abonnement Unibet Coolblue
pi_168219570
Hallo allemaal.

Momenteel ben ik van plan om te gaan starten met thuis-fitness, dit omdat ik graag 5 tot 7 kg vet wil kwijt raken om er gezonder en mooier uit te zien. Omdat ik nooit echt bezig ben geweest met sport, ben ik op dit gebied een beginner en wil ik mijn vingers er dan ook niet aan branden om een eigen schema op te zetten. Ik heb het eens gepoogd te doen (evenals een schema van internet te plukken), maar de resultaten bleven uit... Ik weet niet waar ik mee moet beginnen. Het doel is om van een vetpercentage van om en nabij de 23% het te verlagen naar 15% met een leuke six-pack en niet meer vermoeid te zijn in mijn dagelijkse bezigheden.

Momenteel bezit ik een set dumbbells van 40 kg (ieder 20kg), crosstrainer en een hometrainer.

Zijn er mensen die ervaring hebben om op een gezonde manier af te vallen en die voor mij ideeën hebben? Daarnaast hoe lang zal het duren om mijn doel te bereiken?

Mijn stats:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168219918
De grote vraag wat zit er in je broek
  dinsdag 17 januari 2017 @ 16:11:31 #3
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_168222008
je gaat sowieso geen sixpack krijgen met 15% bf

tevens, dit word nooit wat geloof me. als je serieus resultaat wil, en dat wil je aangezien je een sixpack wilt en 23% bf hebt moet je gewoon naar een gym gaan en daar advies vragen.

wat er allemaal bij komt kijken is haast niet uit te leggen over een forum en wat je er allemaal voor moet doen is haast niet te doen thuis

succes
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
  dinsdag 17 januari 2017 @ 16:18:34 #4
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_168222194
en als je koppig gaat doen over mijn stelling en toch per se thuis wil trainen omdat je te onzeker bent om naar de gym te gaan raad ik je aan stickys of topics te lezen op bodybuilding fora over voeding en training etc. daar zijn mensen die hun leven eraan wijden en praten uit ervaring. die ga je hier niet vinden

t beste blijft naar mijn idee om naar de gym te gaan en die gozer met t fysiek wat jij ambieert om advies te vragen, 9 van de 10 keer zijn ze gevleid. iedereen is ooit ergens begonnen en ook hun hebben ooit advies moeten vragen aan iemand.
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
pi_168225111
Wil je ambities niet meteen de grond in stampen, maar beginnen aan thuis - fitness klinkt bij voorbaat al als een kansloze onderneming.

Doe dan gewoon een driemaanden abbonnementje bij een goedkope sportschool. Liefst eentje die ook nog een paar KM fietsen is, zodat je je warming up al hebt gedaan bij aankomst.

Heb al genoeg mensen gehoord die ''serieus'' wilde gaan beginnen met thuisfitness, maar een succes wordt het zelden. Tenzij ze echt voldoende middelen hebben, waarvoor je zo'n beetje miljonair moet zijn.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 18:17:56 #6
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_168225172
Ga gewoon naar de sportschool. Daar kunnen ze je advies geven en hebben ze alle apparaten beschikbaar om je doelen te behalen. Verwacht ook niet binnen drie maanden een fitboy uiterlijk, hou je doelen realistisch. :)
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_168225366
80 procent voeding, 20 procent training. Ga 3 per week boksen om af te vallen.

Ga je naar de sportschool? zorg dan dat je goede instructie krijgt. Leer een aantal compound oefening goed uit te voeren. Squad, deadlift, barbelrow, bankdrukken en military press. Met deze oefeningen kom je een heel eind.

Maar nogmaals Let op je voeding. Eet veel en schoon!

Ik ben zelf 46 jaar. Tot 6 jaar geleden nog volop hardcore getraind. Nu train ik om de dag een uur tot anderhalf uur. Ma-kracht(full body), Wo-cardio, Vrij-kracht, Zon- cardio....etc..etc..

Dit doe ik puur om fit en slank te blijven.


En zie het advies van Warmzaad.

[ Bericht 41% gewijzigd door thekolere op 17-01-2017 18:48:13 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')