abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 februari 2017 @ 22:25:45 #151
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168723342
Mja ik ben wat wantrouwig om al mijn foto's zomaar ergens online te bewaren. Zitten ook foto's bij waarvan ik niet wil dat ze elders belanden (ongecensureerde badfotos van de kids bv). Dus een online back-up optie heb ik altijd uitgezet. Schrale troost dat ik de laatste weken doordat ik niet lekker was ook minder foto's gemaakt heb. Het is vooral jammer van een aantal filmpjes. Die heb ik nog wel online maar beroerde kwaliteit. Binnenkort wel even een back-up maken van mijn harde schijf.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_168726842
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:19 schreef LeSage het volgende:
*inbreek
Als je een IPhone hebt kun je voor ¤0,99 per maand 50 GB aan iCloud ruimte krijgen. Mijn foto's worden er automatisch meteen op gezet.

Wel echt heel jammer, Chanty!
nog een inbraak :P
ik gebruik dropbox. eigenlijk vooral om foto's gemakkelijk naar mijn laptop over te zetten maar het is ook een backup.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 03:51:07 #153
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_168727228
Wat balen van de foto's zeg! Mijn foto's gaan ook naar iCloud, moet me alleen regelmatig bedenken nog een back up te maken..

@Uni B-)

Quoi; ja, bevalt goed! Lekker makkelijk, zij speelt er een beetje op. De hond vindt t ook lekker liggen :+ Deze zijn van de kruidvat; zijn wat zachter dan die van Bart Smit geloof ik. Wat dus bij ons niet handig is ivm hond + nagels..

Emma zat echt wel ruim een paar minuten zo.. Ik had t nooit eerder geprobeerd, maar ze kon t dus al. 'Ta ta ta' is ook erg gezellig. Sporten ging goed, oppas deed t ook goed! Heel fijn gevoel aan overgehouden. Emma viel als een blok in slaap. En ik? Ik lig al te woelen sinds ik in bed lig en nu lig ik plafond te staren. Maar waarom???? Wordt een leuke werkdag morgen :O

Hier man en ik blauwe ogen; Emma ook :)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  dinsdag 7 februari 2017 @ 06:10:21 #154
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_168727316
Overleven op 2u slaap; hoera :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_168727337
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 06:10 schreef Nouk84 het volgende:
Overleven op 2u slaap; hoera :')
Wij moeders kunnen dat. :*
pi_168727429
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:41 schreef Arja het volgende:
Wat heerlijk mies dat het zo goed gaat en dat steeds verliefdere gevoel herken ik. Het worden ook al echt persoontjes he.

Dat ze al dingen aanwijst, wat knap. Dat doet Emmy nog niet.

Hoeveel dagen ga je werken? Ik vond het ook een grote stap, maar het went ook wel weer snel en je kan dan weer zo lekker naar het weekend met haar uitkijken en genieten.
Maar als het had gekund, had ik ook het eerste jaar wel thuis willen blijven.
Ik ga drie dagen werken (onregelmatig dus ook weekenden), maar begin ivm bekken met halve dagen dus eigenlijk mag ik niet klagen.

Vivi, goeie om dat in je achterhoofd te houden, ga ik ook doen :)

Nouk, wat roomsnoes zegt; moeders kunnen dat 8-)
  dinsdag 7 februari 2017 @ 07:15:55 #157
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_168727463
En meer dagen vrij dan werken, vind ik zelf een fijne balans. Iets voor mezelf, overige dagen met Emma. Komt goed Mies :*

Moeders kunnen dat idd 8-) Middag vrij nemen en slapen speelt door m'n hoofd :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_168728395
Wat vervelend van de foto's Chanty! Gelukkig stonden er een aantal op Facebook.
Mijn man vindt online back-uppen ook niet prettig, ik heb mijn foto's via Google wel online. Maar ik heb ook geen blootfoto's enzo.

Spannend, weer werken Mies! Het went snel. Drie dagen is ook wel lekker. Hopelijk heb je niet al te veel last van je bekken.

Goed idee toch Nouk, dat bijslapen *)

Wij hebben ook zo'n puzzelkleed. Ik vind het tot nu toe wel leuk :+ Ze rolt erop 8-) :+
pi_168728411
Wakker worden van een baby die pabiekschreeuwt omdat hij omgerold is en niet meer terug kan }:| pfff. Beter leert hij snel ook de andere kant op rollen zeg :').
pi_168728493
Succes met werken mies
Thuis komen van je werk is nog nooit zo leuk geweest als nu

Pfff succes nouk. Vanavond lekker vroeg naar bed

Miss dat zou ik echt niet tof vinden als je man een dna test wil. Snap het wel, maar toch zou ik erg gekwetst zijn als mij dat zou gebeuren.
Wel bijzonder dat jij de enige bent met blauwe ogen :D
pi_168728497
Dat puzzelkleed is geniaal, voor wie het vroeg. Het isoleert en je krijgt zelf ook geen harde knieën of billen als je mee speelt :)

Lekker dan Crump. Beetje de held uit hangen, en dan om hulp roepen.

Wij gaan vanmiddag even langs de dokter. S blijft maar snotteren en nu ook hoesten, en hij huilt zo veel. Gisteren had ik het idee dat de geen thee-tip werkte, want gisteren had hij het prima naar zijn zin de hele dag. Maar vannacht ben ik zeker 6 keer wakker geweest met hem, en heb vanaf 3.30 met hem op gezeten (en dus ook niet meer geslapen :O ). Steeds slapen dan trekt ie ineens een sip lipje en gaat hij gillen. Zo zielig. Dus even checken.
pi_168728790
Beterschap voor S. Room. :*

Nouk, succes! "Moeders kunnen dat", nou, deze na al die tijd echt nog niet hoor. Of ja, het moet. Maar ik functioneer nog niet voor de helft dan. :')

Verder :s) , er valt niet zoveel over mijn baby te vertellen, behalve dan over haar grootste hobby. :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en Chanty, wat ruk. :(
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:46:39 #163
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168728890
Whoea, succes met je werkdag Nouk. Ik ga eens kijken voor het puzzelkleed. Ik zag er ook eentje waarbij je zelf de kleuren van de 'puzzelstukken' kan uitzoeken. Vind ik ook wel wat (interieurtechnisch :+ ik weet dat het ooit zal worden overgenomen door kinderspul, maar ik doe nog een poging...).

Mies, werkze vandaag. Lang geleden!

Herkenbaar. Ik zou helemaal thuis willen blijven en stiekem doe ik dat het grootste deel vd tijd nog. Had ik nooit van mezelf verwacht, maar ik vind het zó leuk. Vandaag ben ik een soort Gooische vrouw, die haar kind net naar de opvang heeft gebracht en nu dingen voor zichzelf gaat doen (hardlopen en ja, ook werken, maar 'lekker thuis'). Misschien dat we de opvang om deze reden naar 1 dag terug gaan schroeven het eerste jaar.

Nadat Max vanmorgen om 5 uur kwam en erna weer prinsheerlijk ging slapen, hebben we ons gruwelijk verslapen overigens. Kwam ik ook nog eens te laat bij de gastouder :')
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:48:13 #164
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168728909
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:39 schreef Selvaria het volgende:
Beterschap voor S. Room. :*

Nouk, succes! "Moeders kunnen dat", nou, deze na al die tijd echt nog niet hoor. Of ja, het moet. Maar ik functioneer nog niet voor de helft dan. :')

Verder :s) , er valt niet zoveel over mijn baby te vertellen, behalve dan over haar grootste hobby. :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en Chanty, wat ruk. :(
Dat vol overgave slapen met de handjes omhoog. Ik was het bijna vergeten! Geniet er maar lekker van hoor O+ Mooi meisje!
  dinsdag 7 februari 2017 @ 12:03:45 #165
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_168731288
Quoi; http://www.happykiddoos.nl/foam-mat/zwart-wit Volgens mij hebben ze hier verschillende kleuren ipv hysterisch. Had ik dat maar eerder geweten :')

Even snel, ga zo idd lekker thuis bijslapen.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_168731332
Selv O+ O+ (ik begin er gewoon van te rammelen :X ) wat een mooi kindje heb je en wat ligt ze vredig

Quoi wat lekker een dag voor jezelf.
Als ik een dagje voor mezelf heb ga ik poetsen en opruimen :') wat ook wel weer voldoening en vooral rust in mijn hoofd geeft.
Lekker van genieten dat je het zo kan doen.

Weet iemand hoe dat zit als je na je ouderschapsverlof je contract wil aanpassen? Kan dat gelijk na je ouderschapsverlof of moet je dan eerst een tijdje je oude uren draaien?
Ik kan het ook bij p&o vragen maar daar krijg ik op het werk niet echt de tijd voor ivm drukte dus dacht gooi het er hier eens in
  dinsdag 7 februari 2017 @ 14:06:59 #167
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168733643
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:06 schreef ikke_84 het volgende:
Selv O+ O+ (ik begin er gewoon van te rammelen :X ) wat een mooi kindje heb je en wat ligt ze vredig

Quoi wat lekker een dag voor jezelf.
Als ik een dagje voor mezelf heb ga ik poetsen en opruimen :') wat ook wel weer voldoening en vooral rust in mijn hoofd geeft.
Lekker van genieten dat je het zo kan doen.

Weet iemand hoe dat zit als je na je ouderschapsverlof je contract wil aanpassen? Kan dat gelijk na je ouderschapsverlof of moet je dan eerst een tijdje je oude uren draaien?
Ik kan het ook bij p&o vragen maar daar krijg ik op het werk niet echt de tijd voor ivm drukte dus dacht gooi het er hier eens in
Ik ook hoor ;) Maar door Max' supertuk van gister had ik dat al gedaan. Afijn, ik heb in het meest depressieve weer ooit hardgelopen. Erna wel weer lekker geluncht.

En Nouk, slaapze :P Ik heb de puzzelstukken uit jouw linkje besteld. Zwart/wit en beige/bruin. Past mooi :) Zijn speelgoedjes fleuren de boel genoeg op. Ben benieuwd! Volgens mij rolt hij straks de hele kamer door.

Gastouder appte trouwens net dat Max een paar hapjes fruit op heeft! :o We blijven thuis ook elke dag weer proberen, zonder groot succes. Hij kan al heel goed eten (smak smak smak), maar liefst zonder iets van een lepeltje :') En nu dus wel. Hoera! De aanhouder wint.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 19:05:00 #168
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_168739662
Ik heb ff een uurtje geslapen en daarna t huishouden bijgewerkt, onder het mom van; dan is t maar vast klaar als Emma thuiskomt en hoef ik dan niets meer. Nu laatste fles en dan hoef ik idd niets meer, heerlijk. Misschien ff op zolder sporten, maar denk t niet :') Hopelijk slaap ik vannacht beter.

Selv O+ O+ Ik rammel ervan. Pil is er hier weer uit ivm depressieve gevoelens.. Man wil nog geen tweede maar t is nu echt aan hem ;)

Lekker toch Quoi! Fijn dat het kan! Zouden jullie ooit een tweede willen?
Laat ff weten hoe de stukken bevallen, misschien stap ik over naar één kleur in het nieuwe huis. T speelgoed is al kleurrijk genoeg. En wat hapjes betreft, aanhouder wint! Komt vanzelf. Eerste twee maanden hier ook nauwelijks, nu gaan er regelmatig hele potjes in :D

Hele tijd kletsen hier. Tata is dadada geworden. En hardop. Gezellig O+ En zitten gaat echt als een tierelier. Liggen is voor baby's!!! :{w

Geen idee hoe dat werkt met ouderschapsverlof, Ikke..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_168740751
Chanty, wat zonde van je foto's!

Quoi, knap van Max dat hij zijn eerste hapjes heeft genomen!

GM, heel veel sterkte voo James, ik hoop dat er iets uit het hartonderzoek gaat komen.

Selv, ook ik rammel van je foto's, zo lief!

Hoe herken je eigenlijk de eerste woordjes? M zegt af en toe papa, maar ik weet niet helemaal of hij het nou met opzet doet of per ongeluk. Soms kijkt hij je zo aan van, hoor je me? Dan lijkt hij het met opzet te doen, en vervolgens doet hij het een paar dagen weer niet... Hij zegt overigens ook papa tegen mij, tegen opa en oma en tegen de hond. Lekker makkelijk, een woord voor iedereen :D
  dinsdag 7 februari 2017 @ 19:55:08 #170
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_168741016
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:06 schreef ikke_84 het volgende:
Selv O+ O+ (ik begin er gewoon van te rammelen :X ) wat een mooi kindje heb je en wat ligt ze vredig

Quoi wat lekker een dag voor jezelf.
Als ik een dagje voor mezelf heb ga ik poetsen en opruimen :') wat ook wel weer voldoening en vooral rust in mijn hoofd geeft.
Lekker van genieten dat je het zo kan doen.

Weet iemand hoe dat zit als je na je ouderschapsverlof je contract wil aanpassen? Kan dat gelijk na je ouderschapsverlof of moet je dan eerst een tijdje je oude uren draaien?
Ik kan het ook bij p&o vragen maar daar krijg ik op het werk niet echt de tijd voor ivm drukte dus dacht gooi het er hier eens in
Bij mij (onderwijs) is het dat je minder mag gaan werken, maar minimaal de helft van het aantal uren wat je voor je verlof werkte. Maar dat zal per CAO kunnen verschillen. Even flink googlen dan vind je het meestal wel.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:07:06 #171
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168741335
Mooi meisje heb je daar Selv O+.

Blue, hoe is het met jou nu?

Oh ik geniet toch zo van mijn baby hè. Zo'n heerlijk lief en vrolijk mannetje. En hij ruikt zo lekker en is zo zacht O+ O+ O+.
KuikenGuppy
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:41:01 #172
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168742441
Ohhh slaapbaby O+ Wat een schatje.
Vandaag was er een collega op het werk met haar tweemaander, dan lijkt de mijne ineens zo groot al :o
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_168745674
Zn hartje is gezond *O* O+

Godsjezus wat ben ik onbewust toch bang geweest... maar t ecg zag er prima uit. En omdat hij vannacht een goede nacht heeft gehad mocht hij mee naar huis. En dat is *O* *O* maar ik vind het ook wel eng want ik kan niks meer bekijken op de monitor, maar goed dat moet ook slijten. Voor nu hoop ik gewoon heel hard dat dit de laatste keer was.

En nu ga ik bijlezen.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 7 februari 2017 @ 22:11:17 #174
56471 pinquit
oh my lama!
pi_168745833
*O* wat een opluchting GM!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 22:50:12 #175
269689 crew  Viv
pi_168747273
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:07 schreef Burdie het volgende:
Oh ik geniet toch zo van mijn baby hè. Zo'n heerlijk lief en vrolijk mannetje. En hij ruikt zo lekker en is zo zacht O+ O+ O+.
O+ !!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')