Als je weet waar de deuren zich gaan bevinden is dat een mooi systeem inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Op je beurt wachten doe je ZO
[ afbeelding ]
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dit soort negativiteit kunnen we niet gebruiken
Werkte in Japan inderdaad ook perfect en daar hadden ze geen dure led-schermen, die vervolgens alsnog de verkeerde plek aangaven omdat de machinist het niet zo goed had begrepen, voor nodig.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je weet waar de deuren zich gaan bevinden is dat een mooi systeem inderdaad.
Tuurlijk wel. Sommige mensjes een beetje in elkaar schuiven ^^quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dit soort negativiteit kunnen we niet gebruiken
Ja, NY naar DC, met tussenstop in Philadelphia. Maar dat was in 1997 . Weet alleen nog dat het een Amtrak trein was en ik een rolstoelplaats met achterlijk veel beenruimte had.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 15:43 schreef J.B. het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er hier stamgasten waren die de trein in het noordoosten van de VS hadden genomen, hebben jullie toevallig nog tips daarvoor? Ik moet van Washington DC naar Philadelphia en van Philadelphia naar New York City, het enige wat ik me kan herinneren is dat ik vooral geen geld moet weggooien voor een ticket met de Acela
Zoveel loze ruimte tussen de rijen, dat kan vele malen efficienterquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Op je beurt wachten doe je ZO
[ afbeelding ]
Dalek om 19:50 NPO2quote:Serie over markante spoorlijnen,
afl.:Zwitserland:Grindelwald-Kleine
Scheidegg-Jungfraujoch.
Al vanaf 1850 werd Grindelwald bezocht
door Engelse toeristen.Met de komst
van de trein,rond 1900,kwamen er
steeds meer vakantiegangers naar dit
dorp.Dat gold ook voor de Nederlandse
koninklijke familie.
Vanuit Grindelwald klimt de trein van
de Wengern Alp Bahn (WAB) door een
adembenemend landschap de berg op
naar Kleine Scheidegg op ruim 2000
meter hoogte.
Hee, daar heb een jaar of 25-30 geleden in gezetenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
WHOOP WHOOP KIJKALARM
[..]
Dalek om 19:50 NPO2
OOeeeeehhh kom je goed weg jongetjequote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:18 schreef Kansenjongere het volgende:
edit: in die trein dus, niet in dat programma
Jammer, is tijdens GTSTquote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
WHOOP WHOOP KIJKALARM
[..]
Dalek om 19:50 NPO2
Hoe meer treinen je inplant, hoe meer er uit vallen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:05 schreef b2py het volgende:
Dienstregeling 2018, adviesaanvraag NS aan Locov
http://locov.nl/actueel/p(...)g-dienstregelin.aspx
Voornamelijk gevolgen PHS, veel meer treinen op zondag en in avonduren. Omleggen Brussel via HSL en veel wijzigingen ivm goederen 1 keer per maand in het weekend.
Hoe meer treinen je inplant, hoe meer er rijdenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe meer treinen je inplant, hoe meer er uit vallen.
Ik ben ook van plan deels de bus te pakken. Ik denk dat ik van Washington DC naar Philadelphia de trein pak omdat het aanzienlijk sneller is dan de bus, maar de tijdwinst tussen Philadelphia en NY is beperkt terwijl een buskaartje $30 goedkoper is dan Amtrakquote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:08 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Met het risico om met pek en veren uit dit topic gejaagd te worden: van Philadelphia naar Washington reisde ik per Greyhound.
Van New York naar Philly wel met de trein gedaan, uit mijn hoofd had ik op Penn Station een treinkaartje naar Trenton gekocht (dat was de trein die ook Newark Airport aandeed). Daar stapte ik over op de trein naar Philadelphia en kocht ik in de trein iets van een dagkaart voor trein en bus die ook geldig was in Philadelphia zelf. Details zou ik vanavond even moeten opzoeken als ik thuis ben.
Ik heb een ban aangevraagd voor hem.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:33 schreef greavy het volgende:
bus
Ga je toch niet voor je plezier in zitten?
Nie zo zuur, opaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
"Als u hier de trein verlaat, denk dan aan uw bagage EN NEEM DEZE VOORAL OOK MEE!!! " Rot de tering eens op met die schijtlolligheid
Waarom 3 Den Bosch Boxtel? En waarom 4 Utrecht - Den Bosch?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Stel dat eah. Stel dat dat ETMET een succes wordt. En met succes bedoel ik dat de uitval laag is, verstoringen en vertragingen ook enzo. Dan zou het mij niet verbazen als het aantal reizigers dusdanig hard gaat stijgen dat er binnen no time een nóg veel gigantischer capaciteitsprobleem gaat komen dan er in deze situatie al is. Dat is binnen 10 jaar niet opgelost want daar zijn vier sporen Utrecht-Den Bosch voor nodig. En minimaal 3 tussen Den Bosch en Boxtel. Het. Wordt. Chaos.
Omdat je het met 14 a 15 treinen per uur niet meer gaat redden met 2 sporen. En die capaciteit is nodig.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Waarom 3 Den Bosch Boxtel? En waarom 4 Utrecht - Den Bosch?
Het wordt wat overdreven de laatste tijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |