abonnement Unibet Coolblue
pi_168181842
Wie van jullie heeft het gespeeld?
http://kayin.moe/iwbtg/downloads.php
Ik ben redelijk goed in platformspellen maar dit vind ik een moeilijk spel. Wie durft?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_168187431
Keertje tot ongeveer halverwege gespeeld, wall jumps lukte me uiteindelijk echt niet dus daarop maar gestopt. Maatje die hem ook speelde (zaten ondertussen te skypen) heeft hem uitgespeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 16 januari 2017 @ 16:43:48 #3
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_168194798
Probeer daarna I wanna be the boshy . Sommigen doen er jaren over om het einde daarvan te bereiken
RED ONS HENNIEGOD
pi_168194868
Is het moeilijker dan super meat boy? Die nog steeds niet uit kunnen spelen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_168205718
quote:
9s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Probeer daarna I wanna be the boshy . Sommigen doen er jaren over om het einde daarvan te bereiken
Ik heb het gehoord. Eerst eens IWBTG uitspelen. :)
De eerste poging kwam ik tot in het 5de scherm, daar had ik moeite om over de spikes heen te springen en daarna goed verder te gaan. Maar even gestopt omdat ik geen RSI wil krijgen. 1 level per keer voor de eerste playthrough vind ik prima. Ik ben ook begonnen aan Megaman Deluxe, een fanmade spel wat volgens mij niet onderdoet voor de echte Megamanspellen. Unfair Mario en Kaizo Mario zijn ook leuk, het eerste speel je in een paar uur tijd uit als je er handig mee bent, min of meer (er is geen officiëel einde).

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 12:48 schreef Fluppert het volgende:
Keertje tot ongeveer halverwege gespeeld, wall jumps lukte me uiteindelijk echt niet dus daarop maar gestopt. Maatje die hem ook speelde (zaten ondertussen te skypen) heeft hem uitgespeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot nu toe heb ik enkel bij The World's Hardest Game opgegeven, ergens rond de laatste 5-10 levels lukte het niet meer. En bij Star Wars op de NES, dat laatste level (wel uitgespeeld via veelvuldig saven maar dat telt niet ;))...maar ja, dat is broken gameplay.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 16:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Is het moeilijker dan super meat boy? Die nog steeds niet uit kunnen spelen.
Niet te vergelijken, denk ik. Het gaat vooral om snelle reflexen, timing en het herkennen van patronen, en het tientallen of honderden keer blijven proberen als je ergens vast zit. Voor het tweede scherm had ik ongeveer 20 pogingen nodig. Er zijn geen trucjes waarmee je een gebrek aan reflexen en timing kan compenseren. Als je het eenmaal onder de knie hebt dan kan je wel een groot deel van de tijd het kunstje herhalen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Bram_van_Loon op 16-01-2017 21:41:39 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_168207693
vvvvvv al uitgespeeld?
Conscience do cost.
pi_168207888
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 21:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb het gehoord. Eerst eens IWBTG uitspelen. :)
De eerste poging kwam ik tot in het 5de scherm, daar had ik moeite om over de spikes heen te springen en daarna goed verder te gaan. Maar even gestopt omdat ik geen RSI wil krijgen. 1 level per keer voor de eerste playthrough vind ik prima. Ik ben ook begonnen aan Megaman Deluxe, een fanmade spel wat volgens mij niet onderdoet voor de echte Megamanspellen. Unfair Mario en Kaizo Mario zijn ook leuk, het eerste speel je in een paar uur tijd uit als je er handig mee bent, min of meer (er is geen officiëel einde).

[..]

Tot nu toe heb ik enkel bij The World's Hardest Game opgegeven, ergens rond de laatste 5-10 levels lukte het niet meer. En bij Star Wars op de NES, dat laatste level (wel uitgespeeld via veelvuldig saven maar dat telt niet ;))...maar ja, dat is broken gameplay.

[..]

Niet te vergelijken, denk ik. Het gaat vooral om snelle reflexen, timing en het herkennen van patronen, en het tientallen of honderden keer blijven proberen als je ergens vast zit. Voor het tweede scherm had ik ongeveer 20 pogingen nodig. Er zijn geen trucjes waarmee je een gebrek aan reflexen en timing kan compenseren. Als je het eenmaal onder de knie hebt dan kan je wel een groot deel van de tijd het kunstje herhalen.
Oké ga het eens proberen, klinkt wel leuk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_168208589
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oké ga het eens proberen, klinkt wel leuk.
Twee beginnertips:
- zet het geluid zacht (gericht op ouderwetse crappy build in speakers)
- gebruik de schiftknop in plaats van de enterknop of de muisknop om een keuze te maken in de GUI wanneer het spel start.
De shift en de z zijn de actieknoppen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_168209502
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 22:15 schreef ems. het volgende:
vvvvvv al uitgespeeld?
Ik heb hem uitgespeeld. Incl alle trinkets :') Die ene (ja je weet wel die waar je valt) kostte me zeker 5 uur :')
pi_168209914
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2017 23:11 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ik heb hem uitgespeeld. Incl alle trinkets :') Die ene (ja je weet wel die waar je valt) kostte me zeker 5 uur :')
Die waar je valt en waar je ook weer omhoog moet springen?
Conscience do cost.
pi_168210809
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 23:22 schreef ems. het volgende:

[..]

Die waar je valt en waar je ook weer omhoog moet springen?
Jep :P Veni Vidi Vici.
pi_168210878
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 00:04 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Jep :P Veni Vidi Vici.
Haha, die lukte me (met een flinke dosis geluk) nog tamelijk snel! Een hoop andere heb ik wel geprobeerd maar uiteindelijk ben ik niet zo'n completionist en had ik het geduld er niet voor :(

Maar geweldige game. Van alle "nieuwe-oldschool" platformers staat vvvvvv wat mij betreft bovenaan. Sowieso heb ik zelden zo'n goede soundtrack in een game gehoord die zo subliem bij de mood/levels past.
Conscience do cost.
pi_168219962
I wanna be the guy is echt een oudje. Vroeger weleens uitgespeeld. Vond de laatste baas nogal lastig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')