bij als ze een beetje kokhalst enzo. Vraag dan aan hem of hij er wel mee wil doorgaan, of liever gepureerd geeft, maar hij wil het nog wel even proberen.
Man heeft vandaag avonddienst dus is niet thuis met eten. Ik denk dat we vandaag voor broccoli gaan.

Ben benieuwd naar de foto's Quoi! Post je er hier ook eentje wanneer je ze hebt? O-)
Ja hoor. Kan ik nooit laten :P

Slaapt overigens nu weer 5 uur achter elkaar. Niet normaal! Als hij straks geen hapje lust weet ik het ook niet meer.
  maandag 13 februari 2017 @ 14:51:49 #21
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168874135
Heeft iemand trouwens specifieke ervaringen met wasbare zwemluiertjes? Merk?
pi_168874146
Bedankt, zeker handig!

Soms kan ik mij er ook wel druk om maken in mijn hoofd. Ze vindt het eigenlijk nog helemaal niet zo interessant om te eten. Behalve dan de aardappel, ze dacht zeker dat het patat was :+ . Ze krijgt dus eigenlijk heel weinig tot niets binnen. "Food under one is just for fun" enzo, maar toch, als ik soms hoor wat andere kindjes wegwerken. Nee hoor, geef M maar melk.

Al vond ze mijn fruit wel interessant :+ Ik had zo'n luiheids-fruitbakje (voorgesneden dus :+) voor mezelf gekocht. Ik vond de stukjes niet echt rapley verantwoord, maar heb haar wel aan de stukjes laten sabbelen op het vorkje zeg maar. Daarna heb ik het verder zelf opgegeten, lekker halfwarm afgelebbert fruit O+ :+
  maandag 13 februari 2017 @ 15:04:25 #23
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168874435
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 14:51 schreef Quoi het volgende:
Heeft iemand trouwens specifieke ervaringen met wasbare zwemluiertjes? Merk?
Wij hebben ze van pandababy, maar elk merk voldoet wel. AliExpress heeft ze zelfs. Zwemluiers zijn zo'n farce hè, ze fungeren alleen als een soort "poepnetje" voor als je baby zou poepen, en dan nog moet je op zo'n moment á la minute uit het water. Bovendien zullen de meeste babies niet poepen als ze in water liggen.
KuikenGuppy
pi_168874537
Owja, aardappel eten had ik wel vastgelegd 8-)
Volgende keer denk ik een groter stuk, wellicht helpt dat tegen overgeven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 februari 2017 @ 15:17:52 #25
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168874754
Ik ben afgelopen nacht om half vier net bed gegaan en sliep rond half vijf. Niet omdat ik gezellig een nacht ben wezen doorhalen maar omdat mijn externe harde schijf steeds uitviel en ik al zeker 2 jaar geen backup had gemaakt. Dus ben als een idioot gaan backuppen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 13 februari 2017 @ 15:20:54 #26
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168874817
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:04 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wij hebben ze van pandababy, maar elk merk voldoet wel. AliExpress heeft ze zelfs. Zwemluiers zijn zo'n farce hè, ze fungeren alleen als een soort "poepnetje" voor als je baby zou poepen, en dan nog moet je op zo'n moment á la minute uit het water. Bovendien zullen de meeste babies niet poepen als ze in water liggen.
Precies. Daarom spoel ik voortaan wel zo'n luiertje uit. Er zit hoogstens 1 zenuwplasje in tot nu toe :')

Good busy M met haar aardappel! ^O^
  maandag 13 februari 2017 @ 15:22:58 #27
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168874859
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 14:52 schreef Miezziej het volgende:
Bedankt, zeker handig!

Soms kan ik mij er ook wel druk om maken in mijn hoofd. Ze vindt het eigenlijk nog helemaal niet zo interessant om te eten. Behalve dan de aardappel, ze dacht zeker dat het patat was :+ . Ze krijgt dus eigenlijk heel weinig tot niets binnen. "Food under one is just for fun" enzo, maar toch, als ik soms hoor wat andere kindjes wegwerken. Nee hoor, geef M maar melk.

Al vond ze mijn fruit wel interessant :+ Ik had zo'n luiheids-fruitbakje (voorgesneden dus :+) voor mezelf gekocht. Ik vond de stukjes niet echt rapley verantwoord, maar heb haar wel aan de stukjes laten sabbelen op het vorkje zeg maar. Daarna heb ik het verder zelf opgegeten, lekker halfwarm afgelebbert fruit O+ :+
Hier gaat eten ook vrij ruk. Voeren is een no go. Rapley vindt ze leuk om mee te spelen maar ik zou het fijn vinden als ze wat meer in haar waffel zou stoppen. Qua speelgoed stopt ze álles in haar mond :') en borstvoeding gaat ook wat minder want madame is teveel afgeleid en vindt een flesje veel gemakkelijker. Ik weet dat het bij Lucas niet anders was en het goed komt, soort van, maar soms denk ik ook pffffff waarom eten andere kindjes zo goed?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_168875003
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:22 schreef Chanty het volgende:

[..]

Hier gaat eten ook vrij ruk. Voeren is een no go. Rapley vindt ze leuk om mee te spelen maar ik zou het fijn vinden als ze wat meer in haar waffel zou stoppen. Qua speelgoed stopt ze álles in haar mond :') en borstvoeding gaat ook wat minder want madame is teveel afgeleid en vindt een flesje veel gemakkelijker. Ik weet dat het bij Lucas niet anders was en het goed komt, soort van, maar soms denk ik ook pffffff waarom eten andere kindjes zo goed?
Ja precies hetzelfde hier. Wel geruststellend om te lezen dat het bij Lucas goed is gekomen, er is dus nog hoop :7

Half 5 slapen is toch geen tijd. Hier nog wat koffie c_/ . Is het wel gelukt met alles back-uppen?
pi_168875153
Miezziej wat een lekkere muppet heb je O+
  maandag 13 februari 2017 @ 16:32:26 #30
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168876241
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:28 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ja precies hetzelfde hier. Wel geruststellend om te lezen dat het bij Lucas goed is gekomen, er is dus nog hoop :7

Half 5 slapen is toch geen tijd. Hier nog wat koffie c_/ . Is het wel gelukt met alles back-uppen?
Drink geen koffie :P en ja gelukkig alles kunnen overzetten. Ook maar een keer uitsorteren. Genoeg zooi van de studie die wel weg kan bv
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_168876288
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:28 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ja precies hetzelfde hier. Wel geruststellend om te lezen dat het bij Lucas goed is gekomen, er is dus nog hoop :7

Half 5 slapen is toch geen tijd. Hier nog wat koffie c_/ . Is het wel gelukt met alles back-uppen?
Maar jij bent toch pas net bezig met hapjes? :D
Wat een schatje trouwens O+
pi_168876411
Er is hier iemand die alvast oefent voor een goeie duckface :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168876426
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:35 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Maar jij bent toch pas net bezig met hapjes? :D
Wat een schatje trouwens O+
Ja, dat is waar. Misschien wil ik ook weer te veel :P Over drie weken weer naar CB, en hoor de stemmen nu al in mijn hoofd ;( ("ja ze moét echt meer eten hoor! Blabla", we hebben nu de afspraak bij de arts en die is altijd een beetje zeurderig, meteen paniek zaaien toen de curve 'afboog' enzo, de wijkvpk is in dat opzicht veel relaxter). We hebben de 6 maanden afspraak inderdaad pas wanneer ze 7 maanden is, want druk :+ Misschien moet ik alle vaccinaties maar alvast inplannen als dat mag van ze, zodat het een beetje uitkomt met de hopelijke vakantie naar Vietnam :9

En thanks mensen :9

Blue O+
Spot ik daar een shirtje van Noppies? Volgens mij heeft M die ook *) Of nouja, had. Het is in maat 56, dat gaat niet meer lukken :+
  maandag 13 februari 2017 @ 17:02:16 #34
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168876839
Blue O+. Ze is rossig :D.

Vraagje, Guppy heeft berg. Van kuiken (die heeft het ook 3 dagen gehad ofzo :')) weet ik nog: olie en schrapen. Maar ik geloof dat het ook gewoon weg gaat als je er niks aan doet hè? Guppy heeft best veel haar en met olie wordt het dan zo'n frituurpan-look. Hij heeft er ook verder geen last van, ik vind het alleen wat muf ruiken.
KuikenGuppy
  maandag 13 februari 2017 @ 17:04:27 #35
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168876876
Miezz, hoe zit het met het curve dan? En met haar who curve?
KuikenGuppy
  maandag 13 februari 2017 @ 17:11:36 #36
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168877006
Blue rossig O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_168877502
Miez, volgens mij doe je het hartstikke goed, laat je door het cb vooral niet van de wijs brengen. Een paar hapjes gepureerde groente/fruit per dag gaan er nu heus nog niet voor zorgen dat M. ineens wel heel hard aan gaat komen. Lekker melk blijven geven en laten stoeien met het eten en daar vooral van genieten. Wat een leukerd heb je daar trouwens. O+

Nohh Blue, je meisje! O+ L. is ook zo'n duckface master trouwens, zo grappig. _O-
pi_168877575
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:04 schreef Burdie het volgende:
Miezz, hoe zit het met het curve dan? En met haar who curve?
WHO precies op het middenlijntje, CB eerst +1 en nu iets boven het middenlijntje. Rond 3/4 maanden ging de groei minder hard en dat vond de CB mevrouw toch een beetje zorgelijk. We moesten maar grotere flessen (ik was alweer aan het werk) aanbieden en goed op de klok. (Maar aan de andere kant mocht ze ook wel gaan doorslapen toen ik zei dat ze nog 's nachts drinkt :? ) Als onzekere first time moeder vond ik dat allemaal niet zo leuk om te horen natuurlijk.
Maar gelukkig was daar Fok en zei iedereen dat het allemaal hartstikke normaal was O+

Geen berg tips hier, M heeft daar geen last van. Ze had het een beetje in haar wenkbrauwen in het begin en dat had ik gewoon gelaten.
  maandag 13 februari 2017 @ 17:59:10 #39
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168877861
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:02 schreef Burdie het volgende:
Blue O+. Ze is rossig :D.

Vraagje, Guppy heeft berg. Van kuiken (die heeft het ook 3 dagen gehad ofzo :')) weet ik nog: olie en schrapen. Maar ik geloof dat het ook gewoon weg gaat als je er niks aan doet hè? Guppy heeft best veel haar en met olie wordt het dan zo'n frituurpan-look. Hij heeft er ook verder geen last van, ik vind het alleen wat muf ruiken.
Bij Lucas is het nog steeds niet helemaal weg. Heb de grootste plakken weggepeuterd tussen de lange haren maar dat is bijna geen doen. Het kan dus best jaren duren voor het weg gaat. Amélie had het ook en daar ben ik wel met olie en schrapen aan de gang gegaan. Nadeel was dat ze eem groot deel van haar haar verloor dat door de berg zat vastgekleefd aan de hoofdhuid. Echter is het niet meer terug gekomen. Dus ja, het is aan jou. Kan ook dat het met een paar maanden vanzelf verdwijnt, maar het kan ook jaren blijven zitten.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_168879167
Blue O+

En miez wat een expressie, te schattig
pi_168880361
Miezziej bij 4 mnd en geloof bij 9 mnd ook, is er een dip in de curve bij bv kindjes. Geloof tenminste dat jij ook bv geeft toch?
Ik zou me niet te onzeker laten maken hoor. Ze ziet er niet ondervoed uit.

En ja mijn mopje is rossig.
Wij zijn het allebei niet, het komt wel meest waarschijnlijk uit mijn familielijn.
We gaan zien of ze rossig blijft of dat ze me nog verder achterna gaat. Schijnt dat ze al heel erg op me lijkt
pi_168881219
Miezz je doet het super hoor. En je meisje ziet er echt niet uit of ze ondervoed is. Lekker door gaan zoals je nu doet.
Mats en Stijn zijn beide met 4 maanden een lijn gedaald in de curve en hier zeggen ze dat dat heel normaal is.

Burdie ik gebruik een baby borstel met van die zachte haren tegen berg. Als Stijn in bad gaat dan masseer ik zijn hoofdje met een natte borstel. Met olie krijg je idd zn vet kop en ik was hem liever niet te vaak met shampoo.

Blue wat een mooi meisje O+

Gelukkig ben ik niet de enige die 'oud' begint te worden :') vandaag was ik nog steeds een beetje brak haha

Quoi ik ben benieuwd naar de foto's
pi_168881527
Ikke goede tip van de borstel! Ga ik proberen. L. Heeft het niet heel erg maar vind het toch niet echt mooi.

Wortel is ook al goedgekeurd hier! Dus zowel appel/perzik uit pot als verse wortel, dan gok ik dat hij er echt doorheen is.
pi_168882803
Over berg: melba is nu twee en het was hier nog best wel erg. Maar sinds we geen shampoo meer gebruiken is het bijna helemaal verdwenen.
Kwak
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 13 februari 2017 @ 22:44:32 #45
269689 crew  Viv
pi_168884942
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:43 schreef Miezziej het volgende:
Rond 3/4 maanden ging de groei minder hard en dat vond de CB mevrouw toch een beetje zorgelijk.
Nou ja zeg, dat is (zoals hier al gezegd is) gewoon een bekend fenomeen. Mijn baby had geen dip bij 3 maanden, op het CB hier vonden ze dat juist opvallend. Jammer dat zulke paniekzaaierij zo doorwerkt in het eerste hapjes-gebeuren. :*
  maandag 13 februari 2017 @ 23:42:58 #46
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_168886141
Miezz schattig aardappeletertje O+
Wauw Blue, wat een lekker moppie heb je O+
Quoi wat leuk van de foto's! Ben benieuwd. Die van Vv destijds was helaas wazig (maar heb em toen toch gekocht want hoe vaak heb je nou een onderwaterfoto van je baby he :P).

Berg heb ik bij Vv weggekregen door in bad badolie erop te smeren en daarna met een kam de berg eruit te kammen. Ging heel goed het hij vond het ook niet vervelend ofzo. Daarna is het niet meer terug gekomen. Aa begint nu ook wat berg te kweken... als het te erg wordt ga ik bij hem hetzelfde doen ;)

Sinds vrijdag slaapt Aa in zijn eigen kamertje. Wel ff wennen, maar gaat erg goed :Y
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 14 februari 2017 @ 06:54:10 #47
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168887311
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
Over berg: melba is nu twee en het was hier nog best wel erg. Maar sinds we geen shampoo meer gebruiken is het bijna helemaal verdwenen.
Ik heb Guppy nog nooit met shampoo (of zeep of badschuim) gewassen, dus dat is hier geen oplossing ;).

Guppy sliep vannacht 10 uur aan één stuk :o
KuikenGuppy
pi_168887323
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 06:54 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb Guppy nog nooit met shampoo (of zeep of badschuim) gewassen, dus dat is hier geen oplossing ;).

Guppy sliep vannacht 10 uur aan één stuk :o
Lekker!

Bij mini duurde het ook best lang voor het weg was. Af en toe haalde ik tijdens het voeden de stukjes weg die los zaten, maar verder niks gedaan met olie ofzo.

Wat leuk die mini's O+ en wat fijn dat de mijne al wat groter is :@ Mijn gezinnetje is echt compleet *;
pi_168888221
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:44 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Nou ja zeg, dat is (zoals hier al gezegd is) gewoon een bekend fenomeen. Mijn baby had geen dip bij 3 maanden, op het CB hier vonden ze dat juist opvallend. Jammer dat zulke paniekzaaierij zo doorwerkt in het eerste hapjes-gebeuren. :*
Ik probeer het ook los te laten en gewoon te negeren, maar het blijft stiekem toch een beetje in mijn achterhoofd.
Ikzelf zat als baby op de -2 lijn, man en ik zijn allebei niet zo groot dus ik had eigenlijk verwacht dat ze onder het middenlijntje zo komen, dus ze moeten gewoon helemaal niet zo zeuren :6

Lekker lang geslapen Burdie! Kon Guppy de stuwing een beetje wegdrinken?
  dinsdag 14 februari 2017 @ 09:13:41 #50
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168888362
Het blijft jammer dat het cb je zo'n onzeker gevoel kan geven. Ik ga er tegenwoordig heen en bedenk me vooraf: hoe vind ik het zelf gaan? Wel prima. En dan probeer ik dat vast te houden, wat ze ook zeggen. We weten het zelf toch echt 9 vd 10 keer het beste :)

Berg heeft Max gelukkig maar een klein beetje. Niet genoeg om er iets mee te willen.

Vannacht heeft hij weer 'netjes' van 21 tot 5 geslapen. Om 23 uur wel even een help-mijn-neus-zit-dicht-panieeeekk moment. Erna een troostflesje gedronken en in slaap verzonken. Gaat weer de goede kant op met die nachten.

Blue, mooi, ook een rossig kindje O+ Goede duckface ook.

Rady, ja ik ga waarschijnlijk al die foto's weer kopen, omdat we er samen op staan O+ Fijn dat Aa in zijn kamertje slaapt!

Burdie, 10 uur!! Vertel dat maar niet aan het cb, veeeeeeeel te lang ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')