abonnement Unibet Coolblue
pi_168980443
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 04:32 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Wat een fucking gelul zeg.

Hoe verklaar je het aantal labiele relaties dan :')

Je bent naief om te denken dat enkel zelfverzekerde mensen een relatie hebben, lol, zijn genoeg onzekere mensen die een relatie hebben.
Laten we even voorop stellen, dat je van 94 bent, dan heb ik al minimaal 10 jaar meer levenservaring dan jou.

Als je hele leven zo eenzijdig geleefd hebt, dan is het onmogelijk om alle onzekerheid weg te halen.

Als vrouwen niet door jouw kleine onzekerheid willen en kunnen zien, dan kom je nooit verder.

Ik heb mijn ding gedaan en het zal mijn een zorg zijn of er ook onzekere mensen in een relatie zitten. Dan nog zegt het totaal niks over mijn persoonlijke ervaringen en nooit verder komen.
pi_168985328
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:26 schreef Dorpspastoor het volgende:

Wacht maar tot je tegen of over de dertig bent. Als al je maten dan samenwonen, een koophuis hebben en kinderen en jij niet, dan is de kans groot dat jij degene bent met de minste status in je vriendengroep.

'Status' binnen de 'vriendengroep'. Zitten we nog op de middelbare school?
pi_168985691
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:08 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

'Status' binnen de 'vriendengroep'. Zitten we nog op de middelbare school?
Je kunt het wel ontkennen, maar in iedere vriendengroep heb je altijd wel iemand met het meeste aanzien, personen die het net even wat meer voor het zeggen hebben dan de ander.

Status en het gevoel daar voor zit in ieder mens, en hoe harder het ontkend wordt hoe minder ik het geloof.
pi_168985779
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:30 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

Je kunt het wel ontkennen, maar in iedere vriendengroep heb je altijd wel iemand met het meeste aanzien, personen die het net even wat meer voor het zeggen hebben dan de ander.

Status en het gevoel daar voor zit in ieder mens, en hoe harder het ontkend wordt hoe minder ik het geloof.
Ik doe gewoon waar ik zin in heb :W
pi_168990914
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:30 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

Je kunt het wel ontkennen, maar in iedere vriendengroep heb je altijd wel iemand met het meeste aanzien, personen die het net even wat meer voor het zeggen hebben dan de ander.

Status en het gevoel daar voor zit in ieder mens, en hoe harder het ontkend wordt hoe minder ik het geloof.
En als je nou besluit daar gewoon schijt aan te hebben?
pi_168991907
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:30 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

Je kunt het wel ontkennen, maar in iedere vriendengroep heb je altijd wel iemand met het meeste aanzien, personen die het net even wat meer voor het zeggen hebben dan de ander.

Status en het gevoel daar voor zit in ieder mens, en hoe harder het ontkend wordt hoe minder ik het geloof.
Alleen wanneer je een slaaf bent van je eigen ego.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 23:08:31 #132
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_168992381
Op je 25e al huisje boompje beestje gaan :')
Dat zijn meestal de laaggeletterden. Doe verder gewoon wat de fuck je wil
:')
pi_168992441
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Op je 25e al huisje boompje beestje gaan :')
Dat zijn meestal de laaggeletterden. Doe verder gewoon wat de fuck je wil
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Beter geniet je nog even van je leven.
pi_168999508
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Op je 25e al huisje boompje beestje gaan :')
Dat zijn meestal de laaggeletterden. Doe verder gewoon wat de fuck je wil
Valt wel tegen hoor.

Hebben ze net hun master binnen, dan gaan vooral de vrouwtjes eerst los.
Eerste baan, hebben ze nog een feestende vriend, dan dumpen ze die en ruilen die voor een ambitieus iemand in van het werk of een zakenman met ambities. Voor je het weet trekt ze bij hem in en is in no time zwanger.

De mannen hebben vaak een jongere en nog studerende vriendin dus die volgen 2-4 jaar later als zij afgestudeerd is en zij rammelende eierstokken krijgen. Tussen het 28e en 30e levensjaar zijn ze dan wel ergens samen gaan hokken en veranderen ze in pappa.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_169016906
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 12:48 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Laten we even voorop stellen, dat je van 94 bent, dan heb ik al minimaal 10 jaar meer levenservaring dan jou.

Als je hele leven zo eenzijdig geleefd hebt, dan is het onmogelijk om alle onzekerheid weg te halen.

Als vrouwen niet door jouw kleine onzekerheid willen en kunnen zien, dan kom je nooit verder.

Ik heb mijn ding gedaan en het zal mijn een zorg zijn of er ook onzekere mensen in een relatie zitten. Dan nog zegt het totaal niks over mijn persoonlijke ervaringen en nooit verder komen.
Prima! Agree to disagree, ikzelf heb het een geheel andere kant gezien...
pi_169017258
quote:
4s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Valt wel tegen hoor.

Hebben ze net hun master binnen, dan gaan vooral de vrouwtjes eerst los.
Eerste baan, hebben ze nog een feestende vriend, dan dumpen ze die en ruilen die voor een ambitieus iemand in van het werk of een zakenman met ambities. Voor je het weet trekt ze bij hem in en is in no time zwanger.

De mannen hebben vaak een jongere en nog studerende vriendin dus die volgen 2-4 jaar later als zij afgestudeerd is en zij rammelende eierstokken krijgen. Tussen het 28e en 30e levensjaar zijn ze dan wel ergens samen gaan hokken en veranderen ze in pappa.
Je zit een klein beetje aan de vroege kant denk ik maar verder klopt je verhaal wel.
pi_169036452
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

Desondanks maakt het mij meestal niet ongelukkig.
...
Toch vrees ik dat er een zweem van jaloersheid zal blijven hangen tot je op gelijke level bent. Het is accepteren zoals je leven nu is.
Precies.
Leef je leven in je eigen tempo. Stop met vergelijken met wat anderen doen en wat maatschappelijk de norm zou moeten zijn.

Overigens herken ik TS wel in wat die omschrijft.
Echt, dat vergelijken zat ik tot mijn 24/25ste ook mee, nu bijna 28.

Moet ik nu nadat ik opleiding heb afgerond, paar jaar gewerkt te hebben en nu een WIA uitkering vanwege psychische problemen, rond mijn 24/25ste begonnen, nadat ik ook zo graag wilde veranderen om maar te voldoen aan de "maatschappij", er over in zitten dat anderen verder zijn dan mij?
Ik leef met de dag, ik zie wel wat ik die dag wel of niet aan kan.
Ja, het zou ideaal als ik kan zeggen dat ik kan afspreken met iemand, dat ik een aantal uur ga werken, van te voren iets boek om er op uit te gaan, een ticket koop voor een feest om kneiterhard los te gaan tot 7 uur in de ochtend.

Doe wat jij op dit moment leuk vindt, wat bij jouw past.
Een vaste baan, hypotheek, samenwonen, poepluiers, lekker zoals het hoort in de sleur van het leven.
En dan alsnog diep ongelukkig (kunnen) zijn.

Ik heb niet veel sociale contacten of vrienden. Maar degene die ik heb accepteren mij wel zoals ik ben. En anders maar niet.
Echt, vul je leven zoals jij het wilt en bij jouw past, dat maakt je een veel interessanter persoon.
En waardeer jezelf ook in wat je doet, je eigen kwaliteiten, jezelf als persoon.

Niet met status onzin als baan, woning, samenwonen, luxe artikelen, dikke auto onder je reet, verre reizen om maar te laten zien hoe zogenaamd gelukkig je bent.
Degene die dat niet aan staat is hun probleem, niet jouw probleem.

Iemand schreef eerder "je zit toch niet meer op de middelbare school", maar toch is het wel wat veel mensen blijven doen dit soort "middelbare school" gedrag.

Ondanks dat ik niet alle zogenaamde die status dingen heb en andere "uitdagingen" (probeer) ik mezelf wel zo mogelijk goed te waarderen en voel ik me door anderen gewoon goed gewaardeerd. Gewoon, omdat mensen mij als warm persoon graag zien.
Natuurlijk, ik zou graag wat meer sociale contacten willen hebben en een "soul mate" al dan niet voor een relatie.

Koop een oud busje, flikker een matras achterin en rijdt naar de uithoeken van Europa. Doe waar je zin in hebt, maar leef gewoon. Youp van 't Hek ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:26 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

Het (kunnen) kopen van een huis, auto wordt nog altijd door heel veel mensen (zowel hoog- als laag opgeleid) gezien als een bewijs dat je kunt providen voor jezelf, dat je je plek in de maatschappij kan en durft op te eisen.

Nogmaals, ik vind het bullshit, maar zo denken heel veel mensen er wel over.


[ Bericht 1% gewijzigd door Corossi op 20-02-2017 23:23:47 ]
pi_169094701
Waarom is iedereen hier gefocust / negatief op het gedeelte 'mensen die op hun 25e gaan samenwonen, huisje boompje beestje, laagopgeleid'? Als dat jouw perfecte plaatje, of jouw ideaal is, is het toch helemaal niet erg? Samenwonen doe je iets vanuit een positief gevoel lijkt mij? Ik heb een lange relatie, ben laagopgeleid zoals jullie dat hier noemen maar ben niet bepaald ongelukkig? Het belangrijkste is, wat ik mijzelf de laatste jaren goed heb gerealiseerd, te genieten van de dingen die je doet. Ook al is je baan niet tof, valt je opleiding tegen, heb je geen vriendin; 't keup wah good! (Twents..)
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_169122610
Waarom ik dat aankaart is omdat, zoals ik het lees, TS zich vergelijkt met anderen en ziet dat anderen samenwonen, kinderen hebben etc. etc. en hij dat niet heeft.
Misschien is het wel een gemis diep uit zijn hart. Dat kan alleen TS beoordelen.

Is het wel je eigen ideaal of is het een ideaal wat je wil volgen omdat anderen het hebben en die er (ogenschijnlijk) gelukkig uit zien?
Door op die manier te kijken naar wat je hebt en op je geluk wordt je mijn inziens niet gelukkig maar voel je je juist ongelukkiger.

Door actie te ondernemen en wel de situatie te creëren om maar aan je eigen of maatschappelijke ideaal beeld te voldoen wil ook niet per definitie zeggen dat je daarmee wil gelukkig wordt. Kan ook best zijn dat je dan wel zielsgelukkig wordt, kan ook.

Verder overigens wel eens met je post ebtravel.
pi_169128817
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 16:58 schreef ebtravel het volgende:
Waarom is iedereen hier gefocust / negatief op het gedeelte 'mensen die op hun 25e gaan samenwonen, huisje boompje beestje, laagopgeleid'? Als dat jouw perfecte plaatje, of jouw ideaal is, is het toch helemaal niet erg? Samenwonen doe je iets vanuit een positief gevoel lijkt mij? Ik heb een lange relatie, ben laagopgeleid zoals jullie dat hier noemen maar ben niet bepaald ongelukkig? Het belangrijkste is, wat ik mijzelf de laatste jaren goed heb gerealiseerd, te genieten van de dingen die je doet. Ook al is je baan niet tof, valt je opleiding tegen, heb je geen vriendin; 't keup wah good! (Twents..)
Aldus de man die een lange relatie heeft...

Misselijkmakend, dit soort cliché ontwetende bullshit.
pi_169130538
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 00:36 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Aldus de man die een lange relatie heeft...

Misselijkmakend, dit soort cliché ontwetende bullshit.
Aldus de man die geen lange relatie heeft...


Wat een idiote reactie. Jij moet nooit aan de vrouw gaan, daar kan je immers niet gelukkig mee zijn. Zo cliché, zo ontzettend. Ook in een relatie kun je jezelf zijn? Wss jij niet? Gewoon een ja-knikker? Wat veranderd er? Ik ga ook elke week nog op stap. Vakanties met en zonder elkaar. Wat is er zo negatief aan een lange relatie? Nee ik neuk idd niet verschillende meiden die ik tegen kom... Verder??
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_169132551
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 08:18 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Aldus de man die geen lange relatie heeft...


Wat een idiote reactie. Jij moet nooit aan de vrouw gaan, daar kan je immers niet gelukkig mee zijn. Zo cliché, zo ontzettend. Ook in een relatie kun je jezelf zijn? Wss jij niet? Gewoon een ja-knikker? Wat veranderd er? Ik ga ook elke week nog op stap. Vakanties met en zonder elkaar. Wat is er zo negatief aan een lange relatie? Nee ik neuk idd niet verschillende meiden die ik tegen kom... Verder??
Er is helemaal niks negatief over een lange relatie...

Het is makkelijk cliché lullen, dat het niks uitmaakt als je op een bepaalde leeftijd nog geen vriendin of relatie hebt, terwijl je zelf in lange relatie zit.

34 jaar onbewust single en dat heeft zoveel negatieve invloed op je mentaal, dat je er onder door gaat en er geen controle over hebt.

Ben maar blij dat je dit aspect van het leven niet gekend / ervaart heb.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 12:28:16 #143
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_169133205
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 11:38 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Er is helemaal niks negatief over een lange relatie...

Het is makkelijk cliché lullen, dat het niks uitmaakt als je op een bepaalde leeftijd nog geen vriendin of relatie hebt, terwijl je zelf in lange relatie zit.

34 jaar onbewust single en dat heeft zoveel negatieve invloed op je mentaal, dat je er onder door gaat en er geen controle over hebt.

Ben maar blij dat je dit aspect van het leven niet gekend / ervaart heb.
Vind je het gek dat je single bent als je zo negatief in het leven staat. Je eigenwaarde wat laten afhangen aan of je een relatie hebt ja of nee. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 20:32:33 #144
240618 Micson
The lonely stoner
pi_169141634
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:30 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

Je kunt het wel ontkennen, maar in iedere vriendengroep heb je altijd wel iemand met het meeste aanzien, personen die het net even wat meer voor het zeggen hebben dan de ander.

Status en het gevoel daar voor zit in ieder mens, en hoe harder het ontkend wordt hoe minder ik het geloof.
Je verwart geld met charisma. Charisma baart status binnen vriendengroepen, niet geld.
pi_169146527
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 12:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Vind je het gek dat je single bent als je zo negatief in het leven staat. Je eigenwaarde wat laten afhangen aan of je een relatie hebt ja of nee. :')
Weer zo'n dom cliché antwoord. :')
pi_169146854
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 00:22 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Weer zo'n dom cliché antwoord. :')
Jij bent zelf dom
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_169146942
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 21:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben 22 en heb ook geen relatie. Jammer maar als ik er elke keer bij de pakken neer ga zitten kan ik het wel vergeten. :')

Ga wat leuks doen OP.
Wacht maar, voor je het weet ben je zelf 25. :D
  zondag 26 februari 2017 @ 00:47:35 #148
456432 Kamina
Tenacious!
pi_169146967
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 11:38 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Er is helemaal niks negatief over een lange relatie...

Het is makkelijk cliché lullen, dat het niks uitmaakt als je op een bepaalde leeftijd nog geen vriendin of relatie hebt, terwijl je zelf in lange relatie zit.

34 jaar onbewust single en dat heeft zoveel negatieve invloed op je mentaal, dat je er onder door gaat en er geen controle over hebt.

Ben maar blij dat je dit aspect van het leven niet gekend / ervaart heb.
Als het onbewust was, dan had je toch nergens last van?
1 + 1 = blauw
pi_169149610
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 00:47 schreef Kamina het volgende:

[..]

Als het onbewust was, dan had je toch nergens last van?
Nee, ik ben onbewust single. Als ik bewust single was geweest, dan pas had ik nergens last van gehad, want dan was het mijn eigen keuze geweest.
  zondag 26 februari 2017 @ 10:20:06 #150
456432 Kamina
Tenacious!
pi_169149634
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 10:18 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Nee, ik ben onbewust single. Als ik bewust single was geweest, dan pas had ik nergens last van, want dan was het mijn eigen keuze geweest.
Oh, je bedoelt ongewild single.

Tsja, die keuze ligt bij anderen. Blijkbaar ben jij niet interessant genoeg.

Wat ga je daaraan doen? Vreemde denkbeelden blijven aanhouden, of veranderen?
1 + 1 = blauw
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')