abonnement Unibet Coolblue
pi_474910
Na zijn hele actie met Kim lijkt me dit DE persoon die het huis moet verlaten.

Daar Robin de vorige keer zoveel stemmen kreeg moeten we dus echt even een actie starten om te zorgen dat hij het niet wordt.

  donderdag 16 november 2000 @ 23:35:30 #2
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_474916
Helemaal mee eens.

Niemand op Kim stemmen.. alles moet op Georgie !!!

  donderdag 16 november 2000 @ 23:36:17 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_474917
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 november 2000 @ 23:43:46 #4
862 Arcee
Look closer
pi_474932
Helemaal mee eens!

Stem dat vervelende macho mannetje er maar lekker uit.

pi_474935
JA!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_474944
Mooi zo mensen! Maarreh... gaan we dan ook ff bellen? Ik bel nooit, heb vorig jaar bij BB ook nooit gebeld, maar nu heb ik echt het gevoel dat ik dat ff MOET doen.

Georgie has to leave 'tha house'!

pi_474946
Georgie weg, Robin mag blijven toch?
ik ga vanavond niet drinken
pi_474949
JA! Zal ik een uitzondering maken en voor 1 keer gaan bellen?
pi_474952
quote:
Op 16 november 2000 23:32 schreef Dixidito het volgende:
Na zijn hele actie met Kim lijkt me dit DE persoon die het huis moet verlaten.

Daar Robin de vorige keer zoveel stemmen kreeg moeten we dus echt even een actie starten om te zorgen dat hij het niet wordt.


Beetje jaloers omdat ie aan kim frunninkt? Maak je maar geen zorgen, Georgie zal vlieglessen krijgen weet ik wel zeker.

Ik wordt ook een beetje gek om zijn gezeur om dat domme gleufje, van mij mag Kim zelf wel vlieglessen krijgen eigenlijk.

Ze speelt zo lekker de vermoorde onschuld maar ondertussen....

  † In Memoriam † donderdag 16 november 2000 @ 23:51:18 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_474954
Ik denk dat ik voor het eerst* in m'n leven zélf ook maar eens ga stemmen. En dat terwijl ik eigenlijk niet eens in een eerlijke stemprocedure geloof. Alles om Georgie te lozen. En Robin te redden.

*Ik heb 1 keer eerder gestemd, tegen Ruth, maar dat was bij de Bus 2.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_474960
Ik zit zelf ook serieus te overwegen die domme macho-theemuts eruit te bellen. Moven met die eikel.
Religion is a pacifier
pi_474961
Strakke actie dit, ben ik het volkomen mee eens! Georgie moet WEG!

Al zijn de mensen die georgie/kim eruit willen hebben tuurlijk wel dezelfde groep mensen, dus zullen die stemmen waarschijnlijk worden verdeeld en moet robin dadelijk alsnog weg!

lekker belangrijk...
  donderdag 16 november 2000 @ 23:54:25 #13
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_474965
Wat is goedkoper, via de telefoon of via de computer?
En natuurlijk op King Sjors.
eurobilltracker.com
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2000 @ 23:57:44 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_474973
Laten we ons bij de bel-actie dan ff concentreren op Georgie. Pakken we Kim de volgende keer eventueel wel.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_474974
Ik heb al in andere topics aangegeven wat een walgelijk mannetje ik Georgie vind.
Mar als Robin er uit zou gaan dan gaan al die 8 punten misschien wel wat leuker verdeeld worden.
m.a.w meer nominaties?
Ik vind Robin juist een van de leukste, zo kut dat ze juist allemaal op hem stemmen.
Verdorie ze zat er zo dicht bij. 1 puntje had ze nog nodig dan was die Zeur ook genomineerd.
Maar het begint er op te lijken.
  vrijdag 17 november 2000 @ 00:04:27 #16
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_474983
Ja ja ja, King Sjors mag terug naar de kroeg !!
  Moderator vrijdag 17 november 2000 @ 00:04:35 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_474984
Robin moest het de vorige keer al bijn afleggen tegen nota bene Annet. Nu heeft hij serieuzere tegenstanders en maakt hij geen schijn van kans.
Hier op het forum hebben veel mensen symphatie voor de tegendraadse Robin, maar 'in het land'is de stemming anders..

De hoop is nu gevestigd op de ouders van Kim. Die zullen er een maandsalaris om willen verbellen om die enge kampbeul van hun dochter te scheiden.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_474991
Wat een hetze tegen Georgie zeg!!!!

Bedenk eens wat Kim hem aandoet met haar schijnheilige gedrag!!!

In bed is het Georgie voor en Georgie na maar daarbuiten (zie commentaar van de andere bewoners) moet Kim weinig van Georgie hebben....

Wie GEBRUIKT hier nu wie? Georgie is gewoon toevallig ongeveer verliefd...en KIM is te naief of onervaren om dit in te zien...

Georgie wilde afgelopen week duidelijkheid...

Kan hier nog wel wat langer over doorgaan maar waarschijnlijk zijn de meesten hier TOCH anti-georgie om een 1 of andere domme infantiele reden dat ik het hier maar bij laat.

...om maar effe een ANDERE mening te laten horen....

“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 17 november 2000 @ 00:10:38 #19
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_474997
quote:
Op 17 november 2000 00:06 schreef Montagui het volgende:
Wat een hetze tegen Georgie zeg!!!!

Kan hier nog wel wat langer over doorgaan maar waarschijnlijk zijn de meesten hier TOCH anti-georgie om een 1 of andere domme infantiele reden dat ik het hier maar bij laat.

...om maar effe een ANDERE mening te laten horen....


Het is een grafwijf, dat zweer ik je, ik neuk zo 100 andere wijven zonder ook maar een greintje gevoel, dat wijf is achter de ellebogen, ik zweer het je, optiefen dat grafwijf.

Alleen al om het gebruiken van het woord WIJF waar hij meisje/vrouw bedoelt zou hij er al uit moeten vliegen, zo hard dat z'n ego door de middelpuntvliedende krachten ook eens een reality-check krijgt. Misselijk mispunt van een haantje!

Ben te zaai voor een signature
pi_474998
Ga ook maar eens een keer bellen ( wel op de zaak, dat scheelt). Maar Cynix toch?
qoute: volgende keer Kim???
nee toch Onze Kimmie moet met Koos toch minstens overblijven.
Kim en Koos zijn de enige die geen spelletje spelen. Niet dat dat niet mag, je spelletje spelen, echter als we dat spelletje doorhebben dan stemmen we je er uit.
Ik denk derhalve ik ben
  † In Memoriam † vrijdag 17 november 2000 @ 00:15:34 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_475009
Tsja, Whiteraven, ik bedoelde dat meer als reactie op een opmerking dat de anti-Georgie bellers voor een deel dezelfden zouden kunnen zijn als de anti-Kim bellers. Als je dan toch belt, bel dan tegen Georgie, zodat de stemmen niet verdeeld raken. Ik word zelf overigens steeds meer een Robin-fan, dus hoop dat Georgie ook om die reden er uit vliegt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_475028
Ik zou het verrekte jammer en ongelofelijk vinden als Robin het zou verliezen van Georgie. Volgens BB wordt de stemtelefoon het meest gebruikt door vrouwen. En we hebben de laatste keer gezien dat die Robin niet echt zien zitten.
Ik hoop maar dat Georgie veel kapot heeft gemaakt de laatste week en komende week nog zal doen. En dat Veronica Robin positief in beeld brengt. Hij IS toch een stuk leuker en interessanter dan Georgie?
Het zal in ieder geval heeeeel spannend worden.
pi_475035
Na de Kim-Georgie affair is Georgie voor de streamers en overige internetters door de mand gevallen. Het zou zowiezo goed zijn als Georgie zou moeten vertrekken. Nieuwe verhoudingen zijn altijd interresanter.

Heb wat sites afgestruind en deze mening wordt bijna overal gedeeld.
WAT DOET NU VERONICA?. We weten dat de beelden van de komende week veel invloed gaan uitoefenen op het zogenaamde stemgedrag.
Let op wie bij de komende uitzendingen positieve en negatieve aandacht krijgt.
Kan iemand dit in een topic bijhouden??

Ik denk derhalve ik ben
pi_475062
GEORGIE(N) moet eruit, wat een wijf is dat zeg. ROBIN moet in ieder geval blijven... Wel flauw dat ze die jongen blijven nomineren, zo krijg je een beetje het bart-effect, lijkt me niet slim dus.
O+. Ripley. O+.
pi_475152
quote:
Op 17 november 2000 00:27 schreef WhiteRaven het volgende:

Heb wat sites afgestruind en deze mening wordt bijna overal gedeeld.
WAT DOET NU VERONICA?. We weten dat de beelden van de komende week veel invloed gaan uitoefenen op het zogenaamde stemgedrag.
Let op wie bij de komende uitzendingen positieve en negatieve aandacht krijgt.
Kan iemand dit in een topic bijhouden??


Zoals Beau het gekrakeel tussen G. en K. vanavond beschreef: "Kim had ruzie omdat ze haar belofte over niet-roken had gebroken" (iets in die zin),
doet me het ergste vermoeden over VOO 's plannen t.a.v. deze psychopaat.
Nl. dat hij volgende week 'beschermd' wordt door vervalsing van de stemming.
pi_475162
Als Georgie er volgende week nog in zit, kijk ik gewoon niet meer.....
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 17 november 2000 @ 01:30:26 #27
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_475164
*off-topic*
quote:
Moor is verliefd ...
Toch niet op TumTummie van de Honeykreek????

*/off-topic*

edit: dringende vraag

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 17-11-2000 01:31]

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_475173
quote:
Op 17 november 2000 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
*off-topic*Toch niet op TumTummie van de Honeykreek????

*/off-topic*

edit: dringende vraag


*off-topic*

Jawel ! Sinds ik haar vanavond zag bij Karel v.d. Graaf is het definitief.
Nu heeft ze 3 kinderen, dus wsch. een 'hubbie' ook, en zit ik in een dipje, dat begrijp je wel..... toch worden de gevoelens alleen maar sterker...

  vrijdag 17 november 2000 @ 01:39:10 #29
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_475178
quote:
Op 17 november 2000 01:35 schreef Moor het volgende:
*off-topic*

Jawel ! Sinds ik haar vanavond zag bij Karel v.d. Graaf is het definitief.
Nu heeft ze 3 kinderen, dus wsch. een 'hubbie' ook, en zit ik in een dipje, dat begrijp je wel..... toch worden de gevoelens alleen maar sterker...


Gottegot, als je dr over wilt praten........
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_475302
Ach nee, laat me maar even....
  vrijdag 17 november 2000 @ 03:11:02 #31
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_475313
Mensen, de 'waan van de dag' verleidt ons tot het ingaan op onbetekenende onderwerpen...

Want ALI ROELT! en dat is belangrijk

log uit, je bent internetverslaafd.
pi_475393
Er wordt steeds beweerd dat Kim een ander gedrag vertoont als ze alleen is bij Georgie, maar zo verschillend is ze helemaal niet. Je gedraagt je altijd intiemer als je alleen bent met iemand, maar dat ze dan veel verliefder doet is mij in ieder geval niet opgevallen.
Wat me erg tegenviel van Kim is dat ze na de dingen die Georgie uit het niets op haar afvuurde, toch weer iets met hem begonnen is.

Voor mij heeft Georgie afgedaan, zich erg kinderachtig opgesteld, enz. enz.

Dus allemaal wegstemmen die $#$^*&%$

pi_475419
quote:
Op 16 november 2000 12:20 schreef Moor het volgende ergens in een ander topic:
[fluistermode ON] ssst, Qt, ik werk voor Hummie, dat kost me m'n procenten![fluistermode OFF]
quote:
Nu schrijft Moor:Ik ben verliefd
*Qt denkt dat Moor moet oppassen!

Je kan beter werk en prive gescheiden houden...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  vrijdag 17 november 2000 @ 08:36:11 #34
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_475445
[quote]Op 17 november 2000 01:24 schreef Moor het volgende:
Zoals Beau het gekrakeel tussen G. en K. vanavond beschreef: "Kim had ruzie omdat ze haar belofte over niet-roken had gebroken" (iets in die zin),
doet me het ergste vermoeden over VOO 's plannen t.a.v. deze psychopaat.
Nl. dat hij volgende week 'beschermd' wordt door vervalsing van de stemming.

Waarom zouden ze Georgie willen beschermen?
Als ie er aanstaande donderdag uitvliegt, zou toch veel leukere TV opleveren?
Robin is een loner waar een aantal mensen zich behoorlijk aan ergeren en dat willen we toch graag zien .
Hij hoort niet bij een bepaald groepje en gaat z'n eigen tactloze weg.
Anders moeten we nog een tijd tegen die "levende legende in eigen beleving" ( kwootje van Nico) aan kijken.
Het is leuker om de stelletjes op te breken en diegene met de meeste tegenstemmen te laten zitten ( zie BB-Bart) en de achterblijvers maar niet snappen waarom die eikel er nog steeds in zit, hoe kan dat nou, we nomineren hem gek!
Ferdie is met het vertrek z'n maatje uit z'n team kwijt en stort zich nog meer op Hieke, waar de rest zich dan weer aan ergert en zo ergert men zich voort.
We willen toch niet gaan zitten kijken naar een stel suffe mutsen die elkaar allemaal zooo graag mogen?
Ik niet in ieder geval, weg met Sjors.

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  vrijdag 17 november 2000 @ 08:39:03 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_475448
Mijn gebeden zijn verhoord!
Hier hoopte ik al op. Stem allemaal op Georgie.

Ik heb vorig jaar maar 1 x gebeld, met de finale, maar nu kan ik
het niet laten.

Robin moet blijven! Ik weet zeker dat de bewoners ook spijt gaan krijgen als Robin eruit gaat. Want dan wordt het pas echt saaaaaai!

Om met zijn eigen woorden te spreken 'Optieften' met Georgie!

***
  vrijdag 17 november 2000 @ 08:55:02 #36
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_475458
Alles hangt af van de mobile meisjes brigade.
Als de meisjes gaan bellen is Kim of Robin weg.

Een ding weet ik zeker ik ga niet bellen. John is al rijk genoeg.

  vrijdag 17 november 2000 @ 09:35:28 #37
2180 Avia
FOK-Member
pi_475500
Ik ga zeker bellen, sjorsie moet eruit! Alleen al omdat het een saaie kwal is en geen reet uitvoert behalve commanderen. Eruit met die gast.
Laten we vooral de macht van Fok niet onderschatten. Zei Beau laatst niet dat er op internet veel aandacht naar BB uitging?
Nou dan....
Misschien zou het helpen als we massaal een e-mailaktie naar VOO sturen met in de header zoiets van Georgie eruit ofzo.
's kijken wat dat voor effect zou hebben als ze hiermee overstelpt zouden worden.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  Redactie Frontpage vrijdag 17 november 2000 @ 09:42:36 #38
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_475526
* SunChaser gaat voor het eerst in 2 seizoenen BB bellen en stemmen op Georgie
pi_475536
Ik ga ook stemmen op Georgie. Tot vorige week vond ik hem een van de leukste bewoners van het huis, maar door dat hele Kimmie-gedoe is hij flink door de mand gevallen.

Weg met die &@#^(@^#

  Redactie Frontpage vrijdag 17 november 2000 @ 09:55:26 #40
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_475541
Wat is het nummer?
pi_475546
Dames en Heren,

Ik moet iets bekennen, ik ben ook in Den Haag geboren. Maar geloof me niet iedereen hier is zoals die Georgie. De slogan van de stad is:
Den Haag Bruist.

Nou laat Georgie niet zien hoe wij bruisen?

Hij is niet voor niets naar Zoetermeer verbannen

pi_475574
Ik ben het met met Gert eens. Robin gaat er zeker uit (ik hoop het niet) .. bijna verliezen van Annet !!!

Ik ga dit keer ook voor de eerste keer bellen .. niet dat het veel uitmaakt tenzij veel fokkers gaan bellen

georgie eruit !!!!!

pi_475589
quote:
Op 17 november 2000 10:09 schreef bonnie het volgende:
Ik ben het met met Gert eens. Robin gaat er zeker uit (ik hoop het niet) .. bijna verliezen van Annet !!!

Ik ga dit keer ook voor de eerste keer bellen .. niet dat het veel uitmaakt tenzij veel fokkers gaan bellen

georgie eruit !!!!!


Ik denk dat de situatie wel degelijk veranderd is tov de vorige keer. Veel mensen die de vorige keer op Robin hebben gestemd zullen nu op Georgie stemmen.
Als het klopt dat er veel meisjes stemmen dan komt het wel goed. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze de uitspraken van Georgie tov Kim (wijf, optieften, 100 andere wijfen neuken, etc) zo maar links laten liggen. Iedereen die een beetje zelfrespect heeft accepteerd een dergelijke houding niet stemt tegen Georgie.
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  Moderator vrijdag 17 november 2000 @ 10:54:46 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_475632
quote:
Op 17 november 2000 01:35 schreef Moor het volgende:
..... toch worden de gevoelens alleen maar sterker...
OK, maar laten we afspreken dat je het zelf aangeeft als het niet langer meer gaat.

ps dat nieuwe user-icon, phew, flatteus hoor. Uit haar pre-Montignac periode?

quote:

Op 17 november 2000 10:09 schreef bonnie het volgende:

Als het klopt dat er veel meisjes stemmen dan komt het wel goed. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze de uitspraken van Georgie tov Kim (wijf, optieften, 100 andere wijfen neuken, etc) zo maar links laten liggen.
Juist wel, het betekent namelijk dat zij meer kans maken om met de symphatieke bar-man uit Zoetermeer het bed te mogen delen.

Die griezels gisteren in dat café, die zijn natuurlijk Georgie-supporter omdat ze uit Georgies heimat komen, maar voor de rest staan ze ook redelijk model voor de gemiddelde BB-kijker in de rést van Nederland,vrees ik: vierkant achter Georgie.

Ze vinden het m.i. juist hartstikke cool wat hij allemaal heeft geroepen. Ze zijn van mening dat-ie dat "recht in Professor Kimmies bek had moeten zeggen". In dat soort kringen heerst ook vaak een soort 'IQ-fobie' (ik weet even geen betere omschrijving), en die gaat altijd gepaard met paranoia: bang dat ze gemanipuleerd worden, of voor schut gezet zonder het zelf in de gaten te hebben.
Geloof me, het heeft Georgies populariteit nauwelijks aangetast. Eerder die van 'zeikwijf Kim met d'r droge muts'.

En Robin gaat eruit.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_475647
quote:
Op 17 november 2000 10:54 schreef Gert het volgende:
Juist wel, het betekent namelijk dat zij meer kans maken om met de symphatieke bar-man uit Zoetermeer het bed te mogen delen.

Die griezels gisteren in dat café, die zijn natuurlijk Georgie-supporter omdat ze uit Georgies heimat komen, maar voor de rest staan ze ook redelijk model voor de gemiddelde BB-kijker in de rést van Nederland,vrees ik: vierkant achter Georgie.

Ze vinden het m.i. juist hartstikke cool wat hij allemaal heeft geroepen. Ze zijn van mening dat-ie dat "recht in Professor Kimmies bek had moeten zeggen". In dat soort kringen heerst ook vaak een soort 'IQ-fobie' (ik weet even geen betere omschrijving), en die gaat altijd gepaard met paranoia: bang dat ze gemanipuleerd worden, of voor schut gezet zonder het zelf in de gaten te hebben.
Geloof me, het heeft Georgies populariteit nauwelijks aangetast. Eerder die van 'zeikwijf Kim met d'r droge muts'.

En Robin gaat eruit.


Ik ben het niet met je eens, Gert.
Ik ben zelf dan wel geen pubermeisje meer ('k ben 20) maar ik kan me er volgens mij nog wel goed in verplaatsen. Bovendien vond ik zelf Georgie tot vorige week ook een van de leuksten, die ik er niet uit wou hebben. Sinds die uitspraken rondom Kim is dat echter totaal omgeslagen. En ik denk dat dat bij de meeste meisjes zo is...

Bovendien is Robin de laatste twee weken m.i. veel sympathieker geworden. Dat hij de vorige keer zoveel stemmen had, lag volgens mij aan het feit dat hij zo "hard" jegens die geit reageerde. De laatste weken heeft BB meer zijn goede kanten laten zien.

Het zou mij dus niets verbazen als Georgie er met een grote meerderheid uitgestemd wordt en Robin er dus gewoon inblijft

  Moderator vrijdag 17 november 2000 @ 11:36:48 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_475694
quote:
Op 17 november 2000 11:09 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben het niet met je eens, Gert.
<..>
Het zou mij dus niets verbazen als Georgie er met een grote meerderheid uitgestemd wordt en Robin er dus gewoon inblijft
Ik hoop heel erg dat je gelijk krijgt, Fannetje.

ps uitgekeken op je vorige user-icon? 'k Moest altijd teruglachen naar dat droppie

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 november 2000 @ 11:55:13 #47
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_475726
ALS ik zou bellen -wat ik niet doe- dan zou het zeker tegen Georgie zijn
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_475850
Yep.. eindelijk DE kans.

WEG met die Georgie.
Ben bang dat hij er door VOO kunstmatig ingehouden zal worden.
Wat heeft VOO toch met dat kutcafe in Zoetermeer...?

  Redactie Frontpage vrijdag 17 november 2000 @ 13:00:55 #49
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_475865
Ik wacht nog op het nummer. Iemand?
pi_475909
quote:
Op 17 november 2000 11:36 schreef Gert het volgende:
Ik hoop heel erg dat je gelijk krijgt, Fannetje.

ps uitgekeken op je vorige user-icon? 'k Moest altijd teruglachen naar dat droppie



Ja, dit is even tijdelijk, om in de sinterklaasstemming te komen
pi_475989
Inpakken en wegwezen. Weg Nu! Laat die jongen eerst maar eens naar de psych. gaan om te vragen hoe je dat nou doet, zo'n relatie hebben.
* einde bericht *
pi_476000
wie moet het huis uit ?

op www.voorspel.nu staat georgie op nr.1 met maar liefst 55 % gevolgd door zijn kimmetje met 29 % en robin maar 15 %

Valt me wel mee .. ik had meer stemmen op robin verwacht

tot nu toe heeft www.voorspel.nu het nog altijd goed gehad

pi_476029
De vorige keer was het dus een nek-aan-nek race tussen Robin en Annet. Nu vraag ik me af: al die mensen die toen op Annet hebben gestemd en niet op Robin, wat voor soort mensen waren dat en op wie gaan zij nu stemmen?

Verder sluit ik me aan bij de rest. Ik heb nog niet eerder gebeld om te stemmen, maar als Robin er aanstaande donderdag uitvliegt, heb ik geen reden meer om naar dat programma te kijken.

Het is al eerder gezegd: bedenk wat er gebeurt als Georgie eruit wordt gestemd: Ferdi verliest een maatje en trekt meer naar Hieke toe; Bianca ziet Hieke naar Ferdi toe trekken en zal het niet uit kunnen staan; Kim verliest haar maatje en zal een nieuw maatje moeten zoeken. De hele 'club van 5' zal ontregeld zijn!

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_476593
Iedereen gaat er maar klakkeloos vanuit dat het ook echt een nek aan nek race was vorige keer tussen Annet en Robin. En de keer daarvoor was het zogenaamd ook al niet zo'n groot verschil, om nog maar te zwijgen over de nek aan nek race van Ruud en Bart vorig jaar. Er is maar een reden waarom VOO doet alsof er steeds sprake is van een nek aan nek race: Mensen denken dan dat zij het verschil kunnen maken en gaan vervolgens bellen met als resultaat dat John achter zijn telefoon steeds rijker wordt. Ik zeg niet dat de manipulatie zover gaat dat er ook iemand anders uitgestemd wordt dan het publiek wil, maar VOO houdt het wel erg graag spannend...
pi_476664
Wat levert de exit van Georgie ons op:

Ik *denk = hoop het volgende:

Georgie weg.
Kim stort zich in de armen van Bianca
Die ziet haar kans schoon en hier ontstaat een relatie uit.
Hieke, de twijfelaar is jaloers en geeft zich helemaal aan Fewdie.
Die na de daad gillend het huis verlaat.
(ontmaagd worden is geen pretje, Fewdie.)
Hieke stort zich in de armen van Bianca, die met Hieke en Kim nu een laf (of Love) trio vormt. Koos heeft bijna zijn zin.
Alleen Robin zit hem nog in de weg.

Dus ik ga er voor:

GEORGIE optieften

pi_476719
quote:
Op 17 november 2000 13:00 schreef SunChaser het volgende:
Ik wacht nog op het nummer. Iemand?

Bij deze: 0900-8808

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 17 november 2000 @ 18:02:57 #57
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_477200
quote:
Op 17 november 2000 00:10 schreef Roache_ het volgende:
Alleen al om het gebruiken van het woord WIJF waar hij meisje/vrouw bedoelt zou hij er al uit moeten vliegen, zo hard dat z'n ego door de middelpuntvliedende krachten ook eens een reality-check krijgt. Misselijk mispunt van een haantje!
Persoonlijk vind ik wijf een prachtige geuzennaam en ben trots op het 'dragen' van dit woord. Ik ben het echter met je eens dat Georgie dat nooit heeft kunnen bedoelen, met name om de toevoeging graf....

Zullen we de kosten delen van het stemmen op georgie?

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_477278
Wordt er niet met twee maten gemeten?

Men wilde dat Ali bleef omdat men zich lekker aan hem kon ergeren...gezien de vele anti-georgie reacties in dit topic voldoet Georgie hier nu ook aan

Robin levert ook aardige negatieve reacties terwijl ons aller Kimmi-Bimmie zowat de saaiste TV oplevert van de beide BB's en Bussen bij elkaar!

Get Real!...en waai niet met de wind mee!

KIMMIE EXIT!

“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 17 november 2000 @ 19:35:29 #59
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_477346
quote:
Op 17 november 2000 18:02 schreef alba het volgende:
Persoonlijk vind ik wijf een prachtige geuzennaam en ben trots op het 'dragen' van dit woord.
Okee wijf Alba, maar jij bent vast en zeker een vrouw die de titel 'wijf' heeft verdiend door er zelf voor te kiezen een 'wijf' te worden. Een evolutionair stapje boven de GrrL zeg maar. Maar Kim krijgt nog niet eens de kans om zelfs maar GrrL te worden, nee, die wordt meteen tot wijf gebombardeerd. En als ik zo eens in mijn omgeving kijk zie ik dat je toch weldegelijk alle stappen moet doorlopen!
Ben te zaai voor een signature
pi_477476
Ben blij te lezen dat het gros van de FOK!ers het er mee eens is dat we deze keer toch maar eens de telefoon moeten pakken. 0909-8808

Ik heb dus voor het eerst in 2 seizoenen BB eens een keer gebeld. Het kon niet via mijn vaste lijn, want die is geblokkeerd voor dit soort nummers, dus heb ik mobiel gebeld. Zelfs dat had ik er dus voor over om Georgie er uit te stemmen!

Het kostte me wel 6 gulden

Als ie er nu niet uitgaat donderdag zou wel k#t zijn dus, dus iedereen die hier gezegd heeft te gaan bellen.... OOK ECHT DOEN!!

  vrijdag 17 november 2000 @ 20:48:53 #61
2180 Avia
FOK-Member
pi_477499
quote:
Op 17 november 2000 08:55 schreef marky het volgende:
Alles hangt af van de mobile meisjes brigade.
Als de meisjes gaan bellen is Kim of Robin weg.
Nou, daar denkt dit meisje toch wel anders over. Naar mezelf en mijn vriendinnen kijkende zie ik toch allergische reaktie's op de naam Georgie, en dat zal voor heel vrouwelijk BB kijkend Nederland gelden denk ik zo.
Dus hierbij een oproep aan alle BB kijkende meiden van Nederland;

Georgie moet moven!
(0909-8808)

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_477520
Vergeef me Heilige Vader, ik heb gezondigd.

Ik heb tegen alle gewoonten in gebeld met een 0909 nummer.

EN IK BEN ER TROTS OP

Geachte heer Georgie de Gee.
Ik trek je zo door de Plee.

Spetters, hij komt er aan hoor, als hij tegen alle vrouwelijke klanten zo vriendelijk is. Dan kan je de tent wel sluiten. ik kom er nooit weer

[Dit bericht is gewijzigd door SUIRAD op 17-11-2000 20:57]

  vrijdag 17 november 2000 @ 21:11:42 #63
2180 Avia
FOK-Member
pi_477546
Even naar het toppie, want iedereen moet wel bellen natuurlijk.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_477631
  vrijdag 17 november 2000 @ 22:14:01 #65
215 misterDre
Paint it black!
pi_477642
Ik heb ff in m'n spaarpot gekeken en heb besloten om een kleine donatie aan KPN over te maken om Georgie weg te kunnen stemmen (ik maak net als vele anderen hier een uitzondering door een keer te bellen}

Dus Georgie opzouten wegwezen oppleuren optieften....Oooooo sorry mijn haagse ik begon de overhand te krijgen.

Georgie is door mij niet meer gewenst!

pi_477653
Koos Voos rules!!!

die is weer top!... heb je hem ook in Fake Topic 3 gezet?

  vrijdag 17 november 2000 @ 22:23:02 #67
7531 Dutztrasz
't rommelt in Nederland .
pi_477654
Sjors moet gewoon weg, denk je het duffe tafereel in wanneer Robin het huis verlaten heeft.... slik
  zaterdag 18 november 2000 @ 15:40:47 #68
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_478814
* Jane heeft zich inmiddels ook van haar principes ontdaan en gebeld. Heerlijk!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_479633
quote:
Op 17 november 2000 15:59 schreef jankbuil het volgende:
Iedereen gaat er maar klakkeloos vanuit dat het ook echt een nek aan nek race was vorige keer tussen Annet en Robin. En de keer daarvoor was het zogenaamd ook al niet zo'n groot verschil, om nog maar te zwijgen over de nek aan nek race van Ruud en Bart vorig jaar. Er is maar een reden waarom VOO doet alsof er steeds sprake is van een nek aan nek race: Mensen denken dan dat zij het verschil kunnen maken en gaan vervolgens bellen met als resultaat dat John achter zijn telefoon steeds rijker wordt. Ik zeg niet dat de manipulatie zover gaat dat er ook iemand anders uitgestemd wordt dan het publiek wil, maar VOO houdt het wel erg graag spannend...
Jankbuil, je hebt een vreemde nick, maar volgens mij sla je de spijker op de kop.

En geen beter bewijs voor de lucrativiteit van een nek aan nek race dan dit topic

[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno op 18-11-2000 21:45]

The trick is to keep breathing
pi_479887
Ik herinner me nog dat Sabine helemaal afgebrand werd vanwege haar opmerking "for the time being". Iedereen vond dat 'die trut' eruit moest. Maar wat had iedereen een spijt toen ze er ook daadwerkelijk uitging en ze niet meer konden volgen hoe de relatie tussen Sabine en Bart zich zou ontwikkelen.

De geschiedenis lijkt zicht te herhalen. Oh oh wat is Georgie een lul. Eruit met die zak. En straks krijgen we weer allemaal spijt. Want dan hebben we alleen Hieke en Ferdi nog om naar te staren....

Laat hem er gewoon in. Dat geeft tenminste nog wat stof tot discussieren in de toekomst als hij zich weer eens 'vergist'.

* Xenia stemt ROBIN eruit. Laat die maar lekker gaan fietsen.

  zondag 19 november 2000 @ 10:18:24 #71
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_479959
quote:
Op 19 november 2000 00:54 schreef Xenia het volgende:
Ik herinner me nog dat Sabine helemaal afgebrand werd vanwege haar opmerking "for the time being". Iedereen vond dat 'die trut' eruit moest. Maar wat had iedereen een spijt toen ze er ook daadwerkelijk uitging en ze niet meer konden volgen hoe de relatie tussen Sabine en Bart zich zou ontwikkelen.

De geschiedenis lijkt zicht te herhalen. Oh oh wat is Georgie een lul. Eruit met die zak. En straks krijgen we weer allemaal spijt. Want dan hebben we alleen Hieke en Ferdi nog om naar te staren....

Laat hem er gewoon in. Dat geeft tenminste nog wat stof tot discussieren in de toekomst als hij zich weer eens 'vergist'.

* Xenia stemt ROBIN eruit. Laat die maar lekker gaan fietsen.


WOW jij hebt lef. Ik vind het fantastisch dat je het voor hem op neemt.

En dan gunnen we de Fokkers nu effe een luisterend oor in huize de Mol.
Woehaahahahahahahahahakug kug woehaaaahahahahakug kug hahahahahahahahahahahahwouwwoehahahahahaha.
Tot zover huize de Mol

  zondag 19 november 2000 @ 11:37:59 #72
2180 Avia
FOK-Member
pi_480046
quote:
Op 19 november 2000 00:54 schreef Xenia het volgende:
Ik herinner me nog dat Sabine helemaal afgebrand werd vanwege haar opmerking "for the time being". Iedereen vond dat 'die trut' eruit moest. Maar wat had iedereen een spijt toen ze er ook daadwerkelijk uitging en ze niet meer konden volgen hoe de relatie tussen Sabine en Bart zich zou ontwikkelen.

De geschiedenis lijkt zicht te herhalen. Oh oh wat is Georgie een lul. Eruit met die zak. En straks krijgen we weer allemaal spijt. Want dan hebben we alleen Hieke en Ferdi nog om naar te staren....

Laat hem er gewoon in. Dat geeft tenminste nog wat stof tot discussieren in de toekomst als hij zich weer eens 'vergist'.


Om Georgie nou met Sabine te vergelijken gaat wel een beetj ver. Naast het feit dat Sabine eigenlijk maar een saai verwend trutje is, levert het kijken naar Georgie geen enkel plezier op omdat;

a. hij altijd op de bank ligt te suffen
b. geen moer uitvoert in huis
c. het enige wat er uit komt is zijn beklag over het gedrag van Kimmie.

Daarnaast werd Bart na het vertrek van Sabine pas echt interessant en mede daarom werd BB1 spannend om naar te kijken.

Bart profileerde zich duidelijk als een winnaar en Georgie is gewoon een loser
( moeten we daar naar kijken?)

Dan krijg je nog de vraag wat er gaat gebeuren als Georgie eruit moet.

Dan de ontwikkeling van de relatie van Georgie en Kimmie, die is nul, want er is geen ontwikkeling te zien ( of vind jij van wel?)

Tevens heb je nog Robin en Desiree voor als je het een relatie wil noemen.
En zullen Hieke en Ferdi nog voor de nodige stof zorgen , vermoed ik zo.
En Bianca die zich na het vertrek van Georgie waarschijnlijk op Kimmie stort( want ja, ach en wee die is dan zoooo zielig)

Maar stel je nou eens de vraag wat Georgie voor een toevoegende waarde heeft aan BB2?

(denkpauze)


....geen dus!

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_480141
Ik val er waarschijnlijk wat buiten, maar ik vind dat Georgie moet blijven. Waarom? Omdat het een lekker stuk is en wij vrouwen willen toch ook wat he? Nee, laat die Koos er maar uit gaan, die is voor mij niet aantrekkelijk en saai Maar als ik reeel blijf dan denk ik dat Robin gaat winnen, die ligt toch wel in de lijn van Bart. Maar mensen die voor georgie zijn, stem NIET op hem!!!

GoGeorgie

  zondag 19 november 2000 @ 13:07:29 #74
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_480160
quote:
Op 17 november 2000 19:35 schreef Roache_ het volgende:
Okee wijf Alba, maar jij bent vast en zeker een vrouw die de titel 'wijf' heeft verdiend door er zelf voor te kiezen een 'wijf' te worden. Een evolutionair stapje boven de GrrL zeg maar. Maar Kim krijgt nog niet eens de kans om zelfs maar GrrL te worden, nee, die wordt meteen tot wijf gebombardeerd. En als ik zo eens in mijn omgeving kijk zie ik dat je toch wel degelijk alle stappen moet doorlopen!
Misschien kunnen we Kimmie dan uitnodigen in jouw of mijn omgeving om daar met wat krachtvoer op te bloeien tot een echt 'Weib' en haar boosheid t.a.v. van minkukels als Georgie-nono's vorm te geven.

"Wass wil das Weib?"

Das een vraag die Kimmie zich moet stellen!

-----------------
en vervolgens overigens concluderen dat alleen zij daar zelf antwoord op kan geven uiteraard....

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_480173
Ik wil ook meedoen aan de opvoeding van Kim.
* Tinkerbell is het Grrl-schap allang ontstegen
pi_480783
Ik heb net gebeld
  zondag 19 november 2000 @ 21:57:24 #77
3269 Dixidito
*loves Joke*
  maandag 20 november 2000 @ 01:49:40 #78
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_481594
Graag als optie: BB3 Tinkerbell en Alba erin! Willen jullie? Asjeblieft???!!! Gaan er misschien wereldwijd wat * wijven * winnen bij BB, want met die "rebelse nieuwe jongens van vandaag" heb ik het wel een beetje gehad. Alhoewel die Robin, okee, 't is voor het laatst dat er een jongetje wint, laat hem dan maar, maar volgende keer een WIJF, een schreeuwende kwade vrouw die met elke Georgie, Kim, Bianca, Hieke, Koos, Fairdy, Bianca en Robin korte metten maakt, liefst in week 1. Jaaaaa!
Ben te zaai voor een signature
pi_482391
Maar natuurlijk, Roache, alles om jou een plezier te doen en BB3 levendig te maken. Ik stel wel voor om tante Bep ook mee te nemen.

* Tinkerbell heeft trouwens net haar principes overboord gegooid en gebeld om Georgie weg te stemmen

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 20-11-2000 15:40]

pi_485553
Voordat we vergeten dat DIT onze kans is om Georgie eruit te stemmen en Robin te behouden voor BB:

omhoog met dit topic

stemt allen

pi_485570
Ook maar even gestemd.
  donderdag 23 november 2000 @ 11:40:23 #83
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_488643
.
Oh, wat een mooie TV zou het opleveren als Georgie vanavond moet vertrekken !

De schijf van vijf hoopt dat Robin eruit vliegt en denken dat het waarschijnlijk Kim zal worden.
Kwootje van Georgie: Ik heb gevraagd of ik moet huilen als je eruit moet

Mag ik dan, pleaeaeaeaeaeaeasssssse, hele lange close-ups van de schijf van vier!

Ook maar es gestemd op Georgie, denk niet dat het iets uitmaakt, maar..........ik wil het zo graag.

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_488664
Een ander optie zou zijn om het antwoordapparaat massaal in te spreken met de opmerking; Georgie eruit!
Voor wie dit wil, het nummer is 09098808.
Ik heb het alvast gedaan.

oeps!!typefoutje...

[Dit bericht is gewijzigd door Avia op 23-11-2000 11:50]

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_488667
Ik had nooit willen bellen, maar gisteravond heb ik gebeld, na de opwerking dat hij haar toch ff gepakt moet hebben. Wat een minkukel.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  Moderator donderdag 23 november 2000 @ 11:54:46 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_488677
Wat een walgingwekkende opmerking was dat weer gisteren, van onze glazenspoeler. Dat-ie Kim toch zeker één keer moest hebben bereden voordat ze het huis uitgingen.. Ja, hij heeft zich al zo lang ingehouden, nu heeft-ie het toch wel verdiend..

Met genoegen gekeken hoe Georgie's doorzichtige truckjes om Kim tot sex in de caravan te overreden, niet gewerkt hebben.
Kim zelf haalde trouwens in een vroeg stadium al schitterend de angel uit de hele situatie, door op te merken dat er nog net geen briefje hing 'waarop staat dat we vannacht moeten sexen.'

En dan, nadat Sjors inziet dat het ook vannacht weer niet gaat lukken, probeert-ie huichelachtig z'n gezicht te redden door te zeggen dat het wat hem betreft niet hoef: 'liever bij Kimmie thuis'.
Nou Sjors, Kim woont nog bij haar ouders en ik denk dat die een mooie videoband voor hun dochter hebben klaarliggen, met daarop enkele fijne uitspraken van jou.

Eruit met die hufter.

Maar het wordt toch Robin

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_488684
Ik hoop niet dat de poll op drive.to/bigbrother gelijk krijgt
pi_488691
Nee a.u.b. niet Robin eruit

Volgens mij staan de polls nog steeds hoog voor Georgie ( maar ja wie gelooft die nu nog)
en laat a.u.b. die eikel van een G opzouten.
Wat een walgelijk creatuur!

Iemand enig feitelijk bewijs wie er uitgaat gaat vanavond??
( zeg me a.u.b. dat dat Georgiiiee is)

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_488734
Op de fansite van Georgie staat ook een guestbook en daar staat iets geschreven door de webmaster, die de broer van Georgie is:
quote:
Even het volgende.
Uit de internet forum statistieken is gebleken dat Georgie op de eerste plaats staat van het nomineren.

Georgie 132 / 46.6%
Kim 68 / 24.0%
Robin 83 / 29.3%

Het ging er om (bij de meeste stemmers) dat Georgie teveel vrouw-onvriendelijke opmerkingen maakte.
Naar mijn mening zocht hij alleen op een nogal onhandige manier naar een bevestiging van de gevoelens van Kim. Pure onzekerheid en frustratie over het overduidelijke feit dat zij lang niet zo gek op hem is als hij op haar. Een wanhopige poging om haar gevoelens voor hem te testen. Helaas voor hem is de wanhoopspoging mislukt.

Om hem nog even een steun te geven vragen wij daarom BEL nog een keer en stem op een ander 0909-8808.
Anders is Georgie vandaag voor het laatst in het BB huis.

En dat willen we toch niet???
0909-8808

The Webmaster


Naar mijn mening zocht hij alleen op een nogal onhandige manier naar een bevestiging van de gevoelens van Kim.

Verzin het maar..

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_488743
quote:
Anders is Georgie vandaag voor het laatst in het BB huis.

En dat willen we toch niet???
0909-8808

The Webmaster


Oh nee, hoe weet hij dat nou. Opzouten met die gozer....
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  donderdag 23 november 2000 @ 12:53:18 #91
869 Ito
Positivo doch kritisch
pi_488786
In de 'Spits' van vanochtend staat een stukje van een der redacteuren van BB over de uitzending van vanavond en de stemuitslag.
Alle stemmen (internet- en telefoon-) bij elkaar genomen geeft een welhaast gelijke stand die nog niet eerder is voorgekomen: alle drie ongeveer 30 procent.
De stemuitslag zal op een bijzondere manier bekend gemaakt worden. (zou Beau zich in het huis begeven?)
We zijn benieuwd...

En Desiree zal op een bijzondere manier gefeteerd worden: er komt een voor haar belangrijk persoon in het huis.

Ik weet geen signature...&lt;P&gt;
pi_488829
volgens mij is het wel erg naïef en zonde van je geld om te denken dat een paar duizend stemmen verschil maken in de einduitslag van de stemming...
veronica is natuurlijk de derde, waar het geld met bakken vol binnenstroomt.
trouwens, als het vanavond Robin wordt moeten we allemaal vragen om een hertelling.
is wel populair tegenwoordig geloof ik
Denk aan de duim :)
  donderdag 23 november 2000 @ 13:21:56 #93
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_488876
quote:
Op 23 november 2000 13:05 schreef nEDerland het volgende:
veronica is natuurlijk de derde, waar het geld met bakken vol binnenstroomt
Ja, natuurlijk is Veronica de lachende derde.
Mijn stem maakt ook niks uit, maar ik heb toch maar gestemd..... voor de eerste keer.
Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
pi_488933
ito schreef het volgende -->

"In de 'Spits' van vanochtend staat een stukje van een der redacteuren van BB over de uitzending van vanavond en de stemuitslag.
Alle stemmen (internet- en telefoon-) bij elkaar genomen geeft een welhaast gelijke stand die nog niet eerder is voorgekomen: alle drie ongeveer 30 procent.
De stemuitslag zal op een bijzondere manier bekend gemaakt worden. (zou Beau zich in het huis begeven?)
We zijn benieuwd..."

Elke stem telt .. denk aan florida !!! iedereen bellen .. stem georgie eruit !!!

pi_489013
quote:
Op 23 november 2000 12:27 schreef R@b het volgende:
Naar mijn mening zocht hij alleen op een nogal onhandige manier naar een bevestiging van de gevoelens van Kim.

Verzin het maar..


Knap hè?
Het kwam me zo bekend voor. Kijk eens hier naar mijn post.
quote:
Xenia schreef
Naar mijn mening zocht hij alleen op een nogal onhandige manier naar een bevestiging van de gevoelens van Kim. Pure onzekerheid en frustratie over het overduidelijke feit dat zij lang niet zo gek op hem is als hij op haar. Een wanhopige poging om haar gevoelens voor hem te testen. Helaas voor hem is de wanhoopspoging mislukt.
quote:
Broer van Georgie schreef
Naar mijn mening zocht hij alleen op een nogal onhandige manier naar een bevestiging van de gevoelens van Kim. Pure onzekerheid en frustratie over het overduidelijke feit dat zij lang niet zo gek op hem is als hij op haar. Een wanhopige poging om haar gevoelens voor hem te testen. Helaas voor hem is de wanhoopspoging mislukt.
Overigens denk ík er inmiddels iets anders over, maar dat terzijde.

Broer van Georgie, waar blijven de bloemen voor het aandragen van zo'n perfect excuus?

pi_489050
Blijft de vraag natuurlijk wat belangrijker is; woorden of daden en in zowel woorden als daden staat Georgie heeeeeeeel zwak.

En dan zijn mijn woorden naar de daad ; Georgie exit!!

(Georgie, Mag ik even )

oeps!ik ben geen tiepmiep!

[Dit bericht is gewijzigd door Avia op 23-11-2000 14:55]

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_489065
http://pub23.bravenet.com/guestbook/show.asp?usernum=1932051516

Jullie kunnen op bovenstaande URL jullie reakties over Georgiiieee kwijt, kan ie dat lezen als hij eruit komt, want hij moet natuurlijk wel weten waarom hij eruit gestemd wordt niet dan?

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_489068
Net stukje in de spits gelezen van Beau .. hij zegt dat het nog nooit zo spannend is geweest dit seizoen, zitten alledrie rond de 30%.

DUS !! Bel nog even snel voor Georgie als je dat nog niet gedaan hebt.

Ik weet dat dit natuurlijk een Veronica truc kan zijn, maar ja.. better safe than sorry.

pi_489118
quote:
:
http://pub23.bravenet.com/guestbook/show.asp?usernum=1932051516
Thanx,het loopt al aardig maar er mogen nog meer reakties op.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  donderdag 23 november 2000 @ 15:23:14 #100
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_489178
Ik had nog nooit gebeld naar VOO, nu echter al drie keer.
Ik krijg namenlijk nachtmerries als blijkt dat Georgie blijft.
Nu maar hopen dat er niet gemanipuleerd wordt en Kim en Georgie er in gehouden worden met het oog op eventuele sex.
Die sex komt toch niet, is wel duidelijk na afgelopen nacht.
Kimmie heeft alle smoesjes gebruikt die er zijn: koud, warm, misselijk etc.
Prima, Kim
eurobilltracker.com
pi_489192
http://pub23.bravenet.com/guestbook/show.asp?usernum=1932051516

Over manipulaties gesproken...
De site hierboven waar men zijn mening kwijt kon over Georgiiiee, daar zijn alle negatieve reakties van vanmiddag weer afgehaald.
Tis maar dat je het weet.
(Dat mag ie natuurlijk niet lezen van broertjelief)

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_489200
quote:
Op 23 november 2000 15:08 schreef Avia het volgende:
Thanx,het loopt al aardig maar er mogen nog meer reakties op.
Negatieve reacties worden verwijderd, dus die zal ie nooit te lezen krijgen. Zostraks stonden er wat negatieve dingen onder, nu niet meer. Iemand maakt trouwens wel reclame voor FOK.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_489207
Hee je was me net voor. Het lijkt daar wel op goden verering. Meer mensen moeten dat akelige gastenboek verpesten want dit slaat als natuurlijk nergens op.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_489228
Laat ik maar even eerlijk zeggen dat ik dat was van die reclame.
Ik vind het nl. nogal oneerlijk als ze alleen de positieve reakties laten staan en de negatieve verwijderen.
Maar goed, dat zegt wel wat over hen.

Mocht je nog wat willen melden in Georgie's gastenboek, hierbij de URL, maar is het negatief dan wippen ze je er binnen een paar minuten weer af, dus mensen wees subtiel in je bewoordingen!!

http://pub23.bravenet.com/guestbook/show.asp?usernum=1932051516

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_489238
Ik ben gebanned(ip-adres ) mijn hele wereld ingestort. Stelletje sukkels daar. En wat ik zei was niet eens zo erg.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_489245
Nog even een leuke grap;

Ik mag hun site niet meer op
Zie onderstaand bericht;

Sorry, the owner of this service has elected to ban your IP address (213.17.82.50) from using any of their services. If you have any questions please contact the owner of the Web Site, NOT Bravenet. Thank you.

( nou dan maar weer braaf meisje zijn dan)

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_489259
Idem hier..
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_489262
Het is dat in en uitloggen teveel moeite is. Morgen ga ik wel weer vervuilen.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_489265
En dan zal ik weer de brave jongen spelen nu..

[Dit bericht is gewijzigd door Party-pooper op 23-11-2000 15:56]

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_489268
quote:
Op 23 november 2000 15:48 schreef Party-pooper het volgende:
Ik ben gebanned(ip-adres ) mijn hele wereld ingestort. Stelletje sukkels daar. En wat ik zei was niet eens zo erg.
Fok!kers zullen winnen! We gaan net zoalng door tot ze het uit pure narigheid maar laten staan
Are you man enough to be my woman?
pi_489272
Hahaha!! Party-pooper, ik heb me er uitstekend mee vermaakt. Gemeen he?

Nee, ik vind het gewoon heel oneerlijk, maar het laat duidelijk zien hoe zijn familie is. (want die site wordt beheerd door familie, vrienden enz.) (Vrienden??heeft ie die dan??)

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_489274
quote:
Op 23 november 2000 15:56 schreef beurdy het volgende:
Fok!kers zullen winnen! We gaan net zoalng door tot ze het uit pure narigheid maar laten staan
Bingo!!!

Sorry, the owner of this service has elected to ban your IP address (***.***.***.**) from using any of their services. If you have any questions please contact the owner of the Web Site, NOT Bravenet. Thank you.

Are you man enough to be my woman?
pi_489279
Tuurlijk ga ik door, elke dag. Wat ik zei was niet eens zo beledigend. Gewoon dat alle meisjes die gereageerd hadden waarschijnlijk nog op de basisschool zaten, want vrouwen met een beetje verstand vallen toch niet op iemand die zulke domme opmerkingen plaatst.
Binnen een minuut verwijderd
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  donderdag 23 november 2000 @ 15:59:40 #114
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_489282
Ving net even iets op in de stream.

BB riep Kim en Robin naar de DBK om hun te vertellen dat ze vanavond geen afscheid bij de deur mogen nemen. Ook niet zoals ze de vorige keer heel stilletjes hebben gedaan. Er mag absoluut niet meer gezwaait worden naar de vertrekkende bewoner.
Koos spreekt hier zijn verontwaarding over en ook Ferdie die het pas later te horen krijgt snapt er niets van.

Is dit een teken dat Georgie er toch echt uit gaat vanavond?

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten&lt;BR&gt;
pi_489285
quote:
Op 23 november 2000 15:58 schreef Party-pooper het volgende:
Tuurlijk ga ik door, elke dag. Wat ik zei was niet eens zo beledigend. Gewoon dat alle meisjes die gereageerd hadden waarschijnlijk nog op de basisschool zaten, want vrouwen met een beetje verstand vallen toch niet op iemand die zulke domme opmerkingen plaatst.
Binnen een minuut verwijderd
Ik win, ik stond er zeker 1.5 minuten!!

Maar dat van mij was ook niet echt grof, ik heb alleen gezegt dat het een loser is

Are you man enough to be my woman?
pi_489286
quote:
Op 23 november 2000 15:57 schreef Avia het volgende:
Hahaha!! Party-pooper, ik heb me er uitstekend mee vermaakt. Gemeen he?

Nee, ik vind het gewoon heel oneerlijk, maar het laat duidelijk zien hoe zijn familie is. (want die site wordt beheerd door familie, vrienden enz.) (Vrienden??heeft ie die dan??)


Maar ze kunnen toch niet verwachten dat iedereen alleen maar positief is. Stelletje huichelaars
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_489292
quote:
Op 23 november 2000 15:59 schreef RedNax het volgende:
Ving net even iets op in de stream.

BB riep Kim en Robin naar de DBK om hun te vertellen dat ze vanavond geen afscheid bij de deur mogen nemen. Ook niet zoals ze de vorige keer heel stilletjes hebben gedaan. Er mag absoluut niet meer gezwaait worden naar de vertrekkende bewoner.
Koos spreekt hier zijn verontwaarding over en ook Ferdie die het pas later te horen krijgt snapt er niets van.

Is dit een teken dat Georgie er toch echt uit gaat vanavond?


Hoop doet leven en wonderen zijn de wereld nog niet uit. Dus YES.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_489299
Jongens, ik heb me rot gelachen, ik kom er echt niet meer in
Nou dan maar genieten van Sjors al hij eruit gaat vanavond, zeker weten.

Ach en Sjors moet natuurlijk blijven geloven dat ie popi is, daar zorgt zijn familie wel voor.

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_489301
Georgie is alleen popi in z'n eigen hoofd...
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein (1879-1955)
pi_489306
quote:
Op 23 november 2000 16:04 schreef Avia het volgende:
Jongens, ik heb me rot gelachen, ik kom er echt niet meer in
Nou dan maar genieten van Sjors al hij eruit gaat vanavond, zeker weten.

Ach en Sjors moet natuurlijk blijven geloven dat ie popi is, daar zorgt zijn familie wel voor.


Ga morgen wel weer eens de boel op stang jagen. En we moeten er natuurlijk bij zijn bij de chat om hem dan direct de waarheid te kunnen zeggen..
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_489307
quote:
Op 23 november 2000 16:04 schreef Avia het volgende:
Jongens, ik heb me rot gelachen, ik kom er echt niet meer in
Nou dan maar genieten van Sjors al hij eruit gaat vanavond, zeker weten.

Ach en Sjors moet natuurlijk blijven geloven dat ie popi is, daar zorgt zijn familie wel voor.


Hmmja, ik vraag me af wat hij gelooft, zijn famillie, of iedereen die hem niet leuk vind. Volgens mij kunnne grote massa's mensen het geloof in je famillie besty verprutsen
Are you man enough to be my woman?
pi_489322
Ik heb ook maar even wat in het gastboek gezet (als "Kim"), ben benieuwd hoe lang dat er in blijft...
O+. Ripley. O+.
pi_489330
Kijk over een minuut weer.
misschien ga je over de 1,5 minuut heen. Hebben we een nieuw record te pakken.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_489331
quote:
Op 23 november 2000 16:10 schreef Smike het volgende:
Ik heb ook maar even wat in het gastboek gezet (als "Kim"), ben benieuwd hoe lang dat er in blijft...
niet lang waarschijnlijk
Are you man enough to be my woman?
pi_489337
Helaas kan ik niet meer kijken.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_489346
Het staat er nog steeds, ik zal wel te netjes zijn geweest....

O+. Ripley. O+.
pi_489349
quote:
Op 23 november 2000 16:16 schreef Smike het volgende:
Het staat er nog steeds, ik zal wel te netjes zijn geweest....


Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_489379
Sorry maar dit geloof ik dus echt NIET. Dat er nu gezegd word dat de stand nagenoeg gelijk is??? (Spits) Kiss my ass.
Jullie niet maar VOO. Nou nu weet ik genoeg, (zie topic over manipuleren)
pi_489386
Ik ga zeker op de chat met georgie!!

Morgen weer even stangen, ben benieuwd hoe lang ik erin blijf. Het langste record word vermeld in ons FokBook of Records!!
Fok ze dus...

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_489392
quote:
Op 23 november 2000 16:17 schreef Party-pooper het volgende:

Yes!!!
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_489412
de stand nog nagenoeg gelijk ? please ga allemaal bellen --> 0909-8808 (ik heb zelf al 20x gebeld). Of is het allemaal fake daar bij veronica zoals bv. moor zegt en is het gewoon geldverspillerij ?? Als ze niet eerlijk zijn dan zijn het een stelletje klootzakken bij veronica !!!
pi_489420
Nou, waar mijn tweede reactie al heel snel werd weggehaald, laten ze "Kim" mooi staan!!!

Sta ik met een half uur nu in het Fok! book of records???

O+. Ripley. O+.
pi_489453
he smike ik snap er niks van ik had 10 minuten geleden een reactie getypt en die is direct verwijdert terwijl die van jou er nog steeds staat ?? waarschijnlijk vinden ze die opmerking van jou wel grappig
pi_489466
quote:
Op 23 november 2000 16:52 schreef bonnie het volgende:
waarschijnlijk vinden ze die opmerking van jou wel grappig
Lijkt me stug, gezien de andere reacties. Maar het zou ook kunnen dat ze alleen reacties met vrouwennamen laten staan, ik zie er namelijk geen enkele mannennaam tussenstaan. Mijn 2e reactie (als "Kees") was namelijk in no-time weg...
O+. Ripley. O+.
pi_489483
Bad-Brother poll
Wie moet het huis donderdag gaan verlaten?

Kim: 36.80%

Robin: 32.73%

Georgie: 30.47%


Totaal : 3049

  Moderator donderdag 23 november 2000 @ 17:08:41 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_489494
Voor de mensen van wie het IP-nr is geblokkeerd: er staan heel veel negatieve reactie op het gastenboek nu, van: Margot, Kim, Claudia, Talisha, Barbara, MartenJan, Hoteldebotel en.. Gert

Best leuk, eigenlijk, een beetje pesten

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 23 november 2000 @ 17:09:47 #137
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_489498
quote:
Op 23 november 2000 17:03 schreef lily het volgende:
Bad-Brother poll
Wie moet het huis donderdag gaan verlaten?

Kim: 36.80%

Robin: 32.73%

Georgie: 30.47%


Totaal : 3049


Neeeeheeeeeeheeeeee!
Ben te zaai voor een signature
pi_489511
quote:
Op 23 november 2000 16:40 schreef Smike het volgende:
Nou, waar mijn tweede reactie al heel snel werd weggehaald, laten ze "Kim" mooi staan!!!

Sta ik met een half uur nu in het Fok! book of records???


And the winner is...... SMIKE!!!
xxx van Avia alias Margot
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  donderdag 23 november 2000 @ 17:18:09 #139
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_489536
Ze zitten zeker aan een biertje want ik heb 5 minuten geleden openbaard dat ik hem een hork en een minkukel vind en dat ie door de mand gevallen is.
En het staat er nog.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_489538
die polls zeggen niets hoor !! bij bad-brother heeft georgie de minste stemmen maar bij www.voorspel.nu heeft georgie de meeste stemmen (meer dan 50% !!!).
  donderdag 23 november 2000 @ 17:20:06 #141
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_489542
quote:
Op 23 november 2000 17:18 schreef bonnie het volgende:
die polls zeggen niets hoor !! bij bad-brother heeft georgie de minste stemmen maar bij www.voorspel.nu heeft georgie de meeste stemmen (meer dan 50% !!!).
Jaaaaahaaaaaaa!!
Ben te zaai voor een signature
pi_489564
quote:
Op 23 november 2000 17:18 schreef bonnie het volgende:
die polls zeggen niets hoor !! bij bad-brother heeft georgie de minste stemmen maar bij www.voorspel.nu heeft georgie de meeste stemmen (meer dan 50% !!!).
Yes!!!!

Ik weer gelukkig, jammer dat ik er vanavond niet ben, (snik) dus kan ik alleen de late uitzending zien.

Even nog over Georgiiieee's gastenboek.
Volgens mij worden ze overdonderd met negatieve mails n.a.v. deze oproep in dit topic, en hebben ze besloten (heel wijs) om er een aantal op te laten staan, anders zijn ze continue bezig hun gastenboek op te schonen.
Maar de ergste mails (gnagna!!) die hebben ze er niet meer opgezet.

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_489574
--------------------------------------------------------------------------------
de stand nog nagenoeg gelijk ? please ga allemaal bellen --> 0909-8808 (ik heb zelf al 20x gebeld). Of is het allemaal fake daar bij veronica zoals bv. moor zegt en is het gewoon geldverspillerij ?? Als ze niet eerlijk zijn dan zijn het een stelletje klootzakken bij veronica !!!

ja en dan gaan bellen??? Dan ga Je "die klootzakken bij Veronica nog even lekker spekken? niet doen dus.

pi_489597
Die berichtgeving over gelijke stemmen dat is alleen maar stemmingmakerij en fokken tot meer bellen, want het is al overduidelijk dat G eruit gaat volgens Fok en als ze daar vanaf wijken weet je gelijk hoe het zit.
Jongens, we worden bedonderd.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_489625
ik snap wel als je niet teveel geld wil verspillen door te bellen maar als we nu allemaal een keer bellen dan heeft dat mischien wel impact toch ?
pi_489659
ok, ik nog een keer gebeld.
Wie volgt....

[Dit bericht is gewijzigd door Avia op 23-11-2000 17:46]

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  donderdag 23 november 2000 @ 19:02:02 #147
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_489857
Heb om 17.30 ook nog maar weer even gebeld..

Please Please Please .. Georgie eruit....

  † In Memoriam † donderdag 23 november 2000 @ 19:47:31 #148
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_489920
quote:
Op 23 november 2000 16:56 schreef Smike het volgende:
Maar het zou ook kunnen dat ze alleen reacties met vrouwennamen laten staan, ik zie er namelijk geen enkele mannennaam tussenstaan.
Heb daaro maar ff wat gepost als Cynise. Zal mij benieuwen...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_490055
Hehe, nieuw IP, nieuwe kansen
Are you man enough to be my woman?
pi_491110
quote:
Op 23 november 2000 17:12 schreef Avia het volgende:
And the winner is...... SMIKE!!!
xxx van Avia alias Margot
Dank je Avia/Margot, ik zie dat er inmiddels al heel wat negatieve reacties instaan, vast allemaal FOKkers!! Maar als jij de "geile" Margot bent, dan ben ik bang dat ik jou moet feliciteren, want je staat een half uurtje onder me .

Dus bij deze gefeliciteerd en natuurlijk ook alle andere FOKkers, want dit houden ze niet meer bij!!

/me heeft meteen maar weer een leuk verhaaltje in Sjors z'n gastenboek gezet...

O+. Ripley. O+.
  vrijdag 24 november 2000 @ 12:33:03 #151
2180 Avia
FOK-Member
pi_491179
quote:
Op 24 november 2000 10:58 schreef Smike het volgende:
Dank je Avia/Margot, ik zie dat er inmiddels al heel wat negatieve reacties instaan, vast allemaal FOKkers!! Maar als jij de "geile" Margot bent, dan ben ik bang dat ik jou moet feliciteren, want je staat een half uurtje onder me .

/


Smike, je bent er ingestonken, vrees ik, want zoals ik de posts nu lees vermoed ik dat ze de berichten zelf weer bewerkt hebben.
Mijn post zag er iets anders uit, maar daar konden ze zeker niet tegen dus hebben ze er een 'geil' verhaaltje van gemaakt.

Ja, het maakt wel indruk als je de meeste postings zelf stuurt op je fanpage, niet?

Om maar terug te plagen heb ik hieronder het mailadres van de Webmaster van Georgie's fanpage neergezet.
Voor wie zich geroepen voelt;

gotojon106@hotmail.com

En zijn Oom Sjors;
info@micc.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Avia op 24-11-2000 12:40]

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_491206
Inderdaad, ik zie het nu ook. Dit is echt belachelijk!!! Ik ga zo een mailtje sturen, want dit gaat echt te ver....

Wel leuk overigens dat ik gisteren wat screenshots gemaakt heb, ik had al een beetje een voorgevoel!!

Dus:

was

is

was

is

was

is

O+. Ripley. O+.
pi_491245
Mora heeft 't ook maar 'ns geprobeerd:

Mora
Hoe vindt je Georgie in het Big Brother huis?

heerlijke macho

Bericht

Zoals ie Kim kon commanderen: "ga je vinger in je strot steken!", en dat verrukkelijke initiatief om vast aan haar broekspijpen te gaan sjorren in die caravan : zó versier je 'n vrouw !

pi_491286
Fantaatje heeft het ook maar gewaagd

Wat is je naam? Fantaghiro
Hoe vindt je Georgie in het Big Brother huis? Afschuwelijk..
Bericht Ik vind hem wel de grootste kwal van het hele stel! Er uit ermee!!!

Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
  Moderator vrijdag 24 november 2000 @ 14:30:44 #155
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_491335
Goh, de 'maxlength' staat niet aangegeven in de html-source, bij de bericht-tekstbox.

Het gaat er niet echt goed van uitzien, dat gastenboek, als je idioot lange berichten post. ;-)

[edit]
sterker nog, als je het echt overdrijft dan loopt de boel een beetje vast.

'Nibor'
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 24-11-2000 14:34]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_491340
Gert = Nibor????

----------------------------------------
He he, na 8 posts eindelijk gebanned!!

Sorry, the owner of this service has elected to ban your IP address (192.16.195.xxx) from using any of their services. If you have any questions please contact the owner of the Web Site, NOT Bravenet. Thank you.

Gelukkig heb ik hier maar 5 pc's tot mijn beschikking!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Smike op 24-11-2000 14:34]

O+. Ripley. O+.
  Moderator vrijdag 24 november 2000 @ 14:41:08 #157
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_491357
Mm.. ben alweer gebanned.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_491364
quote:
Op 24 november 2000 14:41 schreef Gert het volgende:
Mm.. ben alweer gebanned.
Ik al 5x... Dynamische ip's zijn soms best leuk...

Maargoed, nu maar een nieuwe nick, en dus weer nieuwe kansen

edit: ban #6 verdient..

[Dit bericht is gewijzigd door beurdy op 24-11-2000 14:54]

Are you man enough to be my woman?
pi_491415
Ik heb een mailtje terug gehad van de webmaster....

------------------------------------------
Dag Michel,

Allereerst is dit de Georgie fansite dus niet voor niet fans onzinnige
berichten haal ik gewoonweg.
Dat is slecht voor zijn publiciteit.
Eigenlijk allemaal jaloersie.
Maar wat jij nu doet kan ook niet door de beugel om de gehele pagina te
kopieeren en op je forumte zetten.
Dus als je wat normaals te melden hebt dan laat ik dat staan snap je?

Maar wil je graag dat e-mail adres van oomSjors even weghalen uit je forum?

(Nu nog) Vriendelijke groet,

John
-----------------------------------

Tja, wat moet ik er van zeggen... niks maar denk ik .... het is te makkelijk om hem aan te vallen op zijn taalgebruik of ideeen over vrijheid van meningsuiting ...

O+. Ripley. O+.
pi_491467
he, kneuzen...

prima dat jullie onze site willen kopieren, maar laat zijn familie er buiten.

andermans email adressen doorgeven via een forum om zodoende overlast te veroorzaken is gewoon onzin.

ik heb dit uiteraard ook al gemeld aan de beheerders van fokforum.

tevens is er nauw contact tussen de provider waar www.georgie.nl gehost is en ons.
deze neemt op dit moment contact op met kpn.

elk volgend bericht waarin dergelijke informatie (hacken e.d) in voorkomt, zal worden doorgestuurd naar kpn, de provider en fokforum.nl met vermelding van tijd en ip adres en evt. naam en email.

quote:
Op 24 november 2000 12:33 schreef Avia het volgende:
Smike, je bent er ingestonken, vrees ik, want zoals ik de posts nu lees vermoed ik dat ze de berichten zelf weer bewerkt hebben.
Mijn post zag er iets anders uit, maar daar konden ze zeker niet tegen dus hebben ze er een 'geil' verhaaltje van gemaakt.

Ja, het maakt wel indruk als je de meeste postings zelf stuurt op je fanpage, niet?

Om maar terug te plagen heb ik hieronder het mailadres van de Webmaster van Georgie's fanpage neergezet.
Voor wie zich geroepen voelt;


pi_491497
Wat een zielige vertoning om berichten te veranderen, straks denkt die gast nog dat ie popi is. Niet dus. Hij had er gewoon uit gemoeten. Wat een kolder.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_491513
quote:
Op 24 november 2000 15:46 schreef ab1000 het volgende:
he, kneuzen...

prima dat jullie onze site willen kopieren, maar laat zijn familie er buiten.

andermans email adressen doorgeven via een forum om zodoende overlast te veroorzaken is gewoon onzin.

ik heb dit uiteraard ook al gemeld aan de beheerders van fokforum.

tevens is er nauw contact tussen de provider waar www.georgie.nl gehost is en ons.
deze neemt op dit moment contact op met kpn.

elk volgend bericht waarin dergelijke informatie (hacken e.d) in voorkomt, zal worden doorgestuurd naar kpn, de provider en fokforum.nl met vermelding van tijd en ip adres en evt. naam en email.


Waar gaat dit over????
O+. Ripley. O+.
pi_491521
gaat over een paar figuren die:

- zeggen dat ze KUNNEN hacken

- email van georgie zijn familie hier in zetten om ze lastig te vallen.

- info van andere sites kopieren.

- het begrip "FAN"site niet helemaal begrijpen.

pi_491526
quote:
Op 24 november 2000 16:13 schreef ab1000 het volgende:
gaat over een paar figuren die:

- zeggen dat ze KUNNEN hacken (waar??)

- email van georgie zijn familie hier in zetten om ze lastig te vallen. (ok weghalen dat e-mail-adres)

- info van andere sites kopieren. ("info" )

- het begrip "FAN"site niet helemaal begrijpen. of juist wel...


Erg interessant...

En wat heeft dat dan bijvoorbeeld met het beursgenoteerde telecombedrijf KPN te maken???

[Dit bericht is gewijzigd door Smike op 24-11-2000 16:20]

O+. Ripley. O+.
  vrijdag 24 november 2000 @ 16:20:22 #165
262 Re
Kiss & Swallow
pi_491538
quote:
Op 24 november 2000 15:15 quotte Smike het volgende:
Ik heb een mailtje terug gehad van de webmaster....

berichten haal ik gewoon weg.
Dat is slecht voor zijn publiciteit.
Eigenlijk allemaal jaloersie.


ja gelukkig zorgt Georgie zelf niet voor slechte publiciteit... ik heb al gehoord dat je lootjes kunt kopen voor het grote gangbang festijn in spetters,... je moet wel maagd zijn


En ik ben echt stik jaloers op G

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_491548
nou,

er komen een aantal gebruikers, die het de hele tijd maar over hacken hebben van kpn af.

pi_491552
Het leukste zijn de mailtjes die je krijgt na zo'n bezoekje aan dat gastenboek :
eerst van de Webmaster een uitnodiging voor Georgies striptease....

Daarna van G.-fans en voor tiener te worden aangezien ....

* Moor voelt zich weer jong !


-------
als je knuffelen wilt kom je gewoon naar mij toe....

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 24-11-2000 16:48]

pi_491565
He, *&%^$, had ik toch het goede e-mail-adres in moeten vullen..
O+. Ripley. O+.
  vrijdag 24 november 2000 @ 17:23:27 #169
2180 Avia
FOK-Member
pi_491683
quote:
Op 24 november 2000 15:46 schreef ab1000 het volgende:
he, kneuzen...

prima dat jullie onze site willen kopieren, maar laat zijn familie er buiten.

andermans email adressen doorgeven via een forum om zodoende overlast te veroorzaken is gewoon onzin.

ik heb dit uiteraard ook al gemeld aan de beheerders van fokforum.

tevens is er nauw contact tussen de provider waar www.georgie.nl gehost is en ons.
deze neemt op dit moment contact op met kpn.

elk volgend bericht waarin dergelijke informatie (hacken e.d) in voorkomt, zal worden doorgestuurd naar kpn, de provider en fokforum.nl met vermelding van tijd en ip adres en evt. naam en email.


Beste webmaster van georgiiiiiieeee's fanpage,

KPN? hahaha!!!
Nouja, ik surf via de kabel, dus ga gerust naar KPN jongens!!
Kunnen ze daar ook nog even lachen om dat kleinzielige gastenboekje waar jullie zelf het meest op voorkomen.

En wat ook slecht voor Georgiiieee zijn image is, als hij vrouwonvriendelijke opmnerkingen via de tv maakt ( ik heb hier kontakt over gehad met de Nederlandse vereniging van Moderne Meiden en die hebben een diep gesprek gehad met Minister President Kok en die zal vragen gaan stellen in de Tweede kamer over de normen en waarden aangaande het commerciele omroepstelsel )
Dus mooie praatjes verzinnen kan ik ook zoals je ziet.

Oja, je hebt Hackers en Crackers, daar zit nog enig verschil tussen, en Hackers, daar zal ik je maar even in gerust stellen, die komen alleen maar even kijken!

(Smike, ik vond de plaatjes prachtig!!)

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  vrijdag 24 november 2000 @ 17:28:36 #170
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_491690
quote:
Op 24 november 2000 15:46 schreef ab1000 het volgende:
he, lieverds...

prima dat jullie onze site willen kopieren, maar jullie zouden ons een plezier doen zijn familie er wat meer bij te betrekken.

andermans email adressen doorgeven via een forum om zodoende overlast te veroorzaken is gewoon te gek.

ik heb dit uiteraard ook al gemeld aan de beheerders van fokforum.

tevens is er nauw contact tussen de provider waar www.georgie.nl gehost is en ons.
deze neemt op dit moment contact op met kpn om iedereen die een berichtje op Georgies fanpage heeft gezet voor te dragen voor een koninklijke onderscheiding.

elk volgend bericht waarin dergelijke informatie (stroopsmeren e.d) in voorkomt, zal worden doorgestuurd naar kpn, de provider en fokforum.nl met vermelding van tijd en ip adres en evt. naam en email, om zodoende de koningin op tijd voor de lintjesregen te waarschuwen.

P.S Georgie stinkt heel erg, dat vinden wij ook, jammer dat jullie geen smell-o-vision hebben.


Best een geschikte gast toch, ik snap niet waar we ons zo druk over maken.
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 24 november 2000 @ 17:42:19 #171
2180 Avia
FOK-Member
pi_491711

Druk maken?? Ikke??
Jongen, ik heb me heerlijk vermaakt!

oeps!

[Dit bericht is gewijzigd door Avia op 24-11-2000 18:07]

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  Moderator vrijdag 24 november 2000 @ 18:09:21 #172
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_491743
Heel adrem, Roache
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')