abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 januari 2017 @ 20:22:58 #1
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168402535
http://www.express.co.uk/(...)-not-New-World-Order

Elke president die hem voorging is wel aangewezen als lid (of puppet) van de Illuminati.

Over Trump blijft het echter akelig stil. Dit artikel geeft wat interessante invalshoeken en theorieen zoals sommige sites die hebben opgetekend.

Zelf denk ik dat Trump zijn "geld" altijd mee heeft gehad en dat er veel gelobbyed zal zijn door industrielen om hem op deze plek te krijgen.
Als er dus een Illuminati is dan is hij nu hun directe tegenstander en dat maakt een poging op het ontnemen van zijn leven een grote waarschijnlijkheid. Een beetje zoals hoe John F Kennedy werd gezien als dwarsligger.
pi_168403524
Je zou verwachten dat de illuminatie machtig genoeg is om te voorkomen dat iemand die ze niet goed is gezind op het pluche komt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 24 januari 2017 @ 20:52:00 #3
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168403540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:51 schreef Wantie het volgende:
Je zou verwachten dat de illuminatie machtig genoeg is om te voorkomen dat iemand die ze niet goed is gezind op het pluche komt.
Of een teken aan de wand dat ze hun grip aan het verliezen zijn.
pi_168403604
Hij zal nu nog wel tegen zijn, maar zodra het volk hem niet meer mag zal hij wel op de pro-lijst komen. Ook al is illuminati verlichting en is Trump een duidelijke verdonkering, maar dat hoeft allemaal niet zo logisch te zijn want anno 2017 speelt logica geen enkele rol meer :)
pi_168403914
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:52 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Of een teken aan de wand dat ze hun grip aan het verliezen zijn.
Zou kunnen, maar als je naar zijn loopbaan kijkt dan is hij continu door de elite in het zadel gehouden. Zakelijk heeft hij er een bende van gemaakt, vele mallen failliet, maar tekens is hem de hand boven het hoofd gehouden zodat hij er zelf zonder kleerscheuren uit kon komen en zijn rijkdom verder kon uitbouwen.
Als er een duistere macht is die puppets kweekt om daarna zogenaamd wereldleiders te worden, dan voldoet Trump toch aardig aan dat scenario, net zoals Bush jr. die ook tijdens zijn loopbaan telkens door derden in het zadel gehouden werd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_168405261
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:01 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar als je naar zijn loopbaan kijkt dan is hij continu door de elite in het zadel gehouden. Zakelijk heeft hij er een bende van gemaakt, vele mallen failliet, maar tekens is hem de hand boven het hoofd gehouden zodat hij er zelf zonder kleerscheuren uit kon komen en zijn rijkdom verder kon uitbouwen.

Trump heeft de macht aan z'n vader te danken, die bouwde z'n kapitaal vrij vies op en gaf z'n merk door aan Donald. Met zo'n vader worden jij en ik ook direct sky-high geschoten en als je het afkijk kunstje niet beheerst en miljoenen niet kunt managen dan mag je je als persoon afvragen of je je eigen achterste kunt afvegen. Wat dat betreft heb ik weinig respect voor Trump als ondernemer (en president) en des te meer voor mannen als Gates, Jobs en Musk die bijna met 0 begonnen. En daarbuiten vraag ik me af hoe rijk hij werkelijk is, het schijnt dat hij teveel heeft lopen stunten met mislukte projecten en hetgeen hij verkondigd niet geheel strookt met de werkelijke stand van zaken.

quote:
Als er een duistere macht is die puppets kweekt om daarna zogenaamd wereldleiders te worden, dan voldoet Trump toch aardig aan dat scenario, net zoals Bush jr. die ook tijdens zijn loopbaan telkens door derden in het zadel gehouden werd.
Trump stond een paar maanden geleden toch echt aan de anti-illuminati kant. En in mijn logica is hij anti-verlichting, dus het klopt. Hij schopt de hele porseleinkast kapot, dat is mooi.. maar je hebt er tegelijkertijd praktisch gezien ook zeer weinig aan, net als aan de beeldenstorm. Het gaat allemaal kapot.. er is even sensatie, en dan?

Het valt me trouwens op dat BNW achterloopt en met nog geen woord over de Word of Faith stroming heeft gesproken, waar Trump lid van is. Dat stukje verdieping lijkt me wel wat toevoegen.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 22:04:42 #7
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168406193
Ik wilde subtiel doorschuiven naar zijn word of faith clubje inderdaad ;)

Ik denk dat je daar weinig over hoort omdat veel conspiracy sites hun oorsprong hebben in het alternatief christelijke.
pi_168406496
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:38 schreef Beathoven het volgende:
Trump stond een paar maanden geleden toch echt aan de anti-illuminati kant.
Hij is onder andere bij Alex Jones geweest.
Maar misschien als wolf in schaapskleren? We zullen zien. Hij roept wel dat hij het Amerikaanse volk voorop wil stellen, maar zijn eerste maatregelen dienen toch vooral de elite.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 24 januari 2017 @ 22:30:18 #9
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168407083
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:22 schreef ChrisCarter het volgende:
http://www.express.co.uk/(...)-not-New-World-Order

Elke president die hem voorging is wel aangewezen als lid (of puppet) van de Illuminati.

Over Trump blijft het echter akelig stil. Dit artikel geeft wat interessante invalshoeken en theorieen zoals sommige sites die hebben opgetekend.

Zelf denk ik dat Trump zijn "geld" altijd mee heeft gehad en dat er veel gelobbyed zal zijn door industrielen om hem op deze plek te krijgen.
Als er dus een Illuminati is dan is hij nu hun directe tegenstander en dat maakt een poging op het ontnemen van zijn leven een grote waarschijnlijkheid. Een beetje zoals hoe John F Kennedy werd gezien als dwarsligger.
De rijke industriëlen zijn niet de geheime machthebbers? :P Er zitten er genoeg in het kabinet nu.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_168409189
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hij is onder andere bij Alex Jones geweest.
Maar misschien als wolf in schaapskleren? We zullen zien. Hij roept wel dat hij het Amerikaanse volk voorop wil stellen, maar zijn eerste maatregelen dienen toch vooral de elite.
Maar hoe dan?

Hij schaft veel van wat Obama invoerde af (die blijkbaar ook voor de elite werkte). Hoe past dat op 't zelfde bord?
pi_168410854
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 23:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Maar hoe dan?

Hij schaft veel van wat Obama invoerde af (die blijkbaar ook voor de elite werkte). Hoe past dat op 't zelfde bord?
Dat heeft nooit gepast natuurlijk ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_168420705
Ik zeg troef
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_168420797
quote:
12s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:50 schreef ender_xenocide het volgende:
Ik zeg troef [ afbeelding ]
De illuminati heeft hun grootste troef uitgespeeld.
pi_168428487
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hij is onder andere bij Alex Jones geweest.
Maar misschien als wolf in schaapskleren? We zullen zien. Hij roept wel dat hij het Amerikaanse volk voorop wil stellen, maar zijn eerste maatregelen dienen toch vooral de elite.
Big fckin deal - nog meer reden om de vent niet te vertrouwen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_168428568
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Trump heeft de macht aan z'n vader te danken, die bouwde z'n kapitaal vrij vies op en gaf z'n merk door aan Donald.
Hahahahaha.
Kennedys en Bush niet dan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 27 januari 2017 @ 15:09:34 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_168467744
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 21:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hahahahaha.
Kennedys en Bush niet dan.
Kennedy pa was piloot ww2 en bestuurde een van de eerste onbemande b25 toestellen (ging niet helemaal goed)
Bush hele famillie heeft goeie posities, zo heb je dat met heel veel famillies..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_168468031
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 21:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hahahahaha.
Kennedys en Bush niet dan.
Je hebt gelijk. Die ook. Rijke families met goede connecties.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 15:24:59 #19
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168468112
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Die ook. Rijke families met goede connecties.
Zonder geld kom je ook niet op die posities.
pi_168472025
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:38 schreef Beathoven het volgende:
Wat dat betreft heb ik weinig respect voor Trump als ondernemer (en president) en des te meer voor mannen als Gates, Jobs en Musk die bijna met 0 begonnen. En daarbuiten vraag ik me af hoe rijk hij werkelijk is, het schijnt dat hij teveel heeft lopen stunten met mislukte projecten en hetgeen hij verkondigd niet geheel strookt met de werkelijke stand van zaken.
Bill Gates had anders een rijke familie met sterke normen en waarden. Zijn vader was bijvoorbeeld advocaat en zijn moeder zat bij banken, net als anderen in zijn familie.

Jobs zijn vader was rebels, had geen opleiding en vond met moeite werk.

Musk kwam uit een gemiddeld gezin, zijn vader was bezig met elektrotechniek en zijn moeder was model, hij begon in Zuid Afrika. Ik zou dan zeggen dat Jobs negatief begon, Musk had al wat meegekregen via zijn familie en Gates had het meest. Trump zijn vader was met vastgoed bezig en een succesvol zakenman, zijn moeder was huisvrouw
pi_168475981
Ik zie hem soms als iemand die oprecht opkomt voor de kleine man maar ik denk toch dat hij een klootzak is. Volgens mij komt er nog een grote financiële crisis en oa hij zal de schuld krijgen maar zal zich daar geen reet van aantrekken.
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_168478886
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 20:58 schreef Yiha3 het volgende:
Ik zie hem soms als iemand die oprecht opkomt voor de kleine man maar ik denk toch dat hij een klootzak is. Volgens mij komt er nog een grote financiële crisis en oa hij zal de schuld krijgen maar zal zich daar geen reet van aantrekken.
We gaan het allemaal zien en meemaken.
Laat hij zich maar waarmaken.
pi_168479088
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 22:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We gaan het allemaal zien en meemaken.
Laat hij zich maar waarmaken.
Hij teert enorm op aandacht en zal dat zo proberen te houden dus eigenlijk acht ik hem mijn aandacht niet waardig.
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  vrijdag 27 januari 2017 @ 22:29:07 #24
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168479431
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 22:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We gaan het allemaal zien en meemaken.
Laat hij zich maar waarmaken.
Tot nu toe is het niet veel soeps, met ministry of truth praktijken richting de EPA etc :{
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')