abonnement Unibet Coolblue
pi_168094993
Nee, nee en nog eens nee!!

Dit is niet om Marokkanen te bashen of belachelijk te maken!

Nee, nu gewoon een keer serieus een open debat waarbij we elkaar respecteren.

Vroeger toen ik geen auto had ging ik altijd via de kortste route naar het station als ik klaar was met fitnessen, in de avond moest ik langs een homo ontmoetingsplek waar vaak een grote groep Marokkanen stond met autos die wild schreeuwend op zoek waren naar homos.

De zogenaamde potenrammers die bij de eendenvijver hun slachtoffers opwachten.

Dus dat zou betekenen als ik er langs zou lopen zouden ze mij ook als een homo zien...

Ik kwam als geluk bij ongeluk een hardcore gay tegen en vroeg aan hem wat daar de bedoelling allemaal van was, hij zei meteen dat dat niet goed was daar, en dat ze daar waren om homos inelkaar te slaan. Hij zou mij wel via een sneaky weg het bos uit loodsen en hij was wel te vertrouwen zei hij.

Ik ben dus bij hem achterop de fiets gestapt en hij heeft mij het bos uitgeloodst, onderweg moesten we nog een aantal keer voor de autolichten wegduiken maar hij heeft mij weer op de goede route gezet.

Ik vroeg aan deze parking bos gay waarom hij dit soort dingen eigenlijk deed, hij zei dat het een stukje spanning was, maar toen ik onder het lantaarnlicht zijn schele ogen zag begreep ik dat hij liever op zulke plekken af wilde spreken dan in het daglicht wilde daten.

Maar goed, ik heb de politie nog gebeld en vertelde de politie dat er een groep debiele Marokkanen bij de eendevijver in Assen stond op jacht naar homos, hier hadden ze wel oor naar want hier waren vaker gays mishandeld door deze Marokkaanse groep.

Maar wat bezielt deze groep Marokkanen? waarom zijn ze zo gefixeerd op homo's? Ik vroeg een keer aan een homo of hij ook wel eens Marokkanen tegen kwam op zo'n ontmoetingsplek, zijn antwoord was: als ze in een groepje komen zijn ze zoooo stoer, maar savonds komen ze maar al te graag terug om even voor je te bukken als ze alleen zijn.

en dat zette mij aan het denken, waarom zijn Marokkanen zo geobsedeerd met homo's bezig? een groot deel lijkt dus zelf interesse erin te hebben maar voor het aanzien van de groep doen ze alsof ze er een hekel aan hebben.
pi_168095030
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 01:07 schreef kzomba het volgende:
in de avond moest ik langs een homo ontmoetingsplek
stap 1 ontkennings fase

stap twee : jezelf accepteren als homo

stap drie : mannen die je tegenkomt adviseren OOK uit de kast te komen

ts : niet heel de tijd in fase 1 blijven hangen!

wees een vent en kom er voor uit!
pi_168095047
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 01:12 schreef possetje het volgende:

[..]

stap 1 ontkennings fase

stap twee : jezelf accepteren als homo

stap drie : mannen die je tegenkomt adviseren OOK uit de kast te komen

ts : niet heel de tijd in fase 1 blijven hangen!

wees een vent en kom er voor uit!
Was ik maar homo, maar als ik in de sauna zit en een man zit met zijn behaarde aligator voeten tegen mijne aan dan flip ik hem helemaal.

Dus nee, ik ben geen homo en wil jou ook niet pijpen, want daar aasde je op.

Nee, ben hetero, als ik homo was was alles wel makkelijk maar nee, ben helaas hetero.
pi_168095060
Ha sorry ik maakte maar grapje

Ja wat beweegt marokanen in de buurt van een homo spot?

Zelf ook nooit helemaal begrepen dus
  vrijdag 13 januari 2017 @ 01:19:05 #5
242879 Onnoman
The On And Only
pi_168095097
men zegt wel eens dat alle islamitische aanslagplegers homo zijn..
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_168095108
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 01:15 schreef possetje het volgende:
Ha sorry ik maakte maar grapje

Ja wat beweegt marokanen in de buurt van een homo spot?

Zelf ook nooit helemaal begrepen dus
Precies, wat beweegt ze om daar te komen idd? gewoon opwachten, de opwinding van het geschreeuw droop er gewoon van af... waarom komen ze daar? als ze elkaar in de kont willen neuken laat ze dan lekker, waarom daarheen gaan? ik begrijp het echt niet....
pi_168095200
Ja of in een vrolijke bui zijn, fluitend de deur uitgaan, en per ongeluk vriendelijk hallo zeggen tegen een ( willekeurige ) marokaan die je op straat tegen komt?

Worden ze opeens helemaal para en vinden groetende blanke mannen per definitie fout

Dus wat doe ik dan? Ik groet geen enkele Marokaan meer, kijk wel goed uit! Heb geen zin in gezeik
pi_168095351
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 01:29 schreef possetje het volgende:
Ja of in een vrolijke bui zijn, fluitend de deur uitgaan, en per ongeluk vriendelijk hallo zeggen tegen een ( willekeurige ) marokaan die je op straat tegen komt?

Worden ze opeens helemaal para en vinden groetende blanke mannen per definitie fout

Dus wat doe ik dan? Ik groet geen enkele Marokaan meer, kijk wel goed uit! Heb geen zin in gezeik
Ne, de rek is er wel uit joh, er wordt van ons verwacht dat we te tolerant zijn en te open minded en dat we steeds ons best weer blijven doen maar dat is echt niet realistisch.

Groet ze maar niet want daar zijn ze te wantrouwend voor.

laat die gasten maar, laat ze in hun eigen sop gaar koken als ze niet openstaan voor vriendelijkheid.
pi_168095449
Marokkanen zijn vies en liegen meestal over het hebben van seks met meisjes. Als je er zo uitziet, zie bijvoorbeeld 'boef' (al is dat een algerijn, maar dat komt op hetzelfde neer) dan is het ook logisch dat er geen meisjes in je geïnteresseerd zijn. Blanke meisjes dus. En er wordt wel veel geluld dat Marokkaanse meisjes sletten zijn want, hihi, dat verwacht je natuurlijk helemaal niet, maar de waarheid is natuurlijk dat de meesten helemaal geen seks hebben.

Tuurlijk zijn er bij beide groepen uitzonderingen, maar de meeste jongens zijn seksueel gefrustreerd omdat ze met niemand seks kunnen hebben.

En dan zijn er dus die nichten die seks hebben in parkjes en bosjes. Die Marokkanen weten dat en gaan met hun harde piemeltje eens een kijkje nemen omdat ze toch wel eens willen neuken. Maar dan komt Achmed een André van 1.90 tegen en André heeft ook zin om te neuken. Achmedje moet dus bukken en oef! zo'n grote lul in z'n reet voelt toch wel lekker. Hij wordt tevens gedomineerd zoals ie thuis door papa gedomineerd werd toen ie klappen kreeg. Waarschijnlijk komt ie klaar doordat z'n prostaat gestimuleerd wordt; André is nu lekker en de volgende week begint ie al gelijk aan z'n lul te zuigen.

Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  vrijdag 13 januari 2017 @ 08:02:33 #10
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_168096532
:') :') :')
't gaat
pi_168096934
Assen :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_168097171
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 08:41 schreef dimmak het volgende:
Assen :')
Assen woar sie peardenluln waasn!!
  vrijdag 13 januari 2017 @ 09:03:08 #13
64781 bonke
pipo koeie
pi_168097227
je weet toch wel waarom 93% van de marrokanen sex onder de douche zo lekker vind?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pies on joe toe
pi_168102213
God zal ze vervloeken en ze zullen voor eeuwig branden in de hel!
pi_168102289
Vind je dat heel gek. Nektasjes=homo
pi_168102377
TS geilt op Marokkanen/moslims. :')
pi_168108203
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:46 schreef Fushia2 het volgende:
TS geilt op Marokkanen/moslims. :')
Dat zou je wel willen he?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')