abonnement Unibet Coolblue
pi_168072511
Hoooi,
Ik zoek mensen die mij kunnen helpen bij het kopen van een goede cockring.
Ik heb nu voor ¤15 een rubbere doe een beetje kan trillen. Maar er zijn vast betere!

Hoe weet ik bijvoorbeeld of hij past?

Alvast bedankt :)
pi_168072723
Wat is een cockring?
  Moderator donderdag 12 januari 2017 @ 12:14:17 #3
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_168073106
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 11:48 schreef loni55 het volgende:
Wat is een cockring?
quote:
Een cockring, ook wel penisring genoemd, is een ring van metaal, rubber, leer of siliconen die om de penis geschoven wordt en als doel heeft langer een erectie te houden. Een cockring met haren of borsteltjes zorgt voor extra stimulatie van de clitoris en schaamlippen en wordt wel een geitenoog genoemd. In SM spelletjes worden wel cockringen met spijkertjes of noppen aan binnen- of buitenkant gebruikt.

De meeste cockringen worden om penis en achter de balzak bevestigd. Als de penis in erectie komt, zit de ring er strak omheen, waardoor het bloed de zwellichamen niet of slechts moeilijk kan verlaten en de penis stijf blijft. Een bijkomend effect is dat de testikels dan niet te strak tegen de basis van de penis getrokken kunnen worden. Zo kan men beter met de testikels spelen wanneer een man op het punt staat een orgasme te krijgen. Doordat ook de plasbuis afgeknepen wordt, zal een orgasme "heftiger" zijn.[bron?]

Het te lang achtereen of te regelmatig gebruiken van een cockring brengt risico's met zich mee. Doordat de bloedvaten afgekneld worden kunnen deze beschadigd raken. Daarnaast kan het langdurig hinderen van de bloedsomloop schadelijk zijn voor de penis. Laat een strakke penisring niet langer dan 20 à 30 minuten om de penis zitten. Het is dus van belang om precies te weten welke binnendiameter de cockring moet hebben.
Die foto op de wikipediapagina is niet fraai trouwens
pi_168075222
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 12:14 schreef noodgang het volgende:
Pijnlijk

[..]


[..]

Die foto op de wikipediapagina is niet fraai trouwens
pi_168083972
Geen mensen met ervaring hier?
  donderdag 12 januari 2017 @ 22:41:52 #6
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168091270
Je hebt het dus over eeen cockring met trilfunctie?
Neen. Helaas!

Gewone cockring is wel fijn. Niet te lang omdoen (meen ooit gelezen te hebben max een half uur). Kijk eens in you tube, of google op recensie cockring.

En laat het mij dan ook weten (cq plaats je bevindingen en vorderingen hier svp). ik ben ook nieuwsgierig /leergierig.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 13 januari 2017 @ 14:03:56 #7
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_168102764
Gewoon naar een goede winkel gaan. Ik zweer bij MrB in Amsterdam, die geven ook erg goed advies. Ik geloof dat CleDuc nu ook spullen van hen verkoopt, ik weet niet of die dames in de winkel veel weten van cockringen trouwens.
pi_168106337
quote:
5s.gif Op donderdag 12 januari 2017 11:40 schreef MisterMustache het volgende:
Hoooi,
Ik zoek mensen die mij kunnen helpen bij het kopen van een goede cockring.
Ik heb nu voor ¤15 een rubbere doe een beetje kan trillen. Maar er zijn vast betere!

Hoe weet ik bijvoorbeeld of hij past?

Alvast bedankt :)
Gebruik zelf al jaren cockrings. Wat ik je aanraad is een leren verstelbare cockring met druk-knoopjes. Een cockring hoort tamelijk strak te zitten zodat je bloed minder snel terugstroomt, maar niet zo strak dat het pijn doet. Best lastig.

Raad je af om metalen cockrings te kopen die niet open kunnen en die je in geval van nood niet gemakkelijk door kunt knippen/zagen. Dat wordt al gauw en retourtje ziekenhuis of het moet er (zoals bij mij) met de slijptol af.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 16:57:37 #9
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_168106680
Heb ergens ook nog twee rubberen liggen, een dunne en de ander veel dikker. Die dikkere werkt voor mij beter, houd de erectie lang vast.

Of zoals eerder gepost: een leren met drukknoopjes, weet je altijd dat je de juiste maat hebt. Denk dat ik maar eens moet gaan shoppen :D
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
pi_168135021
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 14:03 schreef Flogging het volgende:
Gewoon naar een goede winkel gaan. Ik zweer bij MrB in Amsterdam, die geven ook erg goed advies. Ik geloof dat CleDuc nu ook spullen van hen verkoopt, ik weet niet of die dames in de winkel veel weten van cockringen trouwens.
Kan The Bronx in de Kerkstraat in Amsterdam ook aanraden.

Met Christine le Duc (in Delft) heb ik slechte ervaringen. De mevrouw achter de balie deed ook heel raar toen ik om poppers vroeg (inderdaad verboden maar in vrijwel iedere sexshop ruimschoots verkrijgbaar). De volgende keer dat ik daar was was mevrouw vervangen door een wat leukere homo. Toen heb ik daar een een sort van strop gekocht gemaakt van een rubberen slangetje met een kraal om de boel vast te sjorren voor 20 e,-. Waardeloos ding en het was het enige dat ze hadden. Dat was dus de laatste keer dat ik daar ooit geweest ben..
  zondag 15 januari 2017 @ 23:06:01 #11
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_168179420
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 18:44 schreef Horzula het volgende:

[..]

Kan The Bronx in de Kerkstraat in Amsterdam ook aanraden.

Met Christine le Duc (in Delft) heb ik slechte ervaringen. De mevrouw achter de balie deed ook heel raar toen ik om poppers vroeg (inderdaad verboden maar in vrijwel iedere sexshop ruimschoots verkrijgbaar). De volgende keer dat ik daar was was mevrouw vervangen door een wat leukere homo. Toen heb ik daar een een sort van strop gekocht gemaakt van een rubberen slangetje met een kraal om de boel vast te sjorren voor 20 e,-. Waardeloos ding en het was het enige dat ze hadden. Dat was dus de laatste keer dat ik daar ooit geweest ben..
Ik heb het idee dat ze veranderd zijn. Beetje moderner.
pi_168186291
^ Het was +- 10 jaar geleden. Kom zelf nooit meer in ´vrouwen/paren´ sexshops,
pi_168540196
Er zijn heel erg veel cockringen verkrijgbaar. Ik zou sowieso voor siliconen kiezen. Zelf vind ik met trilfunctie het fijnst maar dit is persoonlijk.
pi_168546833
Die durex dingen zijn sowieso erg flut!!!

kan je beter naar het dichtstbijzijnde sekswinkeltje met zo'n enge verkoper.
I'm so happy I could scream!
pi_168567981
die durect ging bij mij heel snel kapot, ik zo er gewoon één online bestellen joh (hier bv)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')