abonnement Unibet Coolblue
pi_168391746
quote:
James Blunt op 6 november naar AFAS Live in Amsterdam

Op maandag 6 november geeft de Britse singer/songwriter James Blunt in het kader van zijn The Afterlove Tour een concert in AFAS Live. De voorverkoop voor dit concert start op vrijdag 27 januari om 10 uur.

Het is voor de populaire zanger de eerste keer dat hij op tour gaat sinds zijn uitgebreide Moon Landing Tour in 2014, waar hij meer dan 140 succesvolle shows wereldwijd deed.

Met een verkoopgeschiedenis van meer dan 20 miljoen album en bijna 13 miljoen singles wereldwijd en een score van 625 miljoen Youtube views en meer dan 680 miljoen streams op streaming platforms mag Blunt zich met recht één van de meest succesvolle Britse artiesten uit deze tijd noemen. Singles als “You're Beautiful", “Goodbye My Lover” en “Stay The Night” stonden ook in Nederland in de hoogste regionen van de hitlijsten.

De Afterlove Tour staat in het teken van de release van Blunt zijn nieuwe album “The Afterlove” dat op 24 maart uitkomt. Het is de opvolger van het multi-platina album Moon Landing uit 2013. Eerste wapenfeit van dit nieuwe album is de single ‘Love Me Better’. De single laat een fris popgeluid horen, mede door de medewerking van Ryan Tedder. Voor het album werkte James Blunt ook nog samen met onder andere Ed Sheeran, Amy Wadge (Ed Sheeran, Shannon Saunders), Johnny McDaid (Example, Biffy Clyro), Stephan Moccio (Miley Cyrus, The Weeknd) en MoZella (Miley Cyrus, One Direction).
pi_168391781
Deel 2 was gesloten, maar er is nieuws!
In november live in Amsterdam en nieuw album! *O*
  Moderator dinsdag 24 januari 2017 @ 16:56:08 #3
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_168398202
Laatste vermelding van Blunt in MUZ in 2007? :o

Laatste album is ondertussen ook alweer drie en een half jaar oud.

JamesBlunt twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 10:06:52 If you thought 2016 was bad - I'm releasing an album in 2017. reageer retweet
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_168398353
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:56 schreef belsen het volgende:
Laatste vermelding van Blunt in MUZ in 2007? :o

Laatste album is ondertussen ook alweer drie en een half jaar oud.

JamesBlunt twitterde op dinsdag 13-12-2016 om 10:06:52 If you thought 2016 was bad - I'm releasing an album in 2017. reageer retweet
Ja, kon niks anders vinden iig :')
pi_168400126
Afas :') :r

Het blijft voor mij gewoon de HMH
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator dinsdag 24 januari 2017 @ 21:25:05 #6
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_168404750
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 18:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Afas :') :r

Het blijft voor mij gewoon de HMH
Mopperkont!

Eigenlijk vind ik AFAS beter klinken, dan HMH, maar verder is het gewoon idioterie om zoiets om te noemen in verband met sponsoring.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_168404834
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:25 schreef belsen het volgende:

[..]

Mopperkont!

Eigenlijk vind ik AFAS beter klinken, dan HMH, maar verder is het gewoon idioterie om zoiets om te noemen in verband met sponsoring.
AFAS klinkt gewoon fout. Sowieso zit HMH er helemaal ingebakken bij mensen. En ach ja, sponsoring is er nu eenmaal en wordt alleen maar erger.
Over een paar jaar komt vanzelf wel de Volkswagen Audi Seat Music Hall ofzo voorbij.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')