abonnement Unibet Coolblue
pi_168006833
:')

echt wat een baas is die braddie
pi_168006998
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:58 schreef chroestjov het volgende:

[..]

In de vlogs deed hij alsof hij haar alle hoeken van haar slaapkamer had laten zien maar vervolgens zag ik posts voorbij komen over dat zij aseksueel zou zijn en dat het allemaal toch net even iets anders ligt dan dat hij het in de vlogs heeft gebracht.
En op zijn Twitter (waarvan ik nog steeds geloof dat hij er zelf achter zat) stond ook allerlei informatie wat daarmee overeen kwam.
:) die gast staat na 500m lopen te hijgen alsof i erin blijft :)
Hoe gaat hij een chick alle hoeken van de kamer laten zien??
1 max 2 keer pompen en hij is er klaar mee :)
pi_168007018
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:20 schreef Bradfan1 het volgende:

[..]

:) die gast staat na 500m lopen te hijgen alsof i erin blijft :)
Hoe gaat hij een chick alle hoeken van de kamer laten zien??
1 max 2 keer pompen en hij is er klaar mee :)
Hey KVG :)
pi_168007718
Pea-cocken op de bühne, sextripjes naar België en zelfs terwijl hij aan zijn zak krabt gaat het internet wild. Het zijn ook altijd dezelfde populaire mensen die alle aandacht krijgen. ;( Had ik maar zo'n topic als dit. ;( Een muziekaal cadeau, als gift van onze maestro, zou mij erg opvrolijken. ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2017 17:50:08 ]
pi_168007876
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hey KVG :)
wie? :)
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168007895
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:56 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

wie? :)
Kloon Van Gebande
pi_168007905
ambertje90/sarcast vermoed ik overigens
maar dat zoeken de modjes/fa's maar uit
pi_168008559
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:57 schreef Toto69 het volgende:
ambertje90/sarcast vermoed ik overigens
maar dat zoeken de modjes/fa's maar uit
Die gebruikt al dat ene account waarbij hij net doet alsof hij uit Finland komt
  maandag 9 januari 2017 @ 18:28:34 #34
457355 OpgeFOKt1991
Zeer OpgeFOKt.
pi_168008659
Die lozer zal het vast niet bij 1 account houden.
Blijft hier en op autoweek ook maar profielen aanmaken.
Niks interessants hier.
pi_168012479
quote:
2s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:11 schreef dopfles1 het volgende:
:')

echt wat een baas is die braddie
Ben je jaloers?
pi_168013205
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:57 schreef Toto69 het volgende:
ambertje90/sarcast vermoed ik overigens
maar dat zoeken de modjes/fa's maar uit
wie? doe eens linkjes.
  PR en moderator maandag 9 januari 2017 @ 21:31:18 #37
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168015261
Oh heet hij nou alweer BradgeTV? :')
Zijn er alweer vlogs?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168015463
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:31 schreef Moira. het volgende:
Oh heet hij nou alweer BradgeTV? :')
Zijn er alweer vlogs?
Dat was het toch al?
  PR en moderator maandag 9 januari 2017 @ 21:38:13 #39
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168015499
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:37 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat was het toch al?
Hij had 't hernoemd naar BradgeMusicVault toch?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 9 januari 2017 @ 21:38:42 #40
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168015518
quote:
9s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:31 schreef Moira. het volgende:
Oh heet hij nou alweer BradgeTV? :')
Zijn er alweer vlogs?
Nee, maar dat is mijn verwachting wel (daarom ook (de rest van) de TT), daarom heb ik er alvast "BradgeTV" van gemaakt.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_168015521
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hij had 't hernoemd naar BradgeMusicVault toch?
Klopt.
  PR en moderator maandag 9 januari 2017 @ 21:38:59 #42
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168015527
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Nee, maar dat is mijn verwachting wel (daarom ook (rest van) de TT), daarom heb er alvast "BradgeTV" van gemaakt.
_O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168015628
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hij had 't hernoemd naar BradgeMusicVault toch?
Gister zeker? Kan zo snel gaan met die jongen dat het niet te volgen is
  PR en moderator maandag 9 januari 2017 @ 21:43:17 #44
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168015670
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:42 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Gister zeker? Kan zo snel gaan met die jongen dat het niet te volgen is
Ja, maar heet nog steeds zo: https://m.youtube.com/channel/UCioq9lv-RQKY3u9uDhihz1w/about
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 9 januari 2017 @ 21:50:33 #45
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168015982
Wel rustig na dit weekend zeg. Heb er wel van genoten eerlijk gezegd :')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_168017099
Wat heeft bradley nu weer gedaan dan om een ban te krijgen?

Krijgt hij niet een keer een permban na zoveel bans? :D
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_168017200
Ik ga vanaf nu die filmpjes opslaan zodat ik ze over 5-10 jaar kan uploaden.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168017394
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hij had 't hernoemd naar BradgeMusicVault toch?
Je had hem snel naar muz moeten plaatsen :D was jij van braddie af

en

Shit ben ik weer in het braadslee topic :(
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_168017816
Als jij geen ervaring hebt met winterse omstandigheden dan blijf lekker op de rechter rijstrook met voldoende afstand...
Maar ondanks de winterse omstandigheden negeer je een rood kruis, parkeer je op vluchtstrook/uitvoegstrook, mis je ternauwernood iemand die net een ongeval heeft gehad...

Ik heb 10+ jaren rij ervaring, motor, auto en wat meer. Maar bij winterse omstandigheden pas ik gewoon mijn rijden aan (en ik heb gewoon goede winterbanden) waarbij ik tevens niet denk dat ik dan opeens hard kan rijden...). (btw, had je überhaupt winterbanden? die je ooit goedkoop had gescored hier?)

Ik verbaas mij er gewoon over dat een CBR examinator jou je heeft laten slagen....
Ook tijdens je zeurende chauffeur vlogs laat je zien dat jij totaal geen verkeersinzicht hebt, geen begrip voor werkende mensen (ja die busjes die snel ff parkeren en jouw uitkering OOK bekostigen terwijl jij kansloos rondjes maakt).
Tevens zeg je dat je dan wel, dan niet, een vorm van oogafwijking hebt. Naja jouw woord...
Word tijd voor een mail aan het CBR, kunnen zij dat eens ff uitzoeken op prof. basis.
En ja dit meen ik serieus.

Geachte heer/mevrouw,

Een tijd geleden heeft een van uw examinatoren B. v. D. een rijbewijs toegekend. Er is een sterke verdenking dat hij heeft gelogen in zijn medische verklaring en ten minste een oogafwijking heeft en daarnaast het inzicht ontbreekt om deel te nemen aan het verkeer. Daarnaast tonen bijgevoegde filmpjes (zelf door hem gemaakt) aan dat hij een gevaar op de weg is.

Bij dezen attendeer ik u erop dat persoon B. v. D. wellicht ten onrechte zijn RBW heeft verkregen.
Aan u is het om hier gepast actie op te ondernemen.
Indien er een ongeluk gebeurd met (ernstig) letsel of dood zal ik deze mail openbaren in de media waarbij u dan mag verklaren waarom u niet ingegrepen heeft.

Mvg,

x

Tevens is nu wel haast duidelijk dat jij je Wajong misbruikt. Je kunt alles....vreten, repeteren, vloggen, in een auto zitten, belgische meiden @#$%&, rotzooi kopen etc. Dat met het bewijs dat je zelf hebt gezegd dat jij alleen een leuke baan wilt (op fok forum).

Tevens vraag ik mij af hoe het UWV erover denkt dat jij in 6 maand 1,5 a 2k kunt sparen voor een "nieuwe" auto die je niet gebruikt voor werk. Dat jij overal rond rijdt, rotzooi koopt en niet op zoek bent naar een baan. Tevens inwonend bent bij je moeder waarbij ik mij afvraag of je wajong daarvoor gecorrigeerd is....

Met dank dat je zelf al deze bewijslast levert met je ubuis kanaal...

en btw... je voornemens?

[forum.fok.nl]

In de loop van de week gaat er een dossier naar het UWV, CBR, GS en elders.

En voor de mensen die mij nu gaan uitschelden voor NSB-er... Vinden jullie dit normaal gedrag van bradge? Is dit geen zwaar misbruik van een sociaal stelsel (waardoor echt hulp behoevende steeds minder krijgen?)
Ik ken mensen met bijstand die soms zelf niet eten zolang hun kinderen maar te eten hebben. En zo'n smerige profiteur misbruikt dat stelsel waardoor echt armlastige het moeilijk hebben ...

En dan dit___________________________

Ik hou het gewoon op een héééééééééééééél laag pitje.
Muziekvideo's op YouTube, en THAT'S IT.
Forumactiviteit is 0 na dit berichtje op welk forum dan ook.

Heb hier geen zin meer in, elke keer hetzelfde gezeik, nu krijgen we "eenfokker" Die dit soort shit flikt.
Ik ben zelf ook vaak zat boos op mensen om dommigheid die ze doen, maar hoe erg ik ook iemand haat, en wát diegene mij ook heeft aangedaan ik zou NOOIT VAN MIJN LEVEN, dit soort dingen flikken anoniem en wel, hoe laag bij de grond ben je dan.

Hoop echt dat de mensen die dit flikken bij mij een keer de verkeerde tegen komen.

Anyways, topic (en alle andere topics van mij + mijn account zelf) Zijn al aangegeven bij een mod, ik wil mijn account bij deze laten sluiten.

Een heel erg fijn leven allemaal, en Omniradius, misschien spreek ik jou nog wel eens buiten AW om of iemand anders van hier smiling smiley

De groeten aan iedereen hier.

CONCLUSIE

Dit topique kan naar MUZ :D

Verder ben ik het er wel mee eens. Voornemens van 2017 zijn bijv. geen baan nemen/krijgen/hebben. Wel afvallen voor de zomer :') .. 30 kilo. En zodra hij op de 100 zit beginnen met hardlopen en vervolgens als hij 80 is naar de sportschool :')

Achja ik maar me er niet meer druk om. Was een interessante achtbaan rit hier zo met braddie :D
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_168018070
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:32 schreef DieselTank het volgende:
Als jij geen ervaring hebt met winterse omstandigheden dan blijf lekker op de rechter rijstrook met voldoende afstand...
Maar ondanks de winterse omstandigheden negeer je een rood kruis, parkeer je op vluchtstrook/uitvoegstrook, mis je ternauwernood iemand die net een ongeval heeft gehad...

Ik heb 10+ jaren rij ervaring, motor, auto en wat meer. Maar bij winterse omstandigheden pas ik gewoon mijn rijden aan (en ik heb gewoon goede winterbanden) waarbij ik tevens niet denk dat ik dan opeens hard kan rijden...). (btw, had je überhaupt winterbanden? die je ooit goedkoop had gescored hier?)

Ik verbaas mij er gewoon over dat een CBR examinator jou je heeft laten slagen....
Ook tijdens je zeurende chauffeur vlogs laat je zien dat jij totaal geen verkeersinzicht hebt, geen begrip voor werkende mensen (ja die busjes die snel ff parkeren en jouw uitkering OOK bekostigen terwijl jij kansloos rondjes maakt).
Tevens zeg je dat je dan wel, dan niet, een vorm van oogafwijking hebt. Naja jouw woord...
Word tijd voor een mail aan het CBR, kunnen zij dat eens ff uitzoeken op prof. basis.
En ja dit meen ik serieus.

Geachte heer/mevrouw,

Een tijd geleden heeft een van uw examinatoren B. v. D. een rijbewijs toegekend. Er is een sterke verdenking dat hij heeft gelogen in zijn medische verklaring en ten minste een oogafwijking heeft en daarnaast het inzicht ontbreekt om deel te nemen aan het verkeer. Daarnaast tonen bijgevoegde filmpjes (zelf door hem gemaakt) aan dat hij een gevaar op de weg is.

Bij dezen attendeer ik u erop dat persoon B. v. D. wellicht ten onrechte zijn RBW heeft verkregen.
Aan u is het om hier gepast actie op te ondernemen.
Indien er een ongeluk gebeurd met (ernstig) letsel of dood zal ik deze mail openbaren in de media waarbij u dan mag verklaren waarom u niet ingegrepen heeft.

Mvg,

x

Tevens is nu wel haast duidelijk dat jij je Wajong misbruikt. Je kunt alles....vreten, repeteren, vloggen, in een auto zitten, belgische meiden @#$%&, rotzooi kopen etc. Dat met het bewijs dat je zelf hebt gezegd dat jij alleen een leuke baan wilt (op fok forum).

Tevens vraag ik mij af hoe het UWV erover denkt dat jij in 6 maand 1,5 a 2k kunt sparen voor een "nieuwe" auto die je niet gebruikt voor werk. Dat jij overal rond rijdt, rotzooi koopt en niet op zoek bent naar een baan. Tevens inwonend bent bij je moeder waarbij ik mij afvraag of je wajong daarvoor gecorrigeerd is....

Met dank dat je zelf al deze bewijslast levert met je ubuis kanaal...

en btw... je voornemens?

[forum.fok.nl]

In de loop van de week gaat er een dossier naar het UWV, CBR, GS en elders.

En voor de mensen die mij nu gaan uitschelden voor NSB-er... Vinden jullie dit normaal gedrag van bradge? Is dit geen zwaar misbruik van een sociaal stelsel (waardoor echt hulp behoevende steeds minder krijgen?)
Ik ken mensen met bijstand die soms zelf niet eten zolang hun kinderen maar te eten hebben. En zo'n smerige profiteur misbruikt dat stelsel waardoor echt armlastige het moeilijk hebben ...

En dan dit___________________________

Ik hou het gewoon op een héééééééééééééél laag pitje.
Muziekvideo's op YouTube, en THAT'S IT.
Forumactiviteit is 0 na dit berichtje op welk forum dan ook.

Heb hier geen zin meer in, elke keer hetzelfde gezeik, nu krijgen we "eenfokker" Die dit soort shit flikt.
Ik ben zelf ook vaak zat boos op mensen om dommigheid die ze doen, maar hoe erg ik ook iemand haat, en wát diegene mij ook heeft aangedaan ik zou NOOIT VAN MIJN LEVEN, dit soort dingen flikken anoniem en wel, hoe laag bij de grond ben je dan.

Hoop echt dat de mensen die dit flikken bij mij een keer de verkeerde tegen komen.

Anyways, topic (en alle andere topics van mij + mijn account zelf) Zijn al aangegeven bij een mod, ik wil mijn account bij deze laten sluiten.

Een heel erg fijn leven allemaal, en Omniradius, misschien spreek ik jou nog wel eens buiten AW om of iemand anders van hier smiling smiley

De groeten aan iedereen hier.

CONCLUSIE

Dit topique kan naar MUZ :D

Verder ben ik het er wel mee eens. Voornemens van 2017 zijn bijv. geen baan nemen/krijgen/hebben. Wel afvallen voor de zomer :') .. 30 kilo. En zodra hij op de 100 zit beginnen met hardlopen en vervolgens als hij 80 is naar de sportschool :')

Achja ik maar me er niet meer druk om. Was een interessante achtbaan rit hier zo met braddie :D
Laat je veiligheidsgordel maar om, deze rit is nog lang niet afgelopen, we gaan nog een paar rondjes.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')