abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:23:43 #51
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_168970334
Ik vind het wel grappig dat iedereen hier zo uitgesproken is dat ze het altijd met condoom doen, terwijl ik in de praktijk merk dat de meeste het juist niet doen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_168971989
Ik juist andersom. Niemand die ooit geen condoom wilde gebruiken ofzo. Hoort er gewoon bij
  vrijdag 17 februari 2017 @ 22:48:19 #53
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_168973506
Nou ik heb niet veel bedpartners gehad maar zeker altijd met condoom zeker als je elkaar nog niet goed kent.
En nog niet de sexhistorie kent zeg maar.
Sweet but not that sweet !
pi_169070659
Beetje de concensusus volgend. Met condoom als het een ONS is, bij langere relaties dan de tweede keer zonder indien beide getest zijn en het rapport kunnen overhandigen. Uitzondering natuurlijk degenen die al een recent rapport hebben, dan kan het gelijk zonder. Tot nu te niets aan over gehouden, dus lijkt aardig effectief. Zou ook gezeik van mijn vrouw krijgen als ik ergens mee thuis kwam, dus eigenbelang om op een test te staan.

Full disclosure: gesteriliseerd, dus zwangerschap voorkomen is een non-issue.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 16:36:18 #55
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_169137290
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:51 schreef breejeharrie het volgende:
Beetje de concensusus volgend. Met condoom als het een ONS is, bij langere relaties dan de tweede keer zonder indien beide getest zijn en het rapport kunnen overhandigen. Uitzondering natuurlijk degenen die al een recent rapport hebben, dan kan het gelijk zonder. Tot nu te niets aan over gehouden, dus lijkt aardig effectief. Zou ook gezeik van mijn vrouw krijgen als ik ergens mee thuis kwam, dus eigenbelang om op een test te staan.

Full disclosure: gesteriliseerd, dus zwangerschap voorkomen is een non-issue.
Heb je je ook laten controleren onlangs of je daadwerkelijk steriel bent??
Ik ken namelijk een heeeel grappig verhaal over zoiets.
Sweet but not that sweet !
pi_169137414
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:51 schreef breejeharrie het volgende:
Beetje de concensusus volgend. Met condoom als het een ONS is, bij langere relaties dan de tweede keer zonder indien beide getest zijn en het rapport kunnen overhandigen. Uitzondering natuurlijk degenen die al een recent rapport hebben, dan kan het gelijk zonder. Tot nu te niets aan over gehouden, dus lijkt aardig effectief. Zou ook gezeik van mijn vrouw krijgen als ik ergens mee thuis kwam, dus eigenbelang om op een test te staan.

Full disclosure: gesteriliseerd, dus zwangerschap voorkomen is een non-issue.
Test rapport? Ik heb mij al meerdere keren laten testen, maar nog nooit een test rapport gehad?
pi_169137465
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:23 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het wel grappig dat iedereen hier zo uitgesproken is dat ze het altijd met condoom doen, terwijl ik in de praktijk merk dat de meeste het juist niet doen.
Degene die zonder wilde, dat vroegen of zelfs dramde erom zijn bij mij ruim in de minderheid geweest. Kom maar zelden iemand tegen die dat condoom niet vanzelfsprekend vind.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169149140
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 16:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Heb je je ook laten controleren onlangs of je daadwerkelijk steriel bent??
Ik ken namelijk een heeeel grappig verhaal over zoiets.
Het teruggroeien is een klein maar bestaand risico. Maar dan had mijn echtgenote ondertussen al 100x zwanger geweest, om van mijn vriendinnen maar te zwijgen.
pi_169149157
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 16:46 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Test rapport? Ik heb mij al meerdere keren laten testen, maar nog nooit een test rapport gehad?
Hier bij de GGD krijg je een SMSje, maar als je er om vraagt ook een uitgebreider iets op papier. Handig, omdat sommige huisartsen maar een beperkte test doen, en ik wil weten wat ze niet gedaan hebben bij een ander.
pi_169150103
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 09:35 schreef breejeharrie het volgende:

[..]

Hier bij de GGD krijg je een SMSje, maar als je er om vraagt ook een uitgebreider iets op papier. Handig, omdat sommige huisartsen maar een beperkte test doen, en ik wil weten wat ze niet gedaan hebben bij een ander.
Ik kon ze altijd online vinden of via de telefoon... dus vandaar :P
pi_169160793
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 12:29 schreef Godshand het volgende:
Bespreek jij als je seks gaat hebben of je een condoom om gaat doen, wil laten doen (indien v bij de man)? Of wacht je met bespreken tot de relatie langer duurt? En begin je altijd met condoom te seksen bij nieuwe partners?

Ik wacht meestal met het gesprek, zeker als ik iemand tegen kom die nog met genoeg andere mannen het bed is ingedoken en heb dus meestal seks met condoom. Na een tijdje leg ik het voor of we niet zonder condoom kunnen seksen.

Tenzij iemand opgedroogd is na haar laatste relatie en geen man meer in haar bed zag plus ze zeker weet dat ze geen SOA heeft omdat recent getest. En ook anti-conceptie gebruikt.
Sowieso altijd seks met condoom, de eerste 3 maanden. Daarna ken je elkaar toch al wat beter en is er sowieso ook al een gesprek geweest...

Anti-conceptie helpt niet tegen SOA's ;). Dus als jouw volgende partner al 2 jaar droog staat en keurig haar pil nam. Dan loop je nog altijd het risico op AIDS ;)
Trouwens zo'n SOA-test, test ook niet alle SOA's zo zijn er een aantal 'virussen' die bv. totaal niet dodelijk zijn, laat staan dat ze ziektesymptonen gaan veroorzaken. Ze kunnen gewoon zorgen dat je onvruchtbaar bent en that's it.
Besmetting is mogelijk na 1 keer seks. Valt het onder SOA? Misschien niet maar voor mij kun je het wel onder die categorie plaatsen want virus is virus!
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')