abonnement Unibet Coolblue
pi_168725189
Wat ik hiermee kenbaar wil maken is bijvoorbeeld de staat waar Frankrijk in verkeerd en dat de mensen daar angstig zijn dat begrijp ik al te goed maar het zou goed zijn als er mensen of een mens naar toe gaat en de boel gaat ridiculiseren om mensen weer te laten relativeren en lachen om ze te binden. Zijn jullie het hier mee eens of oneens?
  maandag 6 februari 2017 @ 23:29:31 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_168725410
Ga naar Brussel/Parijs en treitervlog een paar van die soldaten... doe je dan weer verslag.
And so is the past
pi_168725597
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ga naar Brussel/Parijs en treitervlog een paar van die soldaten... doe je dan weer verslag.
Nee dankjewel ik wil niet de tering ingeslagen worden :N Misschien als ik een leger mee krijg
  maandag 6 februari 2017 @ 23:36:44 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_168725641
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:34 schreef papierentijdschrift het volgende:

[..]

Nee dankjewel ik wil niet de tering ingeslagen worden :N Misschien als ik een leger mee krijg
Jij begint over ridiculiseren. Dan zie ik voor me dat je zo'n "run prank" met een rugtas uithaalt. Of gaat dat weer net te ver?

Hoe had je het dan gezien, dat ridiculiseren?
And so is the past
pi_168725712
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Jij begint over ridiculiseren. Dan zie ik voor me dat je zo'n "run prank" met een rugtas uithaalt. Of gaat dat weer net te ver?

Hoe had je het dan gezien, dat ridiculiseren?
Iemand die wel de ballen daarvoor heeft.
  maandag 6 februari 2017 @ 23:40:35 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_168725759
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:39 schreef papierentijdschrift het volgende:

[..]

Iemand die wel de ballen daarvoor heeft.
Denk dat je daar momenteel nog niet echt mee aan de gang moet gaan, ligt allemaal nog wat vers in het geheugen.
And so is the past
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2017 @ 07:20:42 #7
88815 The_Emotion
98.3
pi_168727482
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:39 schreef papierentijdschrift het volgende:

[..]

Iemand die wel de ballen daarvoor heeft.
De user Yildiz liet ooit een tas vol ballonnen achter op een station in Den Haag, daarna nooit meer wat van vernomen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_169109488
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:22 schreef papierentijdschrift het volgende:
Wat ik hiermee kenbaar wil maken is bijvoorbeeld de staat waar Frankrijk in verkeerd en dat de mensen daar angstig zijn dat begrijp ik al te goed maar het zou goed zijn als er mensen of een mens naar toe gaat en de boel gaat ridiculiseren om mensen weer te laten relativeren en lachen om ze te binden. Zijn jullie het hier mee eens of oneens?
Frankrijk is een groot onrecht aan gedaan, niet alleen de nabestaanden van de aanslagen op de Bataclan en omgeving, maar ook de staatsveiligheid en aantasting van het veiligheidsgevoel van het volk. Dat is te verhelpen door eensgezindheid en steun te betuigen aan iedereen die er onder lijdt. Niet door de boel te gaan ridiculiseren, daarmee vererger je het; het ligt nog te vers in het geheugen van mensen en de schaal waarop terreur is verricht is te groot om het via humor op te kunnen lossen.
Frankrijk zelf behoudt zich het recht om zowel het volk als de staat te beschermen door het land op slot te zetten, zodat het zich kan behoeden om verder verval (lees:meer aanslagen) te voorkomen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_169129918
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:22 schreef papierentijdschrift het volgende:
Wat ik hiermee kenbaar wil maken is bijvoorbeeld de staat waar Frankrijk in verkeerd en dat de mensen daar angstig zijn dat begrijp ik al te goed maar het zou goed zijn als er mensen of een mens naar toe gaat en de boel gaat ridiculiseren om mensen weer te laten relativeren en lachen om ze te binden. Zijn jullie het hier mee eens of oneens?
Als je met ´de boel´ bedoelt ´de Islam´, sta ik achter je. 430 km.
pi_169287308
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:22 schreef papierentijdschrift het volgende:
Wat ik hiermee kenbaar wil maken is bijvoorbeeld de staat waar Frankrijk in verkeerd en dat de mensen daar angstig zijn dat begrijp ik al te goed maar het zou goed zijn als er mensen of een mens naar toe gaat en de boel gaat ridiculiseren om mensen weer te laten relativeren en lachen om ze te binden. Zijn jullie het hier mee eens of oneens?
Hij komt er aan.. maak je geen zorgen.. bij de moslims heet hij de mahdi, elders weer anders
Sharkastic Virus on the System
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')